Poprzedni keyboard_arrow_left
Następny keyboard_arrow_right
Rower górski SCOTT Spark RC Team
Rower górski SCOTT Spark RC Team

Rower górski SCOTT Spark RC Team

4231617961008
  • Napęd: 1x12
  • Rozmiar kół: 29"
  • Materiał: Carbon
Przewiń do pełnej specyfikacji

Rozmiar:

Kolor: martin green

19 999,00 zł

    Rowerów marki Scott i Bergamont nie wysyłamy bezpośrednio do klientów.

    Do 30 rat 0%!

    Płatności odroczone
    Sprawdź ratę
    Sprawdź ratę
    Loading...
    Weź w leasing

Scott Spark RC Team to idealne połączenie najwyższej klasy inżynierii węglowej, niespotykanego wcześniej poziomu integracji i odpowiedniej ilości tajnej wiedzy. Marka Scott chciała, aby ta platforma była szybsza niż kiedykolwiek wcześniej, zarówno pod górę, jak i w dół.

Zwiększając skok, udoskonalając geometrię i wykorzystując informacje od najlepszych sportowców na świecie, stworzono rower do wyścigów cross country ponad wszystkie rowery do wyścigów cross country. Jeśli uważasz, że szybkość jest fajna, pokochasz ten model.

Rower MTB Scott Spark RC Team został wyposażony w elektroniczną przerzutkę SRAM S1000 AXS oferującą 12 biegów. Widelec RockShox z pilotem TwinLoc oferującym 3 tryby zawieszenia zapewnia przyczepność i łatwość pokonywania nierówności, połączone z wydajnością pedałowania. Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano odpowiadają za modulację i bezpieczeństwo zatrzymywania się w każdych warunkach. Scott Spark RC Team oparty na karbonowej ramie to doskonały kompan do szybkiej jazdy po ścieżkach.

Kluczowe cechy:

  • Widelec RockShox SID 3P 120 mm
  • Amortyzator RockShox Nude 5 RL3 120 mm
  • Napęd SRAM S1000 AXS 12 biegów
  • Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano SLX
  • Koła Syncros Silverton 2.5 TR
  • Składane opony Maxxis Rekon Race
  • Komponenty Syncros

Technologia Evo-Lap

Dzięki odpowiedniemu doborowi materiałów, osiemdziesiąt procent pracy nad stworzeniem ramy jest już wykonane. Ale pozostałe dwadzieścia procent wymaga większości naszych wysiłków. Z tego powodu Scott wybiera najbardziej zaawansowane włókna węglowe na rynku, a następnie intensywnie korzysta ze specjalnych narzędzi, takich jak oprogramowanie FEA (analiza elementów skończonych), aby odwzorować układ włókien węglowych.

Dzięki oprogramowaniu FEA Scott może symulować różne siły na wirtualnym modelu ramy i odpowiednio dostosować konstrukcję ramy. Oprogramowanie FEA umożliwia tworzenie kompletnych wirtualnych prototypów uwzględniających wszystkie zjawiska fizyczne występujące w rzeczywistym środowisku.

Dzięki technologii Evo-Lap rama jest modelowana w celu optymalizacji powierzchni, symulowane są struktury rur o różnych orientacjach warstw, obserwowane wyniki stosowania różnych konfiguracji i testowany rozkład naprężeń w różnych obszarach ramy. Dzięki temu rozległemu modelowaniu komputerowemu zoptymalizowano warstwy karbonu we wszystkich częściach ramy. Kiedy części zostały połączone ze sobą w pierwszych prototypach, rezultatem była super lekka i kompaktowa rama bez poświęcania sztywności, komfortu lub odporności na uderzenia.

System zawieszenia TwinLoc

Dzięki TwinLoc rowerzysta może skutecznie kontrolować widelec i amortyzator i cały rower jako system. Dlaczego ma to znaczenie? Rower ze skokiem zawieszenia 150 mm, prawidłowo skonfigurowany, ma większe ugięcie niż rower ze skokiem 130 mm. Ten dodatkowy skok sprawia, że jazda jest przyjemniejsza i bardziej wydajna na zjazdach, ale większe ugięcie ma zbyt duży wpływ na geometrię roweru i osiągi podczas wspinaczki. W tym przypadku TwinLoc ma znaczenie.

TwinLoc pomaga zarządzać efektem ugięcia na kilka sposobów. Podczas gdy większość systemów zwiększa kompresję tylko przy niskich prędkościach w celu zwiększenia wydajności pedałowania, TwinLoc pozwala nie tylko zmieniać tłumienie kompresji, ale także zmieniać krzywą sprężyny, dynamicznie zmieniając geometrię roweru. W trybie Trail amortyzator jest nie tylko twardszy, ale ma dynamicznie mniejszy skok. Rower uniesiony jest wyżej, utrzymuje stromy kąt rury podsiodłowej na podjazdach i staje się bardziej zwrotny. Istnieje również trzeci, pełny tryb blokady, umożliwiający wspinanie się w możliwie najbardziej wydajny sposób.

