Poprzedni keyboard_arrow_left
Następny keyboard_arrow_right
Rower szosowy SPECIALIZED S-Works Tarmac SL8 - SRAM Red eTap AXS
Rower szosowy SPECIALIZED S-Works Tarmac SL8 - SRAM Red eTap AXS
Rower szosowy SPECIALIZED S-Works Tarmac SL8 - SRAM Red eTap AXS
Rower szosowy SPECIALIZED S-Works Tarmac SL8 - SRAM Red eTap AXS
Rower szosowy SPECIALIZED S-Works Tarmac SL8 - SRAM Red eTap AXS
Rower szosowy SPECIALIZED S-Works Tarmac SL8 - SRAM Red eTap AXS

Rower szosowy SPECIALIZED S-Works Tarmac SL8 - SRAM Red eTap AXS

94924-0344
  • Napęd: 2x12
  • Rozmiar kół: 700C
  • Materiał: Carbon
Przewiń do pełnej specyfikacji keyboard_arrow_down

Rozmiar:

Kolor:

66 500,00 zł
Dostępny produkt z innymi opcjami
Powiadom o dostępności

    Wysyłka w 1/3 dni robocze

    Raty 10 x 0%!

Nic nie jest szybsze niż Tarmac SL8 dzięki połączeniu aerodynamiki, lekkości i jakości jazdy, które wcześniej uważano za niemożliwe. Po ośmiu generacjach i ponad dwóch dekadach rozwoju jest to coś więcej niż najszybszy Tarmac w historii - to najszybszy rower wyścigowy na świecie. Twoje nogi są na to gotowe?

Sama aerodynamika czy lekkość nie wygrywają wyścigów - liczy się prędkość. Zapewnienie tej prędkości wymaga stworzenia bezkompromisowej kombinacji aerodynamiki, lekkości, sztywności i podatności. Dzięki symulacjom wyścigów z wykorzystaniem rzeczywistych danych zespół Specialized Ride Science wie, że Tarmac SL8 jest najszybszym rowerem wyścigowym, jaki kiedykolwiek wyprodukowano na trasach, które mają znaczenie - 16,6 sekundy szybciej na dystansie 40 km, 128 sekund szybciej w Mediolanie San Remo, 20 sekund szybciej na legendarnym podjeździe Tourmalet.

AERO WE WSZYSTKIM

Aerodynamikę umieszczono tam, gdzie ma to znaczenie - na czele - a nie tylko tam, gdzie dobrze wygląda. W ten sposób Specialized stworzyło ich najbardziej aerodynamiczny rower szosowy w historii. Tak, jest bardziej aerodynamiczny niż Venge. Zoptymalizowany pod kątem maksymalnych korzyści dzięki nowej główce Tarmaca - Speed Sniffer. Przesuwając rurę sterową do tyłu - rurę, która określa szerokość główki - krawędź czołowa główki może być znacznie ostrzejsza, zapewniając znacznie niższy opór powietrza. Wykorzystując nowe przepisy UCI, Tarmac SL8 ma najwęższą, najbardziej aerodynamiczną sztycę podsiodłową, jaką kiedykolwiek stworzono w Specialized, dzięki czemu szybko poruszające się, zaburzone powietrze wokół nóg może przepływać z łatwością. Czyż zwycięstwo nie pachnie słodko?

MINIMALNA WAGA, MAKSYMALNE AERO

Tarmac SL8 wykorzystał wiedzę pozyskaną od Aethosa, by osiągnąć wagę na poziomie minimum UCI z pełną konfiguracją aerodynamiczną. Zespół Specialized stworzył ramę o wadze 685 gramów - o 15% lżejszą niż Tarmac SL7 i lżejszą niż cokolwiek innego w World Tour*. Tam, gdzie priorytet jest najwyższy, czyli w dolnej rurze, rurze podsiodłowej i tylnej części roweru zastosowano lekcje z Aethosa. Kształt ramy przenosi obciążenie tak skutecznie, że dodatkowe warstwy usztywniające z włókna węglowego stają się zbędne.

* Wagi oparte na ramach malowanych w produkcji, jak na zdjęciu. Rzeczywiste wagi będą się różnić w zależności od kolorystyki, rozmiaru ramy i różnic w komponentach.

PIEKIELNIE SZYBKI, JEŹDZI JAK W NIEBIE

Dzięki ogromnemu wzrostowi sztywności w stosunku do masy - poprawa o 33% w stosunku do SL7 - Tarmac SL8 przenosi legendarne prowadzenie, agresywną reakcję i sprawdzoną w mistrzostwach świata geometrię na wyższy poziom. Rower jest sztywniejszy na pedałach, bardziej precyzyjny na kierownicy i łączy to z przyjemną jazdą w siodle, która wyznacza nowy punkt odniesienia dla komfortu roweru wyścigowego. Dzięki technologii Specialized Rider-First Engineering, każdy rowerzysta, niezależnie od rozmiaru, otrzymuje tę samą bezprecedensową jakość jazdy i prowadzenia. W siodełku Tarmac SL8 zapewnia o 6% większą podatność, unosząc się na nierównej drodze z elastycznym wyczuciem, unikalnym w świecie rowerów wyścigowych o wysokim naprężeniu. Sprawdzona geometria Tarmaca i prześwit na opony 32 mm są identyczne jak w SL7, zapewniając łatwą adaptację i wszechstronność, aby w razie potrzeby założyć opony o większej objętości.

BEYOND GENDER

W Specialized dowiedzieli się, że pomiędzy dwoma rowerzystami może być więcej różnic niż między rowerzystą a rowerzystką. Żeby zrobić dopasowany rower, nie wystarczą uśrednione dane dla każdej z płci, co oznacza, że podział rowerów na męskie i damskie jest arbitralny i przestarzały. Każdy kolarz może uzyskać przewagę dzięki Tarmacowi SL8. Nadszedł czas, aby być Beyond Gender.

