Rower górski SPECIALIZED Epic Hardtail Comp
91324-5001Dawno minęły czasy, gdy randka z rowerem wyścigowym typu hardtail oznaczała płacenie za nią przez wiele dni. Teraz zmieniające rzeczywistość połączenie komfortu i możliwości roweru Specialized Epic Hardtail Comp oznacza odliczanie godzin do ponownego spotkania.
Dążenie do jak najlżejszego roweru od dawna było wyścigiem w wyścigu, ale jakim kosztem? Bitwa na gramy z pewnością nie obyła się bez ofiar, a rowery wyścigowe XC typu hardtail stały się synonimem ostrej, nerwowej jazdy kosztem możliwości i wszechstronności.
Ale kto powiedział, że zmęczenie walką z rowerem sprawia, że jesteś szybszy? Zamiast tego, zdając sobie sprawę, że najszybszy rower to coś więcej niż tylko najlżejszy rower, Specialized powiedziało "precz z szarpiącym się na śmierć ogonem", "mierz swoje boki na metr" i wprowadziło awangardowy ogon. Absurdalnie sprawny, tajemniczo wygodny, niesamowicie lekki i wszechstronnie szybki Epic Hardtail.
Oczywiście, Specialized zoptymalizowało każdy centymetr ramy Epic Hardtail, aby uzyskać najlżejszą produkowaną ramę hardtail na świecie - ale priorytetem producenta było również stworzenie Epic Hardtail, który jest równie wydajny, co wygodny, z agresywną geometrią inspirowaną singletrackiem, zwiększonym prześwitem na opony i ramą obsesyjnie zaprojektowaną pod kątem zwiększonej zgodności pionowej, a wszystko to przy jednoczesnym stworzeniu roweru, który żyje i oddycha podstawami szybkiej jazdy.
W rowerze Epic Hardtail Comp, od dawna uwielbiany widelec SID SL firmy RockShox jest odpowiedzialny za obsługę zawieszenia, podczas gdy pełna grupa osprzętu SRAM GX Eagle nie pozostawia wątpliwości, dlaczego wyznacza punkt odniesienia dla przystępnej wydajności.
- Zdumiewająco sprawny, niewiarygodnie lekki i odświeżająco wygodny, Epic Hardtail z ramą z włókna węglowego FACT 11m przyjazną dla sztycy dropper przepisuje podręcznik hardtaila z sukcesem zmieniającym zasady gry.
- SID SL zapewnia stabilny skok dzięki amortyzatorowi RockShox Rush RL, a regulacja Debon Air sprawia, że wybieranie parametrów zawieszenia jest dziecinnie proste.
- Napęd SRAM GX Eagle zawsze był punktem odniesienia dla wysokiej wydajności w przystępnej cenie, a najnowsza oferta po prostu podnosi poprzeczkę jeszcze bardziej.
Specyfikacja
-
Rama
-
Rama
- Specialized FACT 11m, Progressive XC Geometry, Rider-First Engineered™, threaded BB, 12x148mm rear spacing, internal cable routing
-
Waga
- 10.21 kg (rozmiar M)
-
Materiał
- Carbon
-
Rama
-
Napęd
-
Napęd
- 1x12
-
Korbowód
- SRAM X1000 Eagle, DUB, 170/175mm 34T
-
Tylna przerzutka
- SRAM GX Eagle, 12-speed
-
Manetki
- SRAM GX, trigger, 12-speed
-
Kaseta
- Sram XG-1275, 12-speed, 10-52t
-
Łańcuch
- SRAM, NX Eagle, 12-speed
-
Suport
- SRAM DUB, BSA 73mm, Threaded
-
Napęd
-
Amortyzacja
-
Widelec
- Rockshox SID SL, Rush RL Damper, Debon Air, 15x110mm, 44mm offset, 100mm Travel
-
Widelec
-
Hamulce
-
Hamulce
- SRAM Level Bronze 2-piston, Stealth, 180/160mm rotor
-
Hamulce
-
Koła
-
Rozmiar kół
- 29"
-
Obręcze
- Specialized 29, 27mm inner width, 28h, tubeless ready
-
Szprychy
