§ 1 DEFINICJE

Użyte w niniejszym Regulaminie definicje oznaczają:

  1. SERWIS – prowadzony przez Wysepka sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (80-309), przy ulicy Grunwaldzkiej 470, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000960879; NIP: 5840251971, REGON: 190763584, serwis sprzętu rowerowego, wykonujący usługi Naprawy dostarczonych do serwisu przez Klienta rowerów oraz części rowerowych. Serwis znajduje się w dwóch lokalizacjach:
    1. Hala Olivia, ul. Grunwaldzka 470, 80-309 Gdańsk,
    2. Sklep Kross, ul. Grunwaldzka 471, 80-309 Gdańsk.
  2. KLIENT – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która zleca Serwisowi wykonanie Usługi serwisowej dostarczonego przez Klienta Sprzętu.
  3. SPRZĘT – rower lub część rowerowa oddana przez Klienta do Serwisu w celu dokonania Usługi serwisowej.
  4. USŁUGA SERWISOWA – usługa świadczona przez Serwis na rzecz Klienta, taka jak przegląd, naprawa gwarancyjna lub odpłatna oraz diagnostyka.
  5. POTWIERDZENIE PRZYJĘCIA ZLECENIA – dokument wydawany Klientowi przez Serwis, potwierdzający przyjęcie Sprzętu do Serwisu.
  6. DOKUMENTACJA WIZUALNA SPRZĘTU – przechowywane w postaci elektronicznej zdjęcia przyjmowanego przez Serwis od Klienta Sprzętu.
  7. REGULAMIN – niniejszy dokument określający zasady korzystania z usług Serwisu.
  8. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  9. KODEKS CYWILNY – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 z późniejszymi zmianami).

§ 2 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. W momencie przyjmowania Sprzętu do Serwisu oceniany jest jego stan, ustalane wykonywane na nim Usługi serwisowe oraz wykonywana jest Dokumentacja Wizualna Sprzętu.
  2. Klient przy przyjmowaniu Sprzętu przez Serwis informowany jest o orientacyjnym koszcie naprawy.
  3. Koszt Usług Serwisowych nie obejmuje wykorzystywanych podczas naprawy części.
  4. Koszt Usług Serwisowych może ulec zmianie, o czym Klient jest informowany przed wykonaniem dodatkowych prac przy Sprzęcie.
  5. Zużyte elementy Sprzętu nie będą przechowywane jeżeli Klient przy oddawaniu Sprzętu Serwisowi nie wyrazi jasno woli odebrania ich po dokonaniu naprawy.
  6. Sprzęt oddawany do Serwisu powinien być uprzednio wyczyszczony jeżeli Klient nie wybrał Usługi Serwisowej obejmującej usługę mycia Sprzętu. W przypadku znacznego zabrudzenia Serwis może odmówić przyjęcia Sprzętu lub doliczyć do kosztu Usługi Serwisowej cenę mycia.
  7. Jeżeli Klient w trakcie wykonywania prac Serwisu zdecyduje się je przerwać, jest zobowiązany do poniesienia kosztów wykonanych do tego czasu Usług Serwisowych i wymienionych części.
  8. Data gotowości Sprzętu do odbioru jest ustalana przy przyjmowaniu Sprzętu przez Serwis. W przypadku braku dostępności części zamiennych Klient jest o tym fakcie informowany, a termin odbioru może ulec zmianie.
    Klient otrzymuje powiadomienie o zakończeniu prac za pomocą wiadomości e-mail lub sms.
  9. Sprzęt należy odebrać w wyznaczonym terminie. Jeżeli Sprzęt nie zostanie odebrany, Serwis naliczy opłatę za przechowywanie wynoszącą 10 zł / dzień.
  10. Odbiór Sprzętu jest możliwy wyłącznie za okazaniem otrzymanego przez Klienta od Serwisu Potwierdzenia Przyjęcia Zlecenia oraz po wniesieniu opłaty za dokonane Usługi Serwisowe. W przypadku zagubienia tego dokumentu, Klient zobowiązany jest podać dane przekazane Serwisowi przy przyjmowaniu Sprzętu oraz okazać dowód tożsamości.
  11. Odbierając Sprzęt z Serwisu Klient ma prawo sprawdzić stan dokonanych prac. Klient podpisuje się pod brakiem zastrzeżeń w przeznaczonej do tego rubryce na Potwierdzeniu Przyjęcia Zlecenia.
  12. Na Usługi Serwisowe udzielana jest gwarancja trwająca 14 dni od daty potwierdzenia przez Klienta odbioru Sprzętu.
  13. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za wykryte w trakcie wykonywania Usług Serwisowych usterki Sprzętu, które nie były uprzednio zgłoszone przez Klienta.
  14. Serwis zastrzega sobie możliwość zwrotu Sprzętu bez dokonania Usług Serwisowych w przypadku braku dostępności części zamiennych lub innych czynników niezależnych od Serwisu.
  15. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za utracone korzyści jeżeli szkoda nie jest winą Serwisu oraz w przypadku przedłużenia czasu wykonywania Usług Serwisowych, gdy czas ten wydłuża się z przyczyn niezależnych od Serwisu.
  16. Serwis dokonuje napraw gwarancyjnych na zasadach określonych przez warunki gwarancji producenta Sprzętu. Naprawy gwarancyjne dokonywane są wyłącznie na produktach kupionych w sklepie należącym do Wysepka sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (80-309), przy ulicy Grunwaldzkiej 470.

§ 3 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Serwis przechowuje i przetwarza dane osobowe Klientów podane w czasie umawiania się na Usługi Serwisowe i w Potwierdzeniu Przyjęcia Zlecenia. 
  2. Podanie danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednak wymagane do umówienia się na Usługę Serwisową. Klient zobowiązany jest na każdym etapie podawać swoje prawdziwe dane.
  3. Dane osobowe przetwarzane są w celu kontaktu Serwisu z Klientem. Przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 pkt 1 lit. f) RODO. Dane osobowe przechowywane są przez okres niezbędny do realizacji określonych celów.
  4. Klient ma prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz usunięcia.

§ 4 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa, szczególnie Kodeksu Cywilnego.
  2. Serwis zastrzega sobie możliwość zmiany Regulaminu, po uprzednim poinformowaniu Klientów o dokonywanych zmianach.
  3. Regulamin obowiązuje od 26.02.2024 r. i jest dostępny elektronicznie pod adresem wysepka.pl/regulamin-serwisu-rowerowego oraz fizycznie w placówkach Serwisu.
    Na trwały nośnik można pobrać Regulamin pod tym adresem.

check Produkt dodany do porównania.

check Produkt dodany do listy życzeń

Loading...