Poprzedni keyboard_arrow_left
Następny keyboard_arrow_right
Rower szosowy SPECIALIZED Tarmac SL8 Pro - Ultegra Di2
Rower szosowy SPECIALIZED Tarmac SL8 Pro - Ultegra Di2
Rower szosowy SPECIALIZED Tarmac SL8 Pro - Ultegra Di2
Rower szosowy SPECIALIZED Tarmac SL8 Pro - Ultegra Di2
Rower szosowy SPECIALIZED Tarmac SL8 Pro - Ultegra Di2
Rower szosowy SPECIALIZED Tarmac SL8 Pro - Ultegra Di2

Rower szosowy SPECIALIZED Tarmac SL8 Pro - Ultegra Di2

94924-1354
  • Napęd: 2x12
  • Rozmiar kół: 700C
  • Materiał: Carbon
Przewiń do pełnej specyfikacji

Rozmiar:

Kolor:

33 990,00 zł Oszczędzasz 8 910,00 zł
42 900,00 zł – najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom o dostępności

    Do 30 rat 0%!

    Płatności odroczone
    Sprawdź ratę
    Sprawdź ratę

Nic nie jest szybsze niż Tarmac SL8 dzięki połączeniu aerodynamiki, lekkości i jakości jazdy, które wcześniej uważano za niemożliwe. Po ośmiu generacjach i ponad dwóch dekadach rozwoju jest to coś więcej niż najszybszy Tarmac w historii - to najszybszy rower wyścigowy na świecie. Twoje nogi są na to gotowe?

Sama aerodynamika czy lekkość nie wygrywają wyścigów - liczy się prędkość. Zapewnienie tej prędkości wymaga stworzenia bezkompromisowej kombinacji aerodynamiki, lekkości, sztywności i podatności. Dzięki symulacjom wyścigów z wykorzystaniem rzeczywistych danych zespół Specialized Ride Science wie, że Tarmac SL8 jest najszybszym rowerem wyścigowym, jaki kiedykolwiek wyprodukowano na trasach, które mają znaczenie - 16,6 sekundy szybciej na dystansie 40 km, 128 sekund szybciej w Mediolanie San Remo, 20 sekund szybciej na legendarnym podjeździe Tourmalet.

AERO WE WSZYSTKIM

Aerodynamikę umieszczono tam, gdzie ma to znaczenie - na czele - a nie tylko tam, gdzie dobrze wygląda. W ten sposób Specialized stworzyło ich najbardziej aerodynamiczny rower szosowy w historii. Tak, jest bardziej aerodynamiczny niż Venge. Zoptymalizowany pod kątem maksymalnych korzyści dzięki nowej główce Tarmaca - Speed Sniffer. Przesuwając rurę sterową do tyłu - rurę, która określa szerokość główki - krawędź czołowa główki może być znacznie ostrzejsza, zapewniając znacznie niższy opór powietrza. Wykorzystując nowe przepisy UCI, Tarmac SL8 ma najwęższą, najbardziej aerodynamiczną sztycę podsiodłową, jaką kiedykolwiek stworzono w Specialized, dzięki czemu szybko poruszające się, zaburzone powietrze wokół nóg może przepływać z łatwością. Czyż zwycięstwo nie pachnie słodko?

MINIMALNA WAGA, MAKSYMALNE AERO

Tarmac SL8 wykorzystał wiedzę pozyskaną od Aethosa, by osiągnąć wagę na poziomie minimum UCI z pełną konfiguracją aerodynamiczną. Zespół Specialized stworzył ramę o wadze 685 gramów - o 15% lżejszą niż Tarmac SL7 i lżejszą niż cokolwiek innego w World Tour*. Tam, gdzie priorytet jest najwyższy, czyli w dolnej rurze, rurze podsiodłowej i tylnej części roweru zastosowano lekcje z Aethosa. Kształt ramy przenosi obciążenie tak skutecznie, że dodatkowe warstwy usztywniające z włókna węglowego stają się zbędne.

