Poprzedni keyboard_arrow_left
Następny keyboard_arrow_right
Rower szosowy SPECIALIZED Tarmac SL8 Pro - eTap 25
Rower szosowy SPECIALIZED Tarmac SL8 Pro - eTap 25
Rower szosowy SPECIALIZED Tarmac SL8 Pro - eTap 25
Rower szosowy SPECIALIZED Tarmac SL8 Pro - eTap 25
Rower szosowy SPECIALIZED Tarmac SL8 Pro - eTap 25
Rower szosowy SPECIALIZED Tarmac SL8 Pro - eTap 25

Rower szosowy SPECIALIZED Tarmac SL8 Pro - SRAM Force eTap AXS

94925-1056
  • Napęd: 2x12
  • Rozmiar kół: 700C
  • Materiał: Carbon
Przewiń do pełnej specyfikacji

Rozmiar:

Kolor:

36 499,00 zł Oszczędzasz 6 401,00 zł
42 900,00 zł – najniższa cena z 30 dni przed obniżką

    Wysyłka w 1/3 dni robocze

    Do 30 rat 0%!

    Płatności odroczone
    Sprawdź ratę
    Sprawdź ratę
    Loading...
    Weź w leasing

Połączenie aerodynamiki, lekkości i jakości jazdy, które wydawało się niemożliwe, sprawia, że pod względem prędkości Specialized Tarmac SL8 nie ma sobie równych. Po ośmiu generacjach i ponad dwóch dekadach rozwoju to już nie tylko najszybszy Tarmac – to najszybszy rower szosowy na świecie. Czy Twoje nogi są na to gotowe?

Sama aerodynamika czy lekkość nie są gwarancją wygrywania – liczy się prędkość. Aby ją osiągnąć, trzeba stworzyć wyjątkową kombinację aerodynamiki, lekkości, sztywności i amortyzacji. W oparciu o symulacje wyścigów z wykorzystaniem rzeczywistych danych zespół Specialized Ride Science potwierdził, że na kluczowych trasach Tarmac SL8 to najszybszy rower szosowy w historii – 16,6 s szybszy na dystansie 40 km, 128 s szybszy na trasie wyścigu Mediolan – San Remo i 20 s szybszy na legendarnym podjeździe Tourmalet.

Aero w każdym calu: Specialized stawia na aerodynamikę nie tylko tam, gdzie dobrze wygląda, ale przede wszystkim tam, gdzie ma znaczenie, czyli przy krawędzi natarcia. Dzięki temu Specialized stworzyło swój najbardziej aerodynamiczny rower szosowy w historii – nawet bardziej niż Venge. Maksymalne korzyści przepływu powietrza gwarantuje nowa główka modelu Tarmac – Speed Sniffer. Rurę sterową, która wyznacza szerokość główki ramy, przesunięto w tył, dzięki czemu krawędź natarcia może być ostrzejsza, zapewniając znacznie mniejszy opór. Korzystając z nowych przepisów UCI, w modelu Tarmac SL8 zastosowano najwęższą i najbardziej aerodynamiczną sztycę w historii. Dzięki temu szybkie, niekorzystne powietrze łatwiej przepływa wokół nóg. Czujesz już zapach zwycięstwa?

Minimalna masa, maksymalna aerodynamika: W modelu Tarmac SL8 wykorzystano wiedzę zdobytą przy tworzeniu modelu Aethos. Dzięki temu udało się osiągnąć minimalną masę wymaganą przez UCI, a jednocześnie pełną aerodynamikę. Stworzono niezwykłą ramę o masie 685 gramów, czyli o 15% lżejszą niż w modelu Tarmac SL7 i najlżejszą w World Tourze*. Ponieważ priorytetem Specialized była lekkość, zastosowano wnioski z modelu Aethos przy wyborze rury dolnej, podsiodłowej i tylnej części ramy. Kształt ramy przenosi obciążenie tak skutecznie, że dodatkowe karbonowe warstwy usztywniające stają się zbędne. *Oczywiście nie licząc etapu Touru, podczas którego Kasper Asgreen ścigał się na rowerze z 585-gramową ramą Aethos.

Piekielna prędkość, niebiańskie prowadzenie: Ogromny wzrost sztywności do masy (poprawa o 33% w porównaniu do SL7) sprawia, że Tarmac SL8 przenosi legendarne prowadzenie, agresywną reakcję i sprawdzoną w mistrzostwach świata geometrię na wyższy poziom. Rower jest sztywniejszy przy pedałowaniu, gwarantuje precyzję sterowania i zapewnia wygodną jazdę na siodełku, co wyznacza nową jakość komfortu roweru szosowego. Dzięki technologii Rider-First Engineering, każdy rowerzysta, niezależnie od rozmiarów, zyskuje niepowtarzalną jakość jazdy i prowadzenia. Tarmac SL8 to 6% więcej amortyzacji na siodełku i poruszanie się po nierównych drogach płynnie i z wyczuciem, co jest unikalne w świecie sztywnych rowerów szosowych. Z modelu SL7 pozostała sprawdzona geometria Tarmaca i 32-milimetrowy prześwit na opony, co zapewnia uniwersalność dzięki łatwej zmianie na większe opony, gdy zajdzie potrzeba.

