Lista produktów marki Rogelli
Odzież rowerowa Rogelli to wysokiej klasy propozycje przeznaczone dla miłośników kolarstwa i jazdy w każdych warunkach - sprawdź dostępne produkty poniżej.
Znaleźliśmy 2 produkty spełniające wybrane kryteria
Firma Rogelli Sportswear została założona w 1974 roku w Brabancji Północnej, sercu holenderskiego świata kolarskiego. Rogelli Sportswear ma za sobą lata sukcesów, a w 1992 roku Rini Wagtmans przejął markę Rogelli jako część GOWA Sportswear BV.
Rini Wagtmans był zawodowym kolarzem i czterokrotnie startował w Tour de France. Jest jednym z Holendrów, którzy podczas Tour de France jeździli w słynnej żółtej koszulce. Miał przed sobą wspaniałą karierę kolarską, dopóki jego zdrowie nie zaczęło szwankować. Rozwinęła się u niego choroba serca i musiał przestać jeździć na rowerze. Ale jego pasja do kolarstwa pozostała i Rini postanowił założyć firmę zajmującą się odzieżą rowerową. Wiedział lepiej niż ktokolwiek inny, jak powinna wyglądać dobra i wygodna odzież rowerowa, a jego misją stało się ulepszenie odzieży dla rowerzystów. Opierając się na własnym doświadczeniu i wiedzy, zlecił wykonanie odzieży rowerowej, która oprócz funkcjonalności była również wygodna. Okazało się to dobrym posunięciem, a Rogelli rozwinęła się w odnoszącą sukcesy markę odzieży rowerowej.
Syn Riniego, Marijn Wagtmans, przejął firmę w 1996 roku. Dostrzegł on nowe możliwości i pod jego rządami Rogelli stała się międzynarodową marką odzieży sportowej. Kiedy handel elektroniczny i marketing internetowy stały się coraz ważniejsze w świecie biznesu, trzecie pokolenie było gotowe do modernizacji firmy. Dwaj wnukowie Riniego, Melvin i Michael Wagtmans, prowadzą firmę od 2018 roku. Melvin, najmłodszy syn Marijna, jako CEO zajmuje się sprawami organizacyjnymi, a jego starszy brat Michael, jako dyrektor kreatywny, zajmuje się głównie rozwojem kolekcji. Kolekcja, która nie składa się już tylko z odzieży rowerowej, ale teraz rozszerzyła się o odzież do biegania, odzież triathlonową, odzież fitness, a nawet linię casual.
Od momentu przejęcia firmy przez trzecie pokolenie, Rogelli buduje zrównoważoną przyszłość. Melvin Wagtmans: "Naszą misją jest umożliwienie jak największej liczbie osób cieszenia się ulubionym sportem w wygodnej odzieży sportowej. Wierzymy, że możemy stworzyć odzież sportową, w której każdy może cieszyć się sportem: amatorzy, profesjonaliści i wszystko pomiędzy. Cieszenie się dystansem w wysokiej jakości i funkcjonalnej odzieży sportowej, to jest to, za czym się opowiadamy". Slogan Rogelli nie na darmo brzmi "Ciesz się dystansem". To motto znajduje odzwierciedlenie nie tylko w projektowaniu odzieży, w której komfort jest nadal najważniejszy, ale także w historii, którą opowiada Rogelli. Kto kupuje odzież sportową Rogelli, jest częścią tej historii. Historii, która kręci się wokół cieszenia się sportem.