Poprzedni keyboard_arrow_left
Następny keyboard_arrow_right
Siodełko rowerowe ERGON SR Allroad Core Pro Men
Siodełko rowerowe ERGON SR Allroad Core Pro Men
Siodełko rowerowe ERGON SR Allroad Core Pro Men
Siodełko rowerowe ERGON SR Allroad Core Pro Men
Siodełko rowerowe ERGON SR Allroad Core Pro Men

Siodełko rowerowe ERGON SR Allroad Core Pro Men

ER-44063010

Rozmiar:

749,90 zł
Produkt jest dostępny!

    Kup teraz, otrzymasz pojutrze!

    Super! Wyślemy Ci ten produkt za darmo!

    Loading...
    Weź w leasing LeaseNow

    30 dni na zwrot

Wraz z serią SR Allroad, Ergon stworzył siodełko, które zapewnia sportową wydajność, zdolną do pokonywania asfaltu z taką samą łatwością, jak utwardzona droga gruntowa. Idealnie dostosowane do współczesnego kolarstwa szosowego, technologia CORE HD® siodełka łączy ergonomiczny komfort bez poświęcania dynamicznej zabawy na rowerze.

Innowacyjna konstrukcja siodełka SR Allroad Core Pro oferuje zupełnie nowe wrażenia z jazdy: wstrząsy i wibracje na drodze są w pełni tłumione, drętwienie w okolicy krocza jest łagodzone, a nacisk na siedzenie jest znacznie zmniejszony - co pozwala w pełni zsynchronizować się z rowerem, niezależnie od wybranej ścieżki.

  • Pełna kontrola wstrząsów powierzchniowych
  • Powierzchnia redukująca ciśnienie
  • Precyzyjna reakcja na jazdę

Przeznaczenie: Allroad / gravel / cyclocross / szosa

Technologia: Core HD®

Rdzeń ergonomiczny: BASF Infinergy® (E-TPU / Closed Cell Particle Foam)

Skorupa: Kompozyt karbonowy

Szyny: TiNox

Powłoka: Mikrofibra

Wypełnienie: Orthopedic Comfort Foam

Maksymalne obciążenie: 100 kg

POMYSŁOWA ZASADA DZIAŁANIA

Ergonomiczny rdzeń siodełka

Konstrukcja Ergon CORE HD® (z innowacyjnym materiałem BASF Infinergy®) pochłania wstrząsy drogowe i znacznie zmniejsza nacisk na siodełko. Ergonomiczny rdzeń między skorupą siodełka a pianką siedziska zapewnia sportowe i mocne, a jednocześnie wygodne odczucia podczas jazdy na rowerze szosowym.

INNOWACYJNY MATERIAŁ INFINERGY®

Płynna jazda

Materiał Infinergy® firmy BASF wyznacza nowe standardy tłumienia wstrząsów i drgań w rowerach szosowych. Po ustąpieniu nacisku na siodełko, Ergon CORE HD®, który składa się z tysięcy cząsteczek pianki, błyskawicznie powraca do swojego pierwotnego kształtu - nawet pod ciągłym obciążeniem! Wiodący producenci butów do biegania również używają tej pianki E-TPU na całym świecie z wielkim sukcesem.

IDEALNY KSZTAŁT

Innowacyjny ergonomiczny rdzeń do jazdy w zróżnicowanym terenie

Ta wyjątkowa konstrukcja siodełka do rowerów szosowych oferuje zupełnie nowe wrażenia z jazdy: takie, które są rewelacyjnie wygodne, a jednocześnie sportowe nawet poza drogą.

PEŁNY TŁUMIK

Pochłania wstrząsy i wibracje

Ergonomiczny rdzeń skutecznie filtruje drgania i nierówności podłoża nawet podczas jazdy na całej powierzchni siedziska.

PIANKA ORTOPEDYCZNA AIRCELL

Wygodne i trwałe

Wyściółka SR Allroad Core Men jest wykonana z ortopedycznej pianki AirCell. Jest ona szczególnie ergonomiczna dla kolarstwa szosowego, ale pozostaje niezwykle trwała. Nacisk struktur kostnych jest znacznie lepiej rozłożony poprzez zwiększenie siły odbicia, co pomaga w rozpraszaniu wibracji.

SIEDZISKO Z KOMPOZYTU WĘGLOWEGO

Lekkość i wydajność

Skorupa SR Allroad Core Pro i SR Allroad Core Pro Carbon jest wykonana z kompozytu węglowego. Daje to siodełku mocniejsze, bardziej responsywne wyczucie i wysoką trwałość, jednocześnie oszczędzając około 10 gramów wagi.

