Rower fitness SPECIALIZED Sirrus X 2.0
92424-8102Oferując bezprecedensowe połączenie komfortu, wydajności i zwinnego prowadzenia, Sirrus X wyróżnia się na asfalcie, błocie i w każdym innym terenie.
Płynny, wygodny i wydajny: Sirrus X zapewnia najbardziej płynną jazdę w swojej klasie. Z większymi, wzbudzającymi zaufanie oponami, nieco bardziej wyprostowaną pozycją jazdy i super intuicyjnym napędem one-by.
Rider-first engineered: Podobnie jak w przypadku wszystkich rowerów wyczynowych Specialized, geometria każdej ramy jest unikalna. Oznacza to, że dla każdej ramy każdy rozmiar rury jest specjalnie dobrany, aby uzyskać optymalną równowagę między sztywnością, masą i reakcją, aby zapewnić, że niezależnie od rozmiaru, na którym jeździsz, doświadczysz najlepszej jazdy na świecie.
Zwinny: Wiodąca w swojej klasie lekkość, wyjątkowa wydajność pedałowania i precyzja sterowania łączą się w celu uzyskania pewnej, niemal telepatycznej charakterystyki prowadzenia.
- Lekka rama ze stopu A1 z czystym wewnętrznym prowadzeniem linek, o 1,7 kg lżejsza niż model Specialized Crosstrail Hydro.
- Maksymalna kontrola dzięki intuicyjnej zmianie przełożeń z szerokim zakresem 1x8 i mocnymi hydraulicznymi hamulcami tarczowymi.
- Łatwość jazdy w trudnym terenie dzięki szybko toczącym się oponom Specialized Pathfinder 42c z opatentowaną mieszanką gumy Gripton.
Specyfikacja
-
Rama
-
Rama
- Specialized A1 Premium Aluminum, Fitness Geometry, butted tubing, internal cable routing, flat-mount disc, quick-release, Plug + Play rack/fender mounts
-
Waga
- 12.08 kg (rozmiar L)
-
Materiał
- Aluminium
-
Rama
-
Napęd
-
Napęd
- 1x8
-
Korbowód
- Alloy Forged Arms, narrow-wide chainring w/ chainguard, 40t
-
Tylna przerzutka
- microSHIFT Acolyte, 8-speed
-
Manetki
- microSHIFT Acolyte, 8-speed
-
Kaseta
- microSHIFT Acolyte CS-H084, 12-42t, 8-speed
-
Łańcuch
- KMC X8 w/ Missing Link™
-
Suport
- BSA, square-taper, 68mm
-
Napęd
-
Amortyzacja
-
Widelec
- Hi-Ten steel, flat-mount disc, Plug + Play fender mounts, low rider rack mounts, quick-release
-
Widelec
-
Hamulce
-
Hamulce
- Promax F1, hydraulic disc, flat-mount, 160/160 mm
-
Hamulce
-
Koła
-
Rozmiar kół
- 700C
-
Obręcze
- 700C disc, double-wall alloy, 22mm depth, 21mm internal width, 32h
-
Szprychy
- Stainless, 14g
-
Przednia piasta
- Alloy, 6-bolt disc, loose ball bearing, quick-release, 32h
-
Tylna piasta
- Alloy, 6-bolt disc, 8-/9-speed freehub, loose ball bearing, quick-release, 32h
-
Opony
- Pathfinder Sport, 700x42mm
-
Dętki
- Standard 40mm SV 700x32-50
-
Rozmiar kół
-
Komponenty
-
Siodło
- Bridge Sport, Steel rails, 155/143mm
-
Kierownica
- Alloy Mini Rise, 9-degree backsweep, 15mm rise, 31.8mm
-
Chwyty kierownicy
- Specialized Neutralizer, Body Geometry, locking grip
-
Mostek
- 3D-forged alloy, 31.8mm, 7-degree rise
-
Sztyca
- Alloy, 12mm offset, 2-bolt clamp, 27.2mm
-
Zacisk sztycy
- Bolt-type, 31.8mm
-
Pedały
- Specialized Body Geometry Fitness, platform, plastic
-
Siodło
-
Pozostałe
-
Płeć
- Męskie
- Damskie
-
Kolekcja
- 2024
-
Płeć
-
Informacje handlowe
-
Kod producenta
- 92424-8102
-
GTIN (EAN)
- 888818975921
-
Kod producenta
Gwarancja
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są dwuletnią gwarancją producenta.
Niektórzy producenci oferują możliwość przedłużenia gwarancji. Szczegółowe warunki przedłużonej gwarancji znajdziesz na poniższych informacjach od producentów: Specialized, Scott, Puky, Unibike
Pakowanie i dostawa
Kupiłeś swój wymarzony rower z wysyłką do domu i zastanawiasz się co dalej?
Nie martw się wszystko Ci wytłumaczymy!
Rower dostarczony zostanie przez kuriera firmy AmbroExpress, prosto pod Twoje drzwi. Przy odbiorze sprawdź czy karton nie został uszkodzony podczas transportu. Jeżeli jest wszystko w porządku możesz go śmiało przyjąć do siebie.
Następnie czeka Cię najlepszy moment - rozpakowywanie swojej wyczekiwanej przesyłki.
1. Zwróć uwagę na strzałki umieszczone na kartonie (góra, dół) aby nie otworzyć go do góry nogami.
2. Zacznij od góry usuwać metalowe zszywki mocujące. Uważaj, bo mogą być ostre!
Po upewnieniu się, że wszystkie zszywki zostały wyjęte możesz przejść do otwierania kartonu.
Powinien ukazać ci się dobrze zabezpieczony rower z piankowymi osłonkami na ramie, kierownicy, przerzutce i innych miejscach szczególnie narażonych w transporcie.
Znajdziesz tam również kartonik, w którym umieściliśmy kartę gwarancyjną roweru, klucz imbusowy (do ustawienia kierownicy), klucz do pedałów oraz pedały.
Umieściliśmy tam także listę rzeczy, które zostały sprawdzone podczas przygotowywania twojego roweru oraz tego co zostało wyregulowane, ponieważ po wypakowaniu swojego roweru jest on gotowy do pierwszych jazd.
1. Po odbezpieczeniu wszystkich miejsc możesz przejść do ustawiania kierownicy. Stań nad ramą roweru, aby mieć pewność przy ustawianiu, że będzie ona prostopadła do koła i dokręć ją dołączonym przez nas kluczem imbusowym.
2. Następnie przejdź do wkręcania pedałów. Pamiętaj aby sprawdzić, który pedał jest prawy a który lewy, aby je odpowiednio umiejscowić. Wkręcaj je zawsze w kierunku jazdy.
3. Ostatnim krokiem jest ustawienie wysokości siodełka pod siebie i rower mamy gotowy.
Nie pozostaje Ci nic innego niż cieszyć się pierwszymi jazdami, ponieważ rower został do tego przygotowany oraz wyregulowany.