Poprzedni keyboard_arrow_left
Następny keyboard_arrow_right
Rower e górski SPECIALIZED Turbo Levo SL CC 24
Rower e górski SPECIALIZED Turbo Levo SL CC 24
Rower e górski SPECIALIZED Turbo Levo SL CC 24
Rower e górski SPECIALIZED Turbo Levo SL CC 24
Rower e górski SPECIALIZED Turbo Levo SL CC 24
Rower e górski SPECIALIZED Turbo Levo SL CC 24
Rower e górski SPECIALIZED Turbo Levo SL CC 24
Rower e górski SPECIALIZED Turbo Levo SL CC 24
Rower e górski SPECIALIZED Turbo Levo SL CC 24

Rower elektryczny górski SPECIALIZED Turbo Levo SL Comp Carbon

96824-5604
  • Napęd: 1x12
  • Rozmiar kół: 27,5"/29"
  • Materiał: Carbon
  • Silnik: New Specialized 1.2 SL Custom Rx Trail Tuned Motor, SPECIALIZED 1.2 SL - 50Nm
  • Pojemność baterii: 320Wh
Przewiń do pełnej specyfikacji keyboard_arrow_down

Rozmiar:

Kolor:

-32%
25 999,00 zł 38 000,00 zł
Najniższa cena w okresie 30 dni przed promocją: 24 999,00 zł
Produkt jest dostępny!

    Raty 10 x 0%!

    Płatności odroczone
    Loading...
    Weź w leasing

Specialized Levo SL zapewnia niezrównaną jakość jazdy i możliwości. Dla rowerzysty, który pragnie serpentynowych singletracków, wysyłając je w przestworza i żyje dla rozwijania swoich umiejętności i sprawności.

Poznaj swój nowy rower, Specialized Turbo Levo SL. Będziesz zachwycony jego niezrównanym połączeniem bezbłędnego prowadzenia, możliwości i wzmocnienia "2x Ty", które daje Ci moc do pokonywania większej liczby szlaków. Porównaj go z czymkolwiek, z silnikiem lub bez, a wiemy, że się zgodzisz - Levo SL to najlepszy rower szlakowy.

Wszystko zależy od jazdy - gdy wszystko działa prawidłowo, rower znika podczas jazdy. Specialized pozbyło się masy, aby Levo SL Carbon był smukły i responsywny. Jest wystarczająco wytrzymały, aby wytrzymać duże obciążenia, ale wystarczająco lekki, aby wykonywać duże ruchy. Jego geometria, kinematyka i tuning amortyzatorów nie pozostawiają nic do życzenia.

Rama odniesienia - Wszystko zaczyna się tutaj. Żywe, precyzyjne wyczucie jazdy. Specialized dostroiło całe podwozie - przód, tył i łącznik, który je łączy - jako jedną całość, aby zminimalizować boczne ugięcie podczas pedałowania i wykorzystać całą siłę kolarza.

Geometria kontroli - Kokpit koncentruje Cię na rowerze, optymalizując przyczepność i kontrolę w zakrętach. Niski suport, luźny kąt główki ramy i zmniejszony offset widelca zapewniają stabilność na nierównościach, dając jednocześnie swobodę niszczenia zakrętów. Kąt główki ramy można ustawić na 63,5, 64,5 i 65,5 stopnia.

Mniej znaczy więcej - Specialized Levo SL Carbon jest szczupły i responsywny. Wyselekcjonowane komponenty są lekkie, a jednocześnie wydajne - do prawdziwej jazdy po szlakach. Połącz to wszystko razem, a uzyskasz korzyści płynące ze wzmocnienia oraz wzorcowe prowadzenie.

Mieszany rozmiar kół - 29-calowe przednie koło zapewnia stabilność i pewne prowadzenie w najtrudniejszym terenie, a 27,5-calowe tylne koło pozwala na kompaktowy dolny trójkąt i super responsywne zachowanie. Jeśli wolisz toczenie i przyczepność tylnego koła 29", po prostu odwróć układ łącznika obrotowego i zamontuj duże koło.

System operacyjny turbo - Płynnie zintegrowany system operacyjny Specialized Turbo zapewnia niezrównaną wydajność w zakresie momentu obrotowego, zasięgu, wyczucia jazdy, jakości jazdy, mocy, niezawodności i wrażeń kierowcy. To niewidzialna ręka, która pozwala robić więcej, wiedzieć więcej, jechać dalej, czuć się silniej i mieć więcej zabawy.

