§ 1 DEFINICJE
Użyte w niniejszym Regulaminie definicje oznaczają:
- SERWIS – prowadzony przez Wysepka sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (80-309), przy ulicy Grunwaldzkiej 470, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000960879; NIP: 5840251971, REGON: 190763584, serwis sprzętu rowerowego, wykonujący usługi Naprawy dostarczonych do serwisu przez Klienta rowerów oraz części rowerowych. Serwis znajduje się w dwóch lokalizacjach:
- Hala Olivia, ul. Grunwaldzka 470, 80-309 Gdańsk,
- Sklep Kross, ul. Grunwaldzka 471, 80-309 Gdańsk.
- KLIENT – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która zleca Serwisowi wykonanie Usługi serwisowej dostarczonego przez Klienta Sprzętu.
- SPRZĘT – rower lub część rowerowa oddana przez Klienta do Serwisu w celu dokonania Usługi serwisowej.
- USŁUGA SERWISOWA – usługa świadczona przez Serwis na rzecz Klienta, taka jak przegląd, naprawa gwarancyjna lub odpłatna oraz diagnostyka.
- POTWIERDZENIE PRZYJĘCIA ZLECENIA – dokument wydawany Klientowi przez Serwis, potwierdzający przyjęcie Sprzętu do Serwisu.
- DOKUMENTACJA WIZUALNA SPRZĘTU – przechowywane w postaci elektronicznej zdjęcia przyjmowanego przez Serwis od Klienta Sprzętu.
- REGULAMIN – niniejszy dokument określający zasady korzystania z usług Serwisu.
- RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
- KODEKS CYWILNY – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 z późniejszymi zmianami).
§ 2 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- W momencie przyjmowania Sprzętu do Serwisu oceniany jest jego stan, ustalane wykonywane na nim Usługi serwisowe oraz wykonywana jest Dokumentacja Wizualna Sprzętu.
- Klient przy przyjmowaniu Sprzętu przez Serwis informowany jest o orientacyjnym koszcie naprawy.
- Koszt Usług Serwisowych nie obejmuje wykorzystywanych podczas naprawy części.
- Koszt Usług Serwisowych może ulec zmianie, o czym Klient jest informowany przed wykonaniem dodatkowych prac przy Sprzęcie.
- Zużyte elementy Sprzętu nie będą przechowywane jeżeli Klient przy oddawaniu Sprzętu Serwisowi nie wyrazi jasno woli odebrania ich po dokonaniu naprawy.
- Sprzęt oddawany do Serwisu powinien być uprzednio wyczyszczony jeżeli Klient nie wybrał Usługi Serwisowej obejmującej usługę mycia Sprzętu. W przypadku znacznego zabrudzenia Serwis może odmówić przyjęcia Sprzętu lub doliczyć do kosztu Usługi Serwisowej cenę mycia.
- Jeżeli Klient w trakcie wykonywania prac Serwisu zdecyduje się je przerwać, jest zobowiązany do poniesienia kosztów wykonanych do tego czasu Usług Serwisowych i wymienionych części.
- Data gotowości Sprzętu do odbioru jest ustalana przy przyjmowaniu Sprzętu przez Serwis. W przypadku braku dostępności części zamiennych Klient jest o tym fakcie informowany, a termin odbioru może ulec zmianie.
Klient otrzymuje powiadomienie o zakończeniu prac za pomocą wiadomości e-mail lub sms. - Sprzęt należy odebrać w wyznaczonym terminie. Jeżeli Sprzęt nie zostanie odebrany, Serwis naliczy opłatę za przechowywanie wynoszącą 10 zł / dzień.
- Odbiór Sprzętu jest możliwy wyłącznie za okazaniem otrzymanego przez Klienta od Serwisu Potwierdzenia Przyjęcia Zlecenia oraz po wniesieniu opłaty za dokonane Usługi Serwisowe. W przypadku zagubienia tego dokumentu, Klient zobowiązany jest podać dane przekazane Serwisowi przy przyjmowaniu Sprzętu oraz okazać dowód tożsamości.
- Odbierając Sprzęt z Serwisu Klient ma prawo sprawdzić stan dokonanych prac. Klient podpisuje się pod brakiem zastrzeżeń w przeznaczonej do tego rubryce na Potwierdzeniu Przyjęcia Zlecenia.
- Na Usługi Serwisowe udzielana jest gwarancja trwająca 14 dni od daty potwierdzenia przez Klienta odbioru Sprzętu.
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za wykryte w trakcie wykonywania Usług Serwisowych usterki Sprzętu, które nie były uprzednio zgłoszone przez Klienta.
- Serwis zastrzega sobie możliwość zwrotu Sprzętu bez dokonania Usług Serwisowych w przypadku braku dostępności części zamiennych lub innych czynników niezależnych od Serwisu.
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za utracone korzyści jeżeli szkoda nie jest winą Serwisu oraz w przypadku przedłużenia czasu wykonywania Usług Serwisowych, gdy czas ten wydłuża się z przyczyn niezależnych od Serwisu.
- Serwis dokonuje napraw gwarancyjnych na zasadach określonych przez warunki gwarancji producenta Sprzętu. Naprawy gwarancyjne dokonywane są wyłącznie na produktach kupionych w sklepie należącym do Wysepka sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (80-309), przy ulicy Grunwaldzkiej 470.
§ 3 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Serwis przechowuje i przetwarza dane osobowe Klientów podane w czasie umawiania się na Usługi Serwisowe i w Potwierdzeniu Przyjęcia Zlecenia.
- Podanie danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednak wymagane do umówienia się na Usługę Serwisową. Klient zobowiązany jest na każdym etapie podawać swoje prawdziwe dane.
- Dane osobowe przetwarzane są w celu kontaktu Serwisu z Klientem. Przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 pkt 1 lit. f) RODO. Dane osobowe przechowywane są przez okres niezbędny do realizacji określonych celów.
- Klient ma prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz usunięcia.
§ 4 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa, szczególnie Kodeksu Cywilnego.
- Serwis zastrzega sobie możliwość zmiany Regulaminu, po uprzednim poinformowaniu Klientów o dokonywanych zmianach.
- Regulamin obowiązuje od 26.02.2024 r. i jest dostępny elektronicznie pod adresem wysepka.pl/regulamin-serwisu-rowerowego oraz fizycznie w placówkach Serwisu.
Na trwały nośnik można pobrać Regulamin pod tym adresem.