Rower gravelowy SPECIALIZED Crux Pro
91422-1056Crux to najlżejszy rower gravelowy na świecie, ze sporym prześwitem na opony i wyczynową geometrią. To nie tylko ostateczny wyraz wydajności w jeździe po szutrze, to twój bilet w jedną stronę do gravelowego oświecenia.
Crux Pro jest wyposażony w precyzyjny i szybko zmieniający biegi napęd z tylną przerzutką SRAM Force XPLR eTap AXS, lekkie i wytrzymałe koła Roval Terra CL Disc oraz opony 2Bliss Ready, 700x38mm Pathfinder Pro, które sprawdzają się w trudnym terenie.
- Najlżejszy: 825 g ramy S-Works 10r. Specialized wykorzystało przełomowe rozwiązania, które uczyniły Aethosa najlżejszym rowerem w historii i zastosowało je w Cruxie. Rezultat? Rower gravelowy, który wspina się jak marzenie, płynie w trudnym terenie, którego rama waży mniej niż pełny bidon w Twoim koszyku.
- Prześwit na opony 47c/650b x 2,1”. Więcej miejsca na opony oznacza większe możliwości. Dzięki prześwitowi na poziomie Diverge, Crux zabierze Cię wszędzie, gdzie możesz sobie wyobrazić, na pełnym gazie.
- Responsywny: Zwinny i reaktywny. Doskonale przenosi moc z pedałów. Komfortowy w siodle. Wyczynowa, gravelowa geometria i rasowy wygląd kultową historią Cruxa.
Specyfikacja
-
Rama
-
Rama
- Crux FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
-
Materiał
- Carbon
-
Rama
-
Napęd
-
Korbowód
- SRAM Force 1x
-
Tylna przerzutka
- SRAM Force XPLR eTap AXS
-
Manetki
- SRAM Force eTap AXS
-
Kaseta
- SRAM XPLR, XG-1251, 12-speed, 10-44t
-
Łańcuch
- SRAM Force 12-speed
-
Zębatki
- 40T
-
Suport
- 40T
-
Korbowód
-
Amortyzacja
-
Widelec
- FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
-
Widelec
-
Hamulce
-
Hamulce
- SRAM Force eTAP AXS, hydraulic disc
-
Hamulce
-
Koła
-
Rozmiar kół
- 28"
-
Opony
- Pathfinder Pro 2BR, Tan Sidewall, 700x38
-
Dętki
- Presta valve, 48mm
-
Zestaw kołowy
- Roval Terra CL Wheel
-
Rozmiar kół
-
Komponenty
-
Siodło
- Body Geometry Power Pro, hollow titanium rails
-
Kierownica
- Roval Terra, carbon, 103mm drop x 70mm reach x 12º flare
-
Mostek
- Specialized Pro SL, alloy, 4-bolt, 6-degree rise
-
Sztyca
- Roval Terra Carbon Seat Post, 20mm Offset
-
Zacisk sztycy
- Specialized Alloy, 30mm
-
Owijka
- Supacaz Super Sticky Kush
-
Siodło
-
Pozostałe
-
Płeć
- Unisex
-
Kolekcja
- 2023
-
Płeć
-
Informacje handlowe
-
Indeks
- 91422-1056
-
EAN13
- 888818771479
-
Indeks
Gwarancja
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są dwuletnią gwarancją producenta.
Niektórzy producenci oferują możliwość przedłużenia gwarancji. Szczegółowe warunki przedłużonej gwarancji znajdziesz na poniższych informacjach od producentów: Specialized, Scott, Puky, Unibike
Pakowanie i dostawa
Kupiłeś swój wymarzony rower z wysyłką do domu i zastanawiasz się co dalej?
Nie martw się wszystko Ci wytłumaczymy!
Rower dostarczony zostanie przez kuriera firmy AmbroExpress, prosto pod Twoje drzwi. Przy odbiorze sprawdź czy karton nie został uszkodzony podczas transportu. Jeżeli jest wszystko w porządku możesz go śmiało przyjąć do siebie.
Następnie czeka Cię najlepszy moment - rozpakowywanie swojej wyczekiwanej przesyłki.
1. Zwróć uwagę na strzałki umieszczone na kartonie (góra, dół) aby nie otworzyć go do góry nogami.
2. Zacznij od góry usuwać metalowe zszywki mocujące. Uważaj, bo mogą być ostre!
Po upewnieniu się, że wszystkie zszywki zostały wyjęte możesz przejść do otwierania kartonu.
Powinien ukazać ci się dobrze zabezpieczony rower z piankowymi osłonkami na ramie, kierownicy, przerzutce i innych miejscach szczególnie narażonych w transporcie.
Znajdziesz tam również kartonik, w którym umieściliśmy kartę gwarancyjną roweru, klucz imbusowy (do ustawienia kierownicy), klucz do pedałów oraz pedały.
Umieściliśmy tam także listę rzeczy, które zostały sprawdzone podczas przygotowywania twojego roweru oraz tego co zostało wyregulowane, ponieważ po wypakowaniu swojego roweru jest on gotowy do pierwszych jazd.
1. Po odbezpieczeniu wszystkich miejsc możesz przejść do ustawiania kierownicy. Stań nad ramą roweru, aby mieć pewność przy ustawianiu, że będzie ona prostopadła do koła i dokręć ją dołączonym przez nas kluczem imbusowym.
2. Następnie przejdź do wkręcania pedałów. Pamiętaj aby sprawdzić, który pedał jest prawy a który lewy, aby je odpowiednio umiejscowić. Wkręcaj je zawsze w kierunku jazdy.
3. Ostatnim krokiem jest ustawienie wysokości siodełka pod siebie i rower mamy gotowy.
Nie pozostaje Ci nic innego niż cieszyć się pierwszymi jazdami, ponieważ rower został do tego przygotowany oraz wyregulowany.