Całkowicie nowy Chisel został zaprojektowany specjalnie do pokonywania nowoczesnych tras wyścigowych i crosscountry z najwyższą prędkością. Specialized wyposażyło go w liczne nowości techniczne, które posiada jego brat Epic Hardtail, ale w bardziej przystępnej cenie - co czyni go najbardziej wydajnym i zwinnym hardtailem wykonanym ze stopu na rynku.
Chisel jest wyposażony w sprawdzony układ napędowy SRAM SX Eagle 1x12, hydrauliczne hamulce tarczowe Level T, widelec RockShox Judy Silver oraz i koła z obręczami o szerokości wewnętrznej 25mm wyposażone w opony 2.35 Fast Track Control.
- Całkowicie nowa rama Chisel wykorzystuje technologię D'Aluisio Smartweld, która oddala hydroformowane połączenia rur od obszarów o największym naprężeniu, dzięki czemu równowaga pomiędzy wytrzymałością a sztywnością i waga gotowej ramy jest lepsza niż u jakiejkolwiek ramy wykonanej ze stopu w historii. To nie tylko sprawia, że Chisel jest jedną z najlżejszych aluminiowych ram typu hardtail o masie zaledwie 1350 g, ale także daje odpowiednią sztywność ramy we wszystkich rozmiarach.
- Nowy Chisel zawiera również wszystkie nowoczesne ulepszenia, których można oczekiwać od roweru XC, takie jak geometria Progressive XC z 68-stopniowym kątem główki ramy i dłuższy reach, wewnętrzne prowadzenie kabli, gwintowany suport, standard boost, kompatybilność ze sztycą regulowaną 30,9 mm i układy napędowe 1x.
Specyfikacja
-
Rama
-
Rama
- Specialized D'Aluisio Smartweld M5 Alloy, Hydroformed tubes, Progressive XC Geometry, internal cable routing, BSA BB, 12x148mm spacing, 30.9mm Dropper post compatible
-
Materiał
- Aluminium
-
Rama
-
Napęd
-
Napęd
- 1x12
-
Korbowód
- SRAM SX Eagle, Powerspline
-
Tylna przerzutka
- SRAM SX Eagle
-
Manetki
- SRAM SX Eagle, trigger
-
Kaseta
- SRAM PG-1210 Eagle, 11-50t
-
Łańcuch
- SRAM, SX Eagle, 12-speed
-
Suport
- SRAM Powerspline
-
Napęd
-
Amortyzacja
-
Widelec
- RockShox Judy Silver, TurnKey damper, Solo Air, 42mm offset, 15x110mm thru-axle, 100mm of travel (XS - 80mm travel)
-
Widelec
-
Hamulce
-
Hamulce
- SRAM Level T hydraulic disc, 2-Piston Caliper
-
Hamulce
-
Koła
-
Rozmiar kół
- 29"
-
Obręcze
- Specialized Alloy, hookless, Tubeless ready, 25mm inner width
-
Szprychy
- Stainless, 14g
-
Przednia piasta
- Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 32h
-
Tylna piasta
- Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h
-
Opony
- Specialized Fast Trak, Control Casing, T5 Compound, 29x2.35
-
Dętki
- Standard 40mm PV 29x1.75-2.4
-
Rozmiar kół
-
Komponenty
-
Siodło
- Body Geometry Power Sport, steel rails
-
Kierownica
- Specialized Alloy XC minirise, double-butted alloy, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep, 10mm rise, 31.8mm
-
Mostek
- 3D-forged alloy, 31.8mm, 7-degree rise
-
Sztyca
- Alloy, 2-bolt clamp, 30.9mm
-
Zacisk sztycy
- Specialized Alloy 34.9
-
Owijka
- Specialized Trail Grips
-
Siodło
-
Pozostałe
-
Rodzaj
- Rowery Górskie Hardtail
-
Płeć
- Unisex
-
Kolekcja
- 2024
-
Rodzaj
-
Informacje handlowe
-
GTIN (EAN)
- 888818768769
-
Kod producenta
- 91722-7002
- Marka
-
Producent
- Specialized Bicycle Components, Inc.
- 15130 Concord Circle
- 95037 Morgan Hill, CA
- Stany Zjednoczone
- info@specialized.com
-
Podmiot odpowiedzialny
- Specialized Poland Sp. z o.o.
- Ponczowa 14A
- 02-971 Warszawa
- Polska
- info@specialized.com
-
GTIN (EAN)
Geometria
XS | S | M | L | XL | |
---|---|---|---|---|---|
Crank Length | 165 | 170 | 175 | 175 | 175 |
Stem Length | 60 | 60 | 70 | 70 | 70 |
Handlebar Width | 750 | 750 | 750 | 750 | 750 |
Seatpost Length | 350 | 350 | 400 | 400 | 400 |
Saddle Width | 155 | 155 | 143 | 143 | 143 |
D Head Tube Angle | 68 | 68 | 68 | 68 | 68 |
BB Drop | 68 | 63 | 63 | 63 | 63 |
Front Center | 647 | 674 | 699 | 730 | 760 |
F Chainstay Length | 432 | 432 | 432 | 432 | 432 |
Fork Rake/Offset | 44 | 44 | 44 | 44 | 44 |
I Bike Standover Height | 732 | 762 | 792 | 816 | 847 |
A Stack | 591 | 605 | 605 | 619 | 633 |
C Head Tube Length | 95 | 95 | 95 | 110 | 125 |
Fork Length, Full | 486 | 506 | 506 | 506 | 506 |
B Reach | 385 | 405 | 430 | 455 | 480 |
E BB Height | 304 | 309 | 309 | 309 | 309 |
G Wheelbase | 1070 | 1099 | 1124 | 1154 | 1185 |
K Seat Tube Angle | 74 | 74 | 74 | 74 | 74 |
H Top Tube Length, Horizontal | 555 | 578 | 603 | 632 | 661 |
J Seat Tube Length | 367 | 400 | 430 | 470 | 520 |
Trail | 103 | 103 | 103 | 103 | 103 |
Gwarancja
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są dwuletnią gwarancją producenta.
Niektórzy producenci oferują możliwość przedłużenia gwarancji. Szczegółowe warunki przedłużonej gwarancji znajdziesz na poniższych informacjach od producentów: Specialized, Scott, Puky, Unibike
Pakowanie i dostawa
Kupiłeś swój wymarzony rower z wysyłką do domu i zastanawiasz się co dalej?
Nie martw się wszystko Ci wytłumaczymy!

