Rower gravelowy SPECIALIZED Diverge STR PRO
96223-1054Zastosowanie zawieszenia Future Shock z przodu i z tyłu sprawia, że nowy Diverge STR oznacza elastyczność bez kompromisów. Dzięki zawieszeniu rowerzysty zamiast roweru i zastosowaniu technologii Future Shock, Specialized zwiększyło kontrolę i wydajność, zmniejszając przy tym zmęczenie.
To niewiarygodne, ale teraz możesz jechać dalej, szybciej i w jeszcze trudniejszym terenie. A Diverge STR umożliwi ci to bez zbędnych kilogramów, wolnej reakcji na pedałowanie i słabej wydajności innych systemów zawieszenia. Diverge STR Pro zaczyna się od ramy z włókna węglowego FACT 11r z przednim i tylnym zawieszeniem Future Shock. Rower wyposażony jest w zestaw SRAM Force eTap AXS Eagle gwarantujący szybką i efektywną zmianę przełożeń, z kasetą 10-50, która zapewnia odpowiednie przełożenie w każdym terenie. Posiada koła Roval Terra CL z oponami Tracer Pro 42 mm. Karbonowa kierownica Terra, karbonowa sztyca S-Works i siodełko Power Pro stanowią uzupełnienie całego zestawu i sprawiają, że STR to najbardziej wydajny rower z serii Diverge.
- Dzięki zawieszeniu rowerzysty za pomocą tłumionego, regulowanego skoku — 20 mm z przodu/30 mm z tyłu — technologia Future Shock amortyzuje siły uderzenia, zwiększając kontrolę i możliwości, a przy tym zachowując wydajność i reaktywność sztywnej ramy. Ponieważ jeśli chodzi o przenoszenie energii, to wciąż jest to sztywna rama. Moc w pedałach sprawia, że rower podskakuje niczym spłoszony kociak. Masz wydajność, masz wygodę, masz kontrolę. Twój rower jest lekki, zwinny i responsywny.
- Nowy Diverge to nie tylko wspaniałe linie, ale także doskonałe obłości. Tylny Future Shock daje 30 mm tylnego skoku w idealnym miejscu, by wygładzić nierówności drogi. Hydrauliczne tłumienie kontroluje skok, by wyeliminować "huśtanie" pod wpływem pedałowania i zagwarantować, by duże uderzenia nigdy nie wyrzuciły cię z siodełka. Wszystko to bez uszczerbku dla dopasowania i efektywności pedałowania.
- Future Shock to efekt innowacji wprowadzanych od dekad oraz dziecko filozofii Specialized "Płynniej znaczy szybciej". Został stworzony z myślą o rowerach, które mają wygrywać na bruku, choć ostatecznie najlepiej sprawdził się na szutrze. Ma 20 mm regulowanego, tłumionego skoku z przodu, który zapewnia ci kontrolę i dobre prowadzenie, chroniąc jednocześnie twoje dłonie, ramiona i barki przed uderzeniami.
- Większa sprawność oznacza większą pewność siebie, większa pewność siebie oznacza więcej jeżdżenia, a więcej jeżdżenia oznacza więcej frajdy. Wszystko jednak zaczyna się na powierzchni styku. Nic nie daje takich możliwości jak prześwit na opony, a w tej kwestii Specialized działa z rozmachem. 47 mm prześwitu na oponę z kołem 700c i 2,1" z kołem 650B. Diverge STR to najbardziej wydajny rower gravelowy, jaki kiedykolwiek stworzyło Specialized, więc daje najwięcej frajdy.
Specyfikacja
-
Rama
-
Rama
- Diverge FACT 11r carbon frameset with front and rear Future Shock suspension, SWAT™ Door integration, threaded BB, internal routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
-
Materiał
- Carbon
-
Rama
-
Napęd
-
Napęd
- 1x12
-
Korbowód
- SRAM Force 1x
-
Tylna przerzutka
- SRAM X01 Eagle AXS
-
Manetki
- SRAM Force eTap AXS
-
Kaseta
- SRAM XG-1275 Eagle, 12-speed, 10-50t
-
Łańcuch
- SRAM X01 Eagle, 12-speed
-
Zębatki
- 40T
-
Suport
- SRAM DUB BSA 68
-
Napęd
-
Amortyzacja
-
Widelec
- Future Shock 2.0 w/ Damper, Smooth Boot, FACT carbon, 12x100 mm thru-axle, flat-mount
-
Widelec
-
Hamulce
-
Hamulce
- SRAM Force, hydraulic disc, 160mm Paceline rotor
-
Hamulce
-
Koła
-
Rozmiar kół
- 28"
-
Opony
- Tracer Pro 2BR, 700x42
-
Dętki
- 700x28/38mm, 48mm Presta valve
-
Zestaw kołowy
- Roval Terra CL, 25mm internal width, 32mm depth, 24h, Tubeless ready, DT for Roval 350 hub, Centerlock disc, DT Swiss Competition Race spokes
-
Rozmiar kół
-
Komponenty
-
Siodło
- Body Geometry Power Pro, hollow titanium rails
-
Kierownica
- Roval Terra, carbon, 103mm drop x 70mm reach x 12º flare
-
Mostek
- Future Stem, Pro
-
Sztyca
- S-Works Carbon Seat Post, 20mm Offset
-
Zacisk sztycy
- Specialized Alloy, 33.3mm
-
Owijka
- Supacaz Super Sticky Kush
-
Siodło
-
Pozostałe
-
Płeć
- Unisex
-
Kolekcja
- 2023
-
Płeć
-
Informacje handlowe
-
GTIN (EAN)
- 888818805341
-
Kod producenta
- 96223-1054
- Marka
-
Producent
- Specialized Bicycle Components, Inc.
- 15130 Concord Circle
- 95037 Morgan Hill, CA
- Stany Zjednoczone
- info@specialized.com
-
Podmiot odpowiedzialny
- Specialized Poland Sp. z o.o.
- Ponczowa 14A
- 02-971 Warszawa
- Polska
- info@specialized.com
-
GTIN (EAN)
Geometria
49 | 52 | 54 | 56 | 58 | 61 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Crank Length | 165 | 170 | 172.5 | 172.5 | 175 | 175 |
Handlebar Width | 380 | 400 | 420 | 420 | 440 | 440 |
Stem Length | 60 | 70 | 80 | 90 | 100 | 100 |
Saddle Width | 155 | 155 | 143 | 143 | 143 | 143 |
Seatpost Length | 350 | 350 | 350 | 350 | 350 | 350 |
E BB Height | 270 | 265 | 265 | 265 | 265 | 265 |
K Seat Tube Angle | 74.5 | 74.25 | 74 | 74 | 74 | 74 |
Fork Length, Full | 390 | 390 | 390 | 390 | 390 | 390 |
B Reach | 365 | 374 | 383 | 392 | 401 | 410 |
J Seat Tube Length | 390 | 430 | 470 | 500 | 530 | 560 |
A Stack | 569 | 576 | 593 | 609 | 633 | 659 |
G Wheelbase | 1023 | 1027 | 1034 | 1044 | 1060 | 1078 |
H Top Tube Length, Horizontal | 527 | 556 | 570 | 586 | 602 | 540 |
Trail | 69 | 66 | 61 | 57 | 57 | 57 |
I Bike Standover Height | 704 | 730 | 753 | 778 | 804 | 833 |
D Head Tube Angle | 70 | 70.5 | 71.25 | 71.75 | 71.75 | 71.75 |
Fork Rake/Offset | 55 | 55 | 55 | 55 | 55 | 55 |
C Head Tube Length | 100 | 100 | 115 | 130 | 155 | 182 |
BB Drop | 80 | 85 | 85 | 85 | 85 | 85 |
Front Center | 607 | 612 | 619 | 629 | 645 | 663 |
F Chainstay Length | 429 | 429 | 429 | 429 | 429 | 429 |
Gwarancja
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są dwuletnią gwarancją producenta.
Niektórzy producenci oferują możliwość przedłużenia gwarancji. Szczegółowe warunki przedłużonej gwarancji znajdziesz na poniższych informacjach od producentów: Specialized, Scott, Puky, Unibike
Pakowanie i dostawa
Kupiłeś swój wymarzony rower z wysyłką do domu i zastanawiasz się co dalej?
Nie martw się wszystko Ci wytłumaczymy!

