Rower gravelowy KROSS Esker 6.0
KREK6Z28X19M006671Kolarstwo górskie oraz kolarstwo szosowe to dwie najczęściej wybierane dyscypliny jeśli chodzi o rowerzystów. A co powiesz na połączenie tych dwóch segmentów? Niemożliwe? A jednak!
Gravel, czy też szutrowiec, zdobywa coraz więcej serc różnych rowerzystów. Dlatego otwórz się na nowość i daj skraść sobie serce. Kross Esker 6.0 to rower, który nie tylko skradnie ci serce. To rower, który odkryje przed tobą całkowicie nowy świat.
Model Esker 6.0 w tym sezonie to kontynuacja myśli, która przyświecała marce Kross przy projektowaniu poprzednich modeli tego już kultowego modelu gravela. To nowy, bardziej wytrzymały lakier oraz tak samo przemyślany napęd. Poprawiono także wiele małych, niewidocznych na pierwszy rzut oka detali, które poprawią Twój komfort jazdy po każdym rodzaju nawierzchni. Nowa wersja tego roweru sprawi tyle samo – a nawet więcej – frajdy niż poprzednie roczniki.
Gravel w nowym wydaniu - GEN2
Esker pierwszej generacji zdobył uznanie zarówno wśród doświadczonych gravelowców, jak i początkujących rowerzystów, którzy poszukują wszechstronnego i niezawodnego towarzysza do odkrywania nowych tras i przeżywania przygód. Poprzeczka była wysoko.
Nowy Esker drugiej generacji - GEN2 - to wyjątkowy wybór dla wszystkich, którzy pragną wykorzystać pełen potencjał gravelowych rowerów i czerpać prawdziwą radość z jazdy po różnorodnym terenie, nawet tym najtrudniejszym.
Nowa aluminiowa rama GEN2 posiada szeroki pakiet otworów montażowych do torebek, bagażnika, błotników, koszyków na bidony. Pojawiło się także dedykowane miejsce na montaż podpórki. Zaprojektowany w Kross lekki i sztywny karbonowy widelec posiada wewnętrzne prowadzenie przewodu hamulcowego, do tego może być stosowany zamiennie z gravelowymi amortyzatorami o skoku 30 mm.
Obniżenie środka ciężkości oraz zwiększenie bazy kół wpływa korzystnie na prowadzenie roweru zarówno z bagażem, jak i bez niego. Nowa rama GEN2 to także niższy przekrok, co sprawia że rower jest przyjemniejszy w odbiorze dla większego grona miłośników jazdy gravelowej.
Dostosowany do terenowych potrzeb
W rowerze Kross Esker 6.0 zastosowano napęd 2x11 oparty na osprzęcie klasyce gatunku - czyli SHIMANO GRX. Zastosowane w tym rowerze hydrauliczne hamulce tarczowe pochodzą z tej samej serii. Wsiadając na model Esker 6.0 będziesz chcieć, by jazda trwała w nieskończoność.
Obręcze DT Swiss stanowiły fundament, na którym zbudowano koła tego modelu. Wyposażono je w sprawdzone i lubiane przez wielu rozkochanych w szutrach kolarzy opony WTB Riddler o szerokości 45 milimetrów.
Technologie zapewniające zabawę z dala od cywilizacji
Rama Kross Esker 6.0 została wykonana z aluminium. Stop ten, dzięki obróbce termicznej charakteryzuje się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia. A co najważniejsze, niską wagą. Ponadto, zarówno tylny trójkąt jak i karbonowy widelec wyposażone zostały w sztywne osie. W przednim widelcu stworzono dodatkowe miejsce mocowania na np. małe sakwy.
Przy projektowaniu ramy producent postanowił wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek. Dzięki temu sprawiono, że rower wygląda estetycznie i schludnie, przez co może stanowić doskonały środek dojazdowy do pracy dla wielu osób. Ten system prowadzenia linek pozwolił także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w terenie.
Specyfikacja
-
Rama
-
Rama
- Aluminium
-
Waga
- około 10.8 kg
-
Materiał
- Aluminium
-
Rama
-
Napęd
-
Napęd
- 2x11
-
Korbowód
- Shimano FC-RX600 GRX 46T-30T/170MM
-
Przednia przerzutka
- Shimano GRX RX810
-
Tylna przerzutka
- Shimano GRX RX810
-
Manetki
- Shimano GRX RX600
-
Kaseta
- Shimano GRX RX600 HG700, 11-34T
-
Łańcuch
- Shimano HG601
-
Suport
- Shimano BSA BB-RS501
-
Napęd
-
Amortyzacja
-
Widelec
- Carbon
-
Widelec
-
Hamulce
-
Hamulce
- Shimano GRX RX400, tarcze Shimano RT30 160/160 mm
-
Klamki hamulca
- Shimano GRX RX600
-
Hamulce
-
Koła
-
Rozmiar kół
- 700C
-
Obręcze
- DT Swiss G 540 622X24
-
Przednia piasta
- Shimano GRX RS470
-
Tylna piasta
- Shimano GRX RS470
-
Opony
- WTB Riddler Comp 700x45c
-
Rozmiar kół
-
Komponenty
-
Siodło
- Selle Royal Comfort Groove
-
Kierownica
- Aluminium 420 mm 31.8
-
Chwyty kierownicy
- Kross EVA
-
Mostek
- Aluminium 70 mm / 31.8 / 12°
-
Sztyca
- Aluminium 27.2 x 350 mm
-
Stery
- FSA 1-1/8"/1.5"
-
Siodło
-
Pozostałe
-
Płeć
- Męskie
- Damskie
-
Kolekcja
- 2024
-
Płeć
-
Informacje handlowe
-
GTIN (EAN)
- 5902262080088
-
Kod producenta
- KREK6Z28X19M006671
- Marka
-
Producent
- KROSS S.A.
- Leszno 46
- 06-300 Przasnysz
- Polska
- kross@kross.pl
-
GTIN (EAN)
Gwarancja
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są dwuletnią gwarancją producenta.
Niektórzy producenci oferują możliwość przedłużenia gwarancji. Szczegółowe warunki przedłużonej gwarancji znajdziesz na poniższych informacjach od producentów: Specialized, Scott, Puky, Unibike
Pakowanie i dostawa
Kupiłeś swój wymarzony rower z wysyłką do domu i zastanawiasz się co dalej?
Nie martw się wszystko Ci wytłumaczymy!

