Poprzedni keyboard_arrow_left
Następny keyboard_arrow_right
Rower elektryczny górski SPECIALIZED Turbo Tero X 4.0 + dodatkowa bateria gratis
Rower elektryczny górski SPECIALIZED Turbo Tero X 4.0 + dodatkowa bateria gratis
Rower elektryczny górski SPECIALIZED Turbo Tero X 4.0 + dodatkowa bateria gratis
Rower elektryczny górski SPECIALIZED Turbo Tero X 4.0 + dodatkowa bateria gratis
Rower elektryczny górski SPECIALIZED Turbo Tero X 4.0 + dodatkowa bateria gratis
Rower elektryczny górski SPECIALIZED Turbo Tero X 4.0 + dodatkowa bateria gratis
Rower elektryczny górski SPECIALIZED Turbo Tero X 4.0 + dodatkowa bateria gratis
Rower elektryczny górski SPECIALIZED Turbo Tero X 4.0 + dodatkowa bateria gratis
Rower elektryczny górski SPECIALIZED Turbo Tero X 4.0 + dodatkowa bateria gratis
Rower elektryczny górski SPECIALIZED Turbo Tero X 4.0 + dodatkowa bateria gratis

Rower elektryczny górski SPECIALIZED Turbo Tero X 4.0 + dodatkowa bateria gratis

91622-5304
  • Napęd: 1x12
  • Rozmiar kół: 27,5"/29"
  • Materiał: Aluminium
  • Silnik: SPECIALIZED 2.0E - 50Nm
  • Pojemność baterii: 530Wh
Przewiń do pełnej specyfikacji keyboard_arrow_down

Rozmiar:

Kolor:

-21%
15 900,00 zł 20 000,00 zł
Najniższa cena w okresie 30 dni przed promocją: 13 499,00 zł
Produkt jest dostępny!
Promocja, która się opłaca!

Za każde wydane 1 000,00 zł otrzymasz od nas 150,00 zł na karcie podarunkowej*.
Kupując ten produkt otrzymasz:

1 800,00 zł 1 800,00 zł

*Sprawdź regulamin promocji.

    Wysyłka w 1/3 dni robocze

    Raty 10 x 0%!

    Płatności odroczone
    Loading...
    Weź w leasing

Turbo Tero X oznacza jedno: będziesz potrzebował większej mapy. Dzięki zasięgowi pozwalającemu dotrzeć niemal wszędzie, ten rower elektryczny z pełnym zawieszeniem jest pojazdem do jazdy po wszystkim i ze wszystkim. Ponadto, dzięki ilości miejsca wystarczającej na spakowanie wielu dodatków, odkryjesz nowe przygody łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej. Pozostaje tylko pytanie: dokąd?

Moc: Pedałuj wykraczając poza mapę dzięki wydajnemu silnikowi Specialized Full Power 2.0E i systemowi Turbo. Silnik Specialized Full Power 2.0E to ten sam silnik, który znajduje się w modelu Specialized Levo - testowany w najbardziej nierównym terenie, w najtrudniejszych warunkach, aby zapewnić najwyższą jakość doznań. Inteligentny system operacyjny, który integruje w pełni autorskie oprogramowanie i sprzęt, dzięki któremu możesz jeździć dalej i odkrywać więcej niż kiedykolwiek wcześniej. Co więcej, wyświetlacz MasterMind pozwala na natychmiastowe dostrojenie w zasięgu ręki, a wbudowany estymator zasięgu pozwala uzyskać maksymalny zasięg i czas jazdy. Dodatkowo, wyświetlacz MasterMind integruje się z aplikacją Mission Control, aby umożliwić aktualizacje over-the-air, diagnostykę systemu i nie tylko.

Płynność: Pewność siebie, komfort i kontrola. Tero X pożera dziury, wygładza nierówności i spłaszcza skały. Pozwala na pokonanie najbardziej nierównego terenu. Dzięki przedniemu i tylnemu zawieszeniu, wyprostowanej pozycji jazdy, oponom Ground Control oraz pewności, jaką daje sztyca regulowana, sprawiono, że pokonywanie trudnych tras jest łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej.

Wygoda: Jedź za horyzont mając wszystko, czego potrzebujesz. Tero X jest wyposażony w reflektor o mocy do 500 lumenów, tylne światło o mocy do 22 lumenów oraz zintegrowany tylny bagażnik, który pomieści do 20 kg sprzętu. Teraz każda przejażdżka to dobry pomysł.

