Rower szosowy SPECIALIZED Tarmac SL8 Expert
94924-3144Nic nie jest szybsze niż Tarmac SL8 dzięki połączeniu aerodynamiki, lekkości i jakości jazdy, które wcześniej uważano za niemożliwe. Po ośmiu generacjach i ponad dwóch dekadach rozwoju jest to coś więcej niż najszybszy Tarmac w historii - to najszybszy rower wyścigowy na świecie. Twoje nogi są na to gotowe?
Sama aerodynamika czy lekkość nie wygrywają wyścigów - liczy się prędkość. Zapewnienie tej prędkości wymaga stworzenia bezkompromisowej kombinacji aerodynamiki, lekkości, sztywności i podatności. Dzięki symulacjom wyścigów z wykorzystaniem rzeczywistych danych zespół Specialized Ride Science wie, że Tarmac SL8 jest najszybszym rowerem wyścigowym, jaki kiedykolwiek wyprodukowano na trasach, które mają znaczenie - 16,6 sekundy szybciej na dystansie 40 km, 128 sekund szybciej w Mediolanie San Remo, 20 sekund szybciej na legendarnym podjeździe Tourmalet.
AERO WE WSZYSTKIM
Aerodynamikę umieszczono tam, gdzie ma to znaczenie - na czele - a nie tylko tam, gdzie dobrze wygląda. W ten sposób Specialized stworzyło ich najbardziej aerodynamiczny rower szosowy w historii. Tak, jest bardziej aerodynamiczny niż Venge. Zoptymalizowany pod kątem maksymalnych korzyści dzięki nowej główce Tarmaca - Speed Sniffer. Przesuwając rurę sterową do tyłu - rurę, która określa szerokość główki - krawędź czołowa główki może być znacznie ostrzejsza, zapewniając znacznie niższy opór powietrza. Wykorzystując nowe przepisy UCI, Tarmac SL8 ma najwęższą, najbardziej aerodynamiczną sztycę podsiodłową, jaką kiedykolwiek stworzono w Specialized, dzięki czemu szybko poruszające się, zaburzone powietrze wokół nóg może przepływać z łatwością. Czyż zwycięstwo nie pachnie słodko?
MINIMALNA WAGA, MAKSYMALNE AERO
Tarmac SL8 wykorzystał wiedzę pozyskaną od Aethosa, by osiągnąć wagę na poziomie minimum UCI z pełną konfiguracją aerodynamiczną. Zespół Specialized stworzył ramę o wadze 685 gramów - o 15% lżejszą niż Tarmac SL7 i lżejszą niż cokolwiek innego w World Tour*. Tam, gdzie priorytet jest najwyższy, czyli w dolnej rurze, rurze podsiodłowej i tylnej części roweru zastosowano lekcje z Aethosa. Kształt ramy przenosi obciążenie tak skutecznie, że dodatkowe warstwy usztywniające z włókna węglowego stają się zbędne.
* Wagi oparte na ramach malowanych w produkcji, jak na zdjęciu. Rzeczywiste wagi będą się różnić w zależności od kolorystyki, rozmiaru ramy i różnic w komponentach.
PIEKIELNIE SZYBKI, JEŹDZI JAK W NIEBIE
Dzięki ogromnemu wzrostowi sztywności w stosunku do masy - poprawa o 33% w stosunku do SL7 - Tarmac SL8 przenosi legendarne prowadzenie, agresywną reakcję i sprawdzoną w mistrzostwach świata geometrię na wyższy poziom. Rower jest sztywniejszy na pedałach, bardziej precyzyjny na kierownicy i łączy to z przyjemną jazdą w siodle, która wyznacza nowy punkt odniesienia dla komfortu roweru wyścigowego. Dzięki technologii Specialized Rider-First Engineering, każdy rowerzysta, niezależnie od rozmiaru, otrzymuje tę samą bezprecedensową jakość jazdy i prowadzenia. W siodełku Tarmac SL8 zapewnia o 6% większą podatność, unosząc się na nierównej drodze z elastycznym wyczuciem, unikalnym w świecie rowerów wyścigowych o wysokim naprężeniu. Sprawdzona geometria Tarmaca i prześwit na opony 32 mm są identyczne jak w SL7, zapewniając łatwą adaptację i wszechstronność, aby w razie potrzeby założyć opony o większej objętości.
BEYOND GENDER
W Specialized dowiedzieli się, że pomiędzy dwoma rowerzystami może być więcej różnic niż między rowerzystą a rowerzystką. Żeby zrobić dopasowany rower, nie wystarczą uśrednione dane dla każdej z płci, co oznacza, że podział rowerów na męskie i damskie jest arbitralny i przestarzały. Każdy kolarz może uzyskać przewagę dzięki Tarmacowi SL8. Nadszedł czas, aby być Beyond Gender.
Tarmac SL8 Expert zapewnia wyjątkową wydajność dzięki pełnej grupie osprzętu SRAM Rival eTap AXS z pomiarem mocy, karbonowym kołom C38 przystosowanym do systemu tubeless oraz kierownicy Specialized Expert Shallow Drop z mostkiem SL7.
- Rama: Tarmac SL8 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
- Napęd 2x12
- Rozmiar kół 700C
- Materiał Carbon
- Widelec: Tarmac SL8 FACT 10r Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
- Korbowód: SRAM Rival with Power Meter
- Zębatki: 48/35T
- Suport: SRAM DUB BSA 68
- Przerzutka (Przód): SRAM Rival eTAP AXS, braze-on
- Przerzutka (Tył): SRAM Rival eTap AXS, 12-speed
- Manetki: SRAM Rival eTap AXS
- Kaseta: SRAM Rival, 12-speed, 10-36t
- Łańcuch: SRAM Rival 12-speed
- Hamulce: SRAM Rival eTap AXS, hydraulic disc
- Obręcze: Roval C38, 21mm internal width carbon rim
- Opony: S-Works Turbo, folding bead, 700x26mm
- Dętki: Turbo Ultralight, 48mm Presta valve
- Kierownica: Specialized Expert Shallow Drop, alloy, 125mm drop x 75mm reach
- Owijka: Supacaz Super Sticky Kush
- Mostek: Tarmac integrated stem, 6-degree
- Sztyca: S-Works Tarmac SL8 Carbon seat post, FACT Carbon, 15mm offset
- Zacisk sztycy: Tarmac integrated wedge
- Siodło: Body Geometry Power Expert
- Waga: 7.77 kg (rozmiar 56 cm)
- Płeć Unisex
- Kolekcja 2023
- Indeks 94924-3144
- EAN13 888818888986
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są dwuletnią gwarancją producenta.
Niektórzy producenci oferują możliwość przedłużenia gwarancji. Szczegółowe warunki przedłużonej gwarancji znajdziesz na poniższych informacjach od producentów: Specialized, Scott, Kross, Puky, Unibike, Marin Bikes