Rower dostarczony zostanie przez kuriera firmy AmbroExpress, prosto pod Twoje drzwi. Przy odbiorze sprawdź czy karton nie został uszkodzony podczas transportu. Jeżeli jest wszystko w porządku możesz go śmiało przyjąć do siebie.
Następnie czeka Cię najlepszy moment - rozpakowywanie swojej wyczekiwanej przesyłki.
1. Zwróć uwagę na strzałki umieszczone na kartonie (góra, dół) aby nie otworzyć go do góry nogami.
2. Zacznij od góry usuwać metalowe zszywki mocujące. Uważaj, bo mogą być ostre!

Po upewnieniu się, że wszystkie zszywki zostały wyjęte możesz przejść do otwierania kartonu.

Powinien ukazać ci się dobrze zabezpieczony rower z piankowymi osłonkami na ramie, kierownicy, przerzutce i innych miejscach szczególnie narażonych w transporcie.
Znajdziesz tam również kartonik, w którym umieściliśmy kartę gwarancyjną roweru, klucz imbusowy (do ustawienia kierownicy), klucz do pedałów oraz pedały.
Umieściliśmy tam także listę rzeczy, które zostały sprawdzone podczas przygotowywania twojego roweru oraz tego co zostało wyregulowane, ponieważ po wypakowaniu swojego roweru jest on gotowy do pierwszych jazd.
1. Po odbezpieczeniu wszystkich miejsc możesz przejść do ustawiania kierownicy. Stań nad ramą roweru, aby mieć pewność przy ustawianiu, że będzie ona prostopadła do koła i dokręć ją dołączonym przez nas kluczem imbusowym.
2. Następnie przejdź do wkręcania pedałów. Pamiętaj aby sprawdzić, który pedał jest prawy a który lewy, aby je odpowiednio umiejscowić. Wkręcaj je zawsze w kierunku jazdy.
3. Ostatnim krokiem jest ustawienie wysokości siodełka pod siebie i rower mamy gotowy.

Nie pozostaje Ci nic innego niż cieszyć się pierwszymi jazdami, ponieważ rower został do tego przygotowany oraz wyregulowany.