Płeć nie ma znaczenia: Okazuje się, że dwaj rowerzyści mogą różnić się od siebie bardziej niż rowerzysta i rowerzystka. Dane oparte na płci nie są więc wystarczające, aby stworzyć rower idealny. Oznacza to, że podział rowerów na damskie i męskie jest arbitralny i przestarzały. Z modelem Tarmac SL8 każda osoba może poprawiać swoje wyniki – płeć nie ma już znaczenia.

  • Tarmac SL8 Pro zapewnia wyjątkowe osiągi dzięki pełnej grupie osprzętu SRAM Force eTap AXS z miernikiem mocy, kołom Tubeless Ready Roval Rapide CL II oraz kierownicy Roval Rapide z mostkiem SL7. Gotowy do jazdy zaraz po rozpakowaniu.

Specyfikacja

  • Rama
    • Rama
      • Tarmac SL8 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
    • Materiał
      • Carbon
    • Waga
      • 7.44 kg (rozmiar 56 cm)
  • Napęd
    • Napęd
      • 2x12
    • Korbowód
      • SRAM Force DUB, Power Meter, 48-35t
    • Przednia przerzutka
      • SRAM Force eTAP AXS, braze-on
    • Tylna przerzutka
      • SRAM Force eTAP AXS, 12-speed
    • Manetki
      • SRAM Force eTap AXS
    • Kaseta
      • SRAM Force, 12-speed, 10-33t
    • Łańcuch
      • SRAM Force 12-speed
    • Suport
      • SRAM DUB BSA 68
  • Amortyzacja
    • Widelec
      • Tarmac SL8 FACT 10r Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
  • Hamulce
    • Hamulce
      • SRAM Force eTAP AXS, hydraulic disc
  • Koła
    • Rozmiar kół
      • 700C
    • Opony
      • S-Works Turbo, 2BR, 700x26mm
    • Dętki
      • Turbo Ultralight, 60mm Front, 80mm Rear, Presta valve
    • Zestaw kołowy
      • Roval Rapide CL II, 21mm internal width carbon rim tubeless ready, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes, 51mm depth (front)/60mm depth (rear)
  • Komponenty
    • Siodło
      • Power Pro Mirror, hollow-ti rail, 155 mm
    • Kierownica
      • Roval Rapide Cockpit, Integrated Bar/Stem
    • Mostek
      • Tarmac integrated stem, 6-degree
    • Sztyca
      • S-Works Tarmac SL8 Carbon seat post, FACT Carbon, 15mm offset
    • Zacisk sztycy
      • Tarmac integrated wedge
    • Owijka
      • Supacaz Super Sticky Kush
  • Pozostałe
    • Płeć
      • Męskie
      • Damskie
    • Kolekcja
      • 2025
  • Informacje handlowe
    • GTIN (EAN)
      • 196625191213
    • Kod producenta
      • 94925-1056
    • Marka
    • Producent
      • Specialized Bicycle Components, Inc.
      • 15130 Concord Circle
      • CA 95037 Morgan Hill
      • Stany Zjednoczone
      • info@specialized.com
    • Podmiot odpowiedzialny
      • Specialized Europe B.V.
      • Utrechtseweg 310 - Building B01
      • 6812 AR Arnhem
      • Holandia
      • info@specialized.com

Geometria

44
49
52
54
56
58
61
44 49 52 54 56 58 61
Crank Length 165mm 165mm 170mm 172.5mm 172.5mm 175mm 175mm
Handlebar Width 380mm 380mm 400mm 400mm 420mm 420mm 440mm
Stem Length 75mm 75mm 90mm 100mm 100mm 110mm 110mm
Saddle Width 155mm 155mm 155mm 143mm 143mm 143mm 143mm
Seatpost Length 300mm 300mm 300mm 380mm 380mm 380mm 380mm
A Frame Stack 501mm 514mm 527mm 544mm 565mm 591mm 612mm
B Frame Reach 366mm 375mm 380mm 384mm 395mm 402mm 408mm
Stack to Stem 509mm 522mm 535mm 552mm 573mm 599mm 620mm
Reach to Stem 363mm 372mm 377mm 381mm 393mm 400mm 406mm
C Head Tube Length 99mm 109mm 120mm 137mm 157mm 184mm 204mm
D Head Tube Angle 70.5° 71.75° 72.5° 73° 73.5° 73.5° 74°
E BB Height 266mm 266mm 266mm 268mm 268mm 268mm 268mm
BB Drop 74mm 74mm 74mm 72mm 72mm 72mm 72mm
Trail 71mm 63mm 58mm 58mm 55mm 55mm 52mm
Fork Length, Full 370mm 370mm 370mm 370mm 370mm 370mm 370mm
Fork Rake/Offset 47mm 47mm 47mm 44mm 44mm 44mm 44mm
Front Center 572mm 574mm 577mm 579mm 592mm 606mm 613mm
F Chainstay Length 410mm 410mm 410mm 410mm 410mm 410mm 410mm
G Wheelbase 970mm 973mm 975mm 978mm 991mm 1006mm 1013mm
H Top Tube Length, Horizontal 496mm 509mm 531mm 541mm 563mm 577mm 595mm
I Bike Standover Height 723mm 735mm 746mm 768mm 786mm 808mm 834mm
J Seat Tube Length 433mm 445mm 456mm 473mm 494mm 515mm 545mm
K Seat Tube Angle 75.5° 75.5° 74° 74° 73.5° 73.5° 73°

Gwarancja

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są dwuletnią gwarancją producenta.

