Rower trekkingowy KROSS Trans 7.0 D
KRTR7Z28X17W006169Jeśli lubisz jeździć na rowerze i szukasz komfortowej maszyny na dojazdy do pracy to Kross Trans 7.0 jest rowerem idealnym dla Ciebie. Sprawdzi się także w trakcie weekendowych wycieczek czy na długich wyprawach. Rama z obniżonym przekrokiem i stworzona specjalnie na potrzeby tego roweru geometria zapewnia niesamowity komfort jazdy.
Dzięki specjalnie wzmocnionemu bagażnikowi na Kross Trans 7.0 przewieziesz nawet ciężki bagaż. Nie straszna ci będzie również pogoda, bo system pełnych błotników ochroni twoją odzież przed błotem tryskającym spod opon.
Stworzony do ciężkiej pracy
Kross Trans 7.0 jest wyposażony w wysokiej jakości napęd składający się z komponentów SHIMANO. Dzięki zastosowaniu tylnej oraz przedniej przerzutki Shimano Cues udało się uzyskać 20 przełożeń. Ułatwią one pokonywanie stromych wzniesień oraz rozwinięcie wysokiej prędkości na płaskich odcinkach drogi.
Amortyzowany widelec SR Suntour NEX HLO o skoku 63 mm ułatwi jazdę po nierównościach oraz zapewni komfort w trakcie jazdy po nawierzchni, która lata świetności ma już dawno za sobą. Zamontowano w tym modelu także wysokiej jakości hydrauliczne hamulce tarczowe, które zapewnią ci dużą siłę hamowania zarówno na asfalcie, jak i na leśnej ścieżce. Opony o rozmiarze 28"x1,6" pozwalają na stosowanie roweru w praktycznie każdych warunkach atmosferycznych, a także zapewnią długą eksploatację.
Idealny do codziennego użytkowania
Zintegrowane z rowerem oświetlenie ułatwi jazdę po zmroku, a wysokiej jakości siodełko Selle Royal zachwyci Cię komfortem jaki zaoferuje Ci w trakcie pokonywania długich tras. Dodatkowo, siodło zostało osadzone na amortyzowanej sztycy, co niweluje drgania powstające podczas jazdy po nierównościach.
Niezbędnym wyposażeniem roweru wyprawowego, turystycznego, jest dobrej jakości bagażnik, pozwalający na przewożenie niezbędnego ekwipunku. Kross Trans 7.0 został wyposażony w stabilny i solidny bagażnik, na którym montaż na nim dodatkowych sakw nie będzie problemem.
Technologia wykonania ramy
Rama Kross Trans 7.0 została wykonana z aluminium 6061, które zapewnia wysoką sztywność i odporność na złamania, a zarazem lekkość typową dla aluminium, która może zaskoczyć niejednego rowerzystę swoimi właściwościami. Aby zabezpieczyć przed uszkodzeniami, linki zostały poprowadzone wewnątrz ramy. Poprawiło to estetykę roweru oraz dzięki schowanym linkom, znacznie łatwiej zadbać o czystość jednośladu. Ponadto, rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz jego odporność na uszkodzenia mechaniczne.
Specyfikacja
-
Rama
-
Rama
- Aluminium Performance
-
Waga
- 17.3 kg
-
Materiał
- Aluminium
-
Rama
-
Napęd
-
Napęd
- 2x10
-
Korbowód
- Shimano Cues U4010 46T-30T / 170 mm
-
Przednia przerzutka
- Shimano Cues U4010
-
Tylna przerzutka
- Shimano Cues RD U6020
-
Manetki
- Shimano Cues U6000
-
Kaseta
- Shimano Cues LG400 11-39T
-
Łańcuch
- Shimano LG500
-
Suport
- Shimano BB-MT501
-
Napęd
-
Amortyzacja
-
Widelec
- SR Suntour NEX HLO 63 mm
-
Widelec
-
Hamulce
-
Hamulce
- Shimano MT200, tarcze Shimano RT10 160/160 mm CL
-
Klamki hamulca
- Shimano MT201
-
Hamulce
-
Koła
-
Rozmiar kół
- 28"
-
Obręcze
- Kross Aluminium 622x25
-
Przednia piasta
- Shimano Nexus FH-3D37
-
Tylna piasta
- Shimano Tourney TX505
-
Opony
- Schwalbe Silentio 28x1.6"
-
Rozmiar kół
-
Komponenty
-
Siodło
- Selle Royal
-
Kierownica
- Aluminium 640/31.8
-
Chwyty kierownicy
- Kross
-
Mostek
- Aluminium 90mm/31.8 regulowany
-
Sztyca
- Amortyzowana 31.6 x 350 mm
-
Pedały
- Aluminium/tworzywo
-
Stery
- FP-H813PL 1-1/8"
-
Siodło
-
Pozostałe
-
Płeć
- Damskie
-
Kolekcja
- 2024
-
Płeć
-
Informacje handlowe
-
GTIN (EAN)
- 5902262071796
-
Kod producenta
- KRTR7Z28X17W006169
- Marka
-
Producent
- KROSS S.A.
- Leszno 46
- 06-300 Przasnysz
- Polska
- kross@kross.pl
-
GTIN (EAN)
Geometria
DM (17') 28" | DL (19') 28" | |
---|---|---|
Wzrost | 158-170 | 168-180 |
Rozmiar kół | 28" | 28" |
Rozmiar ramy | 17 | 19 |
J Długość rury podsiodłowej | 430 | 480 |
H Efektywna długość górnej rury | 560 | 570 |
C Długość główki ramy | 140 | 140 |
K Kąt rury podsiodłowej | 74 | 74 |
D Kąt główki ramy | 70 | 70 |
F Długość tylnych widełek | 460 | 460 |
G Baza kół | 1084 | 1094 |
B Reach | 385 | 395 |
A Stack | 610 | 610 |
BB drop | 60 | 60 |
Szer. kierownicy | 640 | 640 |
Wspornik siodła | 350 | 350 |
Dł. ramienia korby | 170 | 170 |
Wspornik kierownicy | 90 | 90 |
Waga (kg) | 17,3 | 17,4 |
Gwarancja
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są dwuletnią gwarancją producenta.
Niektórzy producenci oferują możliwość przedłużenia gwarancji. Szczegółowe warunki przedłużonej gwarancji znajdziesz na poniższych informacjach od producentów: Specialized, Scott, Puky, Unibike
Pakowanie i dostawa
Kupiłeś swój wymarzony rower z wysyłką do domu i zastanawiasz się co dalej?
Nie martw się wszystko Ci wytłumaczymy!