Opatentowany zintegrowany system zawieszenia

Zintegrowana platforma amortyzatorów pozwala producentowi udoskonalić charakterystykę zawieszenia bez poświęcania wagi. Często, kiedy Scott pracuje z rowerami na tym poziomie, pojęcie marginalnych korzyści staje się coraz ważniejsze.

Posiadanie zintegrowanego dampera pozwala to poprawić na kilka sposobów. Po pierwsze, konstrukcja ramy wokół amortyzatora oraz jego mocowania może być zaprojektowana tak, aby były znacznie sztywniejsze, redukujące ruch i sprzyjając bardziej efektywnemu transferowi mocy. Można również dodać znacznie większe łożyska do osi obrotu umieszczonej w rurze podsiodłowej, dodatkowo wzmacniając ten obszar i redukując niepotrzebne ruchy. Technologia zintegrowanego zawieszenia Scott pomaga również zaprojektować ramy z niżej umieszczonym amortyzatorem, co obniża środek ciężkości. W rezultacie rower zyskuje lepsze prowadzenie, a użytkownik końcowy stabilniejszą, budzącą zaufanie jazdę.

Narzędzie do tylnej osi

Narzędzie do tylnej osi Scott było podstawą w rowerach marki od lat, a teraz jest lepsze niż kiedykolwiek. Zawiera klucz T25, T30 i klucz imbusowy 6 w jednym. Dzięki tym trzem opcjom można wyregulować cały osprzęt przegubu i prawie wszystko inne, co można wyregulować w rowerze.

Technologia zawieszenia NUDE

Amortyzatory z technologią NUDE są integralną częścią rowerów SCOTT z pełnym zawieszeniem od prawie dwóch dekad. Ściśle współpracując z partnerami w zakresie zawieszenia, Scott nadal ulepsza tę technologię, dzięki czemu niezależnie od tego, czy ścigasz się w Pucharze Świata na najwyższym poziomie, czy wybierasz się na wielki dzień w górach, zawsze będziesz mieć najlepsze wsparcie w ofercie.

Łatwy dostęp do amortyzatora

Dostęp do amortyzatora przez obszar suportu jest ułatwiony dzięki drzwiczkom. Ułatwia to regulację odbicia, kompresji, ciśnienia amortyzatora oraz instalację lub wymianę linki systemu zawieszenia TwinLoc.

Pojedynczy układ zawieszenia

Rower z pełnym zawieszeniem nigdy nie odniesie sukcesu bez dobrej konstrukcji zawieszenia. Projektanci Scott zakochali się w układzie single pivot modelu Spark od pierwszych testów. Po latach producent nadal uważa, że do technicznych wyścigów przełajowych i szybkich, mocnych singletracków jest to najlepsze podejście. Układ zawieszenia Sparka ma bardzo specyficzną i sprawdzoną kinematykę oraz mniejszą masę nieresorowaną. Zastosowanie elastycznego sworznia w rurze podsiodłowej jest idealnym rozwiązaniem dla rowerów o tym zakresie skoku. Pozwala to zachować bardzo lekki system przy jednoczesnym zapewnieniu optymalnej wydajności zawieszenia.

Regulowany kąt główki

W nowym Sparku można regulować kąt nachylenia główki o 6 stopni. Można to zrobić bez przecinania przewodów i odpowietrzania hamulców. Wszystko, co musisz zrobić, to zdemontować kierownicę, obrócić szalkę łożyska o 180 stopni i ponownie zamontować.

Syncros Fraser IC Combo

Nowy Spark wyposażony jest w zupełnie nowe combo Fraser iC firmy Syncros. Integracja kabli stwarza wiele unikalnych problemów, a Fraser został zaprojektowany częściowo również po to, by je rozwiązać. Projektanci Syncros pracowali nad kształtem, który pozwala przewodom przepływać pod kierownicą i wokół boków rury sterowej, a następnie znikać w główce ramy, tak by zachować czystość i efektywność. Pozwala to uniknąć zagięć i załamań przewodów oraz zapewnia minimalistyczny wygląd przedniej części roweru. Wszystkie kierownice i mostki kierownicy Scott posiadają wiele opcji mocowania komputera, lampek i kamer zarówno na górze, jak i pod kierownicą.

RockShox Flight Attendant

Najszybszy rower w XC jest teraz wyposażony w całkowicie nowy system zawieszenia RockShox Flight Attendant. Ten zautomatyzowany system kontroluje zawieszenie, dostosowując je do jazdy.