- DT Swiss Industry
-
Przednia piasta
- Specialized alloy, sealed cartridge bearings, 6-bolt, 15x110mm thru-axle, 28h
-
Tylna piasta
- Specialized alloy, sealed cartridge bearings, 6-bolt, 12x148mm thru-axle, 28h
-
Przednia opona
- Specialized Fast Trak, Control Casing, T7 Compound, 29x2.35
-
Tylna opona
- Specialized Renegade, Control Casing, T5 Compound, 29x2.35
-
Dętki
- Standard, Presta valve
-
Rozmiar kół
-
Komponenty
-
Siodło
- Body Geometry Power Sport, steel rails
-
Kierownica
- Specialized Alloy Minirise, 10mm rise, 750mm, 31.8mm clamp
-
Chwyty kierownicy
- Specialized Trail Grips
-
Mostek
- Specialized, 3D-forged alloy, 4-bolt, 7-degree rise
-
Sztyca
- Specialized Alloy, Single Bolt, 30.9mm
-
Zacisk sztycy
- Specialized Alloy 34.9, Alloy Bolt
-
Siodło
-
Pozostałe
-
Płeć
- Męskie
- Damskie
-
Kolekcja
- 2024
-
Płeć
-
Informacje handlowe
-
Kod producenta
- 91324-5001
-
GTIN (EAN)
- 888818959259
-
Kod producenta
Gwarancja
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są dwuletnią gwarancją producenta.
Niektórzy producenci oferują możliwość przedłużenia gwarancji. Szczegółowe warunki przedłużonej gwarancji znajdziesz na poniższych informacjach od producentów: Specialized, Scott, Puky, Unibike
Pakowanie i dostawa
Kupiłeś swój wymarzony rower z wysyłką do domu i zastanawiasz się co dalej?
Nie martw się wszystko Ci wytłumaczymy!
Rower dostarczony zostanie przez kuriera firmy AmbroExpress, prosto pod Twoje drzwi. Przy odbiorze sprawdź czy karton nie został uszkodzony podczas transportu. Jeżeli jest wszystko w porządku możesz go śmiało przyjąć do siebie.
Następnie czeka Cię najlepszy moment - rozpakowywanie swojej wyczekiwanej przesyłki.
1. Zwróć uwagę na strzałki umieszczone na kartonie (góra, dół) aby nie otworzyć go do góry nogami.
2. Zacznij od góry usuwać metalowe zszywki mocujące. Uważaj, bo mogą być ostre!
Po upewnieniu się, że wszystkie zszywki zostały wyjęte możesz przejść do otwierania kartonu.
Powinien ukazać ci się dobrze zabezpieczony rower z piankowymi osłonkami na ramie, kierownicy, przerzutce i innych miejscach szczególnie narażonych w transporcie.
Znajdziesz tam również kartonik, w którym umieściliśmy kartę gwarancyjną roweru, klucz imbusowy (do ustawienia kierownicy), klucz do pedałów oraz pedały.
Umieściliśmy tam także listę rzeczy, które zostały sprawdzone podczas przygotowywania twojego roweru oraz tego co zostało wyregulowane, ponieważ po wypakowaniu swojego roweru jest on gotowy do pierwszych jazd.
1. Po odbezpieczeniu wszystkich miejsc możesz przejść do ustawiania kierownicy. Stań nad ramą roweru, aby mieć pewność przy ustawianiu, że będzie ona prostopadła do koła i dokręć ją dołączonym przez nas kluczem imbusowym.
2. Następnie przejdź do wkręcania pedałów. Pamiętaj aby sprawdzić, który pedał jest prawy a który lewy, aby je odpowiednio umiejscowić. Wkręcaj je zawsze w kierunku jazdy.
3. Ostatnim krokiem jest ustawienie wysokości siodełka pod siebie i rower mamy gotowy.
Nie pozostaje Ci nic innego niż cieszyć się pierwszymi jazdami, ponieważ rower został do tego przygotowany oraz wyregulowany.