Poprzedni keyboard_arrow_left
Następny keyboard_arrow_right
Rower gravelowy KROSS Esker 5.0

Rower gravelowy KROSS Esker 5.0

KREK5Z28X19M006663
  • Napęd: 2x10
  • Rozmiar kół: 700C
  • Materiał: Aluminium
Przewiń do pełnej specyfikacji keyboard_arrow_down

Rozmiar:

Kolor:

-21%
5 499,00 zł 6 999,00 zł
Najniższa cena w okresie 30 dni przed promocją: 5 999,00 zł
Powiadom o dostępności

Rower Esker 5.0 to kwintesencja najlepszych rzeczy z roweru górskiego i roweru szosowego w jednym. Gravel Kross, czy jak niektórzy wolą - szutrowiec, to rower w pełni słowa uniwersalny. To rower, który odkryje przed tobą całkowicie nowy świat.

Kross Esker 5.0 to rozwinięcie myśli, która przyświecała producentowi przy wcześniejszych wersjach tego kultowego modelu gravela. Napęd od Shimano to klasyka. Poprawiono także wiele małych, niewidocznych na pierwszy rzut oka detali, które poprawią Twój komfort jazdy po każdym rodzaju nawierzchni. Kross ma pewność, że Esker 5.0 sprawi tyle samo, a nawet więcej frajdy niż poprzednie modele.

Esker pierwszej generacji zdobył uznanie zarówno wśród doświadczonych gravelowców, jak i początkujących rowerzystów, którzy poszukują wszechstronnego i niezawodnego towarzysza do odkrywania nowych tras i przeżywania przygód. Poprzeczka była wysoko.

Nowy Esker drugiej generacji - GEN2 - to wyjątkowy wybór dla wszystkich, którzy pragną wykorzystać pełen potencjał gravelowych rowerów i czerpać prawdziwą radość z jazdy po różnorodnym terenie, nawet tym najtrudniejszym.

Nowa aluminiowa rama GEN2 posiada szeroki pakiet otworów montażowych do torebek, bagażnika, błotników, koszyków na bidony. Pojawiło się także dedykowane miejsce na montaż podpórki. Zaprojektowany w Kross lekki i sztywny karbonowy widelec posiada wewnętrzne prowadzenie przewodu hamulcowego, do tego może być stosowany zamiennie z gravelowymi amortyzatorami o skoku 30 mm.

Obniżenie środka ciężkości oraz zwiększenie bazy kół wpływają korzystnie na prowadzenie roweru zarówno z bagażem, jak i bez niego. Nowa rama GEN2 to także niższy przekrok, co sprawia że rower jest przyjemniejszy w odbiorze dla większego grona miłośników jazdy gravelowej.

W rowerze Kross Esker 5.0 zastosowano napęd 2x10 oparty na osprzęcie będącym klasyką gatunku - czyli Shimano GRX. Uzupełnieniem wyposażenia Esker 5.0 są hydrauliczne hamulce z grupy Shimano GRX, zapewniające pewne hamowanie i dobrą modulację.

Obręcze DT Swiss stanowiły fundament, na którym zbudowano koła tego modelu. Wyposażono je w sprawdzone i lubiane przez wielu rozkochanych w szutrach kolarzy opony WTB Riddler o szerokości 45 milimetrów.

Rama Kross Esker 5.0 została wykonana z aluminium. Stop ten, dzięki obróbce termicznej charakteryzuje się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia. A co najważniejsze, niską wagą. Ponadto, zarówno tylny trójkąt jak i karbonowy widelec wyposażone zostały w sztywne osie. W przednim widelcu stworzono dodatkowe miejsce mocowania na np. małe sakwy.

Przy projektowaniu ramy Kross postanowił wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek. Dzięki temu sprawiono, że rower wygląda estetycznie i schludnie, przez co może stanowić doskonały środek dojazdowy do pracy dla wielu osób. Ten system prowadzenia linek pozwolił także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w terenie.

Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry, do 1,5” u dołu. Większa średnica na dole poprawia wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.

Wewnętrznie poprowadzone linki chronione są przed piachem, błotem i deszczem, dzięki czemu ich żywotność jest wydłużona.

System wymiennych haków Kross, podlegających łatwej i szybkiej wymianie. Gwinty umieszczone są na haku lub specjalnej nakrętce, co ogranicza do minimum możliwość uszkodzenia ramy.

Duża siła hamowania i dobra modulacja w każdych warunkach atmosferycznych zapewniona przez hamulce tarczowe.

Mocowanie hamulców umożliwiające większą integrację zacisku z ramą. Takie rozwiązanie poprawia sztywność i aerodynamikę, wyróżniając się przy tym mniejszą masą.

