Rower szosowy SPECIALIZED Allez Sport
90025-7444Cztery dekady po tym, jak pierwszy Specialized Allez trafił na drogę, nowy Allez jest jeszcze lepszy. Najlżejszy w swojej klasie, zapewnia większą pewność, wszechstronność i wydajność niż kiedykolwiek wcześniej - dla większej liczby rowerzystów niż kiedykolwiek wcześniej.
Niezależnie od tego, czy szukasz wysokiej jakości stopu, chcesz roweru na weekendowe przejażdżki i szybkie dojazdy do pracy, czy też dopiero zaczynasz swoją szosową podróż, wydajność na drodze zaczyna się od Specialized Allez.
Najlżejszy w klasie: Począwszy od wysokiej jakości stopu E5 z podwójnym cieniowaniem, rama Allez waży zaledwie 1375 gramów (w oparciu o wagi zestawów ram produkcyjnych. Rzeczywista waga może się nieznacznie różnić), zapewniając szybkie i zwinne wyczucie na drodze. Dodatkowo, w pełni karbonowy widelec jeszcze bardziej zmniejsza wagę (nie ma tu ukrytej rury sterowej ze stopu), jednocześnie pomagając wygładzić jazdę. A dzięki nowoczesnym, przemyślanym wyborom konstrukcyjnym nie jest zaskoczeniem, że Allez jest również najlżejszy w swojej klasie.
Niesamowita pewność: Ta wysokiej jakości rama ze stopu E5 jest lekka, szybka, trwała i, czy wspominaliśmy, wspaniała? Doskonały stosunek sztywności do masy w połączeniu z niezrównaną siłą hamowania dwutłokowych hamulców tarczowych na każdą pogodę zapewnia najwyższą pewność przy każdej prędkości. Ponadto, marka Specialized wykorzystała legendarną geometrię wytrzymałościową roweru Roubaix, aby zapewnić niezrównany komfort na długich kilometrach i stabilne prowadzenie, zapewniając jednocześnie, że Allez może nadal przecinać krętą drogę jak czysty rower wyścigowy.
Wszechstronność i wydajność: Tak samo zdolny do zawiezienia Cię do pracy lub na zajęcia, jak i do sprawdzenia lokalnego KOM lub weekendowej jazdy grupowej. Mocowania bagażnika i błotników zapewniają, że Allez jest wystarczająco wszechstronny na każdą drogę, na którą go zabierzesz. Dzięki prześwitowi na opony do 35 mm (32 mm z błotnikami) będziesz gotowy na najtrudniejsze drogi, a nawet lekki szuter. Jeśli drogi staną się strome, Allez ma szeroki zakres przełożeń, aby zapewnić komfortowe obroty i wydajną jazdę.
- Płynna zmiana przełożeń Shimano z tarczami 50-34 z przodu i kasetą 11-32 z tyłu zapewnia wszechstronność, aby nadążyć za dynamicznymi przejażdżkami grupowymi lub pokonać najbardziej stromy podjazd podczas dojazdów do pracy.
- Opony 30 mm zapewniają elastyczność w zakresie niższego ciśnienia - wygładzając nierówne drogi, a większa powierzchnia styku zapewnia większą pewność podczas każdej jazdy.
- Hamulce tarczowe z tarczami 160 mm z przodu i z tyłu zapewniają większą siłę hamowania i modulację w każdych warunkach pogodowych.
- W pełni karbonowy widelec i rama ze stopu E5 z dającą pewność geometrią szosową zapewniają idealną pozycję na przejażdżki grupowe lub samotne przygody na szosie. Ukryte mocowania błotników i bagażnika oznaczają, że Allez z łatwością poradzi sobie również z całorocznymi dojazdami do pracy.
