-
Rowery
-
Rowery Górskie
- Rowery Górskie Damskie
- Rowery Trekkingowe
- Rowery Crossowe
- Rowery Miejskie
- Rowery Urban
- Rowery Szosowe
- Rowery Szosowe Damskie
- Rowery Gravel
-
Rowery Dziecięce / Junior
- Rowery potestowe
- Ekonomiczne rowery elektryczne
- Karty Podarunkowe
-
- Bagażniki rowerowe
- Bidony
- Błotniki rowerowe
- Dzwonki rowerowe
-
Foteliki i przyczepki
- Koszyki na bidon
- Liczniki i nawigacje GPS
- Lusterka rowerowe
- Narzędzia rowerowe
- Nerki, saszetki na rower
- Oświetlenie rowerowe
- Pielęgnacja, czyszczenie roweru
- Plecaki rowerowe
- Podpórki rowerowe
- Pompki rowerowe
- Przechowywanie rowerów
- Sakwy, torby, kosze
- Smary i oleje rowerowe
- Torebki podsiodłowe
- Uchwyty i torby na telefon
- Uchwyty na kamery
- Zabezpieczenia rowerowe
- Kosmetyki
-
Odżywki i suplementy
- Akcesoria do rowerów dziecięcych
- Karty Podarunkowe
-
Odzież
-
Obuwie
-
Części
-
Napęd rowerowy
-
Ramy, amortyzatory, widelce sztywne
-
Kokpit rowerowy
-
Siodła i sztyce rowerowe
-
Koła rowerowe
- Inne części rowerowe
- Karty Podarunkowe
-
-
Dzięki SR Allroad, Ergon stworzył siodełko, które zapewnia sportową wydajność, zdolną do pokonania asfaltu z taką samą łatwością, jak ubitej drogi gruntowej. Idealnie dostosowane do współczesnego kolarstwa szosowego, siodło CORE HD® łączy ergonomiczny komfort bez poświęcania dynamicznej przyjemności z jazdy. Innowacyjna konstrukcja siodełka SR Allroad Core oferuje zupełnie nowe wrażenia z jazdy: wstrząsy i wibracje na drodze są w pełni tłumione, drętwienie w okolicy krocza jest łagodzone, a nacisk na siodełko jest znacznie zmniejszony – co pozwala na pełną synchronizację z rowerem, niezależnie od wybranej trasy.
- Pełna kontrola wstrząsów powierzchniowych
- Powierzchnia redukująca ciśnienie
- Precyzyjna reakcja na jazdę
Przeznaczenie: Allroad / gravel / cyclocross / szosa
Technologia: Core HD®
Rdzeń ergonomiczny: BASF Infinergy® (E-TPU / Closed Cell Particle Foam)
Skorupa: Kompozyt nylonowy
Szyny: CroMo
Powłoka: Mikrofibra
Wypełnienie: Orthopedic Comfort Foam
Maksymalne obciążenie: 100 kg
INNOWACYJNY MATERIAŁ INFINERGY®
Płynna jazda
Materiał Infinergy® firmy BASF wyznacza nowe standardy tłumienia wstrząsów i drgań w rowerach szosowych. Po ustąpieniu nacisku na siodełko, Ergon CORE HD®, który składa się z tysięcy cząsteczek pianki, błyskawicznie powraca do swojego pierwotnego kształtu - nawet pod ciągłym obciążeniem! Wiodący producenci butów do biegania również używają tej pianki E-TPU na całym świecie z wielkim sukcesem.


IDEALNY KSZTAŁT
Innowacyjny ergonomiczny rdzeń do jazdy w zróżnicowanym terenie
Ta wyjątkowa konstrukcja siodełka do rowerów szosowych oferuje zupełnie nowe wrażenia z jazdy: takie, które są rewelacyjnie wygodne, a jednocześnie sportowe nawet poza drogą.
PEŁNY TŁUMIK
Pochłania wstrząsy i wibracje
Ergonomiczny rdzeń skutecznie filtruje drgania i nierówności podłoża nawet podczas jazdy na całej powierzchni siedziska.


PIANKA ORTOPEDYCZNA AIRCELL
Wygodne i trwałe
Wyściółka SR Allroad Core Men jest wykonana z ortopedycznej pianki AirCell. Jest ona szczególnie ergonomiczna dla kolarstwa szosowego, ale pozostaje niezwykle trwała. Nacisk struktur kostnych jest znacznie lepiej rozłożony poprzez zwiększenie siły odbicia, co pomaga w rozpraszaniu wibracji.