Specyfikacja

  • Rama
    • Rama
      • Spark RC Carbon HMF, Integrated Suspension Technology Flex Pivot / Adjustable head angle Syncros Cable Integration System BB92 / UDH Interface / 12x148mm with 55mm Chainline
    • Materiał
      • Carbon
    • Waga
      • 12.2 kg (w systemie Tubeless)
    • Dopuszczalne obciążenie
      • 128 kg
  • Napęd
    • Napęd
      • 1x12
    • Korbowód
      • SRAM S1000 Eagle Transmission DUB / 55mm CL / 34T
    • Tylna przerzutka
      • SRAM S1000 Eagle AXS Transmission 12 Speed Wireless Electronic Shift System
    • Manetki
      • SRAM AXS Pod Controller
    • Kaseta
      • SRAM Eagle XS 1270 Transmission 10-52
    • Łańcuch
      • SRAM CN GX Eagle Transmission
    • Suport
      • SRAM DUB PF 92 MTB Wide / shell 41x92mm
  • Amortyzacja
    • Widelec
      • RockShox SID 3P Air Rush RL 3-Mode Damper 15x110mm Maxle Stealth / 44mm offset / Tapered steerer Lockout / Reb. Adj. / 120mm travel
    • Amortyzator
      • RockShox NUDE 5 RL3 Trunnion SCOTT custom w. travel / geo adj. 3 modes Lockout-Traction Control-Descend Debon Air / Reb. Adj. / Travel 120-80-Lockout / T165X45mm
    • Blokada amortyzacji
      • SCOTT TwinLoc Technology 3 Suspension modes
  • Hamulce
    • Hamulce
      • Shimano SLX M7100 Disc, tarcze Shimano SM-RT64 / CL / 180/F and 160/R
  • Koła
    • Rozmiar kół
      • 29"
    • Opony
      • Maxxis Rekon Race / 29x2.4" / 60TPI, Foldable Bead, Tubeless Ready / EXO
    • Zestaw kołowy
      • Syncros Silverton 2.5-30 CL, F 15x110mm R 12x148mm 30mm Tubeless ready rim / 28H / Micro Spline, Syncros Axle w/Removable Lever with 6mm Allen T30 and T25 Tools
  • Komponenty
    • Siodło
      • Syncros Belcarra Regular 2.0 CRMO rails
    • Kierownica
      • Syncros Fraser 2.0 XC Alloy 6061 D.B. Flat Bar / 8° / 740mm
    • Chwyty kierownicy
      • Syncros Performance XC lock-on
    • Mostek
      • Syncros XC 2.0 Syncros Cable Integration System -12° rise / 6061 Alloy / 31.8mm / 1 1/8"
    • Sztyca
      • Syncros Duncan 2.0 / 10mm offset 31.6x400mm
    • Stery
      • Syncros - Acros Angle adjust & Cable Routing HS System +-0.6° head angle adjustment ZS56/28.6 – ZS56/40 MTB
  • Wyposażenie
    • Dodatkowe
      • SRAM AXS Powerpack
  • Pozostałe
    • Płeć
      • Męskie
      • Damskie
    • Kolekcja
      • 2025
  • Informacje handlowe

Geometria

S
M
L
XL
S M L XL
D Head tube angle 67.2 ° 67.2 ° 67.2 ° 67.2 °
C Head tube length 90.0 mm 90.0 mm 105.0 mm 115.0 mm
H Top tube horizontal 562.0 mm 590.0 mm 614.0 mm 642.0 mm
I Standover height 758.0 mm 765.0 mm 776.0 mm 799.0 mm
BB offset -45.0 mm -45.0 mm -45.0 mm -45.0 mm
E BB height 330.0 mm 330.0 mm 330.0 mm 330.0 mm
G Wheel base 1,129.0 mm 1,159.0 mm 1,190.0 mm 1,231.0 mm
J BB center to top of seattube 415.0 mm 440.0 mm 490.0 mm 540.0 mm
K Seat angle 75.9 ° 76.1 ° 76.6 ° 76.9 °
F Chainstay 437.5 mm 437.5 mm 437.5 mm 437.5 mm
B Reach 411.0 mm 441.0 mm 471.0 mm 501.0 mm
A Stack 602.5 mm 602.5 mm 616.0 mm 625.0 mm
Stem length 50.0 mm 60.0 mm 70.0 mm 80.0 mm
Trail 115.0 mm 115.0 mm 115.0 mm 115.0 mm
Fork length 530.0 mm 530.0 mm 530.0 mm 530.0 mm
Maximum Seatpost Insertion 150.0 mm 175.0 mm 225.0 mm 275.0 mm
Crank Length 170.0 mm 170.0 mm 175.0 mm 175.0 mm

Gwarancja

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są dwuletnią gwarancją producenta.

Niektórzy producenci oferują możliwość przedłużenia gwarancji. Szczegółowe warunki przedłużonej gwarancji znajdziesz na poniższych informacjach od producentów: Specialized, Scott, Puky, Unibike

Opinie (0)

Brak opinii
Wysepka Sp. Z o.o. Reviews with ekomi-pl.com

check Produkt dodany do porównania.

check Produkt dodany do listy życzeń

Loading...