Rower elektryczny górski SPECIALIZED Turbo Levo SL Comp Alloy
96824-5003Levo SL Alloy zapewnia niezrównaną jakość jazdy i możliwości. Dla rowerzysty, który pragnie serpentynowych singletracków, wysyłając je w przestworza i żyje dla rozwijania swoich umiejętności i sprawności.
Poznaj swój nowy rower, Specialized Turbo Levo SL Alloy. Będziesz zachwycony jego niezrównanym połączeniem bezbłędnego prowadzenia, możliwości i wzmocnienia "2 x Ty", które daje Ci moc do pokonywania większej liczby szlaków. Porównaj go z czymkolwiek na rynku, z silnikiem lub bez, a wiemy, że się zgodzisz - Levo SL Alloy to najlepszy rower szlakowy.
Wszystko zależy od jazdy - gdy wszystko działa prawidłowo, rower znika podczas jazdy. Specialized pozbyło się masy, aby Levo SL Alloy był smukły i responsywny. Jest wystarczająco wytrzymały, aby wytrzymać duże obciążenia, ale wystarczająco lekki, aby wykonywać duże ruchy. Jego geometria, kinematyka i tuning amortyzatorów nie pozostawiają nic do życzenia.
Rama odniesienia - Wszystko zaczyna się tutaj. Żywe, precyzyjne wyczucie jazdy. Specialized dostroiło całe podwozie - przód, tył i łącznik, który je łączy - jako jedną całość, aby zminimalizować boczne ugięcie podczas pedałowania i wykorzystać całą siłę kolarza.
Geometria kontroli - Kokpit koncentruje Cię na rowerze, optymalizując przyczepność i kontrolę w zakrętach. Niski suport, luźny kąt główki ramy i zmniejszony offset widelca zapewniają stabilność na nierównościach, dając jednocześnie swobodę niszczenia zakrętów. Kąt główki ramy można ustawić na 63,5, 64,5 i 65,5 stopnia.
Mniej znaczy więcej - Specialized Levo SL Alloy jest szczupły i responsywny. Wyselekcjonowane komponenty są lekkie, a jednocześnie wydajne - do prawdziwej jazdy po szlakach. Połącz to wszystko razem, a uzyskasz korzyści płynące ze wzmocnienia oraz wzorcowe prowadzenie.
Mieszany rozmiar kół - 29-calowe przednie koło zapewnia stabilność i pewne prowadzenie w najtrudniejszym terenie, a 27,5-calowe tylne koło pozwala na kompaktowy dolny trójkąt i super responsywne zachowanie. Jeśli wolisz toczenie i przyczepność tylnego koła 29", po prostu odwróć układ łącznika obrotowego i zamontuj duże koło.
System operacyjny turbo - Płynnie zintegrowany system operacyjny Specialized Turbo zapewnia niezrównaną wydajność w zakresie momentu obrotowego, zasięgu, wyczucia jazdy, jakości jazdy, mocy, niezawodności i wrażeń kierowcy. To niewidzialna ręka, która pozwala robić więcej, wiedzieć więcej, jechać dalej, czuć się silniej i mieć więcej zabawy.
Silnik Specialized SL 1.2 - Całkowicie nowy silnik Specialized SL 1.2 jest cichy jak szept, oferuje niezrównaną płynność, zapewnia o 43% większy moment obrotowy (50 Nm) i 33% większą moc (320 W) niż jego poprzednik. Rezultatem jest wydajność "2x Ty"
- Nowa rama ze stopu aluminium, dostępna w konfiguracji z kołami mieszanymi (kompatybilna z kołami 29 z tyłu bez dodatkowych części). Nowy układ kinematyczny z bardziej płaską krzywą dźwigni, która zapewnia więcej wsparcia i zabawy na szczycie, ale także dużą kontrolę w trudniejszych warunkach. Kąt główki ramy i wysokość suportu są regulowane.
- Martwisz się, że zabraknie ci mocy? Nie ma problemu. Silnik Turbo Levo SL Alloy SL 1.2 pokonuje duże kilometry i długie dni. A jeśli chcesz przejechać jeszcze więcej kilometrów, wzmacniacz zasięgu Specialized zwiększa zasięg o kolejne 50 procent. Co więcej, aplikacja Specialized może automatycznie zarządzać baterią, zapewniając, że bateria będzie działać tak długo, jak tego potrzebujesz. *wzmacniacz zasięgu (dodatkową baterię) można dokupić osobno.
