Rower szosowy SPECIALIZED Tarmac SL8 Pro - Ultegra Di2
94924-1354Nic nie jest szybsze niż Tarmac SL8 dzięki połączeniu aerodynamiki, lekkości i jakości jazdy, które wcześniej uważano za niemożliwe. Po ośmiu generacjach i ponad dwóch dekadach rozwoju jest to coś więcej niż najszybszy Tarmac w historii - to najszybszy rower wyścigowy na świecie. Twoje nogi są na to gotowe?
Sama aerodynamika czy lekkość nie wygrywają wyścigów - liczy się prędkość. Zapewnienie tej prędkości wymaga stworzenia bezkompromisowej kombinacji aerodynamiki, lekkości, sztywności i podatności. Dzięki symulacjom wyścigów z wykorzystaniem rzeczywistych danych zespół Specialized Ride Science wie, że Tarmac SL8 jest najszybszym rowerem wyścigowym, jaki kiedykolwiek wyprodukowano na trasach, które mają znaczenie - 16,6 sekundy szybciej na dystansie 40 km, 128 sekund szybciej w Mediolanie San Remo, 20 sekund szybciej na legendarnym podjeździe Tourmalet.
AERO WE WSZYSTKIM
Aerodynamikę umieszczono tam, gdzie ma to znaczenie - na czele - a nie tylko tam, gdzie dobrze wygląda. W ten sposób Specialized stworzyło ich najbardziej aerodynamiczny rower szosowy w historii. Tak, jest bardziej aerodynamiczny niż Venge. Zoptymalizowany pod kątem maksymalnych korzyści dzięki nowej główce Tarmaca - Speed Sniffer. Przesuwając rurę sterową do tyłu - rurę, która określa szerokość główki - krawędź czołowa główki może być znacznie ostrzejsza, zapewniając znacznie niższy opór powietrza. Wykorzystując nowe przepisy UCI, Tarmac SL8 ma najwęższą, najbardziej aerodynamiczną sztycę podsiodłową, jaką kiedykolwiek stworzono w Specialized, dzięki czemu szybko poruszające się, zaburzone powietrze wokół nóg może przepływać z łatwością. Czyż zwycięstwo nie pachnie słodko?
MINIMALNA WAGA, MAKSYMALNE AERO
Tarmac SL8 wykorzystał wiedzę pozyskaną od Aethosa, by osiągnąć wagę na poziomie minimum UCI z pełną konfiguracją aerodynamiczną. Zespół Specialized stworzył ramę o wadze 685 gramów - o 15% lżejszą niż Tarmac SL7 i lżejszą niż cokolwiek innego w World Tour*. Tam, gdzie priorytet jest najwyższy, czyli w dolnej rurze, rurze podsiodłowej i tylnej części roweru zastosowano lekcje z Aethosa. Kształt ramy przenosi obciążenie tak skutecznie, że dodatkowe warstwy usztywniające z włókna węglowego stają się zbędne.
* Wagi oparte na ramach malowanych w produkcji, jak na zdjęciu. Rzeczywiste wagi będą się różnić w zależności od kolorystyki, rozmiaru ramy i różnic w komponentach.
PIEKIELNIE SZYBKI, JEŹDZI JAK W NIEBIE
Dzięki ogromnemu wzrostowi sztywności w stosunku do masy - poprawa o 33% w stosunku do SL7 - Tarmac SL8 przenosi legendarne prowadzenie, agresywną reakcję i sprawdzoną w mistrzostwach świata geometrię na wyższy poziom. Rower jest sztywniejszy na pedałach, bardziej precyzyjny na kierownicy i łączy to z przyjemną jazdą w siodle, która wyznacza nowy punkt odniesienia dla komfortu roweru wyścigowego. Dzięki technologii Specialized Rider-First Engineering, każdy rowerzysta, niezależnie od rozmiaru, otrzymuje tę samą bezprecedensową jakość jazdy i prowadzenia. W siodełku Tarmac SL8 zapewnia o 6% większą podatność, unosząc się na nierównej drodze z elastycznym wyczuciem, unikalnym w świecie rowerów wyścigowych o wysokim naprężeniu. Sprawdzona geometria Tarmaca i prześwit na opony 32 mm są identyczne jak w SL7, zapewniając łatwą adaptację i wszechstronność, aby w razie potrzeby założyć opony o większej objętości.
