Rower szosowy SPECIALIZED Tarmac SL7 Expert
90623-3456Nowy Tarmac został zaprojektowany z myślą o szybkiej jeździe - nie ma co do tego żadnych wątpliwości, ale reprezentuje o wiele więcej niż tylko aerodynamiczną sprawność. Dzięki lekkiej ramie Rider-First Engineered™ zapewnia najlepsze możliwe właściwości jezdne, niezależnie od rozmiaru.
Więc bez względu na to, co zaplanowałeś dla swojego nowego Tarmaca, jest on gotowy, aby pomóc Ci osiągnąć Twoje cele - włącznie z najwyższymi stopniami podium. Jeden rower, który rządzi wszystkimi.
Dzięki pełnej elektronicznej grupie osprzętu SRAM Rival Etap AXS, która zapewnia ostre i szybkie zmiany biegów, oraz oponom S-Works Turbo 700x26 mm, które zapewniają szybkie toczenie się, nowy Tarmac SL7 Expert od Specialized zapewnia wydajność w bardziej przystępnej cenie.
"Aero jest wszystkim" - Specialized głosi to od lat i nadal jest to siła napędowa nowego Tarmaca. W poszukiwaniu kształtów rur, które zapewniają najszybszą ramę, na jaką pozwalają przepisy UCI, Specialized wzięło stronę z książki rozwoju Venge i wykorzystało swoją bibliotekę kształtów FreeFoil. Uzbrojeni w bibliotekę zoptymalizowanych kształtów, zwrócili się do Win Tunnel, aby podłączyć te kształty do modułowego roweru testowego w celu dalszych testów i walidacji. Rezultat? Nowy Tarmac Expert, który jest szybszy niż wcześniej - 33 sekundy szybciej na dystansie 40 km niż Tarmac SL6. Żadnych kompromisów, tylko czysta prędkość.
Podczas gdy aerodynamika była najważniejsza dla rozwoju Tarmaca i wszystkich rowerów wyścigowych Specialized, waga była drugim pilotem w tej optymalnej podróży rowerem wyścigowym. Wcześniejsze "rowery aerodynamiczne" zawsze szły na kompromis pod względem wagi - im większy opór powietrza, tym większa waga. W przypadku nowego Tarmaca filozofia projektowania producenta polegała na utrzymaniu go na poziomie lub poniżej limitu masy UCI po wyjęciu z pudełka, bez poświęcania aerodynamiki. Z pomocą FreeFoil Shape Library, narzędzi takich jak izotopowa analiza FEA i kilku najlepszych w branży inżynierów, Specialized stworzyło ramę, która waży zaledwie 920 gramów, nie rezygnując ani grama z aerodynamiki, sztywności czy jakości jazdy.
Kontynuując dążenie do opracowania idealnego roweru wyścigowego, Specialized wykorzystało swoją filozofię Rider-First Engineered™, aby zapewnić, że nowy Tarmac jest najbardziej zrównoważonym, najlepiej prowadzącym się Tarmaciem - niezależnie od rozmiaru. Wraz z armią najlepszych na świecie kolarzy testowych z trzech zespołów Specialized World Tour - Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step i Bora-hansgrohe - wprowadzono zmiany w Tarmac w oparciu o ich tysiące kilometrów na drodze. Zrównoważono jakość jazdy między przednim i tylnym kołem, dzięki czemu nawet najdłuższe dni w siodle są nadal wygodne - a wszystko to bez rezygnacji z legendarnego prowadzenia Tarmaca i wyścigowej zwinności.
Opierając się na doświadczeniach z Venge, nowy Tarmac wykorzystuje prostą integrację, aby stworzyć czysty, szybki kokpit, z którym łatwo się żyje. Ulepszono prowadzenie dla każdej konfiguracji - mechanicznej zmiany biegów, tradycyjnych mostków, okrągłych kierownic itp. - zachowując przy tym jego aerodynamiczne atrybuty. Te same cechy sprawiają, że nowy Tarmac jest łatwy w obsłudze i łatwy w podróży.
