Poprzedni keyboard_arrow_left
Następny keyboard_arrow_right
Rower górski SPECIALIZED Stumpjumper EVO Comp Alloy - 2022 - 1
Rower górski SPECIALIZED Stumpjumper EVO Comp Alloy - 2022 - 2
Rower górski SPECIALIZED Stumpjumper EVO Comp Alloy - 2022 - 3
Rower górski SPECIALIZED Stumpjumper EVO Comp Alloy - 2022 - 4
Rower górski SPECIALIZED Stumpjumper EVO Comp Alloy - 2022 - 5

Rower górski SPECIALIZED Stumpjumper EVO Comp Alloy

96322-5303
  • Napęd: 1x12
  • Rozmiar kół: 29"
  • Materiał: Aluminium
Przewiń do pełnej specyfikacji keyboard_arrow_down

Rozmiar:

Kolor:

-7%
15 500,01 zł 16 700,01 zł
Najniższa cena w okresie 30 dni przed promocją: 16 700,00 zł
Powiadom o dostępności

Wyposażony w 12 biegowy napęd SRAM NX Eagle 12, wytrzymałe aluminiowe koła z obręczą o szerokości 30mm i w zawieszenie Fox Float Performance. Stumpjumper EVO Comp Alloy nie przyjmuje żadnych wymówek.

Postawmy sprawę jasno: Stumpjumper EVO Alloy nie jest "normalnym" rowerem do jazdy po szlakach. Został zbudowany żeby dać jak najwięcej radości z jazdy. Wyposażony w tę samą, całkowicie nową konstrukcję, co jego karbonowy brat - w tym regulowany kąt główki ramy, 150 mm skoku, możliwość dostosowania rozmiaru S-size oraz schowek SWAT™ - w lekkiej, ale wytrzymałej ramie M5 Alloy, będziesz w stanie jeździć tam, gdzie kiedyś wybrałbyś się na rowerze DH.

  • Skakanie nie jest fajne bez odpowiedniego ustawienia i kinematyki dampera. W przypadku nowego modelu Stumpjumper EVO, priorytetem była wydajność kinematyczna. Wykorzystując doświadczenia zdobyte podczas projektowania Enduro, a następnie ponad 1000 godzin spędzonych w terenie i w laboratorium nad zawieszeniem, nie tylko poprawiliśmy osiągi Stumpjumpera podczas pedałowania, ale sprawiliśmy, że jest on bardziej sprawny, zwinny i żwawy. Zwiększyliśmy anti-squat, dzięki czemu zawieszenie lepiej opiera się pedałowaniu, a także poprawiliśmy charakterystykę wybicia przy uderzeniach o prostą krawędź. Wniosek? Ten rower niszczy szlaki, a nie nogi.
  • Geometria S-Sizing nowego Stumpjumpera EVO jest naszą najbardziej progresywną. Długi, niski widelec z krótkim offsetem, bardziej stromy kąt rury podsiodłowej – to wymagania obecnego stylu jazdy. Nie każdy jeździ w ten sam sposób, dlatego geometria nowego Stumpjumpera EVO jest w pełni regulowana z sześcioma różnymi ustawieniami. Możesz regulować wysokość suportu o 10 mm, możesz regulować kąt główki ramy o dwa stopnie, a także możesz dokonywać tych regulacji niezależnie od siebie. Wreszcie, jeśli chcesz możesz jeździć w trybie mullet, EVO pozwala na założenie 27,5-calowego tylnego koła połączonego z 29-calowym przednim.
  • Ramy Rider-First Engineered™ wykorzystują specyficzne dla rozmiaru podejście do charakterystyki jazdy, które zapewnia wzorcowe prowadzenie i bezbłędne osiągi, niezależnie od rozmiaru ramy i rowerzysty. Obojętnie czy jeździsz na rozmiarze S1, czy S6, doświadczysz tych samych wrażeń – ostrego pokonywania zakrętów i zrównoważonej sztywności z przodu i z tyłu – przy najmniejszej możliwej masie.
  • SWAT™ — w 2016 roku w Stumpjumperze wprowadziliśmy SWAT™, dodając miejsce w ramie na pompkę, zapasowe dętki, itp. sprawiając, że kieszenie w koszulce stają się zbędne.
  • Rama: M5 Alloy chassis and rear-end, asymmetrical design, 29" Trail Geometry with S-Sizing
  • Napęd 1x12
  • Rozmiar kół 29"
  • Materiał Aluminium
  • Widelec: FOX FLOAT 36 Rhythm, GRIP damper, two position Sweep adjustment, 15x110mm axle, 44mm offset, S1:150mm of travel, S2-S6:160mm of travel
  • Amortyzator FOX FLOAT X Performance, Rx Trail Tune, EVOL Air sleeve, 2-position lever w/ LSR adjustment, S1:210x50mm, S2-S6:210x55mm
  • Korbowód: SRAM NX Eagle, DUB, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm
  • Zębatki: Steel, 30T
  • Suport: SRAM DUB, BSA 73mm, threaded
  • Przerzutka (Tył): SRAM NX Eagle
  • Manetki: SRAM NX Eagle, trigger, 12-speed
  • Kaseta: SRAM NX Eagle PG-1230, 12-speed, 11-50t
  • Łańcuch: SRAM NX Eagle, 12-speed
  • Przednia Piasta: Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
  • Tylna Piasta: Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h
  • Przedni hamulec: SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 220mm
  • Tylny hamulec: SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
  • Obręcze: Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
  • Szprychy: DT Swiss Industry
  • Opona (przód): Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
  • Opona (tył): Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3"
  • Dętki: Standard, Presta valve
  • Kierownica: Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 800mm width
  • Owijka: Specialized Trail Grips
  • Mostek: Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
  • Sztyca: X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mm
  • Zacisk sztycy: Alloy, 38.6mm
  • Siodło: Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
  • Rodzaj Rowery Górskie z Pełnym Zawieszeniem
  • Płeć Unisex
  • Kolekcja 2022
  • Indeks 96322-5303
  • EAN13 888818752591

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są dwuletnią gwarancją producenta.

Niektórzy producenci oferują możliwość przedłużenia gwarancji. Szczegółowe warunki przedłużonej gwarancji znajdziesz na poniższych informacjach od producentów: Specialized, Scott, Kross, Puky, Unibike, Marin Bikes

check Produkt dodany do porównania.

check Produkt dodany do listy życzeń

Loading...