Rower górski SPECIALIZED Epic World Cup Expert
93123-3004Specialized Epic World Cup to najszybszy rower wyścigowy XC na świecie na gładkich i umiarkowanie technicznych trasach dzięki niezrównanemu połączeniu wydajności, kontroli i lekkości. Mistrz świata Christopher Blevins powiedział to najlepiej: "Ta rzecz daje mi wszystko, czego mógłbym chcieć od hardtaila, a także kontrolę i możliwości pełnego zawieszenia".
Wszystko, co było potrzebne do stworzenia tej szybkiej maszyny, to całkowicie zintegrowane podejście do rozwoju, wynalezienie radykalnego nowego amortyzatora i cztery dekady zwycięskiego doświadczenia w jeździe terenowej.
Ramy odniesienia: Aby zapewnić maksymalną prędkość dzięki bezlitośnie wydajnemu przenoszeniu mocy i precyzyjnemu prowadzeniu, zespół inżynierów Specialized ustanowił i osiągnął nowe standardy w zakresie sztywności skrętnej i sztywności suportu. Ten wyczyn wymagał zintegrowanego podejścia do rozwoju, które połączyło strukturalnie doskonały układ podwójnego diamentu z amortyzatorem umieszczonym wewnątrz górnej rury i wykończonym najbardziej wyrafinowanym układem kompozytowym w historii Specialized.
Szokująco szybki: Zespół Specialized Ride Dynamics wymyślił i wynalazł rewolucyjną technologię amortyzacji dla Epic World Cup, która zapewnia rowerzyście wydajność i szybką reakcję hardtaila PLUS kontrolę, możliwości i przenoszenie pędu pełnego zawieszenia - a wszystko to przy prostej konfiguracji. Opracowany we współpracy z RockShox, amortyzator SID Deluxe WCID wykorzystuje unikalne, niezależnie regulowane dodatnie i ujemne sprężyny powietrzne, aby zapewnić poszukiwany "snap" hardtaila, w połączeniu z wybaczaniem terenu i możliwością łatwej personalizacji ustawień dla konkretnego kursu lub dostrojenia do preferencji i odczuć rowerzysty. Ustaw go na sztywno, a będzie jeździł jak hardtail, lub otwórz go, a będziesz miał zrywarkę do rozbijania ziemi na trasie. Ale nie ograniczasz się tylko do "otwartego i zamkniętego", prosta natura jego konfiguracji pozwala rowerzyście ustawić spektrum od twardego do miękkiego zawieszenia.
Wykraczający poza swoją kategorię: 75 mm skoku tylnego Epic World Cup zapewnia kontrolę i możliwości roweru o znacznie większym skoku. Ponieważ został zaprojektowany do jazdy z maksymalnym lub zbliżonym do maksymalnego skokiem, zapewnia taki sam dodatni skok jak rower o skoku 100 mm z 25% ugięciem. Aby jeszcze bardziej zoptymalizować działanie zawieszenia, zespół Specialized Ride Dynamics dostroił współczynnik sprężyny tak, aby był stosunkowo płaski w połowie skoku, aby poradzić sobie z większością sił uderzeniowych, jak w rowerze o dłuższym skoku. Ze względu na swój duży rozmiar, niestandardowy Mega Jounce Bumper jest "nowością w branży" i odgrywa kluczową rolę w płynnym zarządzaniu dobiciem przy największych uderzeniach.
Czy Specialized postradało zmysły? Częściowo: Podczas gdy nowy i przełomowy amortyzator SID Deluxe WCID zapewnia unikalne połączenie wsparcia i podatności z tyłu, BRAIN wciąż żyje i ma się dobrze w widelcu. Jego technologia Position-Sensitive pozwala rowerzystom na ugięcie widelca o 15 mm w celu zrównoważonej jazdy, zapewniając elastyczną podatność na małe nierówności i stabilną platformę pedałowania bez potrzeby zdalnej blokady widelca.