Minimalizowanie dyskomfortu związanego z siodełkiem
Podczas jazdy na rowerze większość ciężaru ciała spoczywa na małej powierzchni siodełka. Jeśli ciężar nie jest równomiernie przeniesiony na struktury kostne, niepotrzebne naciski rozkładają się na wrażliwe obszary tkanek miękkich. Kanał odciążający pomaga, ale nie jest jedynym ważnym czynnikiem.
Aby zapewnić ergonomiczny rozkład nacisku, należy wziąć pod uwagę korelacje między odległością między kośćmi a kątem siedzenia. Ergonomiczne siodełko rowerowe powinno mieć wystarczającą powierzchnię styku, ale jednocześnie umożliwiać swobodny ruch ud. Co więcej, jazda na rowerze nie jest statyczna. Pod górę rowerzysta intuicyjnie przesuwa się w kierunku nosa siodełka, aby przesunąć środek ciężkości ciała do przodu. Odwrotna sytuacja ma miejsce podczas jazdy w dół.
Ergon bierze te czynniki pod uwagę podczas projektowania wszystkich swoich siodełek. Istnieją specjalne modele dla określonych dyscyplin, dostosowane zarówno do kolarzy rekreacyjnych, jak i zawodowych. W każdym modelu siodełka dostępne są dwie szerokości, aby jeszcze bardziej zaspokoić potrzeby każdego rowerzysty w zakresie komfortu.

Zdrowie mężczyzn
Zespół ds. rozwoju Ergon przeprowadził intensywne badania na temat zdrowia mężczyzn. Odkryli, że główną przyczyną dolegliwości podczas jazdy na rowerze jest siodełko. Często mężczyźni doświadczają zbyt dużego nacisku na okolice krocza, co prowadzi do bólu, dyskomfortu, drętwienia i potencjalnie poważniejszych problemów zdrowotnych. SR Allroad Core Men łagodzi ten nacisk dzięki bardzo specyficznemu kanałowi odciążającemu, a także lepszemu rozkładowi powierzchni pod strukturami kostnymi. Dzięki rezonansowi magnetycznemu, tomografii komputerowej, wielu prototypom i kolarzom testowym, Ergon dostosował swoje siodełka szosowe pod względem ergonomii dokładnie do anatomii i potrzeb mężczyzn.

Więcej wolnej przestrzeni dla nóg
W porównaniu do kobiet, męska miednica jest mniej elastyczna. Oznacza to, że mężczyźni siedzą bardziej wyprostowani na siodełku i rozkładają ciężar ciała w większym stopniu na kości siedzenia. Dlatego obszar przejściowy między tylną częścią siodełka a noskiem siodełka może być wąski (w kształcie litery Y). Daje to nogom więcej miejsca na pedałowanie.

Męskie i żeńskie różnice w budowie miednicy
W przeciwieństwie do kobiecej anatomii, męskie kości siedzenia są węższe, a miejsce, w którym obie strony miednicy łączą się z przodu, jest znacznie wyższe. Powoduje to większy nacisk na męskie kości siedzenia w porównaniu z szerszym obszarem kości siedzenia i kości łonowych u kobiet. Podczas projektowania siodełka wzięto pod uwagę tę znaczącą różnicę między anatomią mężczyzn i kobiet.

Właściwy rozmiar siodełka
Kształt i rozmiar siodełka musi pasować do szerokości kości siedzenia rowerzysty, aby zmaksymalizować komfort i przyjemność z jazdy. Kość miednicy ma unikalny kształt litery V, a siodełko musi oferować kościom siedzenia dużą powierzchnię styku z możliwością spełnienia wymagań różnych pozycji siedzących. Oferowane są różne szerokości siodełek, tak aby powierzchnia użytkowa siodełka odpowiadała unikalnemu rozstawowi kości siedzenia rowerzysty. Im bardziej wysunięta do przodu i agresywna pozycja kolarza, tym dalej do przodu kości siedzenia stykają się z siodełkiem.
Specyfikacja
-
Informacje handlowe
-
GTIN (EAN)
- 4260477073204
-
Kod producenta
- ER-44063001
- Marka
-
Producent
- RTI Sports GmbH
- Am Autobahnkreuz 7
- 56072 Koblenz
- Niemcy
- service@rtisports.de
-
Podmiot odpowiedzialny
- BIKEMAN Sp. z o.o.
- Samolotowa 4
- 03-984 Warszawa
- Polska
- info@bikeman.pl
- +48226738348
-
GTIN (EAN)
Gwarancja
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są dwuletnią gwarancją producenta.
Niektórzy producenci oferują możliwość przedłużenia gwarancji. Szczegółowe warunki przedłużonej gwarancji znajdziesz na poniższych informacjach od producentów: Specialized, Scott, Puky, Unibike
Opinie (0)
