Rower gravelowy SPECIALIZED Diverge Comp E5
95423-5049Niezależnie od tego, czy Twoim celem jest ucieczka po szutrowych bocznych drogach, z dala od samochodów i tłumów, dotarcie do linii startu w pierwszym wyścigu szutrowym, czy po prostu uzyskanie najbardziej wszechstronnego roweru na szosę lub ziemię, żaden rower nie jest lepszy niż nowy Diverge.
Jest to po prostu najszybszy, najbardziej wydajny - i być może najbardziej zabawny - rower z aluminium, jaki kiedykolwiek stworzyło Specialized, zapewniający szybką i żwawą jazdę, ale stabilny i budzący zaufanie, gdy teren staje się trudny. Od Future Shock 1.5 i całkowicie nowej geometrii szutrowej, po wiodący w kategorii prześwit opon, nowy Diverge reprezentuje wszystko, czego Specialized nauczyło się przez ponad 40 lat jazdy po szosie, szutrze i terenie. Diverge pisze zupełnie nowy rozdział w kategorii rowerów szutrowych, dzięki czemu możesz wymyślać zupełnie nowe przejażdżki. To najlepszy pojazd do ucieczki.
Zaczynając od wysokiej jakości ramy ze stopu E5 i w pełni karbonowego widelca FACT, Diverge Comp E5 został wyposażony w Future Shock 1.5, aby zapewnić szybką, pewną i wygodną jazdę po szosie, w błocie i po grubym szutrze. Inspirowana żwirem grupa SRAM Apex 1 płynnie zmienia biegi 1x11 w każdym terenie, a koła ze stopu Axis Elite z oponami Pathfinder Sport 38 mm dodają jeszcze więcej możliwości i wszechstronności.
- Wysokiej jakości aluminiowa rama E5 zapewnia sztywną, lekką i trwałą platformę. W połączeniu z w pełni karbonowym widelcem FACT, Diverge Comp E5 staje się lekkim, żywym i wszechstronnym rowerem gotowym do ataku na każdą nawierzchnię.
- Prędkość, kontrola i pewność - Future Shock 1.5 to idealna technologia dla kolarzy gravelowych. Dzięki 20 mm podatności osiowej, Future Shock 1.5 jest stopniowo dostrajany specjalnie do jazdy po szutrze. Zapewnia to pewność siebie i kontrolę, umożliwiając zmniejszenie mocy i trzymanie się z dala od hamulców na nierównych drogach gruntowych i grubym, luźnym żwirze, a jednocześnie zapewnia świeżość dłoni, ramion i szyi.
- Specialized wyrzuciło szutrową geometrię "status-quo" przez okno. Nowy Diverge ma najbardziej progresywną geometrię, jaką kiedykolwiek stworzyło Specialized dla roweru z kierownicą typu drop bar, dając rowerzystom model sprawny i stabilny w terenie, który nadal jest responsywny i zwinny na drodze. Zwiększono zasięg ramy, wprowadzono luźniejszą rurę czołową i dłuższy widelec offsetowy. Wszystko to daje niesamowitą pewność i poczucie stabilności w terenie, podczas gdy krótsze wsporniki kierownicy utrzymują ogólną długość kokpitu na tym samym poziomie, a sterowanie jest żwawe. BB roweru utrzymano nisko, aby zwiększyć stabilność, ale wystarczająco wysoko, aby można go było używać z kołami 650b, jeśli masz na to ochotę.
- Diverge ma wiele mocowań bagażnika, w tym mocowania widelca i górnej rury, aby zapewnić, że możesz zabrać to, czego potrzebujesz, bez względu na to, jak daleko planujesz jechać lub jak długo planujesz pozostać poza domem.
- Nic tak nie odblokowuje możliwości roweru, jak prześwit na opony, więc Specialized dało nowemu Diverge aż 47 mm prześwitu na opony z kołem 700c i 2,1" z kołem 650b. Dzięki prowadnicy łańcucha po stronie napędu, wykorzystującej obrabianą maszynowo belkę ze stopu za pierścieniami łańcucha, uzyskano prześwit bez stosowania delikatnej konstrukcji opuszczanej prowadnicy łańcucha lub zwiększania długości prowadnicy łańcucha.
