Rower młodzieżowy SPECIALIZED P.2 Trail
91924-7024Zupełnie nowy P.2 Trail to propozycja dla dzieci, które dopiero rozpoczynają przygodę z rowerami. Lekka, ale wytrzymała rama ze stopu Premium A1 Aluminium została stworzona do przyjmowania wszelkich uderzeń i dalszej jazdy.
Specialized P.2 Trail to prosty, a jednocześnie wszechstronny rower dla młodych rowerzystów, który łączy w sobie najważniejsze cechy dla tej kategorii jednośladów i umożliwia nieograniczony rozwój.
Trwała konstrukcja: Podobnie jak reszta rowerów z kolekcji P.Series, P.2 Trail jest wyposażony w wytrzymałą, lekką ramę ze stopu Premium A1 Aluminium, która doskonale znosi użytkowanie przez początkujących i rozwijających się rowerzystów.
Duże możliwości: P.2 Trail wyposażony został w widelec amortyzowany o skoku 100 mm i sztycę regulowaną 80 mm, dzięki czemu nauka jazdy po stromym i nierównym terenie jest przyjemna i buduje poczucie pewności na rowerze.
Odkryj nowe tereny: P.2 Trail poradzi sobie nie tylko na ulicach i w parkach. Napęd 1x9 i terenowe opony Specialized Ground Control 2,35” sprawiają, że P.2 Trail łatwo dostosowuje się również do jazdy po szlakach, czyniąc z młodego rowerzysty odkrywcę.
Dopasowany do małych dłoni: Rozmiar i funkcje modelu P.2 Trail zostały zaprojektowane z myślą o małych rowerzystach. Rower zapewnia wygodną pozycję jazdy oraz wiele innych funkcji dostosowanych do potrzeb rowerzystów.
- W pełni cieniowana rama ze stopu Premium A1 Aluminium z wewnętrznym prowadzeniem przewodów i hakami przesuwnymi
- Sztyca regulowana 80 mm
- Napęd 1x9 microSHIFT Advent ze sprzęgłem
- Opony Specialized Ground Control 24” x 2,35”
- Zwężany widelec amortyzowany Manitou JUNIT Comp 100 mm
- Hamulce tarczowe SRAM Level 160 mm
- Kuta korba 140 mm
Specyfikacja
-
Rama
-
Rama
- Specialized A1 Premium Aluminum, 24" Compatible, fully butted tubing, tapered head tube, BSA threaded 73mm BB shell, 12x148 thru-axle sliding dropouts, Single speed or geared compatibile, internal cable routing, 30.9mm seat tube, dropper post compatible
-
Waga
- 12.12 kg
-
Materiał
- Aluminium
-
Rama
-
Napęd
-
Napęd
- 1x9
-
Korbowód
- Specialized P.Series, Forged single speed, 140mm length, 30T
-
Tylna przerzutka
- microSHIFT Advent RD-M6195M, Medium Cage with Clutch 1X9 Speed
-
Manetki
- microSHIFT Advent SL-M8195, trigger 9 speed
-
Kaseta
- microSHIFT, CS-H094, 11T-42T, 9 Speed HG Freehub
-
Łańcuch
- KMC X9EPT, 9-speed, anti-corrosion coating w/ reusable Missing Link™
-
Suport
- 73mm,W/ Ø24 mm Spindle
-
Napęd
-
Amortyzacja
-
Widelec
- Hayes Manitou Junit Comp 24", 100Mm Travel,Tapered Alloy Steer Tube, 15Mm Thru Axle, 40Mm Offset,Post Disc Mount, W/ Fender
-
Widelec
-
Hamulce
-
Hamulce
- SRAM Level 160/160 mm rotor
-
Hamulce
-
Koła
-
Rozmiar kół
- 24"
-
Obręcze
- Specialized P.Series, 24", 28/32h, 26mm internal width, Disc Brake Only
-
Szprychy
- Stainless, 14g
-
Przednia piasta
- Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
-
Tylna piasta
- Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h
-
Opony
- Specialized Ground Control Control, 24 x 2.35
-
Dętki
- 24" Inner Tube, SV
-
Rozmiar kół
-
Komponenty
-
Siodło
- Specialized P.series, Steel Rails
-
Kierownica
- Specialized P.Series MTB Dirt, 6061 alloy, 9-degree backsweep, 6-degree upsweep, 38mm rise, 750mm width, 31.8mm clamp
-
Chwyty kierownicy
- Specialized Trail Grips, lock-on
-
Mostek
- Specialized Alloy Trail Stem, 25mm Length, 31.8mm Clamp
-
Sztyca
- TranzX Dropper, 30.9mm, 2-bolt clamp, 0mm setback, 80mm travel
-
Zacisk sztycy
- Alloy, single-bolt, 34.9mm
-
Pedały
- Specialized Body Geometry Fitness, Platform, Plastic
-
Siodło
-
Pozostałe
-
Płeć
- Unisex
-
Kolekcja
- 2024
-
Płeć
-
Informacje handlowe
-
GTIN (EAN)
- 888818981403
-
Kod producenta
- 91924-7024
- Marka
-
Producent
- Specialized Bicycle Components, Inc.
- 15130 Concord Circle
- 95037 Morgan Hill, CA
- Stany Zjednoczone
- info@specialized.com
-
Podmiot odpowiedzialny
- Specialized Poland Sp. z o.o.
- Ponczowa 14A
- 02-971 Warszawa
- Polska
- info@specialized.com
-
GTIN (EAN)
Geometria
24" | |
---|---|
Crank Length | 140 |
Handlebar Width | 680 |
Stem Length | 35 |
Saddle Width | 110 |
Seatpost Length | 80 |
A Stack | 523 |
B Reach | 360 |
C Head-Tube Length | 95 |
D Head-Tube Angle | 68.5 |
E B-B Height | 290 |
B-B Drop | 25 |
Trail | 81 |
Fork Length (full) | 455 |
Fork Rake/Offset | 40 |
Front-Center | 600 |
F Chain-Stay Length | 360 |
G Wheelbase | 958 |
H Top-Tube Length (horizontal) | 530 |
I Bike Stand-Over Height | 645 |
J Seat-Tube Length | 300 |
K Seat-Tube Angle | 72 |
Gwarancja
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są dwuletnią gwarancją producenta.
Niektórzy producenci oferują możliwość przedłużenia gwarancji. Szczegółowe warunki przedłużonej gwarancji znajdziesz na poniższych informacjach od producentów: Specialized, Scott, Puky, Unibike
Pakowanie i dostawa
Kupiłeś swój wymarzony rower z wysyłką do domu i zastanawiasz się co dalej?
Nie martw się wszystko Ci wytłumaczymy!