Ciężar jest ograniczony: Dzięki wadze ramy wynoszącej zaledwie 1 915 gramów (pomalowanej), Epic World Cup przewyższa najlżejszych konkurentów. Przekłada się to na szybsze przyspieszenie, bardziej efektywną wspinaczkę i zwinniejsze prowadzenie. A wszystko to składa się na prędkość. Osiągnięto piórkową wagę i potworną sztywność Epic WC, stosując to, czego nauczono się podczas opracowywania modelu Aethos, najlżejszej produkowanej ramy szosowej, jaką kiedykolwiek wyprodukowano, w szczególności zaawansowany układ kompozytów i kształty rur.
- Całkowicie nowa rama Epic World Cup jest wyposażona w opracowaną przez Ride Dynamics technologię zawieszenia i 75 mm zoptymalizowanego skoku tylnego koła. Dzięki technologii amortyzacji Epic World Cup zapewnia niezrównaną wydajność pedałowania i jest gotowy na najtrudniejsze zjazdy, jakie możesz na niego rzucić - nie wymaga przełączników blokady.
- Przerzutki SRAM GX opierają się na tym, czego potrzebują najlepsi kolarze w zakresie wydajności zmiany biegów i solidności, dzięki czemu są one idealnie dopasowane do brutalnych wymagań współczesnych wyścigów Cross Country.
- Całkowicie nowy widelec SID SL BRAIN zapewnia 110 mm tłumienia nierówności, jednocześnie rozpoznając wpływ podłoża lub rowerzysty, aby zapewnić najwyższą wydajność.
- Pochodzące z długiej linii Pucharu Świata, ręcznie budowane koła z włókna węglowego Roval Control mają nowoczesną obręcz bez haka, o szerokości wewnętrznej 29 mm - maksymalizując wytrzymałość, jakość jazdy i trwałość - przy jednoczesnym utrzymaniu masy na minimalnym poziomie.
Specyfikacja
-
Rama
-
Rama
- Fact 11m Carbon, WCID suspension design, Progressive XC Race Geometry, Rider-First Engineered™, threaded BB, 12x148mm rear spacing, internal cable routing, 75mm of travel
-
Materiał
- Carbon
-
Waga
- 10.5 kg (rozmiar M)
-
Rama
-
Napęd
-
Napęd
- 1x12
-
Korbowód
- SRAM GX Eagle, DUB, 170/175mm, 34t
-
Zębatki
- Alloy, 34t
-
Tylna przerzutka
- SRAM GX Eagle Transmission
-
Manetki
- SRAM POD AXS controller
-
Kaseta
- SRAM XS 1275, 12 speed, 10-52t
-
Łańcuch
- SRAM GX Eagle
-
Suport
- SRAM DUB Threaded Wide
-
Napęd
-
Amortyzacja
-
Widelec
- RockShox SID SL BRAIN, Top-Adjust Brain damper, Debon Air, 15x110mm, 44mm offset, 110mm Travel
-
Amortyzator
- RockShox-Specialized SIDLuxe WCID Ultimate, Ride Dynamics Developed, Independent negative spring, Rebound Adjust, 215x40mm
-
Widelec
-
Koła
-
Rozmiar kół
- 29"
-
Obręcze
- Roval Control Carbon, offset design, 29mm internal width, 4mm hook width, Tubeless ready, 28h
-
Szprychy
- DT Swiss Competition Race Straight-pull
-
Przednia piasta
- DT Swiss 350, 6-bolt, 15mm Thru-axle, 110mm spacing, 28h straight -pull
-
Tylna piasta
- DT Swiss 350, 6-bolt, DT Swiss Ratchet, 12x148mm thru axle, XD freehub body, 28h straight-pull
-
Przednia opona
- Specialized Fast Trak, Control Casing, T7 Compound, 29x2.35
-
Tylna opona
- Specialized Renegade, Control Casing, T5 Compound, 29x2.35
-
Dętki