Specyfikacja
-
Rama
-
Rama
- Specialized Diverge E5 Premium Aluminum, Future Shock suspension, threaded BB, internal routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
-
Waga
- 9.94 kg (rozmiar 56)
-
Materiał
- Aluminium
-
Rama
-
Napęd
-
Napęd
- 1x11
-
Korbowód
- SRAM Apex 1x 40T
-
Tylna przerzutka
- SRAM Apex 1, long cage, 11-speed
-
Manetki
- SRAM Apex, hydraulic
-
Kaseta
- Sunrace, 11-speed, alloy spider, 11-42t
-
Łańcuch
- KMC X11 Extra Lightweight, 11-speed
-
Suport
- Sram GXP
-
Napęd
-
Amortyzacja
-
Widelec
- Future Shock 1.5 w/Smooth Boot, FACT carbon, 12x100 mm thru-axle, flat-mount
-
Widelec
-
Hamulce
-
Hamulce
- SRAM Apex, hydraulic disc, 160/160 mm G2 CenterLine rotor
-
Hamulce
-
Koła
-
Rozmiar kół
- 700C
-
Obręcze
- AXIS Elite Disc
-
Opony
- Specialized Pathfinder Sport, 700x38c
-
Dętki
- 700x28/38mm, 48mm Presta valve
-
Rozmiar kół
-
Komponenty
-
Siodło
- Body Geometry Power Sport, steel rails
-
Kierownica
- Specialized Adventure Gear Hover, 103mm drop x 70mm reach x 12º flare
-
Mostek
- Future Stem, Comp
-
Sztyca
- Alloy, 2-bolt Clamp, 12mm offset, 27.2mm
-
Owijka
- Specialized S-Wrap
-
Siodło
-
Pozostałe
-
Płeć
- Męskie
- Damskie
-
Kolekcja
- 2024
-
Płeć
-
Informacje handlowe
-
GTIN (EAN)
- 888818865970
-
Kod producenta
- 95423-5049
-
GTIN (EAN)
Gwarancja
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są dwuletnią gwarancją producenta.
Niektórzy producenci oferują możliwość przedłużenia gwarancji. Szczegółowe warunki przedłużonej gwarancji znajdziesz na poniższych informacjach od producentów: Specialized, Scott, Puky, Unibike
Pakowanie i dostawa
Kupiłeś swój wymarzony rower z wysyłką do domu i zastanawiasz się co dalej?
Nie martw się wszystko Ci wytłumaczymy!
Rower dostarczony zostanie przez kuriera firmy AmbroExpress, prosto pod Twoje drzwi. Przy odbiorze sprawdź czy karton nie został uszkodzony podczas transportu. Jeżeli jest wszystko w porządku możesz go śmiało przyjąć do siebie.
Następnie czeka Cię najlepszy moment - rozpakowywanie swojej wyczekiwanej przesyłki.
1. Zwróć uwagę na strzałki umieszczone na kartonie (góra, dół) aby nie otworzyć go do góry nogami.
2. Zacznij od góry usuwać metalowe zszywki mocujące. Uważaj, bo mogą być ostre!
Po upewnieniu się, że wszystkie zszywki zostały wyjęte możesz przejść do otwierania kartonu.
Powinien ukazać ci się dobrze zabezpieczony rower z piankowymi osłonkami na ramie, kierownicy, przerzutce i innych miejscach szczególnie narażonych w transporcie.
Znajdziesz tam również kartonik, w którym umieściliśmy kartę gwarancyjną roweru, klucz imbusowy (do ustawienia kierownicy), klucz do pedałów oraz pedały.
Umieściliśmy tam także listę rzeczy, które zostały sprawdzone podczas przygotowywania twojego roweru oraz tego co zostało wyregulowane, ponieważ po wypakowaniu swojego roweru jest on gotowy do pierwszych jazd.
1. Po odbezpieczeniu wszystkich miejsc możesz przejść do ustawiania kierownicy. Stań nad ramą roweru, aby mieć pewność przy ustawianiu, że będzie ona prostopadła do koła i dokręć ją dołączonym przez nas kluczem imbusowym.
2. Następnie przejdź do wkręcania pedałów. Pamiętaj aby sprawdzić, który pedał jest prawy a który lewy, aby je odpowiednio umiejscowić. Wkręcaj je zawsze w kierunku jazdy.
3. Ostatnim krokiem jest ustawienie wysokości siodełka pod siebie i rower mamy gotowy.
Nie pozostaje Ci nic innego niż cieszyć się pierwszymi jazdami, ponieważ rower został do tego przygotowany oraz wyregulowany.