Aby dołączyć do naszego programu lojalnościowego i zacząć zbierać punkty, musisz się zalogować lub utworzyć konto.

Zaloguj się / Zarejestruj się

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z Programu Lojalnościowego w Sklepie Internetowym Wysepka.pl.
  2. Użyte w niniejszym Regulaminie pojęcia oznaczają:
    1. ORGANIZATOR – Wysepka sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (80-309), przy ulicy Grunwaldzkiej 470, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000960879; NIP: 5840251971, REGON: 190763584, kapitał zakładowy: 987 273,00 zł.
    2. SKLEP INTERNETOWY – sklep wysyłkowy dostępny pod adresem https://www.wysepka.pl/ umożliwiający zawarcie Umowy Sprzedaży na odległość.
    3. KONTO KLIENTA – podstrona Sklepu Internetowego zbierająca dane Klienta oraz jego poprzednie Zamówienia.
    4. PROGRAM LOJALNOŚCIOWY – program lojalnościowy umożliwiający zbieranie Punktów przez Uczestnika, na zasadach określonych niniejszym Regulaminem.
    5. PUNKTY – punkty Programu Lojalnościowego przyznawane Uczestnikom za zakupy w Sklepie Internetowym.
    6. UCZESTNIK – klient spełniający warunki przystąpienia do Programu Lojalnościowego, który wyraził wolę przystąpienia do niego na zasadach określonych w Regulaminie.
    7. REGULAMIN – niniejszy Regulamin Programu Lojalnościowego.

§ 2 REJESTRACJA W PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM

  1. Uczestnikiem Programu Lojalnościowego może zostać każdy Klient Sklepu Internetowego Wysepka, który spełni następujące warunki:
    1. zarejestruje w Sklepie Internetowym własne Konto Klienta, zgodnie z Regulaminem Sklepu Internetowego,
    2. wyrazi zgodę do przystąpienia do Programu Lojalnościowego poprzez wybór odpowiedniej opcji w panelu klienta oraz zaakceptuje treść Regulaminu Programu Lojalnościowego.
  2. Akceptacja niniejszego Regulaminu jest dobrowolna, jednak konieczna do przystąpienia do Programu Lojalnościowego.
  3. Uczestnictwo w Programie Lojalnościowym jest dobrowolne i nieodpłatne.

§ 3 GROMADZENIE PUNKTÓW NA KONCIE KLIENTA

  1. Punkty w Programie Lojalnościowym przyznawane są Uczestnikowi za dokonanie zakupu produktów w Sklepie Internetowym wysepka.pl i gromadzone są na Koncie Klienta.
  2. W ramach uczestnictwa w Programie Lojalnościowym Uczestnik uzyskuje następujące korzyści:
    1. 1 punkt za każde wydane 25 zł w czasie regularnej sprzedaży,
    2. 1 punkt za każde wydane 50 zł w czasie trwającej Akcji Promocyjnej (np. Black Friday, 10% ceny roweru na dodatki, Cashback).
  3. Punkty naliczane są według aktualnych cen kwalifikujących się produktów.
  4. 1 punkt = 1 zł do wykorzystania w Sklepie Internetowym.
  5. Punkty pojawiają się w Koncie Klienta jako "nieaktywne" z chwilą dostarczenia zamówienia do Uczestnika.
  6. Punkty aktywują się w Koncie Klienta po upływie 30 dni od dostarczenia zamówienia.
  7. Punkty Programu Lojalnościowego można wykorzystać w ciągu 365 dni od aktywacji.
  8. Punkty nie podlegają wymianie na gotówkę i mogą być wykorzystane wyłącznie do zakupu produktów w Sklepie Internetowym Organizatora.
  9. Informacje na temat posiadanych Punktów można znaleźć w Koncie Klienta w zakładce „Program Lojalnościowy”.

§ 4 WYKORZYSTANIE PUNKTÓW

  1. Aktywne Punkty Programu Lojalnościowego mogą być wykorzystane przy zakupie produktów nieprzecenionych, jak i przecenionych, z zastrzeżeniem, że całkowity rabat nie może spowodować pomniejszenia ceny produktu o więcej niż 50% jego ceny regularnej.
  2. Aby skorzystać z Punktów Programu Lojalnościowego w czasie zakupów należy zalogować się na Konto Klienta i w koszyku zatwierdzić chęć wykorzystania Punktów do obniżenia cen kupowanych produktów.
  3. W czasie trwania innych Akcji Promocyjnych nie można wykorzystywać Punktów Programu Lojalnościowego.
  4. Korzystanie z Punktów powinno odbywać się zgodnie z Regulaminem. W przeciwnym razie Organizator zastrzega sobie prawo do unieważnienia części lub całości naliczonych punktów, o czym poinformuje Uczestnika w wiadomości e-mail.
  5. W przypadku zwrotu produktów, do zakupu których zostały wykorzystane Punkty Programu Lojalnościowego, Organizator zwraca wartość użytych Punktów na Konto Klienta. Ważność takich Punktów jest liczona od dnia ich pierwotnej aktywacji.
  6. W przypadku zwrotu produktów, przy zakupie których zostały naliczone Punkty Programu Lojalnościowego (np. na skutek odstąpienia od umowy sprzedaży), Punkty przysługujące za zwracane produkty nie zostaną aktywowane w Koncie Klienta.

§ 5 ZAKOŃCZENIE UCZESTNICTWA W PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM

  1. Klient ma prawo do rezygnacji z udziału w Programie Lojalnościowym w dowolnym momencie. Aby wyrazić chęć rezygnacji z dalszego udziału w Programie Lojalnościowym należy:
    1. wybrać opcję „Zrezygnuj z udziału w Programie Lojalnościowym” w zakładce „Program Lojalnościowy” w Koncie Klienta, albo:
    2. usunąć Konto Klienta w Sklepie Internetowym.
  2. Po rezygnacji z udziału w Programie Lojalnościowym wszystkie Punkty przypisane do Konta Klienta są anulowane i nie można ich wykorzystać.

§ 6 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Program Lojalnościowy obowiązuje wyłącznie w Sklepie Internetowym Organizatora i nie można z niego korzystać podczas zakupów stacjonarnych. Wyjątkiem są zakupy dokonane przez Sklep Internetowy z wyborem metody dostawy jako odbiór osobisty w jednym ze sklepów stacjonarnych Wysepka.
  2. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu prowadzenia Programu Lojalnościowego należy zgłaszać Organizatorowi:
    1. pocztą elektroniczną na adres: sklep@wysepka.pl 
    2. pocztą tradycyjną na adres: Sklep Rowerowy Wysepka, ul. Grunwaldzka 470, 80-309 Gdańsk.
      Reklamacje rozpatrywane są przez Organizatora w ciągu 14 dni od ich otrzymania.
  3. Program Lojalnościowy jest wprowadzony na czas nieoznaczony. Organizator zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub zakończenia działania Programu Lojalnościowego, co nie wpłynie na możliwość wykorzystania zebranych do tego czasu punktów, a jedynie uniemożliwi uzyskiwanie nowych punktów. O zakończeniu działania Programu Lojalnościowego Uczestnicy zostaną poinformowani przez Organizatora za pomocą wiadomości elektronicznej na adres mailowy przypisany do Konta Klienta.
  4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie postanowienia Regulaminu Sklepu, Polityki Prywatności oraz przepisy prawa polskiego, w szczególności Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  5. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 20.11.2025 r.

    check Produkt dodany do porównania.

    check Produkt dodany do listy życzeń

    Loading...