  • Silnik Specialized Full Power 2.0E z momentem obrotowym 50Nm i bateria 530Wh zapewniają niesamowite, płynne wspomaganie pedałowania i długą żywotność akumulatora.
  • Aplikacja Mission Control i wyświetlacz MasterMind umożliwiają dostosowanie poziomów mocy Tero X do preferencji użytkownika.
  • Mission Control zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo, umożliwiając wyłączenie silnika i aktywację alarmu z czujnikiem ruchu z blokadą systemu Turbo, jednocześnie zapewniając łatwe aktualizacje over-the-air, dzięki czemu Twój rower stale się ulepsza.
  • 130/120mm skoku zawieszenia. Wyposażony w blokadę widelec RockShox Silver RL i amortyzator RockShox Deluxe Select R zapewniają pewność, komfort i kontrolę. 
  • Opuszczana sztyca pomaga zachować kontrolę na skalistych drogach, jednocześnie ułatwiając zsiadanie z roweru. 
  • Błotniki DRYTECH ze stali nierdzewnej zapewniają, że bez względu na napotkane przygody, zawsze przyjedziesz świeży. 
  • Renomowane opony Ground Control Grid T7 zapewniają niezrównaną przyczepność.
  • Tylny bagażnik z bocznymi szynami na sakwy zapewnia ładowność 20 kg. Kompatybilny również z przednim bagażnikiem i płytą Adventure Plate dla dodatkowych 10 kg pojemności. 
  • Zintegrowane przednie światło Lezyne Classic o jasności 500 lumenów i tylne światło Lezyne Fender. 
  • Dla optymalnej kontroli jazdy, Tero X posiada połączenie przedniego i tylnego koła 29"/27,5", znane również jako mullet, we wszystkich rozmiarach z wyjątkiem S. Rozmiar S posiada połączenie kół 27,5"/27,5".

Dodatkowa bateria gratis

W zestawie z tym rowerem otrzymasz za darmo dodatkową, wymienną baterię.

Bateria Specialized U2 charakteryzuje się pojemnością 530Wh, dzięki czemu umożliwia przejechanie jeszcze więcej kilometrów.

Konstrukcja baterii bezpośrednio integruje się z dolną rurą ramy i można z niej korzystać w rowerach Specialized Turbo Vado, Turbo Como oraz Turbo Tero.

Cztery zintegrowane diody LED wyświetlają stan naładowania akumulatora.

Specyfikacja

  • Rama
    • Rama
      • E5 Aluminum, full suspension, mullet style for M-XL, bottom bracket motor mount, fully integrated & lockable downtube battery, internal cable routing, lock and front rack mount
    • Materiał
      • Aluminium
  • Napęd
    • Napęd
      • 1x12
    • Korbowód
      • Praxis forged M30, custom offset
    • Tylna przerzutka
      • SRAM SX Eagle
    • Manetki
      • SRAM SL SX Eagle
    • Kaseta
      • SRAM PG-1210 Eagle, 12-speed, 11-50t
    • Łańcuch
      • SRAM NX Eagle
    • Zębatki
      • Sram X-Sync Eagle, 104BCD, 38T, EMTB specific, steel
  • Amortyzacja
    • Widelec
      • RockShox Recon Silver RL, lockout, 130mm, fender mounts
    • Amortyzator
      • RockShox Deluxe Select R, rebound adjust, 45x190mm
  • Koła
    • Rozmiar kół
      • 27,5"/29"
    • Obręcze
      • Roval Traverse, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
    • Szprychy
      • DT Swiss Industry
    • Przednia piasta
      • Specialized alloy, disc, sealed cardridge bearings, 6-bolt, 15x110mm thru-axle, 28h
    • Tylna piasta
      • Specialized alloy, disc, sealed cartridge bearings, 6-bolt, 12x148mm thru-axle, 28h, HG Freehub
    • Przednia opona
      • Ground Control Grid T7, 2Bliss ready, S: 27.5x2.35, M-XL: 29x2.35
    • Tylna opona
      • Ground Control Grid T7, 2Bliss Ready, 27.5x2.35
    • Dętki
      • Standard 40mm PV 29/27.5x1.75-2.4
  • Komponenty
    • Siodło
      • Bridge Sport, Steel rails, 155mm
    • Kierownica
      • Specialized Trail, 6061 alloy, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep, 27mm rise, 31.8mm clamp, S 720mm, M-XL 750mm
    • Chwyty kierownicy
      • Specialized Body Geometry Contour, lock-on
    • Mostek
      • Specialized Stealth Stem, alloy, 14 deg, 31.8mm, integrated TCD mount
    • Sztyca
      • TranzX dropper, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, Handlebare remote, 34.9mm, S: 150mm, M: 170mm, L/XL: 200mm
    • Zacisk sztycy
      • Alloy, 38.6mm
    • Pedały
      • Specialized Commuter w/ grip tape & reflectors
  • E-bike
    • Silnik
      • SPECIALIZED 2.0E - 50Nm
    • Bateria
      • Specialized U2-530
    • Pojemność baterii
      • 530Wh
    • Ładowarka
      • Custom charger, 42V4A
    • Wyświetlacz
      • MasterMind TCD, w/handlebar remote, built-in anti-theft feature, Bluetooth® connectivity
  • Wyposażenie
    • Przednia lampa
      • Lezyne EBIKE CLASSIC STVZO E500, 500 Lumen, 12V, Stem mounted
    • Tylna lampa
      • Lezyne EBIKE FENDER REAR STVZO, wide light spread, 12V
    • Błotniki
      • Specialized DRYTECH fenders, 65mm width, stainless steel fenderstays
    • Bagażnik
      • Specialized Pannier-rack, alloy tubing, max. 20kg load
    • Nóżka
      • Specialized kickstand, 40mm mount
    • Dzwonek
      • Simple bell
    • Dodatkowe
      • Turbo System Lock
  • Pozostałe
    • Przedni hamulec
      • Sram G2 RE, E-MTB specific brake, 4-piston caliper, hydraulic, 200mm rotor
    • Tylny hamulec
      • Sram G2 RE, E-MTB specific brake, 4-piston caliper, hydraulic, 180mm rotor
    • Rodzaj
      • Amortyzowana
    • Płeć
      • Unisex
    • Kolekcja
      • 2023
  • Informacje handlowe
    • GTIN (EAN)
      • 888818797387
    • Kod producenta
      • 91622-5304

