Poprzedni keyboard_arrow_left
Następny keyboard_arrow_right
Rower elektryczny górski KROSS Lea Boost 3.0 24
Rower elektryczny górski KROSS Lea Boost 3.0 24
Rower elektryczny górski KROSS Lea Boost 3.0 24

Rower elektryczny górski KROSS Lea Boost 3.0

KRLB3Z29X16W004433
  • Napęd: 1x8
  • Rozmiar kół: 29"
  • Materiał: Aluminium
  • Silnik: BAFANG G330.250 - 80Nm
  • Pojemność baterii: 576Wh
Przewiń do pełnej specyfikacji keyboard_arrow_down

Rozmiar:

Kolor:

-14%
8 599,00 zł 9 999,00 zł
Najniższa cena w okresie 30 dni przed promocją: 9 999,00 zł
Produkt jest dostępny!

    Wysyłka w 1/3 dni robocze

    Raty 10 x 0%!

    Loading...
    Weź w leasing LeaseNow

Kross Lea Boost 3.0 to sposób na ucieczkę w nieznane. Bo każdy człowiek potrzebuje czasem odpocząć i spędzić trochę czasu na łonie natury. Rolą e-bike’a jest cię w tym wspomóc, żebyś mogła odpocząć, a nie przejmować się tym, czy wjedziesz pod tą stromą ściankę czy nie. Dlatego jeśli chcesz spróbować sprawdzić się w nowym, e-bike’owym świecie, to będzie to najlepsza opcja.

Lea Boost 3.0 to kontynuacja myśli przyświecającej marce Kross przy projektowaniu poprzednich generacji tego roweru. To nie tylko nowy lakier położony na ramie – poprawiono wiele drobnych detali, które przekładają się na przyjemność oraz komfort płynące z jazdy.

Napęd

Sercem roweru Kross Lea Boost 3.0 jest silnik Bafang G330.250 o mocy 250 W zapewniający wsparcie, wraz z baterią Pathfinder 576 Wh, do około 65 km. Centralnie umieszczony silnik współpracuje z przerzutką Microshift Acolyte M5185M, a jej 8 biegów pozwala dobrać przełożenia do jazdy po płaskich, szybkich ścieżkach, jak również podczas podjazdu.

Rower Kross Lea Boost 3.0 postawiono na sprawdzonych obręczach Kross oraz oponach Mike Bear o przekroju 2,25 cala, które gwarantują doskonała przyczepność roweru w każdych warunkach jazdy. Czy to będą kamieniste ścieżki, czy szutrowe single tracki. 

Dopełnieniem wyposażenia są tarczowe hydrauliczne hamulce Power, gwarantujące dobrą modulację siły hamowania.

Technologie 

Kross Lea Boost 3.0 posiada ramę wykonaną z aluminium, które jest doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością a niska masą. Charakteryzuje się dużą odpornością na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia. Stop ten, dzięki obróbce termicznej charakteryzuje się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia. A co najważniejsze, niską wagą. Każda rama jest także poddawana procesowi znanemu jako hydroformowanie. Pozwala to na uzyskanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością oraz precyzją wykonania. Wszystkie przewody zostały poprowadzone wewnątrz ramy, dzięki czemu udało się uzyskać schludny i czysty wygląd ramy. To także element, który okaże się dla ciebie błogosławieństwem, kiedy będziesz musiał go umyć.

Uwaga: W przypadku korzystaniu z licznika bezprzewodowego zamontowanego na rowerze elektrycznym, mogą występować zakłócenia pracy wybranych funkcji licznika przy pracy elementów elektrycznych roweru. Do roweru elektrycznego sugerujemy zakup licznika przewodowego. Napęd elektryczny jest zgodny z przepisami Prawa o ruchu drogowym, a maksymalna prędkość wspomagania to 25 km/h.

Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry, do 1,5” u dołu. Większa średnica na dole poprawia wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.

Wewnętrznie poprowadzone linki chronione są przed piachem, błotem i deszczem, dzięki czemu ich żywotność jest wydłużona.

System wymiennych haków Kross, podlegających łatwej i szybkiej wymianie. Gwinty umieszczone są na haku lub specjalnej nakrętce, co ogranicza do minimum możliwość uszkodzenia ramy.

Duża siła hamowania i dobra modulacja w każdych warunkach atmosferycznych zapewniona przez hamulce tarczowe.

Zwiększona szerokość o 6mm w stosunku do piast 142mm pozwala odsunąć od siebie kołnierze piasty i rozstawić szerzej szprychy. Efektem jest zwiększona sztywność całego koła. Linia łańcucha odsunięta o 3mm na zewnątrz pozwala na zastosowanie szerszych opon. Nawet do 3”.

Mocowanie hamulców umożliwiające większą integrację zacisku z ramą. Takie rozwiązanie poprawia sztywność i aerodynamikę, wyróżniając się przy tym mniejszą masą.

Precyzyjna technika wygładzania spawu, która podnosi estetykę konstrukcji bez negatywnego wpływu na jej wytrzymałość.

  • Rama: Aluminium
  • Napęd 1x8
  • Rozmiar kół 29"
  • Materiał Aluminium
  • Widelec: SR Suntour XCM ATB HLO 100 mm
  • Stery: Aluminium
  • Korbowód: Bafang 38T / 170 mm
  • Przerzutka (Tył): MicroSHIFT Acolyte M5185M
  • Manetki: MicroSHIFT SL-M7180-R
  • Kaseta: MicroSHIFT CS-HG083 11-42T
  • Łańcuch: YBN S8E
  • Przednia Piasta: GL-B43F-DS
  • Tylna Piasta: GL-B43R-DS
  • Hamulce: Power BH-M960 tarczowe hydrauliczne, tarcze 160/160 mm
  • Klamki hamulca Power BH-M960
  • Obręcze: Kross Aluminium 622x19
  • Szprychy: Standard steel
  • Opony: Obor Mike Bear 29x2.25"
  • Pedały: FP-917N
  • Kierownica: Aluminium 740 mm 31.8
  • Chwyty kierownicy: Kross Scale
  • Mostek: Aluminium 60 mm / 31.8 / 3°
  • Sztyca: Aluminium 31.6 x 350 mm
  • Siodło: Selle Italia X-Base Boost
  • Silnik: BAFANG G330.250 - 80Nm
  • Bateria: Pathfinder 16Ah/576Wh
  • Płeć Damskie
  • Kolekcja 2024
  • Wyświetlacz DP C11 Can
  • Pojemność baterii 576Wh
  • Indeks KRLB3Z29X16W004433
  • EAN13 5902262067973

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są dwuletnią gwarancją producenta.

Niektórzy producenci oferują możliwość przedłużenia gwarancji. Szczegółowe warunki przedłużonej gwarancji znajdziesz na poniższych informacjach od producentów: Specialized, Scott, Kross, Puky, Unibike, Marin Bikes

check Produkt dodany do porównania.

check Produkt dodany do listy życzeń

Loading...