Niektórzy producenci oferują możliwość przedłużenia gwarancji. Szczegółowe warunki przedłużonej gwarancji znajdziesz na poniższych informacjach od producentów: Specialized, Scott, Puky, Unibike

Pakowanie i dostawa

Usługa premium Komfort 59.00 zł
rower złożony w 99%, praktycznie gotowy do jazdy

Preferujesz bardziej komfortową opcję i chcesz móc korzystać z jednośladu zaraz po otwarciu pudełka? Nasi mechanicy rowerowi złożą Twoje nowe dwa kółka przed wysyłką i spakują do specjalnie zaprojektowanego przez nas kartonu na złożony jednoślad.

Rower złożony w 99% jest niemalże gotowy do jazdy – musisz jedynie ustawić w nim kierownicę i przykręcić pedały. W zestawie z jednośladem otrzymasz wszystkie potrzebne narzędzia.

Sprawdź szczegóły

Zgodnie z wymogami producenta, rowery marki Unibike wysyłamy wyłącznie w opcji Komfort.

Rowery elektryczne wysyłamy wyłącznie w opcji Komfort.

Usługa premium Komfort

Usługa podstawowa Standard Za darmo
rower do samodzielnego złożenia

Masz umiejętności i wiedzę umożliwiające samodzielne złożenie roweru? Możesz zamówić swój nowy jednoślad w formie, jaka przychodzi od producenta – do własnoręcznego złożenia. Od początku do końca procesu masz całkowitą kontrolę nad montażem każdego z komponentów, regulacją przerzutek i hamulców, czy ustawieniem części pod siebie.

Opcja samodzielnego złożenia sprawdzi się u doświadczonych kolarzy, którzy doskonale znają budowę roweru i wiedzą jak należy tego dokonać. Przy samodzielnym montażu potrzebujesz dobrze wyposażonego warsztatu – narzędzia do montażu nie są wysyłane wraz z rowerem.

Przed wyborem tej opcji zapoznaj się z warunkami gwarancji. Wielu producentów wymaga, by rower przeszedł przegląd po przejechaniu 100 km aby spełniał warunki gwarancji.

Usługa podstawowa Standard

Niezależnie od tego czy wybierzesz rower do samodzielnego złożenia czy złożony w 99%, pamiętaj by sprawdzić karton przy kurierze. Jednoślady dostarczamy za pomocą kuriera AmbroExpress, z możliwością dokupienia usługi wniesienia paczki do domu przez zespół dwóch kurierów.

Gdy karton z rowerem już będzie w twoich rękach przed jego otwarciem dopilnuj, by znajdował się we właściwej pozycji – nasze kartony ze złożonymi rowerami posiadają specjalne strzałki umożliwiające odróżnienie góry od dołu, kartony producentów posiadają swoje oznaczenia, często w postaci logo marki. Otwierając karton uważaj, by się nie skaleczyć – takie paczki zamykane są za pomocą dużych, ostrych zszywek.

Po otwarciu w kartonie znajdziesz wszystkie części roweru gotowe do złożenia w przypadku wyboru usługi Standard lub złożony rower, w którym należy obrócić i dokręcić kierownicę oraz zamontować pedały w przypadku usługi Komfort.

Rowerki biegowe dostępne w naszym sklepie nie podlegają usłudze złożenia i dostarczane są standardowym kurierem.

Dodatkowe opcje dla klientów z Trójmiasta i okolic

Klienci mieszkający w Trójmieście i jego okolicach mogą skorzystać także z dwóch możliwości, w których otrzymają rower złożony w 100%.

Dostawa własna Wysepka od 100.00 zł

Nasz pracownik dostarczy do ciebie całkowicie złożony i przygotowany do jazdy rower, pomoże z ustawieniem siodełka oraz odpowie na twoje pytania związane z zakupionym sprzętem.

Opłata za dostawę wynosi 100.00 zł dla pierwszych 15 kilometrów. Każdy kolejny kilometr to dodatkowy koszt 5.00 zł. Odległość liczona jest od naszego sklepu przy al. Grunwaldzkiej 470 w Gdańsku. Usługa świadczona jest do 100 km.

Odbiór osobisty Za darmo

Zakupione produkty możesz odebrać osobiście w naszym sklepie stacjonarnym w hali Olivia w Gdańsku. Otrzymasz od nas wiadomość, gdy gotowy do jazdy rower będzie czekał na odbiór w salonie.

Opinie (0)

Brak opinii
Wysepka Sp. Z o.o. Reviews with ekomi-pl.com

check Produkt dodany do porównania.

check Produkt dodany do listy życzeń

Loading...