Rower gravelowy SPECIALIZED Diverge STR Expert
96223-3054Dzięki przedniemu i tylnemu zawieszeniu Future Shock, nowy Diverge STR zapewnia przyczepność bez kompromisów. Unosząc rowerzystę - zamiast roweru - technologia Future Shock zwiększa kontrolę i wydajność, jednocześnie zmniejszając zmęczenie, dzięki czemu będziesz jeździć dalej i szybciej w trudniejszym terenie, niż myślałeś.
A Diverge STR robi to bez trudu, powolnej reakcji na pedały i nieefektywności innych systemów zawieszenia. Diverge STR Expert zaczyna się od naszej ramy z włókna węglowego FACT 11r z przednim i tylnym zawieszeniem Future Shock. Zbudowany jest z grupą osprzętu SRAM Rival eTap AXS Eagle zapewniającą szybką i wydajną zmianę przełożeń z kasetą 10-50, aby zapewnić przełożenie do każdej jazdy. Rower toczy się na kołach Roval Terra C z oponami Tracer Pro 42 mm. Kierownica ze stopu Adventure Gear, sztyca z włókna węglowego S-Works i siodełko Power Expert uzupełniają pakiet, czyniąc Diverge STR najbardziej wydajnym Diverge w historii.
- Dzięki zawieszeniu rowerzysty za pomocą tłumionego, regulowanego skoku — 20 mm z przodu/30 mm z tyłu — technologia Future Shock amortyzuje siły uderzenia, zwiększając kontrolę i możliwości, a przy tym zachowując wydajność i reaktywność sztywnej ramy. Ponieważ jeśli chodzi o przenoszenie energii, to wciąż jest to sztywna rama. Moc w pedałach sprawia, że rower podskakuje niczym spłoszony kociak. Masz wydajność, masz wygodę, masz kontrolę. Twój rower jest lekki, zwinny i responsywny.
- Nowy Diverge to nie tylko wspaniałe linie, ale także doskonałe obłości. Tylny Future Shock daje 30 mm tylnego skoku w idealnym miejscu, by wygładzić nierówności drogi. Hydrauliczne tłumienie kontroluje skok, by wyeliminować "huśtanie" pod wpływem pedałowania i zagwarantować, by duże uderzenia nigdy nie wyrzuciły cię z siodełka. Wszystko to bez uszczerbku dla dopasowania i efektywności pedałowania.
- Future Shock to efekt innowacji wprowadzanych od dekad oraz dziecko naszej filozofii "Płynniej znaczy szybciej". Został stworzony z myślą o rowerach, które mają wygrywać na bruku, choć ostatecznie najlepiej sprawdził się na szutrze. Ma 20 mm regulowanego, tłumionego skoku z przodu, który zapewnia ci kontrolę i dobre prowadzenie, chroniąc jednocześnie twoje dłonie, ramiona i barki przed uderzeniami.
- Większa sprawność oznacza większą pewność siebie, większa pewność siebie oznacza więcej jeżdżenia, a więcej jeżdżenia oznacza więcej frajdy. Wszystko jednak zaczyna się na powierzchni styku. Nic nie daje takich możliwości jak prześwit na opony, a w tej kwestii działamy z rozmachem. 47 mm prześwitu na oponę z kołem 700c i 2,1" z kołem 650B. Diverge STR to najbardziej wydajny rower gravelowy, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy, więc daje najwięcej frajdy.