Silnik Specialized SL 1.2 - Całkowicie nowy silnik Specialized SL 1.2 jest cichy jak szept, oferuje niezrównaną płynność, zapewnia o 43% większy moment obrotowy (50 Nm) i 33% większą moc (320 W) niż jego poprzednik. Rezultatem jest wydajność "2x Ty"

  • Całkowicie nowa rama z włókna węglowego, dostępna w konfiguracji z kołami mieszanymi (kompatybilna z tylnym kołem 29 bez dodatkowych części). Nowy układ kinematyczny z bardziej płaską krzywą dźwigni, która zapewnia więcej wsparcia i zabawy na szczycie, ale także dużą kontrolę w trudniejszych warunkach. Kąt główki ramy i wysokość suportu są regulowane.
  • Napęd SRAM GX Eagle
  • Hamulce SRAM Code RS

Ten rower jest uprawniony do corocznej, bezpłatnej wymiany łożysk zawieszenia.

Przeczytaj więcej o programie Specialized „Lifetime Replacement Suspension Pivot Bearing Program”.

Specyfikacja

  • Rama
    • Rama
      • All new Levo SL carbon Frame, Fact 11m carbon, alloy shock extension, 150mm travel, adjustable head angle, BB height, and compatible with 27.5 or 29" wheels
    • Waga
      • 18.55 kg (rozmiar S4)
    • Materiał
      • Carbon
  • Napęd
    • Napęd
      • 1x12
    • Korbowód
      • SRAM Dub alloy cranks, 165/170/175mm, zębatka SRAM T-type ring, 32t
    • Tylna przerzutka
      • SRAM GX Eagle, 12-speed
    • Manetki
      • SRAM GX, trigger, 12-speed
    • Kaseta
      • Sram XG-1275, 12-speed, 10-52t
    • Łańcuch
      • SRAM NX Eagle, 12-speed
  • Amortyzacja
    • Widelec
      • Fox 36 Rhythm, 29", S1: 150mm, S2-S6: 160mm
    • Amortyzator
      • S1: Fox Float Performance Series, 210x50mm, S2-S6: Fox Float X Performance Series, 210x55mm
  • Hamulce
    • Hamulce
      • SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200/200 mm
  • Koła
    • Rozmiar kół
      • 27,5"/29"
    • Obręcze
      • Traverse alloy rims
    • Szprychy
      • DT Swiss Industry
    • Przednia piasta
      • Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
    • Tylna piasta
      • Alloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28h
    • Przednia opona
      • Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
    • Tylna opona
      • Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5 x 2.3"
    • Dętki
      • Presta, Standard Valve
  • Komponenty
    • Siodło
      • Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
    • Kierownica
      • Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width
    • Chwyty kierownicy
      • Specialized Trail Grips
    • Mostek
      • Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
    • Sztyca
      • X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4-S5: 170mm, S6: 190mm
    • Zacisk sztycy
      • Alloy, 38.6mm
  • E-bike
    • Silnik
      • SPECIALIZED 1.2 SL - 50Nm
      • New Specialized 1.2 SL Custom Rx Trail Tuned Motor
    • Bateria
      • Specialized SL1-320, fully integrated, 320Wh
    • Pojemność baterii
      • 320Wh
    • Ładowarka
      • Custom charger, 48V System w/ SL system charger plug
    • Wyświetlacz
      • Specialized MasterMind TCU, percentage of remaining charge, 120 possible display configurations, MicroTune assist adjustment, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote
  • Wyposażenie
    • Dodatkowe
      • Custom Specialized wiring harness, SWAT CC tool in steerer tube
  • Pozostałe
    • Płeć
      • Męskie
      • Damskie
    • Kolekcja
      • 2024
  • Informacje handlowe
    • GTIN (EAN)
      • 888818977253
    • Kod producenta
      • 96824-5604
    • Marka
    • Producent
      • Specialized Bicycle Components, Inc.
      • 15130 Concord Circle
      • 95037 Morgan Hill, CA
      • Stany Zjednoczone
      • info@specialized.com
    • Podmiot odpowiedzialny