* Wagi oparte na ramach malowanych w produkcji, jak na zdjęciu. Rzeczywiste wagi będą się różnić w zależności od kolorystyki, rozmiaru ramy i różnic w komponentach.

PIEKIELNIE SZYBKI, JEŹDZI JAK W NIEBIE

Dzięki ogromnemu wzrostowi sztywności w stosunku do masy - poprawa o 33% w stosunku do SL7 - Tarmac SL8 przenosi legendarne prowadzenie, agresywną reakcję i sprawdzoną w mistrzostwach świata geometrię na wyższy poziom. Rower jest sztywniejszy na pedałach, bardziej precyzyjny na kierownicy i łączy to z przyjemną jazdą w siodle, która wyznacza nowy punkt odniesienia dla komfortu roweru wyścigowego. Dzięki technologii Specialized Rider-First Engineering, każdy rowerzysta, niezależnie od rozmiaru, otrzymuje tę samą bezprecedensową jakość jazdy i prowadzenia. W siodełku Tarmac SL8 zapewnia o 6% większą podatność, unosząc się na nierównej drodze z elastycznym wyczuciem, unikalnym w świecie rowerów wyścigowych o wysokim naprężeniu. Sprawdzona geometria Tarmaca i prześwit na opony 32 mm są identyczne jak w SL7, zapewniając łatwą adaptację i wszechstronność, aby w razie potrzeby założyć opony o większej objętości.

BEYOND GENDER

W Specialized dowiedzieli się, że pomiędzy dwoma rowerzystami może być więcej różnic niż między rowerzystą a rowerzystką. Żeby zrobić dopasowany rower, nie wystarczą uśrednione dane dla każdej z płci, co oznacza, że podział rowerów na męskie i damskie jest arbitralny i przestarzały. Każdy kolarz może uzyskać przewagę dzięki Tarmacowi SL8. Nadszedł czas, aby być Beyond Gender.

Tarmac SL8 zapewnia wyjątkową wydajność dzięki pełnej grupie osprzętu Shimano Ultegra 8100 Di2 z pomiarem mocy, zestawowi kół Roval Rapide CL II przystosowanym do systemu tubeless oraz kierownicy Roval Rapide z mostkiem SL7. Jesteś gotowy do wyścigu od razu po wyciągnięciu z pudełka.

Aerodynamika we wszystkim

Po dekadzie pracy w tunelu Win Tunnel inżynierowie Specialized postawili na aerodynamikę tam, gdzie ma ona znaczenie, a nie tylko tam, gdzie dobrze wygląda. Rezultat? Nowy stożek nosowy o nazwie "Speed Sniffer" pomaga nowemu Tarmac SL8 być o 16,6 sekundy szybszym na dystansie 40 km niż Tarmac SL7. I tak, bardziej aerodynamiczny niż Venge.

Minimalna waga, maksymalna aerodynamika

W Specialized przyglądano się, jak najlżejszy produkowany rower szosowy na świecie - Aethos - mógł połączyć błyskawiczną reakcję w górach z elastyczną, całodzienną jazdą. Tarmac SL8 wykorzystał te doświadczenia z Aethos, aby można go było łatwo zbudować na poziomie minimum UCI z pełną konfiguracją aero.

Piekielnie szybki, jeździ jak w niebie

Tarmac SL8 zapewnia ogromną poprawę sztywności w stosunku do masy o 33% w porównaniu do SL7, a jednocześnie jest o 6% gładszy w siodełku. Sprawdzona w mistrzostwach świata geometria i prześwit na oponę 32 mm zapewniają niespotykaną dotąd jakość jazdy.

Biała księga Tarmac SL 8

Zespół Specialized Ride Science testuje rozwiązania w porównaniu z konkurencją jeszcze przed naciśnięciem pedału. Dzięki złożonym symulacjom prawdziwych tras wyścigowych z identycznymi danymi ze świata rzeczywistego, zespół Ride Science wie, że Tarmac SL8 jest najszybszym rowerem wyścigowym, jaki kiedykolwiek powstał.

