Rower górski SPECIALIZED Chisel
93825-7001Najlżejszy i najszybszy rower z pełnym zawieszeniem na świecie. Lżejszy o 18,4% od najbliższego konkurenta i dzielący geometrię i kinematykę z naszym gotowym do Pucharu Świata rowerem górskim Epic 8, zupełnie nowy Specialized Chisel zapewnia osiągi, które można poczuć - niezależnie od tego, czy ścigasz się "między taśmą", czy pokonujesz samotnie gorące okrążenia na lokalnych szlakach.
Speed Metal: Dzięki D'Aluisio Smartweld, Chisel może pochwalić się najlżejszą aluminiową ramą XC w swojej klasie. Każda wysoce manipulowana rura ramy ma stale zróżnicowane grubości ścianek i kształty, które zapewniają sztywność tam, gdzie jej potrzebujesz - dla wydajności - i wygładzającą jazdę podatność tam, gdzie tego chcesz - dla komfortu i optymalnej kontroli.
Niedoścignione możliwości: Dzięki 110 mm zestrojonemu zawieszeniu Ride Dynamics, rodowód wysokiej wydajności Chisel można prześledzić bezpośrednio do Epic 8, wyścigowej maszyny Pucharu Świata od Specialized. DNA z zaawansowanej kinematyki zawieszenia Epic 8, dostrojone zawieszenie Ride Dynamics i progresywną geometria szlifowaną na technicznych trasach Pucharu Świata można znaleźć w Chisel, dzięki czemu jest bardziej niż zdolny do radzenia sobie w zróżnicowanym terenie z pewnością siebie i szybkością.
Niezwykła wydajność: Specialized Chisel to najbardziej wydajny rower do pedałowania w swojej klasie, dzięki wykorzystaniu geometrii i kinematyki, które zostały zastosowane w platformie Epic 8 do wyścigów Pucharu Świata. Stroma rura podsiodłowa ustawia rowerzystę w optymalnej pozycji do pedałowania. Szlifowany anti-squat redukuje pedal-bob. Wszystko to razem sprawia, że Chisel przekłada każdy wat przyłożony do pedałów na maksymalny ruch do przodu.
Płynniej i szybciej: Specialized zaprojektowało tylną oś typu flex stay, aby zapewnić najlepszą w swojej klasie wydajność zawieszenia, jednocześnie eliminując dodatkową wagę i konserwację związaną z osiami wymaganymi w tradycyjnej konstrukcji. Częściej spotykane w rowerach z włókna węglowego, szeroko zakrojone testy terenowe i laboratoryjne dowodzą, że Chisel osiągnął niemożliwe - wydajność, kontrolę i lekkość konstrukcji flex stay w zaawansowanym stopie.
Hydroformowany stop: Chisel oszczędza dodatkowy materiał i wagę dzięki jednoczęściowej hydroformowanej rurze podsiodłowej, która integruje oś rury podsiodłowej, główną oś i skorupę BB. W bardziej tradycyjnym rowerze rura podsiodłowa jest zwykle tylko "rurą" z przyspawanymi osiami i skorupą BB.
- Rama - hydroformowane rury D'Alusio Smartweld i zaprojektowane połączenia rur, regulacja geometrii Flip chip, skok 110 mm
- Widelec Recon 120 mm firmy RockShox wyposażony w tłumik Motion Control Damper
- Tylny amortyzator Ride Dynamics Tuned X-Fusion
- Sztyca dropper TranzX
- Napęd SRAM NX Eagle 12 biegów
Specyfikacja
-
Rama
-
Rama
- Specialized D'Aluisio Smartweld M5 Alloy, Hydroformed tubes, Progressive XC Geometry, 110mm travel, internal cable routing, BSA BB, 12x148mm spacing, 30.9mm Dropper post compatible
-
Waga
- 13.87 kg (rozmiar M)
-
Materiał
- Aluminium
-
Rama
-
Napęd
-
Napęd
- 1x12
-
Korbowód
- SRAM SX Eagle, Powerspline, 32t chainring, 165/170/175mm
-
Tylna przerzutka
- SRAM NX Eagle, 12-speed
-
Manetki
- SRAM SX Eagle, trigger, 12-speed
-
Kaseta
- SRAM PG-1210 Eagle 11-50t
-
Łańcuch
- SRAM SX Eagle, 12-speed
-
Suport
- SRAM Powerspline BSA
-
Napęd
-
Amortyzacja
-
Widelec
- Rockshox Recon Silver RL, 120mm travel, Motion Control damper, 42mm offset, Maxle Stealth, 15x110 thru-axle
