Poprzedni keyboard_arrow_left
Następny keyboard_arrow_right
Rower górski SPECIALIZED Epic World Cup Expert
Rower górski SPECIALIZED Epic World Cup Expert
Rower górski SPECIALIZED Epic World Cup Expert
Rower górski SPECIALIZED Epic World Cup Expert
Rower górski SPECIALIZED Epic World Cup Expert
Rower górski SPECIALIZED Epic World Cup Expert

Rower górski SPECIALIZED Epic World Cup Expert

93123-3104
  • Napęd: 1x12
  • Rozmiar kół: 29"
  • Materiał: Carbon
Przewiń do pełnej specyfikacji keyboard_arrow_down

Rozmiar:

34 000,00 zł
Produkt jest dostępny!

    Wysyłka w 1/3 dni robocze

    Raty 10 x 0%!

    Loading...
    Weź w leasing LeaseNow

Specialized Epic World Cup to najszybszy rower wyścigowy XC na świecie na gładkich i umiarkowanie technicznych trasach dzięki niezrównanemu połączeniu wydajności, kontroli i lekkości. Mistrz świata Christopher Blevins powiedział to najlepiej: "Ta rzecz daje mi wszystko, czego mógłbym chcieć od hardtaila, a także kontrolę i możliwości pełnego zawieszenia".

Wszystko, co było potrzebne do stworzenia tej szybkiej maszyny, to całkowicie zintegrowane podejście do rozwoju, wynalezienie radykalnego nowego amortyzatora i cztery dekady zwycięskiego doświadczenia w jeździe terenowej.

Ramy odniesienia: Aby zapewnić maksymalną prędkość dzięki bezlitośnie wydajnemu przenoszeniu mocy i precyzyjnemu prowadzeniu, zespół inżynierów Specialized ustanowił i osiągnął nowe standardy w zakresie sztywności skrętnej i sztywności suportu. Ten wyczyn wymagał zintegrowanego podejścia do rozwoju, które połączyło strukturalnie doskonały układ podwójnego diamentu z amortyzatorem umieszczonym wewnątrz górnej rury i wykończonym najbardziej wyrafinowanym układem kompozytowym w historii Specialized.

Szokująco szybki: Zespół Specialized Ride Dynamics wymyślił i wynalazł rewolucyjną technologię amortyzacji dla Epic World Cup, która zapewnia rowerzyście wydajność i szybką reakcję hardtaila PLUS kontrolę, możliwości i przenoszenie pędu pełnego zawieszenia - a wszystko to przy prostej konfiguracji. Opracowany we współpracy z RockShox, amortyzator SID Deluxe WCID wykorzystuje unikalne, niezależnie regulowane dodatnie i ujemne sprężyny powietrzne, aby zapewnić poszukiwany "snap" hardtaila, w połączeniu z wybaczaniem terenu i możliwością łatwej personalizacji ustawień dla konkretnego kursu lub dostrojenia do preferencji i odczuć rowerzysty. Ustaw go na sztywno, a będzie jeździł jak hardtail, lub otwórz go, a będziesz miał zrywarkę do rozbijania ziemi na trasie. Ale nie ograniczasz się tylko do "otwartego i zamkniętego", prosta natura jego konfiguracji pozwala rowerzyście ustawić spektrum od twardego do miękkiego zawieszenia.

Wykraczający poza swoją kategorię: 75 mm skoku tylnego Epic World Cup zapewnia kontrolę i możliwości roweru o znacznie większym skoku. Ponieważ został zaprojektowany do jazdy z maksymalnym lub zbliżonym do maksymalnego skokiem, zapewnia taki sam dodatni skok jak rower o skoku 100 mm z 25% ugięciem. Aby jeszcze bardziej zoptymalizować działanie zawieszenia, zespół Specialized Ride Dynamics dostroił współczynnik sprężyny tak, aby był stosunkowo płaski w połowie skoku, aby poradzić sobie z większością sił uderzeniowych, jak w rowerze o dłuższym skoku. Ze względu na swój duży rozmiar, niestandardowy Mega Jounce Bumper jest "nowością w branży" i odgrywa kluczową rolę w płynnym zarządzaniu dobiciem przy największych uderzeniach.

Czy Specialized postradało zmysły? Częściowo: Podczas gdy nowy i przełomowy amortyzator SID Deluxe WCID zapewnia unikalne połączenie wsparcia i podatności z tyłu, BRAIN wciąż żyje i ma się dobrze w widelcu. Jego technologia Position-Sensitive pozwala rowerzystom na ugięcie widelca o 15 mm w celu zrównoważonej jazdy, zapewniając elastyczną podatność na małe nierówności i stabilną platformę pedałowania bez potrzeby zdalnej blokady widelca.