Piasta w standardzie 12x142 mm to sztywność koła rodem z rowerów downhillowych połączona z łatwością montażu. Usztywnienie to przekłada się na bardziej precyzyjne prowadzenie roweru oraz jego stabilność.

Specyfikacja

  • Rama
    • Rama
      • Aluminium
    • Waga
      • około 10.8 kg
    • Materiał
      • Aluminium
  • Napęd
    • Napęd
      • 2x10
    • Korbowód
      • FSA Omega Modular
    • Przednia przerzutka
      • Shimano GRX RX400
    • Tylna przerzutka
      • Shimano GRX RX400
    • Manetki
      • Shimano GRX RX400
    • Kaseta
      • Shimano GRX RX400 HG500 11-34T
    • Łańcuch
      • Shimano HG54
    • Suport
      • FSA MEGAEXO
  • Amortyzacja
    • Widelec
      • Carbon
  • Hamulce
    • Hamulce
      • Shimano GRX RX400, tarcze Shimano RT30 160 CL
    • Klamki hamulca
      • Shimano GRX RX400
  • Koła
    • Rozmiar kół
      • 700C
    • Obręcze
      • DT SWISS R500
    • Przednia piasta
      • Shimano GRX RS470
    • Tylna piasta
      • Shimano GRX RS470
    • Opony
      • WTB Riddler Comp 700x45c
  • Komponenty
    • Siodło
      • Selle Royal Comfort Groove
    • Kierownica
      • Aluminium 420 mm 31.8
    • Chwyty kierownicy
      • Kross EVA
    • Mostek
      • Aluminium 60 mm / 31.8 / 12°
    • Stery
      • FSA 1-1/8"/1.5"
  • Pozostałe
    • Płeć
      • Męskie
      • Damskie
    • Kolekcja
      • 2024
  • Informacje handlowe
    • GTIN (EAN)
      • 5902262080163
    • Kod producenta
      • KREK5Z28X19M006663
    • Marka
    • Producent

Gwarancja

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są dwuletnią gwarancją producenta.

Niektórzy producenci oferują możliwość przedłużenia gwarancji. Szczegółowe warunki przedłużonej gwarancji znajdziesz na poniższych informacjach od producentów: Specialized, Scott, Puky, Unibike

Pakowanie i dostawa

Kupiłeś swój wymarzony rower z wysyłką do domu i zastanawiasz się co dalej?
Nie martw się wszystko Ci wytłumaczymy!

Rower dostarczony zostanie przez kuriera firmy AmbroExpress, prosto pod Twoje drzwi. Przy odbiorze sprawdź czy karton nie został uszkodzony podczas transportu. Jeżeli jest wszystko w porządku możesz go śmiało przyjąć do siebie.

Następnie czeka Cię najlepszy moment - rozpakowywanie swojej wyczekiwanej przesyłki.

1. Zwróć uwagę na strzałki umieszczone na kartonie (góra, dół) aby nie otworzyć go do góry nogami.

2. Zacznij od góry usuwać metalowe zszywki mocujące. Uważaj, bo mogą być ostre!

Po upewnieniu się, że wszystkie zszywki zostały wyjęte możesz przejść do otwierania kartonu.

Powinien ukazać ci się dobrze zabezpieczony rower z piankowymi osłonkami na ramie, kierownicy, przerzutce i innych miejscach szczególnie narażonych w transporcie.

Znajdziesz tam również kartonik, w którym umieściliśmy kartę gwarancyjną roweru, klucz imbusowy (do ustawienia kierownicy), klucz do pedałów oraz pedały.

Umieściliśmy tam także listę rzeczy, które zostały sprawdzone podczas przygotowywania twojego roweru oraz tego co zostało wyregulowane, ponieważ po wypakowaniu swojego roweru jest on gotowy do pierwszych jazd.

1. Po odbezpieczeniu wszystkich miejsc możesz przejść do ustawiania kierownicy. Stań nad ramą roweru, aby mieć pewność przy ustawianiu, że będzie ona prostopadła do koła i dokręć ją dołączonym przez nas kluczem imbusowym.

2. Następnie przejdź do wkręcania pedałów. Pamiętaj aby sprawdzić, który pedał jest prawy a który lewy, aby je odpowiednio umiejscowić. Wkręcaj je zawsze w kierunku jazdy.

3. Ostatnim krokiem jest ustawienie wysokości siodełka pod siebie i rower mamy gotowy.

Nie pozostaje Ci nic innego niż cieszyć się pierwszymi jazdami, ponieważ rower został do tego przygotowany oraz wyregulowany.

Opinie (0)

Brak opinii
Wysepka Sp. Z o.o. Reviews with ekomi-pl.com

check Produkt dodany do porównania.

check Produkt dodany do listy życzeń

Loading...