Hamulec rowerowy SHIMANO M6120

EM61201JLFPMA100

Rozmiar:

Rodzaj mocowania:

610,00 zł Oszczędzasz 41,00 zł
651,00 zł – najniższa cena z 30 dni przed obniżką

    Super! Wyślemy Ci ten produkt za darmo!

    Płatności odroczone
    Sprawdź ratę
    Sprawdź ratę
    Loading...
    Weź w leasing

Hydrauliczny hamulec tarczowy Shimano. Zestaw  - dźwignia BL-M6100, zacisk BR-M6120 i przewód SM-BH90-SS 1000 mm.

Dźwignia hamulca SHIMANO DEORE BL-M6100 zapewnia szybszą reakcję hamulca i krótszy skok jałowy, co przekłada się na intuicyjne hamowanie, więc możesz skoncentrować się na szlaku. Dźwignia przerzutki I-SPEC EV ma szerszy zakres regulacji pozwalający na precyzyjne dopasowanie do potrzeb kolarza.

Zacisk hamulca SHIMANO DEORE M6120 gwarantuje niezawodne działanie układu hamulcowego oraz dużą siłę hamowania w każdych warunkach. Zacisk 4-tłoczkowy daje większą pewność i kontrolę podczas zjazdów.

Zacisk:

  • Doskonała modulacja zapewnia optymalną siłę hamowania
  • Szybkie cofanie tłoczka
  • Wydajny 4-tłoczkowy zacisk hamulca tarczowego

Dźwignia:

  • Intuicyjne, wydajne hamowanie
  • Szybsza reakcja hamulca dzięki mniejszemu skokowi jałowemu
  • Dopasowany do kolarza kokpit o zoptymalizowanym działaniu
  • Skuteczna kontrola hamowania - dodatkowy punkt styku zwiększający sztywność dźwigni hamulca
  • Zakres ustawienia kąta obrotu 10 stopni w przypadku dźwigni przerzutki I-SPEC EV

Grupa: DEORE M6100

Typ hamulca: Hydrauliczny hamulec tarczowy

Przewód hamulcowy: SM-BH90-SS

Złącze przewodu: Proste

Olej: Mineralny Shimano

Typ mocowania: Mocowanie typu Post

Tłoczek: 4

Śruba mocująca zacisk - rozmiar narzędzia: 5 mm

Śruba mocująca zacisk - metoda zapobiegania luzowaniu: Pierścień Segera

Mocowanie klocka: Zawleczka ze stali nierdzewnej

Rozmiar dźwigni : 2 palce

Mocowanie dźwigni: I-Spec EV

Zakres regulacji kąta obrotu dźwigni przerzutki: 10

Odpowietrzanie za pomocą lejka

Układ hamulców tarczowych z zaciskiem hamulcowym o przeciwsobnych tłoczkach o różnej średnicy. W tym układzie siła hamowania jest przenoszona na tarczę hamulcową przez mniejszy tłoczek w przedniej części zacisku oraz przez większy tłoczek, o silniejszym nacisku, znajdujący się w jego tylnej części. Zapobiega to biciu tarczy hamulcowej i w znacznym stopniu redukuje głośność pracy. Ponadto 4-tłoczkowy zacisk zwiększa obszar styku tarczy hamulcowej przy zachowaniu niewielkich rozmiarów. Efektywnie umiejscowione klocki mogą być w razie potrzeby regulowane, pozwalając uzyskać stabilny nacisk na tarczę. Połączenie tego układu z dźwignią SERVOWAVE zwiększa siłę hamowania aż o 50% w porównaniu z poprzednim modelem. Zaawansowany układ hamulców tarczowych SAINT/ZEE, dopasowujący się do różnych stylów jazdy, zapewnia stabilną siłę hamowania i znakomitą modulację.

Technologia „ONE WAY BLEEDING” została opracowana z myślą o łatwym i szybkim usuwaniu powietrza z układu hydraulicznego. Prowadzenie przewodów olejowych w układzie zostało uproszczone w celu zapobieżenia uwięzieniu pęcherzyków powietrza w układzie. Jednokierunkowe prowadzenie oleju w połączeniu z lejkiem i olejem mineralnym tworzy łatwy i czysty układ odpowietrzania.

Po naciśnięciu dźwigni hamulca SERVOWAVE początkowe działanie linki jest szybkie, tak że konieczny jest jedynie niewielki ruch dźwigni, aby doprowadzić do kontaktu klocków z tarczą hamulcową. Czynnik zwiększający siłę działa błyskawicznie przy kontakcie okładzina-tarcza, dzięki czemu większy skok dźwigni daje większą siłę hamowania przy lepszej kontroli.

Specyfikacja

Gwarancja

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są dwuletnią gwarancją producenta.

Niektórzy producenci oferują możliwość przedłużenia gwarancji. Szczegółowe warunki przedłużonej gwarancji znajdziesz na poniższych informacjach od producentów: Specialized, Scott, Puky, Unibike

Opinie (0)

Brak opinii
Wysepka Sp. Z o.o. Reviews with ekomi-pl.com

check Produkt dodany do porównania.

check Produkt dodany do listy życzeń

Loading...