Rower elektryczny górski SPECIALIZED Turbo Tero 4.0 EQ + dodatkowa bateria gratis
95123-5104Szukasz roweru do dojazdów do pracy, który możesz zabrać na wycieczkę? Roweru turystycznego, który może przewozić ładunek? Turbo Tero jest nie do zatrzymania. Koła i opony przystosowane do jazdy w terenie, mocne hydrauliczne hamulce tarczowe i w pełni amortyzowany widelec mogą przekształcić każdą jazdę w przygodę, niezależnie od tego, czy jeździsz po polnych drogach, czy po betonowej dżungli.
Silnik Turbo Full Power 2.0 i akumulator 710 Wh - zintegrowane z aluminiową ramą Tero 4.0, skutecznie czterokrotnie zwiększają moc, wspierając pedałowanie, aby szybko pokonać najbardziej strome podjazdy i zapewniając wystarczającą ilość dodatkowych mięśni, abyś mógł nosić górę sprzętu przygodowego, artykuły spożywcze, dzieci i marzenia bez zrywania potu. To ty, tylko szybciej. Ale to, co naprawdę odróżnia ten silnik od reszty, to to, jak skutecznie i płynnie łączy się z Twoimi własnymi wysiłkami.
Mission Control i MasterMind - Mission Control pozwala dostosować poziomy mocy wyjściowej Tero do pożądanych preferencji - wszystkie trzy standardowe tryby mocy można niemal bezstopniowo regulować, aby dostosować je do potrzeb w zakresie mocy i zasięgu. Funkcja MicroTune w MasterMind może regulować poziomy mocy wyjściowej w krokach co 10%, dzięki czemu można dostosować zakres do własnych potrzeb.
DNA roweru górskiego - komponenty Tero są dostosowane do zwiększenia kontroli i pewności siebie. Agresywne, ale płynnie toczące się 29-calowe koła z 2,3-calowymi oponami Ground Control zapewniają wystarczającą przyczepność w każdej sytuacji, hamulce tarczowe SRAM zapewniają znaczną siłę hamowania, 110 mm skoku przedniego zawieszenia wygładza szlak, a opuszczana sztyca podsiodłowa jest dostępna, gdy trzeba naprawdę zejść w dół w technicznych sytuacjach terenowych.
Blokada systemu Turbo - użyj aplikacji Mission Control, aby wyłączyć silnik roweru i aktywować alarm czujnika ruchu. Po zablokowaniu silnik nie może zostać ponownie włączony, chyba że przez właściciela.
Wyposażony w błotniki DRYTECH, przednie i tylne światła LED oraz tylny bagażnik HD o nośności 27 kg. Tylny bagażnik jest kompatybilny z fotelikami rowerowymi dla dzieci, a rower jest przystosowany do ciągnięcia przyczepy z osią przelotową.
Specyfikacja
-
Rama
-
Rama
- E5 Aluminum, bottom bracket motor mount, fully integrated &lockable downtube battery, internal cable routing, lock and front rack mount
-
Materiał
- Aluminium
-
Rama
-
Napęd
-
Napęd
- 1x11
-
Korbowód
- Custom alloy forged crankarms
-
Tylna przerzutka
- SRAM NX
-
Manetki
- SRAM NX
-
Kaseta
- SRAM PG-1130, 11-speed, 11-42t
-
Łańcuch
- KMC e11S, 11-speed w/ Missing Link™
-
Zębatki
- Praxis, 40T, 104BCD
-
Napęd
-
Amortyzacja
-
Widelec
- Rockshox Recon Silver TK, 110mm travel, Motion-Control
-
Widelec
-
Koła
-
Rozmiar kół
- 29"
-
Obręcze
- Stout XC 29, 25mm internal width, disc-specific
-
Szprychy
- DT Swiss Industry
-
Przednia piasta
- Specialized alloy front hub disc, sealed cardridge bearings, 6-bolt, 15x110mm thru-axle, 32h
-
Tylna piasta
- Specialized alloy rear hub disc, sealed cardridge bearings, 6-bolt, 12x148mm thru-axle, 32h
-
Opony
- Ground Control, 2Bliss Ready, 29x2.35"
-
Dętki
- Presta, 48mm valve
-
Rozmiar kół
-
Komponenty
-
Siodło
- Rivo Sport, steel rails, 155mm
-
Kierownica
- Specialized Trail, 6061 alloy, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep, 27mm rise, 31.8mm clamp, S 720mm, M-XL 750mm
-
Chwyty kierownicy