Specyfikacja
-
Rama
-
Rama
- All new Levo SL Alloy Frame, M5 alloy, 150mm travel, adjustable head angle, BB height, and compatible with 27.5 or 29" wheels
-
Materiał
- Aluminium
-
Waga
- 20.2 kg (rozmiar S4)
-
Rama
-
Napęd
-
Napęd
- 1x12
-
Korbowód
- SRAM Dub alloy cranks, 165/170/175mm, zębatka New SL 1.2 spider, 104BCD w/SRAM 32t Transmission compatible alloy ring
-
Tylna przerzutka
- SRAM NX Eagle, 12-speed
-
Manetki
- SRAM NX Eagle, trigger, 12-speed
-
Kaseta
- SRAM NX Eagle, 12-speed, 11-50t
-
Łańcuch
- SRAM NX Eagle, 12-speed
-
Napęd
-
Amortyzacja
-
Widelec
- Fox 36 Rhythm, 29", S1: 150mm, S2-S6: 160mm
-
Amortyzator
- S1: Fox Float Performance Series, 210x50mm, S2-S6: Fox Float X Performance Series, 210x55mm
-
Widelec
-
Hamulce
-
Hamulce
- SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200/200 mm
-
Hamulce
-
Koła
-
Rozmiar kół
- 27,5"/29"
-
Obręcze
- Specialized 29/27.5, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
-
Szprychy
- DT Swiss Industry
-
Przednia piasta
- Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
-
Tylna piasta
- Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h
-
Przednia opona
- Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
-
Tylna opona
- Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5 x 2.3"
-
Dętki
- Presta, Standard Valve
-
Rozmiar kół
-
Komponenty
-
Siodło
- Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
-
Kierownica
- Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width
-
Chwyty kierownicy
- Specialized Trail Grips
-
Mostek
- Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
-
Sztyca
- X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 170mm, S6: 190mm
-
Zacisk sztycy
- Alloy, 38.6mm
-
Siodło
-
E-bike
-
Silnik
- SPECIALIZED 1.2 SL - 50Nm
- Specialized 1.2 SL Custom Rx Trail Tuned Motor
-
Bateria
- Specialized SL1-320, fully integrated, 320Wh
-
Pojemność baterii
- 320Wh
-
Ładowarka
- Custom charger, 48V System w/ SL system charger plug
-
Wyświetlacz
- Specialized MasterMind TCU, percentage of remaining charge, 120 possible display configurations, MicroTune assist adjustment, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote
-
Silnik
-
Wyposażenie
-
Dodatkowe
- Custom Specialized wiring harness, SWAT CC tool in steerer tube
-
Dodatkowe
-
Pozostałe
-
Płeć
- Męskie
- Damskie
-
Kolekcja
- 2024
-
Płeć
-
Informacje handlowe
-
GTIN (EAN)
- 888818978168
-
Kod producenta
- 96824-5003
- Marka
-
Producent
- Specialized Bicycle Components, Inc.
- 15130 Concord Circle
- 95037 Morgan Hill, CA
- Stany Zjednoczone
- info@specialized.com
-
Podmiot odpowiedzialny
- Specialized Poland Sp. z o.o.
- Ponczowa 14A
- 02-971 Warszawa
- Polska
- info@specialized.com
-
GTIN (EAN)
Geometria
S1 | S2 | S3 | S4 | S5 | S6 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Crank Length | 165mm | 165mm | 170mm | 170mm | 170mm | 175mm |
Handlebar Width | 780mm | 780mm | 780mm | 780mm | 780mm | 780mm |
Stem Length | 40mm | 40mm | 40mm | 40mm | 50mm | 50mm |
Saddle Width | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Seatpost Length | 100mm | 125 mm | 150mm | 170 mm | 170 mm | 190mm |
A Stack | 609mm | 617mm | 626mm | 635mm | 645mm | 654mm |
B Reach | 405mm | 425mm | 445mm | 470mm | 495mm | 525mm |
C Head-Tube Length | 95mm | 100mm | 110mm | 120mm | 130mm | 140mm |
D Head-Tube Angle | 64.6° | 64.6° | 64.6° | 64.6° | 64.6° | 64.6° |
E B-B Height | 343mm | 348mm | 348mm | 348mm | 348mm | 348mm |
B-B Drop | -34mm | -29mm | -29mm | -29mm | -29mm | -29mm |
Trail | 132mm | 132mm | 132mm | 132mm | 132mm | 132mm |
Fork Length, Full | 560mm | 570mm | 570mm | 570mm | 570mm | 570mm |
Fork Rake/Offset | 42mm | 42mm | 42mm | 42mm | 42mm | 42mm |
Front-Center | 726mm | 752mm | 776mm | 806mm | 835mm | 869mm |
F Chain-Stay Length | 433mm | 432mm | 432mm | 432mm | 432mm | 432mm |
G Wheelbase | 1158mm | 1184mm | 1208mm | 1238mm | 1267mm | 1301mm |
H Top Tube Length, Horizontal | 560mm | 582mm | 604mm | 631mm | 659mm | 691mm |
I Bike Stand-Over Height | 727mm | 763mm | 766mm | 767mm | 773mm | 778mm |
J Seat-Tube Length | 385mm | 385mm | 405mm | 425mm | 445mm | 465mm |
K Seat-Tube Angle | 75.8° | 75.8° | 75.8° | 75.8° | 75.8° | 75.8° |
Gwarancja
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są dwuletnią gwarancją producenta.