Geometria

S1
S2
S3
S4
S5
S6
S1 S2 S3 S4 S5 S6
Crank Length 165mm 165mm 170mm 170mm 170mm 175mm
Handlebar Width 780mm 780mm 780mm 780mm 780mm 780mm
Stem Length 40mm 40mm 40mm 40mm 50mm 50mm
Saddle Width 155mm 155mm 143mm 143mm 143mm 143mm
Seatpost Length 100mm 125mm 150mm 170mm 170mm 190mm
A Stack 609mm 617mm 626mm 635mm 645mm 654mm
B Reach 405mm 425mm 445mm 470mm 495mm 525mm
C Head-Tube Length 95mm 100mm 110mm 120mm 130mm 140mm
D Head-Tube Angle 64.6° 64.6° 64.6° 64.6° 64.6° 64.6°
E B-B Height 343mm 348mm 348mm 348mm 348mm 348mm
B-B Drop -34mm -29mm -29mm -29mm -29mm -29mm
Trail 132mm 132mm 132mm 132mm 132mm 132mm
Fork Length, Full 560mm 570mm 570mm 570mm 570mm 570mm
Fork Rake/Offset 42mm 42mm 42mm 42mm 42mm 42mm
Front-Center 726mm 752mm 776mm 806mm 835mm 869mm
F Chain-Stay Length 433mm 432mm 432mm 432mm 432mm 432mm
G Wheelbase 1158mm 1184mm 1208mm 1238mm 1267mm 1301mm
H Top Tube Length, Horizontal 560mm 582mm 604mm 631mm 659mm 691mm
I Bike Stand-Over Height 727mm 763mm 766mm 767mm 773mm 778mm
J Seat-Tube Length 385mm 385mm 405mm 425mm 445mm 465mm
K Seat-Tube Angle 75.8° 75.8° 75.8° 75.8° 75.8° 75.8°

Gwarancja

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są dwuletnią gwarancją producenta.

Niektórzy producenci oferują możliwość przedłużenia gwarancji. Szczegółowe warunki przedłużonej gwarancji znajdziesz na poniższych informacjach od producentów: Specialized, Scott, Puky, Unibike

Pakowanie i dostawa

Kupiłeś swój wymarzony rower z wysyłką do domu i zastanawiasz się co dalej?
Nie martw się wszystko Ci wytłumaczymy!

Rower dostarczony zostanie przez kuriera firmy AmbroExpress, prosto pod Twoje drzwi. Przy odbiorze sprawdź czy karton nie został uszkodzony podczas transportu. Jeżeli jest wszystko w porządku możesz go śmiało przyjąć do siebie.

Następnie czeka Cię najlepszy moment - rozpakowywanie swojej wyczekiwanej przesyłki.

1. Zwróć uwagę na strzałki umieszczone na kartonie (góra, dół) aby nie otworzyć go do góry nogami.

2. Zacznij od góry usuwać metalowe zszywki mocujące. Uważaj, bo mogą być ostre!

Po upewnieniu się, że wszystkie zszywki zostały wyjęte możesz przejść do otwierania kartonu.

Powinien ukazać ci się dobrze zabezpieczony rower z piankowymi osłonkami na ramie, kierownicy, przerzutce i innych miejscach szczególnie narażonych w transporcie.

Znajdziesz tam również kartonik, w którym umieściliśmy kartę gwarancyjną roweru, klucz imbusowy (do ustawienia kierownicy), klucz do pedałów oraz pedały.

Umieściliśmy tam także listę rzeczy, które zostały sprawdzone podczas przygotowywania twojego roweru oraz tego co zostało wyregulowane, ponieważ po wypakowaniu swojego roweru jest on gotowy do pierwszych jazd.

1. Po odbezpieczeniu wszystkich miejsc możesz przejść do ustawiania kierownicy. Stań nad ramą roweru, aby mieć pewność przy ustawianiu, że będzie ona prostopadła do koła i dokręć ją dołączonym przez nas kluczem imbusowym.

2. Następnie przejdź do wkręcania pedałów. Pamiętaj aby sprawdzić, który pedał jest prawy a który lewy, aby je odpowiednio umiejscowić. Wkręcaj je zawsze w kierunku jazdy.

3. Ostatnim krokiem jest ustawienie wysokości siodełka pod siebie i rower mamy gotowy.

Nie pozostaje Ci nic innego niż cieszyć się pierwszymi jazdami, ponieważ rower został do tego przygotowany oraz wyregulowany.

Opinie (0)

Brak opinii
Wysepka Sp. Z o.o. Reviews with ekomi-pl.com

check Produkt dodany do porównania.

check Produkt dodany do listy życzeń

Loading...