Rower górski SPECIALIZED Stumpjumper 15 Comp
93325-5101Specialized Stumpjumper 15 nie idzie na kompromisy. Czy pochłania nierówności niczym duży rower? Oczywiście. Czy daje kontrolę przy krótkim skoku, zwinność i wydajność? Bez wątpienia. Czy zapewnia niebywałą personalizację, która sprawia, że stanie się idealnym kompanem dla jedynej osoby, która tak naprawdę się liczy, czyli dla Ciebie? Tak, tak, tak!
Niezwykłe możliwości: GENIE Shock Technology daje skoczność i frajdę z jazdy, a przy tym poczucie niekończącego się skoku.
Doskonała kontrola: Jeszcze lepsza przyczepność niż w Rowerze Roku, Stumpjumperze EVO.
Niespotykana personalizacja: Sześć pozycji ustawień geometrii, mullet lub 2x29”, regulacja pracy sprężyny i wiele więcej.
GENIE: Jazda na latającym dywanie. Największą innowacją w modelu Stumpjumper 15 jest GENIE. Ta przełomowa technologia dampera powietrznego spełnia trzy życzenia każdego rowerzysty trailowego – wyczucie i kontrolę sprężyny stalowej, lepsze zapobieganie dobiciu niż standardowa sprężyna powietrzna oraz regulowaną „platformę” zapewniającą frajdę podczas jazdy.
Niezwykły GENIE: GENIE łączy w sobie liniowość pracy dampera sprężynowego z progresywną sprężystością sprężyny powietrznej pod koniec skoku, co eliminuje dobicie. Oto najlepsze cechy obu światów – sprężyny stalowej i powietrznej – z dodatkowymi możliwościami regulacji. Pożegnaj się z kompromisami i przywitaj z przyszłością kolarstwa.
Wyboje? Co takiego?: GENIE charakteryzuje się o 16,3% lepszym zarządzaniem pierwszą fazą skoku niż rower roku Stumpjumper EVO, co sprawia, że Stumpy 15 jeździ niczym rower o wiele większym skoku. Przykładowo, Stumpjumper 15 (z 145 mm skoku tylnego koła) i Specialized Enduro (170 mm skoku) potrzebują 101 mm skoku, by zamortyzować siłę uderzenia wynoszącą 1080 Nm.
Niebywała przyczepność: Szeroko zakrojone testy potwierdzają, że Stumpjumper 15 z GENIE zapewnia o 57% lepszą przyczepność niż standardowy damper powietrzny. Technologia ta daje elastyczność podobną do działania sprężyny stalowej, co utrzymuje koło w kontakcie z podłożem przez dłuższy czas niż typowy damper powietrzny.
Żegnajcie, dobicia: O 39% mniej dobić w porównaniu ze standardowym damperem powietrznym. Podczas dużych uderzeń możesz wykorzystać rosnące tempo ostatnich 30% skoku GENIE. Dzięki temu dwustopniowemu, wyraźnemu wzrostowi GENIE zmniejsza częstotliwość i dotkliwość dobić amortyzatora.
Wyjątkowa geometria: Geometria zapewnia możliwości dużego roweru wówczas, gdy tego potrzebujesz, zwinność na wąskich odcinkach i żywe prowadzenie na podjazdach. Obszerny kokpit gwarantuje wyśrodkowaną pozycję na rowerze, optymalizując trakcję i kontrolę w zakrętach. Niski suport, płaski kąt główki ramy i zoptymalizowany offset widelca zapewniają stabilność na nierównościach.
Jeździsz po swojemu: Zintegrowana regulacja geometrii sprawia, że Stumpjumper 15 to rower trailowy o największym zakresie dopasowania. Sześć różnych ustawień pozwala dostosować jego parametry do każdego stylu jazdy i terenu. Kąt główki ramy i wysokość suportu można regulować, by uzyskać stabilność bądź prześwit.
Różne wielkości kół: Dzięki opcjonalnym linkom zawieszenia możesz wybierać między dużymi kołami z przodu i z tyłu lub wariantem z 27,5-calowym tylnym kołem, aby uzyskać bardziej zwrotną i zwinną jazdę. Niezależnie od tego, co wybierzesz, geometria pozostanie bez zmian.