Rower dostarczony zostanie przez kuriera firmy AmbroExpress, prosto pod Twoje drzwi. Przy odbiorze sprawdź czy karton nie został uszkodzony podczas transportu. Jeżeli jest wszystko w porządku możesz go śmiało przyjąć do siebie.
Następnie czeka Cię najlepszy moment - rozpakowywanie swojej wyczekiwanej przesyłki.
1. Zwróć uwagę na strzałki umieszczone na kartonie (góra, dół) aby nie otworzyć go do góry nogami.
2. Zacznij od góry usuwać metalowe zszywki mocujące. Uważaj, bo mogą być ostre!

Po upewnieniu się, że wszystkie zszywki zostały wyjęte możesz przejść do otwierania kartonu.

Powinien ukazać ci się dobrze zabezpieczony rower z piankowymi osłonkami na ramie, kierownicy, przerzutce i innych miejscach szczególnie narażonych w transporcie.
Znajdziesz tam również kartonik, w którym umieściliśmy kartę gwarancyjną roweru, klucz imbusowy (do ustawienia kierownicy), klucz do pedałów oraz pedały.
Umieściliśmy tam także listę rzeczy, które zostały sprawdzone podczas przygotowywania twojego roweru oraz tego co zostało wyregulowane, ponieważ po wypakowaniu swojego roweru jest on gotowy do pierwszych jazd.
1. Po odbezpieczeniu wszystkich miejsc możesz przejść do ustawiania kierownicy. Stań nad ramą roweru, aby mieć pewność przy ustawianiu, że będzie ona prostopadła do koła i dokręć ją dołączonym przez nas kluczem imbusowym.
2. Następnie przejdź do wkręcania pedałów. Pamiętaj aby sprawdzić, który pedał jest prawy a który lewy, aby je odpowiednio umiejscowić. Wkręcaj je zawsze w kierunku jazdy.
3. Ostatnim krokiem jest ustawienie wysokości siodełka pod siebie i rower mamy gotowy.

Nie pozostaje Ci nic innego niż cieszyć się pierwszymi jazdami, ponieważ rower został do tego przygotowany oraz wyregulowany.