-
Amortyzator
- X-Fusion PRO-02, 190x40mm, Ride Dynamics Tuned, Rebound adjust, Compression Adjust
-
Widelec
-
Hamulce
-
Hamulce
- SRAM Level T hydraulic disc, 2-Piston Caliper, 180/160 mm rotor
-
Hamulce
-
Koła
-
Rozmiar kół
- 29"
-
Obręcze
- Specialized Alloy, Tubeless ready, 27mm inner width, disc, 28h
-
Szprychy
- Stainless, 14g
-
Przednia piasta
- Specialized alloy front hub, disc, sealed cardridge bearings, 6-bolt, 15x110mm thru-axle, 28h
-
Tylna piasta
- Specialized alloy, disc, sealed cartridge bearings, 6-bolt, 12x148mm thru-axle, 28h
-
Przednia opona
- Specialized Ground Control, Control Casing, T5 Compound, 29x2.35
-
Tylna opona
- Specialized Fast Trak, Control Casing, T5 Compound, 29x2.35
-
Dętki
- Standard 40mm PV 29x1.75-2.4
-
Rozmiar kół
-
Komponenty
-
Siodło
- Body Geometry Power Sport, steel rails, 143/155mm
-
Kierownica
- Specialized Alloy, 20mm rise, 31.8mm, 760mm wide
-
Chwyty kierownicy
- Specialized Trail Grips
-
Mostek
- Specialized, 3D-forged alloy, 4-bolt, 7-degree rise
-
Sztyca
- TranzX Dropper Seatpost, 30.9mm, XS-SM: 100mm, M: 125mm, L-XL: 150mm
-
Zacisk sztycy
- Specialized Alloy, 34.9mm
-
Siodło
-
Pozostałe
-
Płeć
- Męskie
- Damskie
-
Kolekcja
- 2025
-
Płeć
-
Informacje handlowe
-
GTIN (EAN)
- 196625152504
-
Kod producenta
- 93825-7001
-
GTIN (EAN)
Gwarancja
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są dwuletnią gwarancją producenta.
Niektórzy producenci oferują możliwość przedłużenia gwarancji. Szczegółowe warunki przedłużonej gwarancji znajdziesz na poniższych informacjach od producentów: Specialized, Scott, Puky, Unibike
Pakowanie i dostawa
Kupiłeś swój wymarzony rower z wysyłką do domu i zastanawiasz się co dalej?
Nie martw się wszystko Ci wytłumaczymy!
Rower dostarczony zostanie przez kuriera firmy AmbroExpress, prosto pod Twoje drzwi. Przy odbiorze sprawdź czy karton nie został uszkodzony podczas transportu. Jeżeli jest wszystko w porządku możesz go śmiało przyjąć do siebie.
Następnie czeka Cię najlepszy moment - rozpakowywanie swojej wyczekiwanej przesyłki.
1. Zwróć uwagę na strzałki umieszczone na kartonie (góra, dół) aby nie otworzyć go do góry nogami.
2. Zacznij od góry usuwać metalowe zszywki mocujące. Uważaj, bo mogą być ostre!
Po upewnieniu się, że wszystkie zszywki zostały wyjęte możesz przejść do otwierania kartonu.
Powinien ukazać ci się dobrze zabezpieczony rower z piankowymi osłonkami na ramie, kierownicy, przerzutce i innych miejscach szczególnie narażonych w transporcie.
Znajdziesz tam również kartonik, w którym umieściliśmy kartę gwarancyjną roweru, klucz imbusowy (do ustawienia kierownicy), klucz do pedałów oraz pedały.
Umieściliśmy tam także listę rzeczy, które zostały sprawdzone podczas przygotowywania twojego roweru oraz tego co zostało wyregulowane, ponieważ po wypakowaniu swojego roweru jest on gotowy do pierwszych jazd.
1. Po odbezpieczeniu wszystkich miejsc możesz przejść do ustawiania kierownicy. Stań nad ramą roweru, aby mieć pewność przy ustawianiu, że będzie ona prostopadła do koła i dokręć ją dołączonym przez nas kluczem imbusowym.
2. Następnie przejdź do wkręcania pedałów. Pamiętaj aby sprawdzić, który pedał jest prawy a który lewy, aby je odpowiednio umiejscowić. Wkręcaj je zawsze w kierunku jazdy.
3. Ostatnim krokiem jest ustawienie wysokości siodełka pod siebie i rower mamy gotowy.
Nie pozostaje Ci nic innego niż cieszyć się pierwszymi jazdami, ponieważ rower został do tego przygotowany oraz wyregulowany.