Sprzęt zabierasz ze sobą: Przełomowa innowacja SWAT 4.0 w Stumpjumperze 15 zwiększa zakres przechowywania w dolnej rurze. To najpłynniej działający system na świecie, który jest odporny na warunki pogodowe oraz w pełni zintegrowany z rowerem.
Wytrzyma więcej niż ty: Rowery Specialized z pełnym zawieszeniem tworzone są tak, by wytrzymały długie lata. Specialized oferuje również pełne wsparcie i warunki do tego, by jak najdłużej zatrzymać Cię na szlaku. Jednym z wielu przejawów tego wsparcia jest na przykład bezkonkurencyjna dożywotnia wymiana łożysk zawieszenia dla pierwszego właściciela.
- Lekka rama i tylny trójkąt z włókna węglowego FACT 11m
- Wytrzymałe aluminiowe koła Specialized z uszczelnionymi łożyskami maszynowymi
- Technologia FOX FLOAT Performance opracowana przez zespół Ride Dynamics wraz ze zgłoszoną do opatentowania technologią dampera powietrznego Specialized GENIE zapewniają maksymalną liniową przyczepność charakterystyczną dla dampera sprężynowego, a przy tym możliwość niezależnego dostrojenia środkowej i końcowej części skoku. 2 opcje regulacji dampera w pozycji otwartej i zamkniętej.
- Pokonuj najbardziej wymagające szlaki dzięki widelcowi FOX FLOAT 36 Rhythm z tłumikiem GRIP.
- Płynna i precyzyjna zmiana przełożeń dzięki napędowi SRAM Eagle T-Type AXS
- Duża siła hamowania dzięki 4-tłoczkowym hamulcom SRAM Maven Bronze
- Godna zaufania sztyca X-Fusion Manic
- Dożywotnia wymiana łożysk zawieszenia dla pierwszego właściciela
- Kompatybilny tylko z napędami elektronicznymi
Specyfikacja
-
Rama
-
Rama
- FACT 11m carbon chassis and rear-end, Trail Geometry, SWAT™ Door integration, head tube angle adjustment, threaded BB, internal brake and dropper cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, SRAM UDH compatible, 145mm of travel
-
Materiał
- Carbon
-
Waga
- 14.87 kg (rozmiar S4)
-
Rama
-
Napęd
-
Napęd
- 1x12
-
Korbowód
- SRAM S1000 Crankset, 32T ring, Integrated Guard, 55mm Chainline, S1-S3:165mm, S4-S6: 170mm
-
Tylna przerzutka
- SRAM S1000 Eagle Transmission Derailleur
-
Manetki
- SRAM AXS POD Controller
-
Kaseta
- SRAM XS-1270 Transmission Cassette, 12spd, 10-52t
-
Łańcuch
- SRAM GX Eagle Transmission Flattop Chain
-
Suport
- SRAM DUB, BSA 73mm Wide, Threaded
-
Napęd
-
Amortyzacja
-
Widelec
- FOX FLOAT 36 Rhythm, GRIP damper, two position Sweep adjustment, 15x110mm QR axle, 44mm offset, S1:140mm of travel, S2-S6:150mm of travel
-
Amortyzator
- FOX FLOAT Performance with Specialized GENIE Shock Tech, Ride Dynamics Trail Tune, 2-position lever w/ LSR adjustment, S1:210x52.5mm, S2-S6:210x55mm
-
Widelec
-
Koła
-
Rozmiar kół
- 29"
- 27,5"/29"
-
Obręcze
- Specialized, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready, Front: 29, Rear: S1-S2:27.5, S3- S6:29
-
Szprychy
- DT Swiss Industry
-
Przednia piasta
- Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
-
Tylna piasta
- Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 28h
-
Przednia opona
- Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
-
Tylna opona
- Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, S1-S2: 27.5x2.3, S3- S6: 29x2.3"
-
Dętki
