Rower górski SPECIALIZED Stumpjumper Alloy
93321-7004Stumpjumper Alloy to znane i pożądane cechy całej rodziny nowych Stumpjumperów, takie jak nowa geometria i kinematyka zawieszenia, w lekkiej i wytrzymałej wersji wykonanej w całości z aluminium. W połączeniu z bezproblemowym 12-biegowym napędem grupy SRAM SX zachęca do poszukiwania kolejnych przygód na szlaku
WZORZEC SZLAKOWCA Przystępując do prac nad nowym Stumpjumperem wyznaczyliśmy sobie jasne cele. Ekstremalnie niska masa idąca ręka w rękę z wytrzymałością, sztywne zawieszenie do pewnego pokonywania zakrętów, geometria dająca radość z jazdy oraz najlepsza kinematyka jaką jesteśmy w stanie zaprojektować. Nowy Stumpjumper to dowód na to, że można zjeść ciastko i wciąż je mieć.
130 MM POSKRAMIANIA SZLAKÓW Zawieszenie z największym skokiem będzie bezużyteczne bez odpowiedniej kinematyki ramy - dlatego to jej poświęciliśmy główną uwagę projektując nowego Stumpjumpera. Oparliśmy się na doświadczeniach zebranych w trakcie prac nad Enduro i spędziliśmy ponad tysiąc godzin w laboratorium i w terenie, by zwiększyć wydajność pedałowania, poprawić osiągi i dać Ci pełnię radości z jazdy. Poprawiliśmy ochronę przed przysiadaniem, by zawieszenie nie uginało się pod naciskiem na pedały, a jednocześnie lepiej wybierało poprzeczne, kanciaste wyboje. Co to oznacza? Całkowicie nowy Stumpjumper daje pełnię kontroli na zjeździe i z łatwością wspina się na strome wzniesienia
PROGRESYWNA GEOMETRIA Geometria S-Sizing oznacza w przypadku Stumpjumpera optymalną progresywność. Długa, niska, pochylona rama, wyprzedzenie widelca małe, rura podsiodłowa bliższa pionu - to wszystko sprawia, że po prostu jeździ się lepiej. Dzięki Flip Chip możesz znaleźć optymalną dla siebie pozycję, albo dopasować swojego Stumpjumpera z myślą o konkretnej trasie
RIDER-FIRST ENGINEERED™ Rider-First Engineered™ oznacza indywidualne podejście do ramy w każdym z oferowanych rozmiarów. Wyrostek na ramie S1 i wielkolud na S6 otrzymają dokładnie takie same właściwości jezdne - pokonywanie zakrętów jak po szynach, optymalną sztywność przodu i tyłu i najniższą możliwą masę: 2 250 gramów (S-Works, M, z damperem)
- Rama: Alloy chassis and rear-end, asymmetrical design, 29 Trail Geometry, horst pivot BB adjustment, threaded BB, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 130mm of travel
- Napęd 1x12
- Rozmiar kół 29"
- Materiał Aluminium
- Widelec: RockShox 35 Silver, Solo Air, 44mm offset, rebound adjust, TurnKey lockout, 15x110mm Boost™ Maxle® Lite thru-axle, 140mm of travel
- Amortyzator X-Fusion 02 Pro RL, Rx Trail Tune, rebound adjust, lockout S1:190x42.5mm, S2-S6: 190x45mm
- Korbowód: SRAM SX Eagle, DUB, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm
- Zębatki: Steel, 30T
- Przerzutka (Tył): SRAM SX Eagle
- Manetki: SRAM SX Eagle, trigger, 12-speed
- Łańcuch: SRAM SX Eagle, 12-speed
- Przednia Piasta: Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
- Tylna Piasta: Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 28h
- Przedni hamulec: Tektro Gemini Comp, hydraulic disc, resin pad, 200mm
- Tylny hamulec: Tektro Gemini Comp, hydraulic disc, resin pad, 180mm
- Obręcze: 700c disc, double-wall alloy, sleeved, 32h
- Szprychy: Stainless, 14g
- Opony: Butcher, GRID casing, GRIPTON® compound, 29x2.3"
- Dętki: Standard, Presta valve
- Kierownica: Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 800mm width
- Owijka: Specialized Trail Grips
- Mostek: Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
- Sztyca: TranzX dropper, 34.9mm, XS-S: 100mm, M: 120mm, L/XL: 150mm Travel
- Zacisk sztycy: Alloy, 38.6
- Siodło: Body Geometry Bridge Saddle, steel rails
- Rodzaj Rowery Górskie z Pełnym Zawieszeniem
- Płeć Unisex
- Kolor Czarny
- Kolekcja 2021
- Indeks 93321-7004
- EAN13 888818673919
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są dwuletnią gwarancją producenta.
Niektórzy producenci oferują możliwość przedłużenia gwarancji. Szczegółowe warunki przedłużonej gwarancji znajdziesz na poniższych informacjach od producentów: Specialized, Scott, Kross, Puky, Unibike, Marin Bikes