Specyfikacja
-
Rama
-
Rama
- Diverge FACT 11r carbon frameset with front and rear Future Shock suspension, SWAT™ Door integration, threaded BB, internal routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
-
Materiał
- Carbon
-
Rama
-
Napęd
-
Napęd
- 1x12
-
Korbowód
- SRAM Rival 1 Wide
-
Tylna przerzutka
- SRAM GX Eagle AXS
-
Manetki
- SRAM ED RIV ETAP AXS D1 SJD REAR/RT F20
-
Kaseta
- SRAM NX Eagle PG-1230, 12-speed, 11-50t
-
Łańcuch
- SRAM GX Eagle
-
Zębatki
- 40t
-
Suport
- SRAM DUB BSA 68
-
Napęd
-
Amortyzacja
-
Widelec
- Future Shock 2.0 w/ Damper, Smooth Boot, FACT carbon, 12x100 mm thru-axle, flat-mount
-
Widelec
-
Hamulce
-
Hamulce
- SRAM Rival eTAP AXS, hydraulic disc
-
Hamulce
-
Koła
-
Rozmiar kół
- 28"
-
Opony
- Tracer Pro 2BR, 700x42
-
Dętki
- Presta valve, 48mm
-
Zestaw kołowy
- Roval Terra C, 25mm inner width carbon rim, 32mm depth, NEW DT 370 hub, 24h, DT Swiss Comp Race spokes
- Roval Terra C, 25mm inner width carbon rim, 32mm depth, NEW DT 370 Star Ratchet hub, 24h, DT Swiss Comp Race spokes
-
Rozmiar kół
-
Komponenty
-
Siodło
- Body Geometry Power Expert
-
Kierownica
- Specialized Adventure Gear Hover, 103mm drop x 70mm reach x 12º flare
-
Mostek
- Future Stem, Comp
-
Sztyca
- S-Works Carbon Seat Post, 20mm Offset
-
Zacisk sztycy
- Specialized Alloy, 33.3mm
-
Owijka
- Supacaz Super Sticky Kush
-
Siodło
-
Wyposażenie
-
Dodatkowe
- Integrated SWAT door, internal storage system
-
Dodatkowe
-
Pozostałe
-
Płeć
- Unisex
-
Kolekcja
- 2023
-
Płeć
-
Informacje handlowe
-
Indeks
- 96223-3054
-
EAN13
- 888818803743
-
Indeks
Gwarancja
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są dwuletnią gwarancją producenta.
Niektórzy producenci oferują możliwość przedłużenia gwarancji. Szczegółowe warunki przedłużonej gwarancji znajdziesz na poniższych informacjach od producentów: Specialized, Scott, Puky, Unibike
Pakowanie i dostawa
Kupiłeś swój wymarzony rower z wysyłką do domu i zastanawiasz się co dalej?
Nie martw się wszystko Ci wytłumaczymy!
Rower dostarczony zostanie przez kuriera firmy AmbroExpress, prosto pod Twoje drzwi. Przy odbiorze sprawdź czy karton nie został uszkodzony podczas transportu. Jeżeli jest wszystko w porządku możesz go śmiało przyjąć do siebie.
Następnie czeka Cię najlepszy moment - rozpakowywanie swojej wyczekiwanej przesyłki.
1. Zwróć uwagę na strzałki umieszczone na kartonie (góra, dół) aby nie otworzyć go do góry nogami.
2. Zacznij od góry usuwać metalowe zszywki mocujące. Uważaj, bo mogą być ostre!
Po upewnieniu się, że wszystkie zszywki zostały wyjęte możesz przejść do otwierania kartonu.
Powinien ukazać ci się dobrze zabezpieczony rower z piankowymi osłonkami na ramie, kierownicy, przerzutce i innych miejscach szczególnie narażonych w transporcie.
Znajdziesz tam również kartonik, w którym umieściliśmy kartę gwarancyjną roweru, klucz imbusowy (do ustawienia kierownicy), klucz do pedałów oraz pedały.
Umieściliśmy tam także listę rzeczy, które zostały sprawdzone podczas przygotowywania twojego roweru oraz tego co zostało wyregulowane, ponieważ po wypakowaniu swojego roweru jest on gotowy do pierwszych jazd.
1. Po odbezpieczeniu wszystkich miejsc możesz przejść do ustawiania kierownicy. Stań nad ramą roweru, aby mieć pewność przy ustawianiu, że będzie ona prostopadła do koła i dokręć ją dołączonym przez nas kluczem imbusowym.
2. Następnie przejdź do wkręcania pedałów. Pamiętaj aby sprawdzić, który pedał jest prawy a który lewy, aby je odpowiednio umiejscowić. Wkręcaj je zawsze w kierunku jazdy.
3. Ostatnim krokiem jest ustawienie wysokości siodełka pod siebie i rower mamy gotowy.
Nie pozostaje Ci nic innego niż cieszyć się pierwszymi jazdami, ponieważ rower został do tego przygotowany oraz wyregulowany.