Rower gravelowy SPECIALIZED Diverge Sport Carbon
95422-6054Niezależnie od tego, czy Twoim celem jest ucieczka szutrowymi bocznymi drogami, z dala od samochodów i tłumów, czy też wzięcie udziału w ulubionym wyścigu na szutrze, żaden rower nie zrobi tego lepiej niż nowy Diverge. To po prostu najszybszy, najsprawniejszy – i być może najprzyjemniejszy – rower, jaki kiedykolwiek stworzyło Specialized.
Zapewnia szybką i dynamiczną jazdę pod mocą, stabilną i dającą pewność, gdy teren staje się nierówny. Od Future Shock 1.5 i całkowicie nowej geometrii gravelowej, po wiodący w swojej kategorii prześwit na opony, nowy Diverge reprezentuje wszystko, czego Specialized nauczyło się przez ponad 40 lat jeżdżenia po szosie, żwirze i bezdrożach. Diverge pisze zupełnie nowy rozdział w kategorii rowerów szutrowych, dzięki czemu możesz wymyślić zupełnie nowe przejażdżki.
Jazda po szutrze może być „nowym” sportem, ale Diverge Sport Carbon został opracowany dzięki ponad czterdziestoletniemu doświadczeniu. Jest wyposażony w Future Shock 1.5 i karbonową ramę FACT 8r, dzięki czemu zapewnia szybką, pewną i wygodną jazdę po szosie, w błocie i grubym żwirze. Z inspirowaną szutrem przerzutką SRAM Apex 1 1x11 i kołami DT Swiss G540 Diverge Sport jest równie sprawny, co wszechstronny. Dzięki wygrywającym wyścig Kanza oponom Pathfinder Pro 38 mm, tej samej gumie, którą Specialized stosuje w S-Works Diverge, jesteś gotowy do jazdy tak szybko i tak daleko, jak chcesz.
- Rama z włókna węglowego FACT 8r sprawia, że rama Diverge Sport jest wytrzymała i lekka na wyścigi. Wsiądź i jedź, aby wspiąć się na lokale góry, zdobywać KOM-y lub, lekki i żwawy Diverge zabierze Cię tam szybciej.
- Prędkość, kontrola i pewność - Future Shock 1.5 to idealna technologia dla rowerzystów jeżdżących po szutrze. Z 20mm skokiem, Future Shock 1.5 jest przystosowany specjalnie do jazdy po szutrze. Dzięki temu masz pewność i kontrolę, możesz płynnie jechać i nie hamować na nierównych drogach gruntowych i w żwirze, a wszystko to przy zachowaniu komfortu dłoni, ramion i szyi.
- Specialized wyrzuciło "status-quo" geometrii gravelowej przez okno. Nowy Diverge ma najbardziej progresywną geometrię, jaką kiedykolwiek stworzyło Specialized dla roweru z kierownicą typu drop bar, dając rowerzystom rower sprawny i stabilny w terenie, który nadal jest responsywny i zwinny na drodze. Zwiększono reach ramy, wprowadzono bardziej płaski kąt główki ramy i widelec z dłuższym offsetem. Wszystko to daje niesamowitą pewność i poczucie stabilności w terenie, podczas gdy krótsze mostki utrzymują ogólną długość kokpitu na tym samym poziomie, a sterowność jest żwawa. Utrzymano BB roweru nisko, aby zwiększyć stabilność, ale wystarczająco wysoko, aby można było go używać z kołami 650b, jeśli takie są Twoje preferencje.
- W modelu Diverge zastosowano wiele mocowań bagażnika, w tym mocowania na widelcu i górnej rurze, abyś mógł zabrać to, czego potrzebujesz, niezależnie od tego, jak daleko zamierzasz jechać lub jak długo zamierzasz pozostać na zewnątrz.
- Nic tak nie zwiększa możliwości roweru, jak prześwit na opony, więc Diverge posiada aż 47 mm prześwitu na oponę z kołem 700c i 2,1” z kołem 650b. Dzięki osłonie rury pod łańcuchem i solidnym tylnym widełkom stworzono prześwit bez stosowania delikatnej konstrukcji dolnego widelca lub zwiększania długości widełek łańcucha.