- Standard, Presta valve
-
Rozmiar kół
-
Komponenty
-
Siodło
- Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, S1-S2: 155mm, S3-S6: 143mm
-
Kierownica
- Specialized, 6000 series alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep. S1-S2: 780 width, 20mm rise: S3-S4: 800 width, 30mm rise: S5-S6: 800 width, 40mm rise
-
Chwyty kierownicy
- Specialized Trail Grips
-
Mostek
- Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
-
Sztyca
- X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 125mm, S2: 150mm, S3: 170mm, S4-S6: 190mm
-
Zacisk sztycy
- Alloy, 38.6mm
-
Siodło
-
Wyposażenie
-
Dodatkowe
- SWAT 4.0 internal downtube storage
-
Dodatkowe
-
Pozostałe
-
Przedni hamulec
- SRAM Maven Bronze, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
-
Tylny hamulec
- SRAM Maven Bronze, 4-piston caliper, hydraulic disc, S1-S2: 180mm, S3-S6: 200mm
-
Płeć
- Męskie
- Damskie
-
Kolekcja
- 2025
-
Przedni hamulec
-
Informacje handlowe
-
GTIN (EAN)
- 196625143113
-
Kod producenta
- 93325-5101
- Marka
-
Producent
- Specialized Bicycle Components, Inc.
- 15130 Concord Circle
- CA 95037 Morgan Hill
- Stany Zjednoczone
- info@specialized.com
-
Podmiot odpowiedzialny
- Specialized Europe B.V.
- Utrechtseweg 310 - Building B01
- 6812 AR Arnhem
- Holandia
- info@specialized.com
-
GTIN (EAN)
Geometria
S1 | S2 | S3 | S4 | S5 | S6 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Crank Length | 165mm | 165mm | 165mm | 170mm | 170mm | 170mm |
Handlebar Width | 780mm | 780mm | 800mm | 800mm | 800mm | 800mm |
Stem Length | 40mm | 40mm | 40mm | 40mm | 40mm | 40mm |
Saddle Width | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Seatpost Length | 125mm | 150mm | 170mm | 190mm | 190mm | 190mm |
A Stack | 608mm | 618mm | 627mm | 640mm | 654mm | 667mm |
B Reach | 400mm | 425mm | 450mm | 475mm | 500mm | 530mm |
C Headtube Length | 95mm | 100mm | 110mm | 125mm | 140mm | 155mm |
D Headtube Angle | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° |
E BB Height | 334mm | 337mm | 337mm | 337mm | 337mm | 337mm |
BB Drop | 41mm | 38mm | 38mm | 38mm | 38mm | 38mm |
Trail | 129mm | 130mm | 130mm | 130mm | 130mm | 130mm |
Fork Length (full) | 551mm | 561mm | 561mm | 561mm | 561mm | 561mm |
Fork Rake/Offset | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
Front Center | 720mm | 751mm | 780mm | 812mm | 843mm | 879mm |
F Chainstay Length | 430mm | 432mm | 435mm | 435mm | 445mm | 445mm |
G Wheelbase | 1149mm | 1181mm | 1213mm | 1244mm | 1285mm | 1322mm |
H Top-tube Length (horizontal) | 541mm | 573mm | 595mm | 624mm | 647mm | 677mm |
I Bike Standover Height | 738mm | 751mm | 745mm | 745mm | 745mm | 751mm |
J Seat Tube Length | 385mm | 385mm | 405mm | 425mm | 445mm | 465mm |
K Seat Tube Angle | 78° | 77° | 77° | 76.5° | 76.5° | 76.5° |
Saddle Height for Effective ST Angle | 645mm | 690mm | 735mm | 780mm | 825mm | 870mm |
Max Seatpost Insertion | 245mm | 245mm | 255mm | 255mm | 285mm | 285mm |
Min Seatpost Insertion | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm |
Gwarancja
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są dwuletnią gwarancją producenta.