Rower dostarczony zostanie przez kuriera firmy AmbroExpress, prosto pod Twoje drzwi. Przy odbiorze sprawdź czy karton nie został uszkodzony podczas transportu. Jeżeli jest wszystko w porządku możesz go śmiało przyjąć do siebie.
Następnie czeka Cię najlepszy moment - rozpakowywanie swojej wyczekiwanej przesyłki.
1. Zwróć uwagę na strzałki umieszczone na kartonie (góra, dół) aby nie otworzyć go do góry nogami.
2. Zacznij od góry usuwać metalowe zszywki mocujące. Uważaj, bo mogą być ostre!

Po upewnieniu się, że wszystkie zszywki zostały wyjęte możesz przejść do otwierania kartonu.

Powinien ukazać ci się dobrze zabezpieczony rower z piankowymi osłonkami na ramie, kierownicy, przerzutce i innych miejscach szczególnie narażonych w transporcie.
Znajdziesz tam również kartonik, w którym umieściliśmy kartę gwarancyjną roweru, klucz imbusowy (do ustawienia kierownicy), klucz do pedałów oraz pedały.
Umieściliśmy tam także listę rzeczy, które zostały sprawdzone podczas przygotowywania twojego roweru oraz tego co zostało wyregulowane, ponieważ po wypakowaniu swojego roweru jest on gotowy do pierwszych jazd.
1. Po odbezpieczeniu wszystkich miejsc możesz przejść do ustawiania kierownicy. Stań nad ramą roweru, aby mieć pewność przy ustawianiu, że będzie ona prostopadła do koła i dokręć ją dołączonym przez nas kluczem imbusowym.
2. Następnie przejdź do wkręcania pedałów. Pamiętaj aby sprawdzić, który pedał jest prawy a który lewy, aby je odpowiednio umiejscowić. Wkręcaj je zawsze w kierunku jazdy.
3. Ostatnim krokiem jest ustawienie wysokości siodełka pod siebie i rower mamy gotowy.

Nie pozostaje Ci nic innego niż cieszyć się pierwszymi jazdami, ponieważ rower został do tego przygotowany oraz wyregulowany.