Rower górski SPECIALIZED Stumpjumper EVO Comp Alloy
96323-5203Postawmy sprawę jasno — Stumpjumper EVO Alloy to nie jest "normalny" rower trailowy. Ma być ostro i prosto. Rower posiada taką samą konstrukcję, jak jego karbonowy brat, w tym regulowany kąt główki ramy, 150 mm skoku, wszechstronność dopasowania S-Sizing oraz zintegrowane drzwiczki SWAT™.
Wszystko to zamknięte jest w lekkiej, a przy tym wytrzymałej ramie z aluminium A5, co sprawia, że z łatwością będziesz pokonywać szlaki, z którymi nie poradziłby sobie żaden rower DH. Stumpjumper EVO Elite Alloy jest stworzony do jazdy w trudnym terenie dzięki 12-biegowemu napędowi SRAM NX Eagle, solidnym aluminiowym kołom o szerokości 30 mm oraz płynnemu zawieszeniu Fox FLOAT Performance.
- Co otrzymasz, gdy połączysz 29-calowe przednie koło z 27,5-calowym tylnym kołem? Stumpjumpera EVO Comp Alloy. Trakcja i prowadzenie 29 cali łączą się tu z mniejszym, bardziej zwrotnym tylnym kołem. Konfiguracja typu "mullet" pozwala na bardziej zwinną jazdę. Świetnie sprawdzi się w parku rowerowym i na szlaku.
- Nawet największy skok jest bezużyteczny bez odpowiedniej regulacji i kinematyki amortyzatora. Podczas projektowania nowego Stumpjumpera EVO priorytetem była kinematyka. Zaczęto od doświadczeń z Enduro, dodano do tego 1000 godzin pracy nad zawieszeniem, a w efekcie otrzymano nie tylko lepszą wydajność pedałowania Stumpjumpera, ale również sprawiono, że jest on bardziej sprawny i zwinny. Zwiększono anti-squat, dzięki czemu zawieszenie lepiej opiera się pedałowaniu, a także poprawiono charakterystykę wybicia przy uderzeniach o prostą krawędź. Efekt? Ten rower niszczy szlaki, ale nie nogi.
- Nowy Stumpjumper EVO posiada jak dotąd najbardziej progresywną geometrię S-Sizing. Długi, niski widelec z krótkim offsetem oraz bardziej ostry kąt rury podsiodłowej – oto wymagania nowoczesnego stylu jazdy. Ale nie każdy z nas jeździ w ten sam sposób, dlatego też geometria nowego Stumpjumpera EVO posiada aż sześć różnych ustawień. Możesz regulować wysokość suportu o 10 mm, kąt główki ramy o dwa stopnie, przy czym każda z tych regulacji może być przeprowadzona osobno.
- Ramy Rider-First Engineered™ wykorzystują podejście do charakterystyki jazdy specyficzne dla danego rozmiaru, które zapewnia idealne prowadzenie i najlepsze osiągi dla dowolnego rozmiaru ramy i wzrostu rowerzysty. Niezależnie od tego, czy jeździsz DH na rozmiarze S1 czy S6, doświadczysz tego samego - ostrego pokonywania zakrętów oraz zrównoważonej sztywności przodu i tyłu, przy zachowaniu możliwie najniższej masy.
- W 2016 roku Specialized wprowadziło w Stumpjumperze drzwiczki SWAT™, dodając miejsce w ramie na takie niezbędne drobiazgi, jak pompka czy zapasowa dętka, co natychmiast sprawiło, że kieszenie w koszulce stały się zbędne. W nowym Stumpjumperze Specialized poszło o krok dalej, dodając wkład hydracyjny SWAT™, co daje Ci miejsce w dolnej rurze na dodatkowych 650 ml wody, czyli tyle, ile mieści się w małej butelce.
Specyfikacja
- Napęd 1x12
- Rozmiar kół 27,5"/29"
- Materiał Aluminium
- Korbowód: SRAM NX Eagle, DUB, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm, 30T
- Suport: SRAM DUB, BSA 73mm, Threaded
- Przerzutka (Tył): SRAM NX Eagle, 12-speed
- Manetki: SRAM NX Eagle, trigger, 12-speed
- Kaseta: SRAM NX Eagle, 12-speed, 11-50t
- Łańcuch: SRAM NX Eagle, 12-speed
- Kierownica: Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width
- Chwyty kierownicy: Specialized Trail Grips
- Mostek: Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
- Sztyca: X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mm
- Siodło: Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
-
Płeć
Damskie
Męskie - Kolekcja 2024
- Indeks 96323-5203
- EAN13 888818886982
Gwarancja
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są dwuletnią gwarancją producenta.
Niektórzy producenci oferują możliwość przedłużenia gwarancji. Szczegółowe warunki przedłużonej gwarancji znajdziesz na poniższych informacjach od producentów: Specialized, Scott, Puky, Unibike
Pakowanie i dostawa
Kupiłeś swój wymarzony rower z wysyłką do domu i zastanawiasz się co dalej?
Nie martw się wszystko Ci wytłumaczymy!
Rower dostarczony zostanie przez kuriera firmy AmbroExpress, prosto pod Twoje drzwi. Przy odbiorze sprawdź czy karton nie został uszkodzony podczas transportu. Jeżeli jest wszystko w porządku możesz go śmiało przyjąć do siebie.
Następnie czeka Cię najlepszy moment - rozpakowywanie swojej wyczekiwanej przesyłki.
1. Zwróć uwagę na strzałki umieszczone na kartonie (góra, dół) aby nie otworzyć go do góry nogami.
2. Zacznij od góry usuwać metalowe zszywki mocujące. Uważaj, bo mogą być ostre!
Po upewnieniu się, że wszystkie zszywki zostały wyjęte możesz przejść do otwierania kartonu.
Powinien ukazać ci się dobrze zabezpieczony rower z piankowymi osłonkami na ramie, kierownicy, przerzutce i innych miejscach szczególnie narażonych w transporcie.
Znajdziesz tam również kartonik, w którym umieściliśmy kartę gwarancyjną roweru, klucz imbusowy (do ustawienia kierownicy), klucz do pedałów oraz pedały.
Umieściliśmy tam także listę rzeczy, które zostały sprawdzone podczas przygotowywania twojego roweru oraz tego co zostało wyregulowane, ponieważ po wypakowaniu swojego roweru jest on gotowy do pierwszych jazd.
1. Po odbezpieczeniu wszystkich miejsc możesz przejść do ustawiania kierownicy. Stań nad ramą roweru, aby mieć pewność przy ustawianiu, że będzie ona prostopadła do koła i dokręć ją dołączonym przez nas kluczem imbusowym.
2. Następnie przejdź do wkręcania pedałów. Pamiętaj aby sprawdzić, który pedał jest prawy a który lewy, aby je odpowiednio umiejscowić. Wkręcaj je zawsze w kierunku jazdy.
3. Ostatnim krokiem jest ustawienie wysokości siodełka pod siebie i rower mamy gotowy.
Nie pozostaje Ci nic innego niż cieszyć się pierwszymi jazdami, ponieważ rower został do tego przygotowany oraz wyregulowany.