BEYOND GENDER
W Specialized dowiedzieli się, że pomiędzy dwoma rowerzystami może być więcej różnic niż między rowerzystą a rowerzystką. Żeby zrobić dopasowany rower, nie wystarczą uśrednione dane dla każdej z płci, co oznacza, że podział rowerów na męskie i damskie jest arbitralny i przestarzały. Każdy kolarz może uzyskać przewagę dzięki Tarmacowi SL8. Nadszedł czas, aby być Beyond Gender.
Tarmac SL8 zapewnia wyjątkową wydajność dzięki pełnej grupie osprzętu Shimano Ultegra 8100 Di2 z pomiarem mocy, zestawowi kół Roval Rapide CL II przystosowanym do systemu tubeless oraz kierownicy Roval Rapide z mostkiem SL7. Jesteś gotowy do wyścigu od razu po wyciągnięciu z pudełka.
Specyfikacja
-
Rama
-
Rama
- Tarmac SL8 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
-
Materiał
- Carbon
-
Waga
- 7.16 kg (rozmiar 56 cm)
-
Rama
-
Napęd
-
Napęd
- 2x12
-
Korbowód
- Shimano Ultegra R8100 with 4iiii power meter
-
Zębatki
- 52/36T
-
Przednia przerzutka
- Shimano Ultegra Di2 R8150, braze-on
-
Tylna przerzutka
- Shimano Ultegra Di2 R8150, 12-speed
-
Manetki
- Shimano Ultegra Di2 R8170, hydraulic disc
-
Kaseta
- Shimano Ultegra, 12-speed, 11-30t
-
Łańcuch
- Shimano Ultegra, 12-speed
-
Suport
- Shimano Threaded BSA
-
Napęd
-
Amortyzacja
-
Widelec
- FACT 10r Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
-
Widelec
-
Koła
-
Rozmiar kół
- 700C
-
Obręcze
- Roval Rapide CL II, 21mm internal width carbon rim tubeless ready, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes, 51mm depth (przód) 60mm depth (tył)
-
Opony
- S-Works Turbo, 2BR, 700x26mm
-
Dętki
- Turbo Ultralight, 60mm Presta valve
-
Rozmiar kół
-
Komponenty
-
Siodło
- Body Geometry Power Pro, hollow titanium rails
-
Kierownica
- Roval Rapide Handlebar, carbon
-
Mostek
- Tarmac integrated stem, 6-degree
-
Sztyca
- S-Works Tarmac SL8 Carbon seat post, FACT Carbon, 15mm offset
-
Zacisk sztycy
- Tarmac integrated wedge
-
Owijka
- Supacaz Super Sticky Kush
-
Siodło
-
Pozostałe
-
Przedni hamulec
- Shimano Ultegra Di2 R8170, hydraulic disc
-
Tylny hamulec
- Shimano Ultegra Di2 R8170, hydraulic disc
-
Płeć
- Unisex
-
Kolekcja
- 2023
-
Przedni hamulec
-
Informacje handlowe
-
GTIN (EAN)
- 888818889884
-
Kod producenta
- 94924-1354
- Marka
-
Producent
- Specialized Bicycle Components, Inc.
- 15130 Concord Circle
- CA 95037 Morgan Hill
- Stany Zjednoczone
- info@specialized.com
-
Podmiot odpowiedzialny
- Specialized Europe B.V.
- Utrechtseweg 310 - Building B01
- 6812 AR Arnhem
- Holandia
- info@specialized.com
-
GTIN (EAN)
Gwarancja
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są dwuletnią gwarancją producenta.
