Rower górski SPECIALIZED Epic 8 EVO Comp
90324-5303Oto najszybszy rower zjazdowy na świecie. Specialized Epic 8 EVO to podkręcona do potęgi 11 wersja nowego Epica 8. Dzięki możliwościom, wydajności i lekkości ten rower to najlepsza maszyna do pokonywania zjazdów.
Ulepszona kinematyka modelu Specialized Epic 8 EVO pozwala na niewiarygodnie wydajne pokonywanie podjazdów, natomiast amortyzator udoskonalony przez Ride Dynamics pochłania nierówności podczas jazdy w dół.
Jeśli Twoim marzeniem jest pokonywanie singletracków z zawrotną prędkością, Epic 8 EVO to idealny wybór dla Ciebie.
Niezrównane możliwości: Najbardziej wydajny rower 120 mm na świecie jest jeszcze bardziej przystępny. Możliwości jazdy, które progresywna geometria Epic 8 EVO zapewnia w technicznym terenie, a także szybkie i wydajne pokonywanie podjazdów i przyspieszanie sprawią, że zakręci Ci się w głowie. Niewiarygodna sztywność poprzeczna i skrętna ramy przekłada się na bardzo precyzyjne prowadzenie. 130 mm skoku z przodu oraz funkcje przydatne na szlaku oznaczają, że Specialized Epic 8 EVO to idealny towarzysz w trudnym terenie.
Wyboje znikają: W porównaniu z poprzednią generacją nowy Epic 8 pochłania o 12% więcej sił uderzeniowych i wibracji, redukując zmęczenie i zwiększając wydajność, możesz więc śmiało zaplanować jeszcze jedną rundkę (albo 3).
Lepsza dynamika jazdy: Zespół Specialized Ride Dynamics opracował niestandardowe tłumienie dla nowego amortyzatora Epic 8 EVO. Unikalna charakterystyka tłumienia podnosi ogólne wrażenia z jazdy. Ulepszono amortyzatory oraz wskaźnik dźwigni ramy, co w połączeniu z nową kinematyką sprawia, że ten rower to coś więcej niż tylko suma jego części.
Wydajność biomechaniczna: Zespół Specialized Ride Dynamics zoptymalizował kinematykę zawieszenia, co zredukowało nieefektywne kołysanie wywołane pedałowaniem o 20%, jednocześnie utrzymując aktywne zawieszenie w celu skutecznego zarządzania siłą uderzenia, aby zapewnić najbardziej efektywną pozycję pedałowania. To najbardziej wydajny rower z amortyzacją pedałowania, jaki kiedykolwiek testowaliśmy.
Więcej znaczy mniej: Specialized nie dodało ani grama do Epic 8 EVO, a przy tym uzyskało niewiarygodne możliwości ramy. Wszystkie modele są teraz wyposażone w system SWAT 4.0 do przewożenia wszystkich niezbędnych rzeczy na szlaku oraz zintegrowany ogranicznik skrętu, który zapobiega zadrapaniom górnej rury przy pierwszym zderzeniu i obracaniu się kierownicy.
- Najbardziej wydajny rower 120 mm na świecie. O 12% lepsza amortyzacja nierówności i 20% mniejsze kołysanie podczas pedałowania
- Ulepszony przez Ride Dynamics amortyzator FOX Float Performance i widelec FOX 34 Performance 130 mm
- Lekkie i wytrzymałe aluminiowe koła Specialized
- Legendarne hamulce SRAM Code Bronze Stealth o pełnej mocy gwarantują łatwą regulację i sprawiają, że kokpit wygląda elegancko
- Niezawodna i wytrzymała 12-biegowa grupa osprzętu GX Eagle
Specyfikacja
-
Rama
-
Rama
- FACT 11m Carbon, Progressive XC Race Geometry, Rider-First Engineered™, SWAT downtube storage, threaded BB, 12x148mm UDH compatible rear dropout, internal cable routing, 120mm of travel
-
Waga
- 12.61 kg (rozmiar M)
-
Materiał
- Carbon
-
Rama
-
Napęd
-
Napęd
- 1x12
-
Korbowód
- SRAM X1000 Eagle, DUB, 165/170/175mm 32T
-
Tylna przerzutka
- SRAM GX Eagle, 12-speed
-
Manetki
- SRAM GX, trigger, 12-speed
-
Kaseta
- SRAM XG-1275, 12-speed, 10-52t
-
Łańcuch
- SRAM NX Eagle, 12-speed
-
Suport
- SRAM DUB, BSA 73mm, Threaded
-
Napęd
-
Amortyzacja
-
Widelec
- Fox 34 Performance, Grip Damper, Compression adjust, 130mm travel, 44mm offset, 15x110mm
-
Amortyzator
- Fox Float Performance, Evol LV, Ride Dynamics Tuned, 2-position compression adjust, 190x45mm
-
Widelec
-
Hamulce
-
Hamulce
- SRAM Code Bronze Stealth, 4-piston caliper, hydraulic disc, 180/200mm rotor front, 180 mm rotor rear
-
Hamulce
-
Koła
-
Rozmiar kół
- 29"
-
Obręcze
- Specialized Alloy 29, 27mm internal width, tubeless
-
Szprychy
- DT Swiss Industry
-
Przednia piasta
- Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
-
Tylna piasta
- Alloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28h
-
Przednia opona
- Specialized Purgatory, GRID Casing, T9 Compound, 29x2.4
-
Tylna opona
- Specialized Ground Control, GRID Casing, T7 Compound, 29x2.35
-
Dętki
- Standard, Presta Valve
-
Rozmiar kół
-
Komponenty
-
Siodło
- Body Geometry Power Sport, steel rails
-
Kierownica
- Specialized Alloy, 20mm rise, 35mm, 760mm wide
-
Chwyty kierownicy
- Specialized Trail Grips
-
Mostek
- Alloy Stem, 35mm clamp, 60mm
-
Sztyca
- X-Fusion Manic, 30.9, 125/150/170 Travel, 0mm offset
-
Zacisk sztycy
- Specialized Alloy, 34.9, Steel bolt
-
Siodło
-
Wyposażenie
-
Dodatkowe
- SWAT internal downtube storage
-
Dodatkowe
-
Pozostałe
-
Płeć
- Męskie
- Damskie
-
Kolekcja
- 2024
-
Płeć
-
Informacje handlowe
-
GTIN (EAN)
- 888818959587
-
Kod producenta
- 90324-5303
- Marka
-
Producent
- Specialized Bicycle Components, Inc.
- 15130 Concord Circle
- 95037 Morgan Hill, CA
- Stany Zjednoczone
- info@specialized.com
-
Podmiot odpowiedzialny
- Specialized Poland Sp. z o.o.
- Ponczowa 14A
- 02-971 Warszawa
- Polska
- info@specialized.com
-
GTIN (EAN)
Geometria
XS | S | M | L | XL | |
---|---|---|---|---|---|
Crank Length | 165mm | 170mm | 170mm | 175mm | 175mm |
Handlebar Width | 760mm | 760mm | 760mm | 760mm | 760mm |
Stem Length | 50mm | 50mm | 50mm | 50mm | 50mm |
Saddle Width | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Seatpost Length | 125mm | 125mm | 150mm | 170mm | 170mm |
A Stack | 606mm | 600mm | 601mm | 613mm | 632mm |
B Reach | 385mm | 415mm | 445mm | 470mm | 495mm |
C Head Tube Length | 92mm | 92mm | 95mm | 110mm | 130mm |
D Head Tube Angle (low) | 65.4° | 65.4° | 65.4° | 65.4° | 65.4° |
D Head Tube Angle (high) | 65.9° | 65.9° | 65.9° | 65.9° | 65.9° |
E BB Height (low) | 322mm | 327mm | 329mm | 331mm | 331mm |
E BB Height (high) | 327mm | 333mm | 335mm | 337mm | 337mm |
BB Drop (low) | 49mm | 43mm | 41mm | 39mm | 39mm |
Trail | 120mm | 120mm | 120mm | 120mm | 120mm |
Fork Length, Full | 540mm | 540mm | 540mm | 540mm | 540mm |
Fork Rake/Offset | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
Front Center | 690mm | 720mm | 751mm | 782mm | 815mm |
F Chainstay Length | 435mm | 435mm | 435mm | 435mm | 435mm |
G Wheelbase | 1121mm | 1151mm | 1183mm | 1214mm | 1247mm |
I Bike Standover Height | 754mm | 761mm | 766mm | 775mm | 779mm |
I Seat Tube Length | 370mm | 390mm | 410mm | 450mm | 500mm |
K Seat Tube Angle | 76° | 75.5° | 75° | 75° | 75° |
H Top Tube Length, Horizontal | 535mm | 569mm | 605mm | 633mm | 662mm |
Gwarancja
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są dwuletnią gwarancją producenta.
Niektórzy producenci oferują możliwość przedłużenia gwarancji. Szczegółowe warunki przedłużonej gwarancji znajdziesz na poniższych informacjach od producentów: Specialized, Scott, Puky, Unibike
Pakowanie i dostawa
Kupiłeś swój wymarzony rower z wysyłką do domu i zastanawiasz się co dalej?
Nie martw się wszystko Ci wytłumaczymy!

