Rower górski SPECIALIZED Epic Hardtail
91322-7103Przygotuj się na znacznie więcej na pokładzie Epic Hardtail. Szybkość i lekkość spotykają się z pewnością siebie i możliwościami w rowerze, który został stworzony, aby na nowo zdefiniować możliwości demona prędkości cross-country.
Dążenie do jak najlżejszego roweru od dawna jest wyścigiem w wyścigu, ale jakim kosztem? Bitwa na gramy z pewnością nie obyła się bez ofiar, a rowery wyścigowe XC typu hardtail stały się synonimem ostrej, nerwowej jazdy kosztem możliwości i wszechstronności.
Ale kto powiedział, że zmęczenie walką z własnym rowerem czyni cię szybszym? Zamiast tego, zdając sobie sprawę, że najszybszy rower to coś więcej niż tylko najlżejszy rower, Specialized powiedziało "precz z szarpiącym się na śmierć ogonem", "odmierzaj swoje boleści co do metra" i wprowadziło awangardowy ogon. Niedorzecznie sprawny, tajemniczo wygodny, niesamowicie lekki i wszechstronnie szybki Epic Hardtail.
Oczywiście, Specialized zoptymalizowało każdy centymetr ramy Epic Hardtail, aby uzyskać najlżejszą produkowaną ramę hardtail na świecie, ale ich priorytetem było również stworzenie modelu Epic Hardtail, który jest tak samo wydajny, jak wygodny dzięki agresywnej geometrii inspirowanej singletrackiem, zwiększonemu prześwitowi na opony i ramie obsesyjnie zaprojektowanej pod kątem zwiększonej zgodności pionowej, a wszystko to przy jednoczesnym stworzeniu roweru, który żyje i oddycha podstawami szybkiej jazdy.
Widelec RockShox Judy Gold i napęd SRAM podkreślają konstrukcję, bez wysiłku równoważąc zarówno wartość, jak i wydajność, osiągając imponujące wyniki.
- Zdumiewająco sprawny, niewiarygodnie lekki i odświeżająco wygodny, Epic Hardtail z karbonową ramą FACT 11m przyjazną dla sztycy dropper przepisuje podręcznik hardtaila z sukcesem zmieniającym zasady gry.
- Nie oceniaj tego Judy bez przygotowania się na to, że będziesz pod wrażeniem. Amortyzator RockShox Motion Control Damper i sprężyna Solo Air łączą się w celu zapewnienia spokojnego, przewidywalnego skoku oraz łatwej konfiguracji i regulacji.
- Hydrauliczne hamulce tarczowe Level T firmy SRAM są bardzo mocne, oferując poważne ugryzienie i wspierając je wyrafinowanym, intuicyjnym wyczuciem, tworząc pakiet, który wyciska ciężką wydajność z konfiguracji przyjaznej dla skali.
Specyfikacja
-
Rama
-
Rama
- Specialized FACT 11m, Progressive XC Geometry, Rider-First Engineered™, threaded BB, 12x148mm rear spacing, internal cable routing
-
Materiał
- Carbon
-
Rama
-
Napęd
-
Napęd
- 1x12
-
Korbowód
- SRAM X1000 Eagle, DUB, 170/175mm 32T
-
Tylna przerzutka
- SRAM NX Eagle
-
Manetki
- SRAM NX Eagle, trigger
-
Kaseta
- SRAM NX Eagle, 11-50t
-
Łańcuch
- SRAM SX Eagle
-
Zębatki
- 32T
-
Suport
- SRAM DUB, BSA 73mm, Threaded
-
Napęd
-
Amortyzacja
-
Widelec
- RockShox Judy Gold, Motion Control damper, Solo Air, 42mm offset, 15x110mm thru-axle, 100mm of travel (XS - 80mm travel)
-
Widelec
-
Hamulce
-
Hamulce
- SRAM Level T hydraulic disc, 2-Piston Caliper
-
Hamulce
-
Koła
-
Rozmiar kół
- 29"
-
Obręcze
- Specialized Alloy, Tubeless Ready, 25mm internal width, 28h
-
Szprychy
- Stainless, 14g
-
Przednia piasta
- Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
-
Tylna piasta
- Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 28h
-
Opony
- Specialized Fast Trak, Control Casing, T5 Compound, 29x2.35
-
Dętki
- Standard, Presta valve
-
Rozmiar kół
-
Komponenty
-
Siodło
- Body Geometry Power Sport, steel rails
-
Kierownica
- Specialized Alloy XC minirise, double-butted alloy, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep, 10mm rise, 31.8mm
-
Mostek
- 3D-forged alloy, 31.8mm, 7-degree
-
Sztyca
- Specialized Alloy, Single Bolt, 30.9mm
-
Zacisk sztycy
- Specialized Alloy, 34.9mm
-
Owijka
- Specialized Trail Grips
-
Siodło
-
Pozostałe
-
Płeć
- Unisex
-
Kolekcja
- 2022
-
Płeć
-
Informacje handlowe
-
Indeks
- 91322-7103
-
EAN13
- 888818772315
-
Indeks
Gwarancja
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są dwuletnią gwarancją producenta.
Niektórzy producenci oferują możliwość przedłużenia gwarancji. Szczegółowe warunki przedłużonej gwarancji znajdziesz na poniższych informacjach od producentów: Specialized, Scott, Puky, Unibike
Pakowanie i dostawa
Kupiłeś swój wymarzony rower z wysyłką do domu i zastanawiasz się co dalej?
Nie martw się wszystko Ci wytłumaczymy!
Rower dostarczony zostanie przez kuriera firmy AmbroExpress, prosto pod Twoje drzwi. Przy odbiorze sprawdź czy karton nie został uszkodzony podczas transportu. Jeżeli jest wszystko w porządku możesz go śmiało przyjąć do siebie.
Następnie czeka Cię najlepszy moment - rozpakowywanie swojej wyczekiwanej przesyłki.
1. Zwróć uwagę na strzałki umieszczone na kartonie (góra, dół) aby nie otworzyć go do góry nogami.
2. Zacznij od góry usuwać metalowe zszywki mocujące. Uważaj, bo mogą być ostre!
Po upewnieniu się, że wszystkie zszywki zostały wyjęte możesz przejść do otwierania kartonu.
Powinien ukazać ci się dobrze zabezpieczony rower z piankowymi osłonkami na ramie, kierownicy, przerzutce i innych miejscach szczególnie narażonych w transporcie.
Znajdziesz tam również kartonik, w którym umieściliśmy kartę gwarancyjną roweru, klucz imbusowy (do ustawienia kierownicy), klucz do pedałów oraz pedały.
Umieściliśmy tam także listę rzeczy, które zostały sprawdzone podczas przygotowywania twojego roweru oraz tego co zostało wyregulowane, ponieważ po wypakowaniu swojego roweru jest on gotowy do pierwszych jazd.
1. Po odbezpieczeniu wszystkich miejsc możesz przejść do ustawiania kierownicy. Stań nad ramą roweru, aby mieć pewność przy ustawianiu, że będzie ona prostopadła do koła i dokręć ją dołączonym przez nas kluczem imbusowym.
2. Następnie przejdź do wkręcania pedałów. Pamiętaj aby sprawdzić, który pedał jest prawy a który lewy, aby je odpowiednio umiejscowić. Wkręcaj je zawsze w kierunku jazdy.
3. Ostatnim krokiem jest ustawienie wysokości siodełka pod siebie i rower mamy gotowy.
Nie pozostaje Ci nic innego niż cieszyć się pierwszymi jazdami, ponieważ rower został do tego przygotowany oraz wyregulowany.