Rower dostarczony zostanie przez kuriera firmy AmbroExpress, prosto pod Twoje drzwi. Przy odbiorze sprawdź czy karton nie został uszkodzony podczas transportu. Jeżeli jest wszystko w porządku możesz go śmiało przyjąć do siebie.
Następnie czeka Cię najlepszy moment - rozpakowywanie swojej wyczekiwanej przesyłki.
1. Zwróć uwagę na strzałki umieszczone na kartonie (góra, dół) aby nie otworzyć go do góry nogami.
2. Zacznij od góry usuwać metalowe zszywki mocujące. Uważaj, bo mogą być ostre!

Po upewnieniu się, że wszystkie zszywki zostały wyjęte możesz przejść do otwierania kartonu.

Powinien ukazać ci się dobrze zabezpieczony rower z piankowymi osłonkami na ramie, kierownicy, przerzutce i innych miejscach szczególnie narażonych w transporcie.
Znajdziesz tam również kartonik, w którym umieściliśmy kartę gwarancyjną roweru, klucz imbusowy (do ustawienia kierownicy), klucz do pedałów oraz pedały.
Umieściliśmy tam także listę rzeczy, które zostały sprawdzone podczas przygotowywania twojego roweru oraz tego co zostało wyregulowane, ponieważ po wypakowaniu swojego roweru jest on gotowy do pierwszych jazd.
1. Po odbezpieczeniu wszystkich miejsc możesz przejść do ustawiania kierownicy. Stań nad ramą roweru, aby mieć pewność przy ustawianiu, że będzie ona prostopadła do koła i dokręć ją dołączonym przez nas kluczem imbusowym.
2. Następnie przejdź do wkręcania pedałów. Pamiętaj aby sprawdzić, który pedał jest prawy a który lewy, aby je odpowiednio umiejscowić. Wkręcaj je zawsze w kierunku jazdy.
3. Ostatnim krokiem jest ustawienie wysokości siodełka pod siebie i rower mamy gotowy.

Nie pozostaje Ci nic innego niż cieszyć się pierwszymi jazdami, ponieważ rower został do tego przygotowany oraz wyregulowany.