Specyfikacja
-
Rama
-
Rama
- Tarmac SL7 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
-
Materiał
- Carbon
-
Rama
-
Napęd
-
Korbowód
- SRAM Rival AXS with Power
-
Przednia przerzutka
- SRAM Rival eTAP AXS, braze-on
-
Tylna przerzutka
- SRAM Rival eTAP AXS, Max 36t
-
Manetki
- SRAM Rival AXS
-
Kaseta
- SRAM XG 1250 10-36
-
Łańcuch
- SRAM Rival
-
Zębatki
- 48/35T
-
Suport
- SRAM DUB BSA 68
-
Korbowód
-
Amortyzacja
-
Widelec
- FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
-
Widelec
-
Hamulce
-
Hamulce
- SRAM Rival, hydraulic disc
-
Hamulce
-
Koła
-
Rozmiar kół
- 28"
-
Obręcze
- Roval C38, 21mm internal width carbon rim
-
Opony
- S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
-
Dętki
- Turbo Ultralight, 48mm Presta valve
-
Rozmiar kół
-
Komponenty
-
Siodło
- Body Geometry Power Expert
-
Kierownica
- Specialized Expert Shallow Drop, alloy, 125mm drop x 75mm reach
-
Mostek
- Tarmac integrated stem, 6-degree
-
Sztyca
- 2021 Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset
-
Zacisk sztycy
- Tarmac integrated wedge
-
Owijka
- Supacaz Super Sticky Kush
-
Siodło
-
Pozostałe
-
Płeć
- Unisex
-
Kolekcja
- 2023
-
Płeć
-
Informacje handlowe
-
Indeks
- 90623-3456
-
EAN13
- 196625116155
-
Indeks
Gwarancja
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są dwuletnią gwarancją producenta.
Niektórzy producenci oferują możliwość przedłużenia gwarancji. Szczegółowe warunki przedłużonej gwarancji znajdziesz na poniższych informacjach od producentów: Specialized, Scott, Puky, Unibike
Pakowanie i dostawa
Kupiłeś swój wymarzony rower z wysyłką do domu i zastanawiasz się co dalej?
Nie martw się wszystko Ci wytłumaczymy!
Rower dostarczony zostanie przez kuriera firmy AmbroExpress, prosto pod Twoje drzwi. Przy odbiorze sprawdź czy karton nie został uszkodzony podczas transportu. Jeżeli jest wszystko w porządku możesz go śmiało przyjąć do siebie.
Następnie czeka Cię najlepszy moment - rozpakowywanie swojej wyczekiwanej przesyłki.
1. Zwróć uwagę na strzałki umieszczone na kartonie (góra, dół) aby nie otworzyć go do góry nogami.
2. Zacznij od góry usuwać metalowe zszywki mocujące. Uważaj, bo mogą być ostre!
Po upewnieniu się, że wszystkie zszywki zostały wyjęte możesz przejść do otwierania kartonu.
Powinien ukazać ci się dobrze zabezpieczony rower z piankowymi osłonkami na ramie, kierownicy, przerzutce i innych miejscach szczególnie narażonych w transporcie.
Znajdziesz tam również kartonik, w którym umieściliśmy kartę gwarancyjną roweru, klucz imbusowy (do ustawienia kierownicy), klucz do pedałów oraz pedały.
Umieściliśmy tam także listę rzeczy, które zostały sprawdzone podczas przygotowywania twojego roweru oraz tego co zostało wyregulowane, ponieważ po wypakowaniu swojego roweru jest on gotowy do pierwszych jazd.
1. Po odbezpieczeniu wszystkich miejsc możesz przejść do ustawiania kierownicy. Stań nad ramą roweru, aby mieć pewność przy ustawianiu, że będzie ona prostopadła do koła i dokręć ją dołączonym przez nas kluczem imbusowym.
2. Następnie przejdź do wkręcania pedałów. Pamiętaj aby sprawdzić, który pedał jest prawy a który lewy, aby je odpowiednio umiejscowić. Wkręcaj je zawsze w kierunku jazdy.
3. Ostatnim krokiem jest ustawienie wysokości siodełka pod siebie i rower mamy gotowy.
Nie pozostaje Ci nic innego niż cieszyć się pierwszymi jazdami, ponieważ rower został do tego przygotowany oraz wyregulowany.