Gwarancja

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są dwuletnią gwarancją producenta.

Niektórzy producenci oferują możliwość przedłużenia gwarancji. Szczegółowe warunki przedłużonej gwarancji znajdziesz na poniższych informacjach od producentów: Specialized, Scott, Puky, Unibike

Pakowanie i dostawa

Kupiłeś swój wymarzony rower z wysyłką do domu i zastanawiasz się co dalej?
Nie martw się wszystko Ci wytłumaczymy!

Rower dostarczony zostanie przez kuriera firmy AmbroExpress, prosto pod Twoje drzwi. Przy odbiorze sprawdź czy karton nie został uszkodzony podczas transportu. Jeżeli jest wszystko w porządku możesz go śmiało przyjąć do siebie.

Następnie czeka Cię najlepszy moment - rozpakowywanie swojej wyczekiwanej przesyłki.

1. Zwróć uwagę na strzałki umieszczone na kartonie (góra, dół) aby nie otworzyć go do góry nogami.

2. Zacznij od góry usuwać metalowe zszywki mocujące. Uważaj, bo mogą być ostre!

Po upewnieniu się, że wszystkie zszywki zostały wyjęte możesz przejść do otwierania kartonu.

Powinien ukazać ci się dobrze zabezpieczony rower z piankowymi osłonkami na ramie, kierownicy, przerzutce i innych miejscach szczególnie narażonych w transporcie.

Znajdziesz tam również kartonik, w którym umieściliśmy kartę gwarancyjną roweru, klucz imbusowy (do ustawienia kierownicy), klucz do pedałów oraz pedały.

Umieściliśmy tam także listę rzeczy, które zostały sprawdzone podczas przygotowywania twojego roweru oraz tego co zostało wyregulowane, ponieważ po wypakowaniu swojego roweru jest on gotowy do pierwszych jazd.

1. Po odbezpieczeniu wszystkich miejsc możesz przejść do ustawiania kierownicy. Stań nad ramą roweru, aby mieć pewność przy ustawianiu, że będzie ona prostopadła do koła i dokręć ją dołączonym przez nas kluczem imbusowym.

2. Następnie przejdź do wkręcania pedałów. Pamiętaj aby sprawdzić, który pedał jest prawy a który lewy, aby je odpowiednio umiejscowić. Wkręcaj je zawsze w kierunku jazdy.

3. Ostatnim krokiem jest ustawienie wysokości siodełka pod siebie i rower mamy gotowy.

Nie pozostaje Ci nic innego niż cieszyć się pierwszymi jazdami, ponieważ rower został do tego przygotowany oraz wyregulowany.

Opinie (0)

Brak opinii
Wysepka Sp. Z o.o. Reviews with ekomi-pl.com

check Produkt dodany do porównania.

check Produkt dodany do listy życzeń

Loading...