Rower elektryczny górski SPECIALIZED Levo Alloy Öhlins Coil LTD
95224-9304Levo Alloy Öhlins Coil LTD zapewnia niewiarygodną moc do pokonywania większej liczby szlaków dzięki niezrównanemu połączeniu jakości jazdy, użytecznej mocy i zasięgu jazdy w dowolnym miejscu. To destylacja, zastosowanie i wzmocnienie 40-letniej obsesji na punkcie tworzenia najlepiej jeżdżących rowerów górskich na świecie. Od momentu wprowadzenia na rynek Levo wyznaczył poprzeczkę, do której dążą wszystkie inne e-MTB, a najnowsza wersja Levo Alloy ponownie ją podnosi.
Zaczynając od silnika Specialized Turbo Full Power 2.2 i jednostki Master Mind Turbo Connect Unit (TCU), które zapewniają Levo płynne wzmocnienie Twoich wysiłków - 4-krotność Twojej mocy odda napęd elektryczny, co pozwala Ci wybrać, gdzie chcesz jeździć i kiedy chcesz to zrobić. Levo przełamuje również ograniczenia, jeśli chodzi o zasięg, wzmacniając Twój wysiłek nawet przez pięć godzin na szlaku. Teraz możesz jeździć dalej i odkrywać więcej niż kiedykolwiek wcześniej. Zoptymalizowane podwozie oferuje 150 mm niestandardowo dostrojonego tylnego zawieszenia i regulowaną geometrię, która zapewnia stabilną i naturalną jazdę jak żadna inna. Ponieważ pod koniec dnia liczy się tylko jazda. Uwierz w to.
Ta specjalna konstrukcja Levo Alloy Öhlins Coil LTD robi wszystko, co w jej mocy. Zawieszenie Ohlins z przodu i z tyłu zapewnia niezrównaną jazdę, najnowsza przerzutka T-Type firmy SRAM, hamulce TRP DH-R Evo i koła Traverse HD Alloy.
- W pełni zintegrowany silnik Levo Turbo Full Power 2.2, akumulator 700 Wh i moduł Turbo Connect zapewniają wiodący w swojej kategorii moment obrotowy 90 Nm i moc 565 W przez nawet pięć godzin jazdy, umożliwiając jazdę dalej i szybciej niż kiedykolwiek wcześniej.
- Turbo Connect Unit (lub "TCU") w Levo to coś więcej niż przycisk "On-Off" - to mózg roweru. TCU pokazuje poziom naładowania baterii i tryb wspomagania. Komunikuje się również za pośrednictwem ANT+/Bluetooth® z opcjonalnym wyświetlaczem na kierownicy, aby wyświetlać jeszcze więcej informacji o codziennej jeździe.
- Dedykowana konstrukcja o mieszanym rozmiarze kół z 27,5-calowym kołem z tyłu i 29-calowym z przodu zapewnia zwinną jazdę, która okrąża inne e-MTB o pełnej mocy. Obszerny kokpit centruje użytkownika na rowerze, optymalizując trakcję i kontrolę na zakrętach. Niski suport, luźny kąt rury czołowej i zmniejszony offset widelca zapewniają stabilność na nierównościach.
- Levo oferuje dwa różne ustawienia geometrii, co pozwala łatwo dostosować jego osiągi do każdego stylu jazdy i każdego terenu. Wysokość suportu można precyzyjnie regulować w górę lub w dół o 7 mm.
- Tylny skok Levo wynoszący 150 mm jest elastyczny na małych wybojach, pożera uderzenia o kwadratowych krawędziach bez drgnienia, zjada masywne G-outs na śniadanie, a mimo to oferuje niesamowitą reakcję na pedały i dostarcza moc na ziemię z całkowitą wydajnością.
- Rozmiar S Levo opiera się na tym, co ma znaczenie - rozmiarze i stylu rowerzysty, a nie na długości bioder. Sześć rozmiarów, wszystkie o podobnej długości rury czołowej i skoku, pozwala wybrać rozmiar, który najlepiej pasuje do indywidualnego stylu. Mniejsze rozmiary S będą zwinniejsze i bardziej zwrotne, podczas gdy większe rozmiary S zapewniają większą stabilność i bardziej przestronną jazdę.
Specyfikacja
-
Rama
-
Rama
- Specialized M5 premium alloy, headset adjust, BB height adjust, S-Sizing, internal cable routing, 150mm travel, 148mm spacing
-
Materiał
- Aluminium
-
Rama
-
Napęd
-
Napęd
- 1x12
-
Korbowód
- Praxis forged M30, custom offset, 160mm
-
Tylna przerzutka
- SRAM GX Eagle Transmission Derailleur
-
Manetki
- SRAM AXS POD Controller
-
Kaseta
- SRAM GX Eagle Transmission Cassette, 12spd, 10-52t
-
Łańcuch
- SRAM GX Eagle Transmission Flattop Chain
-
Zębatki
- SRAM Eagle Transmission 34t Steel, 104BCD
-
Napęd
-
Amortyzacja
-
Widelec
- Ohlins RXF38, 29", 160mm travel
-
Amortyzator
- Ohlins TTX coil, 210x55mm S2: 411lbs, S3: 457lbs, S4: 502lbs, S5: 548lbs, S6: 605lbs
-
Widelec
-
Hamulce
-
Hamulce
- TRP DH-R Evo brakes, 220mm rotor
-
Hamulce
-
Koła
-
Rozmiar kół
- 27,5"/29"
-
Obręcze
- Roval Traverse 29 Alloy, 30mm internal width, 28h / Roval Traverse 27.5 Alloy, 30mm internal width, 32h
-
Szprychy
- Sapim Force
-
Przednia piasta
- DT Swiss 370, 28h, 15x110
-
Tylna piasta
- DT Swiss 370, 32h, 12x148
-
Przednia opona
- Butcher, GRID GRAVITY casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
-
Tylna opona
- Butcher, GRID GRAVITY casing, GRIPTON® T9 compound, 27.5x2.3"
-
Dętki
- Standard, Presta Valve
-
Rozmiar kół
-
Komponenty
-
Siodło
- Bridge, 155/143mm, Hollow Ti-rails
-
Kierownica
- Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width
-
Chwyty kierownicy
- Diety Lockjaw grips
-
Mostek
- Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
-
Sztyca
- X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 170mm, S6: 190mm
-
Siodło
-
E-bike
-
Silnik
- Specialized 2.2 Custom RX Trail Tuned Motor
-
Bateria
- Specialized M3-700, Integrated battery, 700Wh
-
Pojemność baterii
- 700Wh
-
Ładowarka
- Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug, 100-240V
-
Wyświetlacz
- Specialized MasterMind TCU, percentage of remaining charge, 120 possible display configurations, MicroTune assist adjustment, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote
-
Silnik
-
Wyposażenie
-
Dodatkowe
- Spersonalizowana wiązka przewodów Specialized, SWAT CC steerer tube integrated tool with chain tool and link
-
Dodatkowe
-
Pozostałe
-
Płeć
- Męskie
- Damskie
-
Kolekcja
- 2024
-
Płeć
-
Informacje handlowe
-
GTIN (EAN)
- 196625144271
-
Kod producenta
- 95224-9304
- Marka
-
Producent
- Specialized Bicycle Components, Inc.
- 15130 Concord Circle
- 95037 Morgan Hill, CA
- Stany Zjednoczone
- info@specialized.com
-
Podmiot odpowiedzialny
- Specialized Poland Sp. z o.o.
- Ponczowa 14A
- 02-971 Warszawa
- Polska
- info@specialized.com
-
GTIN (EAN)
Gwarancja
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są dwuletnią gwarancją producenta.
Niektórzy producenci oferują możliwość przedłużenia gwarancji. Szczegółowe warunki przedłużonej gwarancji znajdziesz na poniższych informacjach od producentów: Specialized, Scott, Puky, Unibike
Pakowanie i dostawa
Kupiłeś swój wymarzony rower z wysyłką do domu i zastanawiasz się co dalej?
Nie martw się wszystko Ci wytłumaczymy!