- Specialized Turbo Tube
-
Rozmiar kół
-
Komponenty
-
Siodło
- Body Geometry Power Sport, steel rails
-
Kierownica
- Specialized Alloy Minirise, 10mm rise, 750mm, 31.8mm clamp
-
Chwyty kierownicy
- Specialized Trail Grips
-
Sztyca
- Specialized Alloy, Single Bolt, 30.9mm
-
Zacisk sztycy
- Specialized Alloy 34.9, Steel Bolt
-
Siodło
-
Wyposażenie
-
Dodatkowe
- SWAT EMT Cage-Mount Tool
-
Dodatkowe
-
Pozostałe
-
Przedni hamulec
- SRAM Level Bronze, 2-piston caliper, hydraulic disc, stealth, 180/160mm rotor
-
Tylny hamulec
- SRAM Level Bronze, 2-piston caliper, hydraulic disc, stealth, 160mm rotor
-
Płeć
- Unisex
-
Kolekcja
- 2023
-
Przedni hamulec
-
Informacje handlowe
-
GTIN (EAN)
- 888818871292
-
Kod producenta
- 93123-3004
- Marka
-
Producent
- Specialized Bicycle Components, Inc.
- 15130 Concord Circle
- CA 95037 Morgan Hill
- Stany Zjednoczone
- info@specialized.com
-
Podmiot odpowiedzialny
- Specialized Europe B.V.
- Utrechtseweg 310 - Building B01
- 6812 AR Arnhem
- Holandia
- info@specialized.com
-
GTIN (EAN)
Geometria
XS | S | M | L | XL | |
---|---|---|---|---|---|
Crank Length | 165mm | 170mm | 170mm | 175mm | 175mm |
Handlebar Width | 750mm | 750mm | 750mm | 750mm | 750mm |
Stem Length | 60mm | 60mm | 70mm | 70mm | 70mm |
Saddle Width | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Seatpost Length | 370mm | 370mm | 420mm | 420mm | 420mm |
A Stack | 603mm | 600mm | 600mm | 614mm | 628mm |
B Reach | 380mm | 415mm | 440mm | 465mm | 490mm |
C Head Tube Length | 93mm | 93mm | 95mm | 110mm | 125mm |
D Head Tube Angle | 66.5° | 66.5° | 66.5° | 66.5° | 66.5° |
E BB Height | 309mm | 313mm | 313mm | 313mm | 313mm |
BB Drop | 61mm | 58mm | 57mm | 57mm | 57mm |
Trail | 113mm | 113mm | 113mm | 113mm | 113mm |
Fork Length, Full | 516mm | 516mm | 516mm | 516mm | 516mm |
Fork Rake/Offset | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
Front Center | 665mm | 701mm | 726mm | 757mm | 788mm |
F Chainstay Length | 430mm | 430mm | 430mm | 430mm | 430mm |
G Wheelbase | 1089mm | 1124mm | 1150mm | 1181mm | 1212mm |
I Bike Standover Height | 738mm | 761mm | 764mm | 774mm | 786mm |
J Seat Tube Length | 392mm | 395mm | 410mm | 450mm | 500mm |
K Seat Tube Angle | 74.5° | 74.5° | 74.5° | 74.5° | 74.5° |
Top Tube Length, Horizontal | 541mm | 581mm | 612mm | 641mm | 670mm |
Gwarancja
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są dwuletnią gwarancją producenta.
Niektórzy producenci oferują możliwość przedłużenia gwarancji. Szczegółowe warunki przedłużonej gwarancji znajdziesz na poniższych informacjach od producentów: Specialized, Scott, Puky, Unibike
Pakowanie i dostawa
Usługa premium Komfort 59.00 zł
rower złożony w 99%, praktycznie gotowy do jazdy
Preferujesz bardziej komfortową opcję i chcesz móc korzystać z jednośladu zaraz po otwarciu pudełka? Nasi mechanicy rowerowi złożą Twoje nowe dwa kółka przed wysyłką i spakują do specjalnie zaprojektowanego przez nas kartonu na złożony jednoślad.