Czy nie cieszysz się, że niektóre dzieci zostały w klubie naukowym?

Stworzenie roweru bardziej aerodynamicznego, o 15% lżejszego, z 33% lepszym stosunkiem sztywności do masy niż zwycięski Tarmac SL7 w Mistrzostwach Świata 4X wymagało czegoś więcej niż obsesyjnego zaangażowania w "Innovate or Die". Zespół inżynierów Specialized stworzył zupełnie nowy proces.

Wyprodukowano w wyścigach

Od samego początku w Specialized to kolarz był szefem, więc najlepsi wszechstronni kolarze na świecie - Remco Evenepoel, Demi Vollering - mieli swój udział w opracowywaniu i udoskonalaniu Tarmac SL8. Ostatecznie współtworzono najszybszy rower wyścigowy na świecie.

Specyfikacja

  • Rama
    • Rama
      • Tarmac SL8 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
    • Materiał
      • Carbon
    • Waga
      • 7.16 kg (rozmiar 56 cm)
  • Napęd
    • Napęd
      • 2x12
    • Korbowód
      • Shimano Ultegra R8100 with 4iiii power meter
    • Zębatki
      • 52/36T
    • Przednia przerzutka
      • Shimano Ultegra Di2 R8150, braze-on
    • Tylna przerzutka
      • Shimano Ultegra Di2 R8150, 12-speed
    • Manetki
      • Shimano Ultegra Di2 R8170, hydraulic disc
    • Kaseta
      • Shimano Ultegra, 12-speed, 11-30t
    • Łańcuch
      • Shimano Ultegra, 12-speed
    • Suport
      • Shimano Threaded BSA
  • Amortyzacja
    • Widelec
      • FACT 10r Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
  • Koła
    • Rozmiar kół
      • 700C
    • Obręcze
      • Roval Rapide CL II, 21mm internal width carbon rim tubeless ready, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes, 51mm depth (przód) 60mm depth (tył)
    • Opony
      • S-Works Turbo, 2BR, 700x26mm
    • Dętki
      • Turbo Ultralight, 60mm Presta valve
  • Komponenty
    • Siodło
      • Body Geometry Power Pro, hollow titanium rails
    • Kierownica
      • Roval Rapide Handlebar, carbon
    • Mostek
      • Tarmac integrated stem, 6-degree
    • Sztyca
      • S-Works Tarmac SL8 Carbon seat post, FACT Carbon, 15mm offset
    • Zacisk sztycy
      • Tarmac integrated wedge
    • Owijka
      • Supacaz Super Sticky Kush
  • Pozostałe
    • Przedni hamulec
      • Shimano Ultegra Di2 R8170, hydraulic disc
    • Tylny hamulec
      • Shimano Ultegra Di2 R8170, hydraulic disc
    • Płeć
      • Unisex
    • Kolekcja
      • 2023
  • Informacje handlowe
    • GTIN (EAN)
      • 888818889884
    • Kod producenta
      • 94924-1354
    • Marka
    • Producent
      • Specialized Bicycle Components, Inc.
      • 15130 Concord Circle
      • CA 95037 Morgan Hill
      • Stany Zjednoczone
      • info@specialized.com
    • Podmiot odpowiedzialny
      • Specialized Europe B.V.
      • Utrechtseweg 310 - Building B01
      • 6812 AR Arnhem
      • Holandia
      • info@specialized.com

Gwarancja

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są dwuletnią gwarancją producenta.

Niektórzy producenci oferują możliwość przedłużenia gwarancji. Szczegółowe warunki przedłużonej gwarancji znajdziesz na poniższych informacjach od producentów: Specialized, Scott, Puky, Unibike

Pakowanie i dostawa

Usługa premium Komfort 59.00 zł
rower złożony w 99%, praktycznie gotowy do jazdy

Preferujesz bardziej komfortową opcję i chcesz móc korzystać z jednośladu zaraz po otwarciu pudełka? Nasi mechanicy rowerowi złożą Twoje nowe dwa kółka przed wysyłką i spakują do specjalnie zaprojektowanego przez nas kartonu na złożony jednoślad.

