Rower elektryczny górski SPECIALIZED Turbo Levo SL Comp Carbon
96824-5602Specialized Levo SL zapewnia niezrównaną jakość jazdy i możliwości. Dla rowerzysty, który pragnie serpentynowych singletracków, wysyłając je w przestworza i żyje dla rozwijania swoich umiejętności i sprawności.
Poznaj swój nowy rower, Specialized Turbo Levo SL. Będziesz zachwycony jego niezrównanym połączeniem bezbłędnego prowadzenia, możliwości i wzmocnienia "2x Ty", które daje Ci moc do pokonywania większej liczby szlaków. Porównaj go z czymkolwiek, z silnikiem lub bez, a wiemy, że się zgodzisz - Levo SL to najlepszy rower szlakowy.
Wszystko zależy od jazdy - gdy wszystko działa prawidłowo, rower znika podczas jazdy. Specialized pozbyło się masy, aby Levo SL Carbon był smukły i responsywny. Jest wystarczająco wytrzymały, aby wytrzymać duże obciążenia, ale wystarczająco lekki, aby wykonywać duże ruchy. Jego geometria, kinematyka i tuning amortyzatorów nie pozostawiają nic do życzenia.
Rama odniesienia - Wszystko zaczyna się tutaj. Żywe, precyzyjne wyczucie jazdy. Specialized dostroiło całe podwozie - przód, tył i łącznik, który je łączy - jako jedną całość, aby zminimalizować boczne ugięcie podczas pedałowania i wykorzystać całą siłę kolarza.
Geometria kontroli - Kokpit koncentruje Cię na rowerze, optymalizując przyczepność i kontrolę w zakrętach. Niski suport, luźny kąt główki ramy i zmniejszony offset widelca zapewniają stabilność na nierównościach, dając jednocześnie swobodę niszczenia zakrętów. Kąt główki ramy można ustawić na 63,5, 64,5 i 65,5 stopnia.
Mniej znaczy więcej - Specialized Levo SL Carbon jest szczupły i responsywny. Wyselekcjonowane komponenty są lekkie, a jednocześnie wydajne - do prawdziwej jazdy po szlakach. Połącz to wszystko razem, a uzyskasz korzyści płynące ze wzmocnienia oraz wzorcowe prowadzenie.
Mieszany rozmiar kół - 29-calowe przednie koło zapewnia stabilność i pewne prowadzenie w najtrudniejszym terenie, a 27,5-calowe tylne koło pozwala na kompaktowy dolny trójkąt i super responsywne zachowanie. Jeśli wolisz toczenie i przyczepność tylnego koła 29", po prostu odwróć układ łącznika obrotowego i zamontuj duże koło.
System operacyjny turbo - Płynnie zintegrowany system operacyjny Specialized Turbo zapewnia niezrównaną wydajność w zakresie momentu obrotowego, zasięgu, wyczucia jazdy, jakości jazdy, mocy, niezawodności i wrażeń kierowcy. To niewidzialna ręka, która pozwala robić więcej, wiedzieć więcej, jechać dalej, czuć się silniej i mieć więcej zabawy.
Silnik Specialized SL 1.2 - Całkowicie nowy silnik Specialized SL 1.2 jest cichy jak szept, oferuje niezrównaną płynność, zapewnia o 43% większy moment obrotowy (50 Nm) i 33% większą moc (320 W) niż jego poprzednik. Rezultatem jest wydajność "2x Ty"
- Całkowicie nowa rama z włókna węglowego, dostępna w konfiguracji z kołami mieszanymi (kompatybilna z tylnym kołem 29 bez dodatkowych części). Nowy układ kinematyczny z bardziej płaską krzywą dźwigni, która zapewnia więcej wsparcia i zabawy na szczycie, ale także dużą kontrolę w trudniejszych warunkach. Kąt główki ramy i wysokość suportu są regulowane.