Specyfikacja
-
Rama
-
Rama
- Specialized Diverge FACT 8r carbon, Future Shock suspension, threaded BB, internal routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
-
Materiał
- Carbon
-
Rama
-
Napęd
-
Korbowód
- SRAM Apex 1x
-
Tylna przerzutka
- SRAM Apex 1, long cage, 11-speed
-
Manetki
- SRAM Apex, hydraulic
-
Kaseta
- Sunrace, 11-speed, alloy spider, 11-42t
-
Łańcuch
- KMC X11 Extra Lightweight, 11-speed
-
Zębatki
- 40T
-
Suport
- Sram GXP
-
Korbowód
-
Amortyzacja
-
Widelec
- Future Shock 1.5 w/Smooth Boot, FACT carbon, 12x100 mm thru-axle, flat-mount
-
Widelec
-
Hamulce
-
Hamulce
- SRAM Apex, hydraulic disc, 160mm G2 CenterLine rotor
-
Hamulce
-
Koła
-
Rozmiar kół
- 28"
-
Obręcze
- DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples
-
Opony
- Pathfinder Pro 2BR, Tan sidewall, 700x42
-
Dętki
- 700x28/38mm, 48mm Presta valve
-
Rozmiar kół
-
Komponenty
-
Siodło
- Body Geometry Power Sport, steel rails
-
Kierownica
- Specialized Adventure Gear Hover, 103mm drop x 70mm reach x 12º flare
-
Mostek
- Future Stem, Comp
-
Sztyca
- Carbon, single-bolt, 27.2mm
-
Zacisk sztycy
- Specialized Alloy, 30.8mm
-
Owijka
- Roubaix S-Wrap
-
Siodło
-
Pozostałe
-
Płeć
- Unisex
-
Kolor
- Turkusowy
-
Kolekcja
- 2024
-
Płeć
-
Informacje handlowe
-
Indeks
- 95422-6054
-
EAN13
- 888818773572
-
Indeks
Gwarancja
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są dwuletnią gwarancją producenta.
Niektórzy producenci oferują możliwość przedłużenia gwarancji. Szczegółowe warunki przedłużonej gwarancji znajdziesz na poniższych informacjach od producentów: Specialized, Scott, Puky, Unibike
Pakowanie i dostawa
Kupiłeś swój wymarzony rower z wysyłką do domu i zastanawiasz się co dalej?
Nie martw się wszystko Ci wytłumaczymy!
Rower dostarczony zostanie przez kuriera firmy AmbroExpress, prosto pod Twoje drzwi. Przy odbiorze sprawdź czy karton nie został uszkodzony podczas transportu. Jeżeli jest wszystko w porządku możesz go śmiało przyjąć do siebie.
Następnie czeka Cię najlepszy moment - rozpakowywanie swojej wyczekiwanej przesyłki.
1. Zwróć uwagę na strzałki umieszczone na kartonie (góra, dół) aby nie otworzyć go do góry nogami.
2. Zacznij od góry usuwać metalowe zszywki mocujące. Uważaj, bo mogą być ostre!
Po upewnieniu się, że wszystkie zszywki zostały wyjęte możesz przejść do otwierania kartonu.
Powinien ukazać ci się dobrze zabezpieczony rower z piankowymi osłonkami na ramie, kierownicy, przerzutce i innych miejscach szczególnie narażonych w transporcie.
Znajdziesz tam również kartonik, w którym umieściliśmy kartę gwarancyjną roweru, klucz imbusowy (do ustawienia kierownicy), klucz do pedałów oraz pedały.
Umieściliśmy tam także listę rzeczy, które zostały sprawdzone podczas przygotowywania twojego roweru oraz tego co zostało wyregulowane, ponieważ po wypakowaniu swojego roweru jest on gotowy do pierwszych jazd.
1. Po odbezpieczeniu wszystkich miejsc możesz przejść do ustawiania kierownicy. Stań nad ramą roweru, aby mieć pewność przy ustawianiu, że będzie ona prostopadła do koła i dokręć ją dołączonym przez nas kluczem imbusowym.
2. Następnie przejdź do wkręcania pedałów. Pamiętaj aby sprawdzić, który pedał jest prawy a który lewy, aby je odpowiednio umiejscowić. Wkręcaj je zawsze w kierunku jazdy.
3. Ostatnim krokiem jest ustawienie wysokości siodełka pod siebie i rower mamy gotowy.
Nie pozostaje Ci nic innego niż cieszyć się pierwszymi jazdami, ponieważ rower został do tego przygotowany oraz wyregulowany.