Rower złożony w 99% jest niemalże gotowy do jazdy – musisz jedynie ustawić w nim kierownicę i przykręcić pedały. W zestawie z jednośladem otrzymasz wszystkie potrzebne narzędzia.

Sprawdź szczegóły

Zgodnie z wymogami producenta, rowery marki Unibike wysyłamy wyłącznie w opcji Komfort.

Usługa premium Komfort

Usługa podstawowa Standard Za darmo
rower do samodzielnego złożenia

Masz umiejętności i wiedzę umożliwiające samodzielne złożenie roweru? Możesz zamówić swój nowy jednoślad w formie, jaka przychodzi od producenta – do własnoręcznego złożenia. Od początku do końca procesu masz całkowitą kontrolę nad montażem każdego z komponentów, regulacją przerzutek i hamulców, czy ustawieniem części pod siebie.

Opcja samodzielnego złożenia sprawdzi się u doświadczonych kolarzy, którzy doskonale znają budowę roweru i wiedzą jak należy tego dokonać. Przy samodzielnym montażu potrzebujesz dobrze wyposażonego warsztatu – narzędzia do montażu nie są wysyłane wraz z rowerem.

Przed wyborem tej opcji zapoznaj się z warunkami gwarancji. Wielu producentów wymaga, by rower przeszedł przegląd po przejechaniu 100 km aby spełniał warunki gwarancji.

Usługa podstawowa Standard

Niezależnie od tego czy wybierzesz rower do samodzielnego złożenia czy złożony w 99%, pamiętaj by sprawdzić karton przy kurierze. Jednoślady dostarczamy za pomocą kuriera AmbroExpress, z możliwością dokupienia usługi wniesienia paczki do domu przez zespół dwóch kurierów.

Gdy karton z rowerem już będzie w twoich rękach przed jego otwarciem dopilnuj, by znajdował się we właściwej pozycji – nasze kartony ze złożonymi rowerami posiadają specjalne strzałki umożliwiające odróżnienie góry od dołu, kartony producentów posiadają swoje oznaczenia, często w postaci logo marki. Otwierając karton uważaj, by się nie skaleczyć – takie paczki zamykane są za pomocą dużych, ostrych zszywek.

Po otwarciu w kartonie znajdziesz wszystkie części roweru gotowe do złożenia w przypadku wyboru usługi Standard lub złożony rower, w którym należy obrócić i dokręcić kierownicę oraz zamontować pedały w przypadku usługi Komfort.

Rowerki biegowe dostępne w naszym sklepie nie podlegają usłudze złożenia i dostarczane są standardowym kurierem.

Dodatkowe opcje dla klientów z Trójmiasta i okolic

Klienci mieszkający w Trójmieście i jego okolicach mogą skorzystać także z dwóch możliwości, w których otrzymają rower złożony w 100%.

Dostawa własna Wysepka od 100.00 zł

Nasz pracownik dostarczy do ciebie całkowicie złożony i przygotowany do jazdy rower, pomoże z ustawieniem siodełka oraz odpowie na twoje pytania związane z zakupionym sprzętem.

Opłata za dostawę wynosi 100.00 zł dla pierwszych 15 kilometrów. Każdy kolejny kilometr to dodatkowy koszt 5.00 zł. Odległość liczona jest od naszego sklepu przy al. Grunwaldzkiej 470 w Gdańsku. Usługa świadczona jest do 100 km.

Odbiór osobisty Za darmo

Zakupione produkty możesz odebrać osobiście w naszym sklepie stacjonarnym w hali Olivia w Gdańsku. Otrzymasz od nas wiadomość, gdy gotowy do jazdy rower będzie czekał na odbiór w salonie.

Opinie (0)

Brak opinii
Wysepka Sp. Z o.o. Reviews with ekomi-pl.com

check Produkt dodany do porównania.

check Produkt dodany do listy życzeń

Loading...