Minimalizowanie dyskomfortu związanego z siodełkiem

Podczas jazdy na rowerze większość ciężaru ciała spoczywa na małej powierzchni siodełka. Jeśli ciężar nie jest równomiernie przeniesiony na struktury kostne, niepotrzebne naciski rozkładają się na wrażliwe obszary tkanek miękkich. Kanał odciążający pomaga, ale nie jest jedynym ważnym czynnikiem.

Aby zapewnić ergonomiczny rozkład nacisku, należy wziąć pod uwagę korelacje między odległością między kośćmi a kątem siedzenia. Ergonomiczne siodełko rowerowe powinno mieć wystarczającą powierzchnię styku, ale jednocześnie umożliwiać swobodny ruch ud. Co więcej, jazda na rowerze nie jest statyczna. Pod górę rowerzysta intuicyjnie przesuwa się w kierunku nosa siodełka, aby przesunąć środek ciężkości ciała do przodu. Odwrotna sytuacja ma miejsce podczas jazdy w dół.

Ergon bierze te czynniki pod uwagę podczas projektowania wszystkich swoich siodełek. Istnieją specjalne modele dla określonych dyscyplin, dostosowane zarówno do kolarzy rekreacyjnych, jak i zawodowych. W każdym modelu siodełka dostępne są dwie szerokości, aby jeszcze bardziej zaspokoić potrzeby każdego rowerzysty w zakresie komfortu.

Zdrowie mężczyzn

Zespół ds. rozwoju Ergon przeprowadził intensywne badania na temat zdrowia mężczyzn. Odkryli, że główną przyczyną dolegliwości podczas jazdy na rowerze jest siodełko. Często mężczyźni doświadczają zbyt dużego nacisku na okolice krocza, co prowadzi do bólu, dyskomfortu, drętwienia i potencjalnie poważniejszych problemów zdrowotnych. SR Allroad Core Men łagodzi ten nacisk dzięki bardzo specyficznemu kanałowi odciążającemu, a także lepszemu rozkładowi powierzchni pod strukturami kostnymi. Dzięki rezonansowi magnetycznemu, tomografii komputerowej, wielu prototypom i kolarzom testowym, Ergon dostosował swoje siodełka szosowe pod względem ergonomii dokładnie do anatomii i potrzeb mężczyzn.

Więcej wolnej przestrzeni dla nóg

W porównaniu do kobiet, męska miednica jest mniej elastyczna. Oznacza to, że mężczyźni siedzą bardziej wyprostowani na siodełku i rozkładają ciężar ciała w większym stopniu na kości siedzenia. Dlatego obszar przejściowy między tylną częścią siodełka a noskiem siodełka może być wąski (w kształcie litery Y). Daje to nogom więcej miejsca na pedałowanie.

Męskie i żeńskie różnice w budowie miednicy

W przeciwieństwie do kobiecej anatomii, męskie kości siedzenia są węższe, a miejsce, w którym obie strony miednicy łączą się z przodu, jest znacznie wyższe. Powoduje to większy nacisk na męskie kości siedzenia w porównaniu z szerszym obszarem kości siedzenia i kości łonowych u kobiet. Podczas projektowania siodełka wzięto pod uwagę tę znaczącą różnicę między anatomią mężczyzn i kobiet.

Właściwy rozmiar siodełka

Kształt i rozmiar siodełka musi pasować do szerokości kości siedzenia rowerzysty, aby zmaksymalizować komfort i przyjemność z jazdy. Kość miednicy ma unikalny kształt litery V, a siodełko musi oferować kościom siedzenia dużą powierzchnię styku z możliwością spełnienia wymagań różnych pozycji siedzących. Oferowane są różne szerokości siodełek, tak aby powierzchnia użytkowa siodełka odpowiadała unikalnemu rozstawowi kości siedzenia rowerzysty. Im bardziej wysunięta do przodu i agresywna pozycja kolarza, tym dalej do przodu kości siedzenia stykają się z siodełkiem.

  • Kolor Czarny
  • Indeks ER-44063010
  • EAN13 4260477073211

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są dwuletnią gwarancją producenta.

Niektórzy producenci oferują możliwość przedłużenia gwarancji. Szczegółowe warunki przedłużonej gwarancji znajdziesz na poniższych informacjach od producentów: Specialized, Scott, Kross, Puky, Unibike, Marin Bikes

check Produkt dodany do porównania.

check Produkt dodany do listy życzeń

Loading...