Niektórzy producenci oferują możliwość przedłużenia gwarancji. Szczegółowe warunki przedłużonej gwarancji znajdziesz na poniższych informacjach od producentów: Specialized, Scott, Puky, Unibike
Pakowanie i dostawa
Usługa premium Komfort 59.00 zł
rower złożony w 99%, praktycznie gotowy do jazdy
Preferujesz bardziej komfortową opcję i chcesz móc korzystać z jednośladu zaraz po otwarciu pudełka? Nasi mechanicy rowerowi złożą Twoje nowe dwa kółka przed wysyłką i spakują do specjalnie zaprojektowanego przez nas kartonu na złożony jednoślad.
Rower złożony w 99% jest niemalże gotowy do jazdy – musisz jedynie ustawić w nim kierownicę i przykręcić pedały. W zestawie z jednośladem otrzymasz wszystkie potrzebne narzędzia.
Zgodnie z wymogami producenta, rowery marki Unibike wysyłamy wyłącznie w opcji Komfort.

Usługa podstawowa Standard Za darmo
rower do samodzielnego złożenia
Masz umiejętności i wiedzę umożliwiające samodzielne złożenie roweru? Możesz zamówić swój nowy jednoślad w formie, jaka przychodzi od producenta – do własnoręcznego złożenia. Od początku do końca procesu masz całkowitą kontrolę nad montażem każdego z komponentów, regulacją przerzutek i hamulców, czy ustawieniem części pod siebie.
Opcja samodzielnego złożenia sprawdzi się u doświadczonych kolarzy, którzy doskonale znają budowę roweru i wiedzą jak należy tego dokonać. Przy samodzielnym montażu potrzebujesz dobrze wyposażonego warsztatu – narzędzia do montażu nie są wysyłane wraz z rowerem.
Przed wyborem tej opcji zapoznaj się z warunkami gwarancji. Wielu producentów wymaga, by rower przeszedł przegląd po przejechaniu 100 km aby spełniał warunki gwarancji.

Niezależnie od tego czy wybierzesz rower do samodzielnego złożenia czy złożony w 99%, pamiętaj by sprawdzić karton przy kurierze. Jednoślady dostarczamy za pomocą kuriera AmbroExpress, z możliwością dokupienia usługi wniesienia paczki do domu przez zespół dwóch kurierów.
Gdy karton z rowerem już będzie w twoich rękach przed jego otwarciem dopilnuj, by znajdował się we właściwej pozycji – nasze kartony ze złożonymi rowerami posiadają specjalne strzałki umożliwiające odróżnienie góry od dołu, kartony producentów posiadają swoje oznaczenia, często w postaci logo marki. Otwierając karton uważaj, by się nie skaleczyć – takie paczki zamykane są za pomocą dużych, ostrych zszywek.
Po otwarciu w kartonie znajdziesz wszystkie części roweru gotowe do złożenia w przypadku wyboru usługi Standard lub złożony rower, w którym należy obrócić i dokręcić kierownicę oraz zamontować pedały w przypadku usługi Komfort.
Rowerki biegowe dostępne w naszym sklepie nie podlegają usłudze złożenia i dostarczane są standardowym kurierem.
Dodatkowe opcje dla klientów z Trójmiasta i okolic
Klienci mieszkający w Trójmieście i jego okolicach mogą skorzystać także z dwóch możliwości, w których otrzymają rower złożony w 100%.
Dostawa własna Wysepka od 100.00 zł
Nasz pracownik dostarczy do ciebie całkowicie złożony i przygotowany do jazdy rower, pomoże z ustawieniem siodełka oraz odpowie na twoje pytania związane z zakupionym sprzętem.
Opłata za dostawę wynosi 100.00 zł dla pierwszych 15 kilometrów. Każdy kolejny kilometr to dodatkowy koszt 5.00 zł. Odległość liczona jest od naszego sklepu przy al. Grunwaldzkiej 470 w Gdańsku. Usługa świadczona jest do 100 km.
Odbiór osobisty Za darmo
Zakupione produkty możesz odebrać osobiście w naszym sklepie stacjonarnym w hali Olivia w Gdańsku. Otrzymasz od nas wiadomość, gdy gotowy do jazdy rower będzie czekał na odbiór w salonie.