Rower dostarczony zostanie przez kuriera firmy AmbroExpress, prosto pod Twoje drzwi. Przy odbiorze sprawdź czy karton nie został uszkodzony podczas transportu. Jeżeli jest wszystko w porządku możesz go śmiało przyjąć do siebie.
Następnie czeka Cię najlepszy moment - rozpakowywanie swojej wyczekiwanej przesyłki.
1. Zwróć uwagę na strzałki umieszczone na kartonie (góra, dół) aby nie otworzyć go do góry nogami.
2. Zacznij od góry usuwać metalowe zszywki mocujące. Uważaj, bo mogą być ostre!

Po upewnieniu się, że wszystkie zszywki zostały wyjęte możesz przejść do otwierania kartonu.

Powinien ukazać ci się dobrze zabezpieczony rower z piankowymi osłonkami na ramie, kierownicy, przerzutce i innych miejscach szczególnie narażonych w transporcie.
Znajdziesz tam również kartonik, w którym umieściliśmy kartę gwarancyjną roweru, klucz imbusowy (do ustawienia kierownicy), klucz do pedałów oraz pedały.
Umieściliśmy tam także listę rzeczy, które zostały sprawdzone podczas przygotowywania twojego roweru oraz tego co zostało wyregulowane, ponieważ po wypakowaniu swojego roweru jest on gotowy do pierwszych jazd.
1. Po odbezpieczeniu wszystkich miejsc możesz przejść do ustawiania kierownicy. Stań nad ramą roweru, aby mieć pewność przy ustawianiu, że będzie ona prostopadła do koła i dokręć ją dołączonym przez nas kluczem imbusowym.
2. Następnie przejdź do wkręcania pedałów. Pamiętaj aby sprawdzić, który pedał jest prawy a który lewy, aby je odpowiednio umiejscowić. Wkręcaj je zawsze w kierunku jazdy.
3. Ostatnim krokiem jest ustawienie wysokości siodełka pod siebie i rower mamy gotowy.

Nie pozostaje Ci nic innego niż cieszyć się pierwszymi jazdami, ponieważ rower został do tego przygotowany oraz wyregulowany.