Specyfikacja
-
Rama
-
Rama
- Specialized E5 Premium Aluminum, flat mount disc, rack and fender eyelets, fully manipulated tubing w/ SmoothWelds, internal cable routing, threaded BB, 12x142mm thru-axle
-
Waga
- 9.04 kg (rozmiar 56)
-
Materiał
- Aluminium
-
Rama
-
Napęd
-
Napęd
- 2x10
-
Korbowód
- Praxis Alba - 50/34t
-
Przednia przerzutka
- Shimano Tiagra, braze-on
-
Tylna przerzutka
- Shimano Tiagra, 10-speed
-
Manetki
- Shimano Tiagra Disc 4720, 10-speed
-
Kaseta
- Sunrace, 10-speed, 11-32t
-
Łańcuch
- KMC X10, 10-Speed
-
Suport
- Praxis 68mm BSA
-
Napęd
-
Amortyzacja
-
Widelec
- Specialized FACT full carbon, flat mount disc, 1-1/8" to 1-3/8" taper, fender eyelets, 12x100mm thru-axle
-
Widelec
-
Hamulce
-
Hamulce
- Shimano Tiagra, Hydraulic disc - 160/160 mm rotor
-
Hamulce
-
Koła
-
Rozmiar kół
- 700C
-
Obręcze
- Axis Sport Disc
-
Opony
- Specialized Roadsport, 700X30c
-
Dętki
- 700x28-32, 48mm Presta Valve
-
Rozmiar kół
-
Komponenty
-
Siodło
- Body Geometry Bridge Saddle, steel rails
-
Kierownica
- Specialized Shallow Drop, 70x125mm, 31.8mm clamp
-
Mostek
- 3D-forged alloy, 31.8mm, 7-degree rise
-
Sztyca
- Alloy, 2-bolt Clamp, 12mm offset, 27.2mm, anti-corrosion hardware
-
Zacisk sztycy
- Bolt-type, Rack Compatable 31.8mm
-
Owijka
- Specialized S-Wrap
-
Siodło
-
Pozostałe
-
Płeć
- Męskie
- Damskie
-
Kolekcja
- 2025
-
Płeć
-
Informacje handlowe
-
GTIN (EAN)
- 196625161452
-
Kod producenta
- 90025-7444
-
GTIN (EAN)
Gwarancja
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są dwuletnią gwarancją producenta.
Niektórzy producenci oferują możliwość przedłużenia gwarancji. Szczegółowe warunki przedłużonej gwarancji znajdziesz na poniższych informacjach od producentów: Specialized, Scott, Puky, Unibike
Pakowanie i dostawa
Kupiłeś swój wymarzony rower z wysyłką do domu i zastanawiasz się co dalej?
Nie martw się wszystko Ci wytłumaczymy!
Rower dostarczony zostanie przez kuriera firmy AmbroExpress, prosto pod Twoje drzwi. Przy odbiorze sprawdź czy karton nie został uszkodzony podczas transportu. Jeżeli jest wszystko w porządku możesz go śmiało przyjąć do siebie.
Następnie czeka Cię najlepszy moment - rozpakowywanie swojej wyczekiwanej przesyłki.
1. Zwróć uwagę na strzałki umieszczone na kartonie (góra, dół) aby nie otworzyć go do góry nogami.
2. Zacznij od góry usuwać metalowe zszywki mocujące. Uważaj, bo mogą być ostre!
Po upewnieniu się, że wszystkie zszywki zostały wyjęte możesz przejść do otwierania kartonu.
Powinien ukazać ci się dobrze zabezpieczony rower z piankowymi osłonkami na ramie, kierownicy, przerzutce i innych miejscach szczególnie narażonych w transporcie.
Znajdziesz tam również kartonik, w którym umieściliśmy kartę gwarancyjną roweru, klucz imbusowy (do ustawienia kierownicy), klucz do pedałów oraz pedały.
Umieściliśmy tam także listę rzeczy, które zostały sprawdzone podczas przygotowywania twojego roweru oraz tego co zostało wyregulowane, ponieważ po wypakowaniu swojego roweru jest on gotowy do pierwszych jazd.
1. Po odbezpieczeniu wszystkich miejsc możesz przejść do ustawiania kierownicy. Stań nad ramą roweru, aby mieć pewność przy ustawianiu, że będzie ona prostopadła do koła i dokręć ją dołączonym przez nas kluczem imbusowym.
2. Następnie przejdź do wkręcania pedałów. Pamiętaj aby sprawdzić, który pedał jest prawy a który lewy, aby je odpowiednio umiejscowić. Wkręcaj je zawsze w kierunku jazdy.
3. Ostatnim krokiem jest ustawienie wysokości siodełka pod siebie i rower mamy gotowy.
Nie pozostaje Ci nic innego niż cieszyć się pierwszymi jazdami, ponieważ rower został do tego przygotowany oraz wyregulowany.