Niektórzy producenci oferują możliwość przedłużenia gwarancji. Szczegółowe warunki przedłużonej gwarancji znajdziesz na poniższych informacjach od producentów: Specialized, Scott, Puky, Unibike
Pakowanie i dostawa
Usługa premium Komfort 59.00 zł
rower złożony w 99%, praktycznie gotowy do jazdy
Preferujesz bardziej komfortową opcję i chcesz móc korzystać z jednośladu zaraz po otwarciu pudełka? Nasi mechanicy rowerowi złożą Twoje nowe dwa kółka przed wysyłką i spakują do specjalnie zaprojektowanego przez nas kartonu na złożony jednoślad.
Rower złożony w 99% jest niemalże gotowy do jazdy – musisz jedynie ustawić w nim kierownicę i przykręcić pedały. W zestawie z jednośladem otrzymasz wszystkie potrzebne narzędzia.
Zgodnie z wymogami producenta, rowery marki Unibike wysyłamy wyłącznie w opcji Komfort.

Usługa podstawowa Standard Za darmo
rower do samodzielnego złożenia
Masz umiejętności i wiedzę umożliwiające samodzielne złożenie roweru? Możesz zamówić swój nowy jednoślad w formie, jaka przychodzi od producenta – do własnoręcznego złożenia. Od początku do końca procesu masz całkowitą kontrolę nad montażem każdego z komponentów, regulacją przerzutek i hamulców, czy ustawieniem części pod siebie.
Opcja samodzielnego złożenia sprawdzi się u doświadczonych kolarzy, którzy doskonale znają budowę roweru i wiedzą jak należy tego dokonać. Przy samodzielnym montażu potrzebujesz dobrze wyposażonego warsztatu – narzędzia do montażu nie są wysyłane wraz z rowerem.
Przed wyborem tej opcji zapoznaj się z warunkami gwarancji. Wielu producentów wymaga, by rower przeszedł przegląd po przejechaniu 100 km aby spełniał warunki gwarancji.

Niezależnie od tego czy wybierzesz rower do samodzielnego złożenia czy złożony w 99%, pamiętaj by sprawdzić karton przy kurierze. Jednoślady dostarczamy za pomocą kuriera AmbroExpress, z możliwością dokupienia usługi wniesienia paczki do domu przez zespół dwóch kurierów.
Gdy karton z rowerem już będzie w twoich rękach przed jego otwarciem dopilnuj, by znajdował się we właściwej pozycji – nasze kartony ze złożonymi rowerami posiadają specjalne strzałki umożliwiające odróżnienie góry od dołu, kartony producentów posiadają swoje oznaczenia, często w postaci logo marki. Otwierając karton uważaj, by się nie skaleczyć – takie paczki zamykane są za pomocą dużych, ostrych zszywek.
Po otwarciu w kartonie znajdziesz wszystkie części roweru gotowe do złożenia w przypadku wyboru usługi Standard lub złożony rower, w którym należy obrócić i dokręcić kierownicę oraz zamontować pedały w przypadku usługi Komfort.
Rowerki biegowe dostępne w naszym sklepie nie podlegają usłudze złożenia i dostarczane są standardowym kurierem.
Dodatkowe opcje dla klientów z Trójmiasta i okolic
Klienci mieszkający w Trójmieście i jego okolicach mogą skorzystać także z dwóch możliwości, w których otrzymają rower złożony w 100%.
Dostawa własna Wysepka od 100.00 zł
Nasz pracownik dostarczy do ciebie całkowicie złożony i przygotowany do jazdy rower, pomoże z ustawieniem siodełka oraz odpowie na twoje pytania związane z zakupionym sprzętem.
Opłata za dostawę wynosi 100.00 zł dla pierwszych 15 kilometrów. Każdy kolejny kilometr to dodatkowy koszt 5.00 zł. Odległość liczona jest od naszego sklepu przy al. Grunwaldzkiej 470 w Gdańsku. Usługa świadczona jest do 100 km.
Odbiór osobisty Za darmo
Zakupione produkty możesz odebrać osobiście w naszym sklepie stacjonarnym w hali Olivia w Gdańsku. Otrzymasz od nas wiadomość, gdy gotowy do jazdy rower będzie czekał na odbiór w salonie.