Poprzedni keyboard_arrow_left
Następny keyboard_arrow_right
Mechanizm korbowy SHIMANO FC-R8100
Mechanizm korbowy SHIMANO FC-R8100

Mechanizm korbowy SHIMANO FC-R8100

IFCR8100DX04

Rozmiar:

-19%
999,01 zł 1 237,00 zł
Produkt jest dostępny!

    Kup teraz, otrzymasz pojutrze!

    Super! Wyślemy Ci ten produkt za darmo!

    Loading...
    Weź w leasing LeaseNow

    30 dni na zwrot

Nowy mechanizm korbowy ULTEGRA FC-R8100 zapewnia szybką i precyzyjną zmianę przełożeń z przodu oraz wydajne przeniesienie mocy dobrze znane użytkownikom komponentów Shimano, ale jest dostępny z ramionami o wielu długościach. Wychodząc naprzeciw drobniejszym rowerzystom, triathlonistom i tym, którzy są ciekawi jazdy z krótszymi ramionami, mechanizm korbowy ULTEGRA jest teraz oferowany z ramionami o długości od 160 do 175 mm.

Mechanizm korbowy FC8100 jest integralną częścią nowej 12-rzędowej grupy szosowej Shimano i gwarantuje legendarną wydajność zmiany przełożeń oraz przeniesienia mocy, z jakiej słynie Shimano. Nowy udoskonalony mechanizm korbowy ULTEGRA zapewnia płynną zmianę przełożeń i jest dostępny z ramionami o długości od 160 do 175 mm, aby poprawić osiągi i dopasowanie dla drobniejszych rowerzystów, triathlonistów i rowerzystów o konkretnych potrzebach biomechanicznych.

  • Optymalny balans między sztywnością, trwałością, masą i wydajnością
  • Konstrukcja HOLLOWGLIDE ma niższą masę przy zachowaniu sztywności dla lepszego przeniesienia mocy i szybszej, bardziej precyzyjnej zmiany przełożeń z przodu

Grupa: ULTEGRA R8100

Tylne przełożenia: 12

Kompatybilny łańcuch: HG 12 rzędów

Linia łańcucha (mm): 44,5

P.C.D. (mm) : 110

Pająk/ramiona: 4

Kombinacje tarcz: 46-36T, 50-34T, 52-36T

Współczynnik Q (mm): 148

Długość ramienia: 160, 165, 170, 172,5, 175 mm 

Próżniowa technologia zastosowana w zewnętrznej tarczy

Wydrążona konstrukcja tarczy o dużej sztywności obniża jej masę, zachowując jednocześnie wytrzymałość. Lepsze przenoszenie siły, szybsza i bardziej precyzyjna przednia zmiana przełożeń.

Drążone mechanizmy korbowe

Lekki mechanizm korbowy nie tylko obniża masę roweru, ale zmniejsza też masę obrotową, wspomagając przyspieszenie. Wyzwanie stanowi obniżenie masy bez zmniejszania wytrzymałości i sztywności. Zaawansowana technologia kucia SHIMANO rozwiązała ten problem dzięki mechanizmowi HOLLOWTECH. Podobnie jak wysokiej jakości drążone ramy, próżniowe ramię mechanizmu może być zdumiewająco wytrzymałe i sztywne, a jednocześnie niezwykle lekkie.

Koncepcja technologii HOLLOWTECH II koncentruje się na stworzeniu idealnego mechanizmu korbowego, który maksymalizuje przenoszenie mocy przez rowerzystę. Sztywność mechanizmu korbowego zapewnia wydajność pedałowania, podczas gdy jego masa, czyli kluczowy element mechanizmu korbowego, wspomaga jazdę na dłuższych dystansach, wymagających dłuższego pedałowania. Oczywiście, SHIMANO starało się uzyskać optymalną równowagę między sztywnością a jak najmniejszą masą mechanizmu korbowego. Technologia HOLLOWTECH jest stosowana w ultralekkim drążonym mechanizmie korbowym stworzonym przez SHIMANO z wykorzystaniem własnej technologii kucia, która zapewnia sztywność. Dodanie technologii HOLLOWTECH II pozwala zintegrować dolną oś suportu z prawym mechanizmem korbowym w celu uzyskania sztywności i niewielkiej masy, a tym samym odpowiedniej równowagi. Zastosowany system zewnętrznego łożyska suportu oznacza lepsze rozłożenie masy oraz lepszą stabilność pedałowania i zapewnia wydajniejsze przenoszenie mocy. Mechanizm korbowy opracowany przy użyciu technologii HOLLOWTECH II to optymalne połączenie sztywności i parametrów obrotowych, zamknięte w lekkiej i eleganckiej konstrukcji.

  • Indeks IFCR8100DX04
  • EAN13 4550170894085

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są dwuletnią gwarancją producenta.

Niektórzy producenci oferują możliwość przedłużenia gwarancji. Szczegółowe warunki przedłużonej gwarancji znajdziesz na poniższych informacjach od producentów: Specialized, Scott, Kross, Puky, Unibike, Marin Bikes

check Produkt dodany do porównania.

check Produkt dodany do listy życzeń

Loading...