Rower złożony w 99% jest niemalże gotowy do jazdy – musisz jedynie ustawić w nim kierownicę i przykręcić pedały. W zestawie z jednośladem otrzymasz wszystkie potrzebne narzędzia.
Zgodnie z wymogami producenta, rowery marki Unibike wysyłamy wyłącznie w opcji Komfort.
Rowery elektryczne wysyłamy wyłącznie w opcji Komfort.

Usługa podstawowa Standard Za darmo
rower do samodzielnego złożenia
Masz umiejętności i wiedzę umożliwiające samodzielne złożenie roweru? Możesz zamówić swój nowy jednoślad w formie, jaka przychodzi od producenta – do własnoręcznego złożenia. Od początku do końca procesu masz całkowitą kontrolę nad montażem każdego z komponentów, regulacją przerzutek i hamulców, czy ustawieniem części pod siebie.
Opcja samodzielnego złożenia sprawdzi się u doświadczonych kolarzy, którzy doskonale znają budowę roweru i wiedzą jak należy tego dokonać. Przy samodzielnym montażu potrzebujesz dobrze wyposażonego warsztatu – narzędzia do montażu nie są wysyłane wraz z rowerem.
Przed wyborem tej opcji zapoznaj się z warunkami gwarancji. Wielu producentów wymaga, by rower przeszedł przegląd po przejechaniu 100 km aby spełniał warunki gwarancji.

Niezależnie od tego czy wybierzesz rower do samodzielnego złożenia czy złożony w 99%, pamiętaj by sprawdzić karton przy kurierze. Jednoślady dostarczamy za pomocą kuriera AmbroExpress, z możliwością dokupienia usługi wniesienia paczki do domu przez zespół dwóch kurierów.
Gdy karton z rowerem już będzie w twoich rękach przed jego otwarciem dopilnuj, by znajdował się we właściwej pozycji – nasze kartony ze złożonymi rowerami posiadają specjalne strzałki umożliwiające odróżnienie góry od dołu, kartony producentów posiadają swoje oznaczenia, często w postaci logo marki. Otwierając karton uważaj, by się nie skaleczyć – takie paczki zamykane są za pomocą dużych, ostrych zszywek.
Po otwarciu w kartonie znajdziesz wszystkie części roweru gotowe do złożenia w przypadku wyboru usługi Standard lub złożony rower, w którym należy obrócić i dokręcić kierownicę oraz zamontować pedały w przypadku usługi Komfort.
Rowerki biegowe dostępne w naszym sklepie nie podlegają usłudze złożenia i dostarczane są standardowym kurierem.
Dodatkowe opcje dla klientów z Trójmiasta i okolic
Klienci mieszkający w Trójmieście i jego okolicach mogą skorzystać także z dwóch możliwości, w których otrzymają rower złożony w 100%.
Dostawa własna Wysepka od 100.00 zł
Nasz pracownik dostarczy do ciebie całkowicie złożony i przygotowany do jazdy rower, pomoże z ustawieniem siodełka oraz odpowie na twoje pytania związane z zakupionym sprzętem.
Opłata za dostawę wynosi 100.00 zł dla pierwszych 15 kilometrów. Każdy kolejny kilometr to dodatkowy koszt 5.00 zł. Odległość liczona jest od naszego sklepu przy al. Grunwaldzkiej 470 w Gdańsku. Usługa świadczona jest do 100 km.
Odbiór osobisty Za darmo
Zakupione produkty możesz odebrać osobiście w naszym sklepie stacjonarnym w hali Olivia w Gdańsku. Otrzymasz od nas wiadomość, gdy gotowy do jazdy rower będzie czekał na odbiór w salonie.