- Napęd SRAM GX Eagle
- Hamulce SRAM Code RS
Specyfikacja
-
Rama
-
Rama
- All new Levo SL carbon Frame, Fact 11m carbon, alloy shock extension, 150mm travel, adjustable head angle, BB height, and compatible with 27.5 or 29" wheels
-
Waga
- 18.55 kg (rozmiar S4)
-
Materiał
- Carbon
-
Rama
-
Napęd
-
Napęd
- 1x12
-
Korbowód
- SRAM Dub alloy cranks, 165/170/175mm, zębatka SRAM T-type ring, 32t
-
Tylna przerzutka
- SRAM GX Eagle, 12-speed
-
Manetki
- SRAM GX, trigger, 12-speed
-
Kaseta
- Sram XG-1275, 12-speed, 10-52t
-
Łańcuch
- SRAM NX Eagle, 12-speed
-
Napęd
-
Amortyzacja
-
Widelec
- Fox 36 Rhythm, 29", S1: 150mm, S2-S6: 160mm
-
Amortyzator
- S1: Fox Float Performance Series, 210x50mm, S2-S6: Fox Float X Performance Series, 210x55mm
-
Widelec
-
Hamulce
-
Hamulce
- SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200/200 mm
-
Hamulce
-
Koła
-
Rozmiar kół
- 27,5"/29"
-
Obręcze
- Traverse alloy rims
-
Szprychy
- DT Swiss Industry
-
Przednia piasta
- Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
-
Tylna piasta
- Alloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28h
-
Przednia opona
- Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
-
Tylna opona
- Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5 x 2.3"
-
Dętki
- Presta, Standard Valve
-
Rozmiar kół
-
Komponenty
-
Siodło
- Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
-
Kierownica
- Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width
-
Chwyty kierownicy
- Specialized Trail Grips
-
Mostek
- Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
-
Sztyca
- X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4-S5: 170mm, S6: 190mm
-
Zacisk sztycy
- Alloy, 38.6mm
-
Siodło
-
E-bike
-
Silnik
- SPECIALIZED 1.2 SL - 50Nm
- New Specialized 1.2 SL Custom Rx Trail Tuned Motor
-
Bateria
- Specialized SL1-320, fully integrated, 320Wh
-
Pojemność baterii
- 320Wh
-
Ładowarka
- Custom charger, 48V System w/ SL system charger plug
-
Wyświetlacz
- Specialized MasterMind TCU, percentage of remaining charge, 120 possible display configurations, MicroTune assist adjustment, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote
-
Silnik
-
Wyposażenie
-
Dodatkowe
- Custom Specialized wiring harness, SWAT CC tool in steerer tube
-
Dodatkowe
-
Pozostałe
-
Płeć
- Męskie
- Damskie
-
Kolekcja
- 2024
-
Płeć
-
Informacje handlowe
-
Indeks
- 96824-5602
-
EAN13
- 888818978335
-
Indeks
Gwarancja
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są dwuletnią gwarancją producenta.
Niektórzy producenci oferują możliwość przedłużenia gwarancji. Szczegółowe warunki przedłużonej gwarancji znajdziesz na poniższych informacjach od producentów: Specialized, Scott, Puky, Unibike
Pakowanie i dostawa
Kupiłeś swój wymarzony rower z wysyłką do domu i zastanawiasz się co dalej?
Nie martw się wszystko Ci wytłumaczymy!
Rower dostarczony zostanie przez kuriera firmy AmbroExpress, prosto pod Twoje drzwi. Przy odbiorze sprawdź czy karton nie został uszkodzony podczas transportu. Jeżeli jest wszystko w porządku możesz go śmiało przyjąć do siebie.
Następnie czeka Cię najlepszy moment - rozpakowywanie swojej wyczekiwanej przesyłki.
1. Zwróć uwagę na strzałki umieszczone na kartonie (góra, dół) aby nie otworzyć go do góry nogami.
2. Zacznij od góry usuwać metalowe zszywki mocujące. Uważaj, bo mogą być ostre!
Po upewnieniu się, że wszystkie zszywki zostały wyjęte możesz przejść do otwierania kartonu.
Powinien ukazać ci się dobrze zabezpieczony rower z piankowymi osłonkami na ramie, kierownicy, przerzutce i innych miejscach szczególnie narażonych w transporcie.
Znajdziesz tam również kartonik, w którym umieściliśmy kartę gwarancyjną roweru, klucz imbusowy (do ustawienia kierownicy), klucz do pedałów oraz pedały.
Umieściliśmy tam także listę rzeczy, które zostały sprawdzone podczas przygotowywania twojego roweru oraz tego co zostało wyregulowane, ponieważ po wypakowaniu swojego roweru jest on gotowy do pierwszych jazd.
1. Po odbezpieczeniu wszystkich miejsc możesz przejść do ustawiania kierownicy. Stań nad ramą roweru, aby mieć pewność przy ustawianiu, że będzie ona prostopadła do koła i dokręć ją dołączonym przez nas kluczem imbusowym.
2. Następnie przejdź do wkręcania pedałów. Pamiętaj aby sprawdzić, który pedał jest prawy a który lewy, aby je odpowiednio umiejscowić. Wkręcaj je zawsze w kierunku jazdy.
3. Ostatnim krokiem jest ustawienie wysokości siodełka pod siebie i rower mamy gotowy.
Nie pozostaje Ci nic innego niż cieszyć się pierwszymi jazdami, ponieważ rower został do tego przygotowany oraz wyregulowany.