- Specialized Body Geometry Contour, lock-on
-
Mostek
- Specialized Stealth Stem, alloy, 14 deg, 31.8mm, integrated TCD mount
-
Sztyca
- TranzX Dropper, 30.9mm, S: 100mm, M-XL: 120mm
-
Zacisk sztycy
- Alloy, bolt-type, 34.9mm
-
Pedały
- Specialized platform pedal
-
Siodło
-
E-bike
-
Silnik
- SPECIALIZED 2.0 - 70Nm
-
Bateria
- Specialized U2-710
-
Pojemność baterii
- 710Wh
-
Ładowarka
- Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug, 100-240V
-
Wyświetlacz
- MasterMind TCD, w/handlebar remote, built-in anti-theft feature, Bluetooth® connectivity, customizable display pages
-
Silnik
-
Wyposażenie
-
Przednia lampa
- Lezyne EBIKE MINI STVZO E65, 210 Lumen, 12V
-
Tylna lampa
- Spanninga Commuter Glow XE, 12V
-
Błotniki
- Specialized DRYTECH fenders, 65mm width, alloy fenderstays
-
Bagażnik
- Specialized rack, MIK HD inteface, built-in pannier mounts, 27kg max load
-
Nóżka
- Specialized kickstand, 40mm mount
-
Dzwonek
- Simple bell
-
Dodatkowe
- Turbo System Lock
- Specialized Stealth Stem, Display Insert
-
Przednia lampa
-
Pozostałe
-
Przedni hamulec
- SRAM Guide T, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
-
Tylny hamulec
- SRAM Guide T, 4-piston caliper, hydraulic disc, 180mm
-
Płeć
- Męskie
-
Kolekcja
- 2023
-
Przedni hamulec
-
Informacje handlowe
-
GTIN (EAN)
- 888818893812
-
Kod producenta
- 95123-5104
-
GTIN (EAN)
Gwarancja
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są dwuletnią gwarancją producenta.
Niektórzy producenci oferują możliwość przedłużenia gwarancji. Szczegółowe warunki przedłużonej gwarancji znajdziesz na poniższych informacjach od producentów: Specialized, Scott, Puky, Unibike
Pakowanie i dostawa
Kupiłeś swój wymarzony rower z wysyłką do domu i zastanawiasz się co dalej?
Nie martw się wszystko Ci wytłumaczymy!
Rower dostarczony zostanie przez kuriera firmy AmbroExpress, prosto pod Twoje drzwi. Przy odbiorze sprawdź czy karton nie został uszkodzony podczas transportu. Jeżeli jest wszystko w porządku możesz go śmiało przyjąć do siebie.
Następnie czeka Cię najlepszy moment - rozpakowywanie swojej wyczekiwanej przesyłki.
1. Zwróć uwagę na strzałki umieszczone na kartonie (góra, dół) aby nie otworzyć go do góry nogami.
2. Zacznij od góry usuwać metalowe zszywki mocujące. Uważaj, bo mogą być ostre!
Po upewnieniu się, że wszystkie zszywki zostały wyjęte możesz przejść do otwierania kartonu.
Powinien ukazać ci się dobrze zabezpieczony rower z piankowymi osłonkami na ramie, kierownicy, przerzutce i innych miejscach szczególnie narażonych w transporcie.
Znajdziesz tam również kartonik, w którym umieściliśmy kartę gwarancyjną roweru, klucz imbusowy (do ustawienia kierownicy), klucz do pedałów oraz pedały.
Umieściliśmy tam także listę rzeczy, które zostały sprawdzone podczas przygotowywania twojego roweru oraz tego co zostało wyregulowane, ponieważ po wypakowaniu swojego roweru jest on gotowy do pierwszych jazd.
1. Po odbezpieczeniu wszystkich miejsc możesz przejść do ustawiania kierownicy. Stań nad ramą roweru, aby mieć pewność przy ustawianiu, że będzie ona prostopadła do koła i dokręć ją dołączonym przez nas kluczem imbusowym.
2. Następnie przejdź do wkręcania pedałów. Pamiętaj aby sprawdzić, który pedał jest prawy a który lewy, aby je odpowiednio umiejscowić. Wkręcaj je zawsze w kierunku jazdy.
3. Ostatnim krokiem jest ustawienie wysokości siodełka pod siebie i rower mamy gotowy.
Nie pozostaje Ci nic innego niż cieszyć się pierwszymi jazdami, ponieważ rower został do tego przygotowany oraz wyregulowany.