Rower dostarczony zostanie przez kuriera firmy AmbroExpress, prosto pod Twoje drzwi. Przy odbiorze sprawdź czy karton nie został uszkodzony podczas transportu. Jeżeli jest wszystko w porządku możesz go śmiało przyjąć do siebie.
Następnie czeka Cię najlepszy moment - rozpakowywanie swojej wyczekiwanej przesyłki.
1. Zwróć uwagę na strzałki umieszczone na kartonie (góra, dół) aby nie otworzyć go do góry nogami.
2. Zacznij od góry usuwać metalowe zszywki mocujące. Uważaj, bo mogą być ostre!

Po upewnieniu się, że wszystkie zszywki zostały wyjęte możesz przejść do otwierania kartonu.

Powinien ukazać ci się dobrze zabezpieczony rower z piankowymi osłonkami na ramie, kierownicy, przerzutce i innych miejscach szczególnie narażonych w transporcie.
Znajdziesz tam również kartonik, w którym umieściliśmy kartę gwarancyjną roweru, klucz imbusowy (do ustawienia kierownicy), klucz do pedałów oraz pedały.
Umieściliśmy tam także listę rzeczy, które zostały sprawdzone podczas przygotowywania twojego roweru oraz tego co zostało wyregulowane, ponieważ po wypakowaniu swojego roweru jest on gotowy do pierwszych jazd.
1. Po odbezpieczeniu wszystkich miejsc możesz przejść do ustawiania kierownicy. Stań nad ramą roweru, aby mieć pewność przy ustawianiu, że będzie ona prostopadła do koła i dokręć ją dołączonym przez nas kluczem imbusowym.
2. Następnie przejdź do wkręcania pedałów. Pamiętaj aby sprawdzić, który pedał jest prawy a który lewy, aby je odpowiednio umiejscowić. Wkręcaj je zawsze w kierunku jazdy.
3. Ostatnim krokiem jest ustawienie wysokości siodełka pod siebie i rower mamy gotowy.

Nie pozostaje Ci nic innego niż cieszyć się pierwszymi jazdami, ponieważ rower został do tego przygotowany oraz wyregulowany.