Niektórzy producenci oferują możliwość przedłużenia gwarancji. Szczegółowe warunki przedłużonej gwarancji znajdziesz na poniższych informacjach od producentów: Specialized, Scott, Puky, Unibike
Pakowanie i dostawa
Usługa premium Komfort 59.00 zł
rower złożony w 99%, praktycznie gotowy do jazdy
Preferujesz bardziej komfortową opcję i chcesz móc korzystać z jednośladu zaraz po otwarciu pudełka? Nasi mechanicy rowerowi złożą Twoje nowe dwa kółka przed wysyłką i spakują do specjalnie zaprojektowanego przez nas kartonu na złożony jednoślad.
Rower złożony w 99% jest niemalże gotowy do jazdy – musisz jedynie ustawić w nim kierownicę i przykręcić pedały. W zestawie z jednośladem otrzymasz wszystkie potrzebne narzędzia.
Zgodnie z wymogami producenta, rowery marki Unibike wysyłamy wyłącznie w opcji Komfort.
Rowery elektryczne wysyłamy wyłącznie w opcji Komfort.

Usługa podstawowa Standard Za darmo
rower do samodzielnego złożenia
Masz umiejętności i wiedzę umożliwiające samodzielne złożenie roweru? Możesz zamówić swój nowy jednoślad w formie, jaka przychodzi od producenta – do własnoręcznego złożenia. Od początku do końca procesu masz całkowitą kontrolę nad montażem każdego z komponentów, regulacją przerzutek i hamulców, czy ustawieniem części pod siebie.
Opcja samodzielnego złożenia sprawdzi się u doświadczonych kolarzy, którzy doskonale znają budowę roweru i wiedzą jak należy tego dokonać. Przy samodzielnym montażu potrzebujesz dobrze wyposażonego warsztatu – narzędzia do montażu nie są wysyłane wraz z rowerem.
Przed wyborem tej opcji zapoznaj się z warunkami gwarancji. Wielu producentów wymaga, by rower przeszedł przegląd po przejechaniu 100 km aby spełniał warunki gwarancji.

Niezależnie od tego czy wybierzesz rower do samodzielnego złożenia czy złożony w 99%, pamiętaj by sprawdzić karton przy kurierze. Jednoślady dostarczamy za pomocą kuriera AmbroExpress, z możliwością dokupienia usługi wniesienia paczki do domu przez zespół dwóch kurierów.
Gdy karton z rowerem już będzie w twoich rękach przed jego otwarciem dopilnuj, by znajdował się we właściwej pozycji – nasze kartony ze złożonymi rowerami posiadają specjalne strzałki umożliwiające odróżnienie góry od dołu, kartony producentów posiadają swoje oznaczenia, często w postaci logo marki. Otwierając karton uważaj, by się nie skaleczyć – takie paczki zamykane są za pomocą dużych, ostrych zszywek.
Po otwarciu w kartonie znajdziesz wszystkie części roweru gotowe do złożenia w przypadku wyboru usługi Standard lub złożony rower, w którym należy obrócić i dokręcić kierownicę oraz zamontować pedały w przypadku usługi Komfort.
Rowerki biegowe dostępne w naszym sklepie nie podlegają usłudze złożenia i dostarczane są standardowym kurierem.
Dodatkowe opcje dla klientów z Trójmiasta i okolic
Klienci mieszkający w Trójmieście i jego okolicach mogą skorzystać także z dwóch możliwości, w których otrzymają rower złożony w 100%.
Dostawa własna Wysepka od 100.00 zł
Nasz pracownik dostarczy do ciebie całkowicie złożony i przygotowany do jazdy rower, pomoże z ustawieniem siodełka oraz odpowie na twoje pytania związane z zakupionym sprzętem.
Opłata za dostawę wynosi 100.00 zł dla pierwszych 15 kilometrów. Każdy kolejny kilometr to dodatkowy koszt 5.00 zł. Odległość liczona jest od naszego sklepu przy al. Grunwaldzkiej 470 w Gdańsku. Usługa świadczona jest do 100 km.
Odbiór osobisty Za darmo
Zakupione produkty możesz odebrać osobiście w naszym sklepie stacjonarnym w hali Olivia w Gdańsku. Otrzymasz od nas wiadomość, gdy gotowy do jazdy rower będzie czekał na odbiór w salonie.