Rower dostarczony zostanie przez kuriera firmy AmbroExpress, prosto pod Twoje drzwi. Przy odbiorze sprawdź czy karton nie został uszkodzony podczas transportu. Jeżeli jest wszystko w porządku możesz go śmiało przyjąć do siebie.
Następnie czeka Cię najlepszy moment - rozpakowywanie swojej wyczekiwanej przesyłki.
1. Zwróć uwagę na strzałki umieszczone na kartonie (góra, dół) aby nie otworzyć go do góry nogami.
2. Zacznij od góry usuwać metalowe zszywki mocujące. Uważaj, bo mogą być ostre!

Po upewnieniu się, że wszystkie zszywki zostały wyjęte możesz przejść do otwierania kartonu.

Powinien ukazać ci się dobrze zabezpieczony rower z piankowymi osłonkami na ramie, kierownicy, przerzutce i innych miejscach szczególnie narażonych w transporcie.
Znajdziesz tam również kartonik, w którym umieściliśmy kartę gwarancyjną roweru, klucz imbusowy (do ustawienia kierownicy), klucz do pedałów oraz pedały.
Umieściliśmy tam także listę rzeczy, które zostały sprawdzone podczas przygotowywania twojego roweru oraz tego co zostało wyregulowane, ponieważ po wypakowaniu swojego roweru jest on gotowy do pierwszych jazd.
1. Po odbezpieczeniu wszystkich miejsc możesz przejść do ustawiania kierownicy. Stań nad ramą roweru, aby mieć pewność przy ustawianiu, że będzie ona prostopadła do koła i dokręć ją dołączonym przez nas kluczem imbusowym.
2. Następnie przejdź do wkręcania pedałów. Pamiętaj aby sprawdzić, który pedał jest prawy a który lewy, aby je odpowiednio umiejscowić. Wkręcaj je zawsze w kierunku jazdy.
3. Ostatnim krokiem jest ustawienie wysokości siodełka pod siebie i rower mamy gotowy.

Nie pozostaje Ci nic innego niż cieszyć się pierwszymi jazdami, ponieważ rower został do tego przygotowany oraz wyregulowany.