Ciężar jest ograniczony: Dzięki wadze ramy wynoszącej zaledwie 1 915 gramów (pomalowanej), Epic World Cup przewyższa najlżejszych konkurentów. Przekłada się to na szybsze przyspieszenie, bardziej efektywną wspinaczkę i zwinniejsze prowadzenie. A wszystko to składa się na prędkość. Osiągnięto piórkową wagę i potworną sztywność Epic WC, stosując to, czego nauczono się podczas opracowywania modelu Aethos, najlżejszej produkowanej ramy szosowej, jaką kiedykolwiek wyprodukowano, w szczególności zaawansowany układ kompozytów i kształty rur.

Całkowicie nowa rama Epic World Cup jest wyposażona w opracowaną przez Ride Dynamics technologię zawieszenia i 75 mm zoptymalizowanego skoku tylnego koła. Dzięki technologii amortyzacji Epic World Cup zapewnia niezrównaną wydajność pedałowania i jest gotowy na najtrudniejsze zjazdy, jakie możesz na niego rzucić - nie wymaga przełączników blokady.

Przerzutki SRAM GX opierają się na tym, czego potrzebują najlepsi kolarze w zakresie wydajności zmiany biegów i solidności, dzięki czemu są one idealnie dopasowane do brutalnych wymagań współczesnych wyścigów Cross Country.

Całkowicie nowy widelec SID SL BRAIN zapewnia 110 mm tłumienia nierówności, jednocześnie rozpoznając wpływ podłoża lub rowerzysty, aby zapewnić najwyższą wydajność.

Pochodzące z długiej linii Pucharu Świata, ręcznie budowane koła z włókna węglowego Roval Control mają nowoczesną obręcz bez haka, o szerokości wewnętrznej 29 mm - maksymalizując wytrzymałość, jakość jazdy i trwałość - przy jednoczesnym utrzymaniu masy na minimalnym poziomie.

  • Rama: Fact 11m Carbon, WCID suspension design, Progressive XC Race Geometry, Rider-First Engineered™, threaded BB, 12x148mm rear spacing, internal cable routing, 75mm of travel
  • Napęd 1x12
  • Rozmiar kół 29"
  • Materiał Carbon
  • Widelec: RockShox SID SL BRAIN, Top-Adjust Brain damper, Debon Air, 15x110mm, 44mm offset, 110mm Travel
  • Amortyzator RockShox-Specialized SIDLuxe WCID Ultimate, Ride Dynamics Developed, Independent negative spring, Rebound Adjust, 215x40mm
  • Korbowód: SRAM GX Eagle, DUB, 170/175mm, 34t
  • Zębatki: Alloy, 34t
  • Suport: SRAM DUB Threaded Wide
  • Przerzutka (Tył): SRAM GX Eagle Transmission
  • Manetki: SRAM POD AXS controller
  • Kaseta: SRAM XS 1275, 12 speed, 10-52t
  • Łańcuch: SRAM GX Eagle
  • Przednia Piasta: DT Swiss 350, 6-bolt, 15mm Thru-axle, 110mm spacing, 28h straight -pull
  • Tylna Piasta: DT Swiss 350, 6-bolt, DT Swiss Ratchet, 12x148mm thru axle, XD freehub body, 28h straight-pull
  • Przedni hamulec: SRAM Level Bronze, 2-piston caliper, hydraulic disc, stealth, 180/160mm rotor
  • Tylny hamulec: SRAM Level Bronze, 2-piston caliper, hydraulic disc, stealth, 160mm rotor
  • Obręcze: Roval Control Carbon, offset design, 29mm internal width, 4mm hook width, Tubeless ready, 28h
  • Szprychy: DT Swiss Competition Race Straight-pull
  • Opona (przód): Specialized Fast Trak, Control Casing, T7 Compound, 29x2.35
  • Opona (tył): Specialized Renegade, Control Casing, T5 Compound, 29x2.35
  • Dętki: Specialized Turbo Tube
  • Kierownica: Specialized Alloy Minirise, 10mm rise, 750mm, 31.8mm clamp
  • Chwyty kierownicy: Specialized Trail Grips
  • Sztyca: Specialized Alloy, Single Bolt, 30.9mm
  • Zacisk sztycy: Specialized Alloy 34.9, Steel Bolt
  • Siodło: Body Geometry Power Sport, steel rails
  • Waga: 10.5 kg (rozmiar M)
  • Płeć Unisex
  • Kolekcja 2023
  • Dodatkowe SWAT EMT Cage-Mount Tool
  • Indeks 93123-3104
  • EAN13 888818871001

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są dwuletnią gwarancją producenta.

Niektórzy producenci oferują możliwość przedłużenia gwarancji. Szczegółowe warunki przedłużonej gwarancji znajdziesz na poniższych informacjach od producentów: Specialized, Scott, Kross, Puky, Unibike, Marin Bikes

check Produkt dodany do porównania.

check Produkt dodany do listy życzeń

Loading...