S-Works Tarmac SL8 jest wyposażony tylko w najlepsze komponenty. Pełna grupa osprzętu SRAM Red eTap AXS z pomiarem mocy i zestawem kół Roval Rapide CLX II przystosowanym do systemu tubeless to idealne uzupełnienie najszybszej ramy na świecie. Wszystkie modele S-Works Tarmac SL8 są dostarczane z kokpitem Roval Rapide, aby zaoszczędzić na wadze i zapewnić największą możliwą przewagę.

Aerodynamika we wszystkim

Po dekadzie pracy w tunelu Win Tunnel inżynierowie Specialized postawili na aerodynamikę tam, gdzie ma ona znaczenie, a nie tylko tam, gdzie dobrze wygląda. Rezultat? Nowy stożek nosowy o nazwie "Speed Sniffer" pomaga nowemu Tarmac SL8 być o 16,6 sekundy szybszym na dystansie 40 km niż Tarmac SL7. I tak, bardziej aerodynamiczny niż Venge.

Minimalna waga, maksymalna aerodynamika

W Specialized przyglądano się, jak najlżejszy produkowany rower szosowy na świecie - Aethos - mógł połączyć błyskawiczną reakcję w górach z elastyczną, całodzienną jazdą. Tarmac SL8 wykorzystał te doświadczenia z Aethos, aby można go było łatwo zbudować na poziomie minimum UCI z pełną konfiguracją aero.

Piekielnie szybki, jeździ jak w niebie

Tarmac SL8 zapewnia ogromną poprawę sztywności w stosunku do masy o 33% w porównaniu do SL7, a jednocześnie jest o 6% gładszy w siodełku. Sprawdzona w mistrzostwach świata geometria i prześwit na oponę 32 mm zapewniają niespotykaną dotąd jakość jazdy.

Biała księga Tarmac SL 8

Zespół Specialized Ride Science testuje rozwiązania w porównaniu z konkurencją jeszcze przed naciśnięciem pedału. Dzięki złożonym symulacjom prawdziwych tras wyścigowych z identycznymi danymi ze świata rzeczywistego, zespół Ride Science wie, że Tarmac SL8 jest najszybszym rowerem wyścigowym, jaki kiedykolwiek powstał.

Czy nie cieszysz się, że niektóre dzieci zostały w klubie naukowym?

Stworzenie roweru bardziej aerodynamicznego, o 15% lżejszego, z 33% lepszym stosunkiem sztywności do masy niż zwycięski Tarmac SL7 w Mistrzostwach Świata 4X wymagało czegoś więcej niż obsesyjnego zaangażowania w "Innovate or Die". Zespół inżynierów Specialized stworzył zupełnie nowy proces.

Wyprodukowano w wyścigach

Od samego początku w Specialized to kolarz był szefem, więc najlepsi wszechstronni kolarze na świecie - Remco Evenepoel, Demi Vollering - mieli swój udział w opracowywaniu i udoskonalaniu Tarmac SL8. Ostatecznie współtworzono najszybszy rower wyścigowy na świecie.

  • Rama: S-Works Tarmac SL8 FACT 12r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
  • Napęd 2x12
  • Rozmiar kół 700C
  • Materiał Carbon
  • Widelec: S-Works FACT 12r Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
  • Korbowód: SRAM RED AXS Power Meter
  • Zębatki: 48/35T
  • Suport: SRAM DUB BSA 68
  • Przerzutka (Przód): SRAM RED eTAP AXS, braze-on
  • Przerzutka (Tył): SRAM RED eTAP AXS, 12-speed
  • Manetki: SRAM Red eTap AXS
  • Kaseta: SRAM RED XG-1290, 12-speed, 10-33t
  • Łańcuch: SRAM RED 12-speed
  • Przedni hamulec: SRAM Red eTAP AXS, hydraulic disc
  • Tylny hamulec: SRAM Red eTAP AXS, hydraulic disc
  • Obręcze: Roval Rapide CLX II, Tubeless, 21mm internal width carbon rim, 51mm depth (przód) 60mm depth (tył), Win Tunnel Engineered, Roval AFD hub, 18h (przód) 24h (tył), DT Swiss Aerolite spokes
  • Opona (przód): S-Works Turbo Rapidair 2BR, 700x26mm
  • Opona (tył): S-Works Turbo Rapidair 2BR, 700x26mm
  • Dętki: Turbo Ultralight, 60mm Presta valve
  • Kierownica: Roval Rapide Cockpit, Integrated Bar/Stem
  • Owijka: Supacaz Super Sticky Kush
  • Mostek: Roval Rapide Cockpit, Integrated Bar/Stem
  • Sztyca: S-Works Tarmac SL8 Carbon seat post, FACT Carbon, 15mm offset
  • Zacisk sztycy: Tarmac integrated wedge
  • Siodło: Body Geometry S-Works Power, carbon fiber rails, carbon fiber base
  • Waga: 6.85 kg (rozmiar 56 cm)
  • Płeć Unisex
  • Kolekcja 2023
  • Indeks 94924-0344
  • EAN13 888818889419

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są dwuletnią gwarancją producenta.

Niektórzy producenci oferują możliwość przedłużenia gwarancji. Szczegółowe warunki przedłużonej gwarancji znajdziesz na poniższych informacjach od producentów: Specialized, Scott, Kross, Puky, Unibike, Marin Bikes

check Produkt dodany do porównania.

check Produkt dodany do listy życzeń

Loading...