Poprzedni keyboard_arrow_left
Następny keyboard_arrow_right
Rower gravelowy KROSS Esker 2.0
Rower gravelowy KROSS Esker 2.0
Rower gravelowy KROSS Esker 2.0
Rower gravelowy KROSS Esker 2.0
Rower gravelowy KROSS Esker 2.0
Rower gravelowy KROSS Esker 2.0
Rower gravelowy KROSS Esker 2.0
Rower gravelowy KROSS Esker 2.0
Rower gravelowy KROSS Esker 2.0
Rower gravelowy KROSS Esker 2.0
Rower gravelowy KROSS Esker 2.0
Rower gravelowy KROSS Esker 2.0
Rower gravelowy KROSS Esker 2.0
Rower gravelowy KROSS Esker 2.0
Rower gravelowy KROSS Esker 2.0
Rower gravelowy KROSS Esker 2.0

Rower gravelowy KROSS Esker 2.0

KREK2Z28X18M006650
  • Napęd: 1x10
  • Rozmiar kół: 700C
  • Materiał: Aluminium
Przewiń do pełnej specyfikacji keyboard_arrow_down

Rozmiar:

Kolor:

5 499,00 zł
Najniższa cena w okresie 30 dni przed promocją: 4 499,00 zł
Dostępny produkt z innymi opcjami
Powiadom o dostępności

Czasem chcesz zjechać z utartych dróg w niezbadane rejony kraju. Chcesz przemierzać szutry, pokonywać leśne rzeczki, wzywa Cię przygoda? Kross Esker 2.0 został stworzony właśnie w tym celu. To rower dla tych, którzy szukają nowych dróg tam, gdzie ich nie ma. Uciekających od cywilizacji i chcących spędzić noc na mazurskich łąkach wpatrując się w gwiazdy.

Kross Esker 2.0 to propozycja dla wszystkich, którzy szukają wielu punktów montażowych na bagażnik i sakwy. Nie bez powodu, wsiadając na niego, krzyczymy do siebie „Hej, Przygodo!”. Model Esker 2.0 w tym sezonie to kontynuacja myśli, która przyświecała marce Kross przy projektowaniu poprzednich modeli tego roweru wyprawowego. To wiele drobnych modyfikacji oraz nowość - napęd Microshifr Sword.

Gravel w nowym wydaniu - GEN2

Esker pierwszej generacji zdobył uznanie zarówno wśród doświadczonych gravelowców, jak i początkujących rowerzystów, którzy poszukują wszechstronnego i niezawodnego towarzysza do odkrywania nowych tras i przeżywania przygód. Poprzeczka była wysoko.

Nowy Esker drugiej generacji - GEN2 - to wyjątkowy wybór dla wszystkich, którzy pragną wykorzystać pełen potencjał gravelowych rowerów i czerpać prawdziwą radość z jazdy po różnorodnym terenie, nawet tym najtrudniejszym.

Nowa aluminiowa rama GEN2 posiada szeroki pakiet otworów montażowych do torebek, bagażnika, błotników, koszyków na bidony. Pojawiło się także dedykowane miejsce na montaż podpórki. Zaprojektowany w Kross lekki i sztywny karbonowy widelec posiada wewnętrzne prowadzenie przewodu hamulcowego, do tego może być stosowany zamiennie z gravelowymi amortyzatorami o skoku 30 mm.

Obniżenie środka ciężkości oraz zwiększenie bazy kół wpływają korzystnie na prowadzenie roweru zarówno z bagażem, jak i bez niego. Nowa rama GEN2 to także niższy przekrok, co sprawia że rower jest przyjemniejszy w odbiorze dla większego grona miłośników jazdy gravelowej.

Pora na przygodę!

Rowery z rodziny Esker charakteryzują się niezwykle komfortową jazdą po szosie i w terenie, dlatego też model Esker 2.0 wyposażono w niezawodną przerzutkę Microshift Sword RD-G7005M oraz mechaniczne hamulce tarczowe Tektro. Dzięki takiemu rozwiązaniu będziesz mógł dokonać napraw nawet w największej dziczy. Uzupełnieniem kompletu jest dziesięciorzędowa kaseta Microshift CS-H104.

Na wyposażeniu znalazły się także sprawdzone i lubiane przez wielu rozkochanych w szutrach kolarzy opony WTB Riddler o szerokości 42 milimetrów.

Technologie zapewniające zabawę z dala od cywilizacji

Rama Kross Esker 2.0 została wykonana z aluminium. Stop ten, dzięki obróbce termicznej charakteryzuje się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia. A co najważniejsze, niską wagą. Ponadto zarówno tylny trójkąt jak i w karbonowy widelec wyposażone zostały w sztywne osie. W przednim widelcu stworzono dodatkowe miejsce mocowania na np. małe sakwy.

Przy projektowaniu ramy producent postanowił wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek. Dzięki temu sprawiono, że rower wygląda estetycznie i schludnie, przez co może stanowić doskonały środek dojazdowy do pracy dla wielu osób. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w terenie.

Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry, do 1,5” u dołu. Większa średnica na dole poprawia wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.

Wewnętrznie poprowadzone linki chronione są przed piachem, błotem i deszczem, dzięki czemu ich żywotność jest wydłużona.

System wymiennych haków Kross, podlegających łatwej i szybkiej wymianie. Gwinty umieszczone są na haku lub specjalnej nakrętce, co ogranicza do minimum możliwość uszkodzenia ramy.

Duża siła hamowania i dobra modulacja w każdych warunkach atmosferycznych zapewniona przez hamulce tarczowe.

Mocowanie hamulców umożliwiające większą integrację zacisku z ramą. Takie rozwiązanie poprawia sztywność i aerodynamikę, wyróżniając się przy tym mniejszą masą.

Piasta w standardzie 12x142 mm to sztywność koła rodem z rowerów downhillowych połączona z łatwością montażu. Usztywnienie to przekłada się na bardziej precyzyjne prowadzenie roweru oraz jego stabilność.

Specyfikacja

  • Rama
    • Rama
      • Aluminium
    • Waga
      • około 11.55 kg
    • Materiał
      • Aluminium
  • Napęd
    • Napęd
      • 1x10
    • Korbowód
      • Prowheel RPL-FD16S-F-TT, 40T
    • Tylna przerzutka
      • Microshift Sword RD-G7005M
    • Manetki
      • Microshift Sword SB-G7000
    • Kaseta
      • Microshift CS-HG104 11-48T
    • Łańcuch
      • Shimano HG54
    • Suport
      • Prowheel BB68+
  • Amortyzacja
    • Widelec
      • Carbon
  • Hamulce
    • Hamulce
      • Tektro MD C550 mechaniczne, tarcze Tektro TR160 CL
    • Klamki hamulca
      • Microshift Sword SB-G7000
  • Koła
    • Rozmiar kół
      • 700C
    • Obręcze
      • Kross Aluminium 622x19
    • Szprychy
      • Standard Steel
    • Przednia piasta
      • Shimano GRX RS470
    • Tylna piasta
      • Shimano GRX RS470
    • Opony
      • WTB Riddler Comp 700x42c
  • Komponenty
    • Siodło
      • WTB Volt Sport
    • Kierownica
      • Aluminium 420 mm 31.8
    • Mostek
      • Aluminium 80 mm / 31.8 / 7°
    • Sztyca
      • Aluminium 27.2 x 350 mm
    • Stery
      • FSA 1-1/8"/1.5"
    • Owijka
      • Fizik Terra Microtex
  • Pozostałe
    • Płeć
      • Męskie
      • Damskie
    • Kolekcja
      • 2025
  • Informacje handlowe
    • GTIN (EAN)
      • 5902262082846
    • Kod producenta
      • KREK2Z28X18M006650
    • Marka
    • Producent

Geometria

XS (17') 28
S (18') 28
M (19') 28
L (20') 28
XL (21') 28
XS (17') 28 S (18') 28 M (19') 28 L (20') 28 XL (21') 28
Wzrost 163-170 168-174 173-179 177-183 181-187
Rozmiar kół 28 28 28 28 28
Rozmiar ramy 17 18 19 20 21
J Długość rury podsiodłowej 435 460 485 510 535
H Efektywna długość górnej rury 530 545 561 577 591
C Długość główki ramy 105 120 135 155 175
K Kąt rury podsiodłowej 73,5 73,5 73,5 73,5 73,5
D Kąt główki ramy 70,5 70,5 70,5 70,5 70,5
F Długość tylnych widełek 430 430 430 430 430
G Baza kół 1012 1028 1045 1062 1077
B Reach 365 376 387 398 406
A Stack 558 572 586 605 624
BB drop 75 75 75 75 75
Szer. kierownicy 380 400 420 420 440
Wspornik siodła 350 350 350 350 400
Dł. ramienia korby 165 170 172,5 175 175
Wspornik kierownicy 60 60 70 70 80
Waga (kg) 11,3 11,4 11,5 11,6 11,7

Gwarancja

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są dwuletnią gwarancją producenta.

Niektórzy producenci oferują możliwość przedłużenia gwarancji. Szczegółowe warunki przedłużonej gwarancji znajdziesz na poniższych informacjach od producentów: Specialized, Scott, Puky, Unibike

Pakowanie i dostawa

Kupiłeś swój wymarzony rower z wysyłką do domu i zastanawiasz się co dalej?
Nie martw się wszystko Ci wytłumaczymy!

Rower dostarczony zostanie przez kuriera firmy AmbroExpress, prosto pod Twoje drzwi. Przy odbiorze sprawdź czy karton nie został uszkodzony podczas transportu. Jeżeli jest wszystko w porządku możesz go śmiało przyjąć do siebie.

Następnie czeka Cię najlepszy moment - rozpakowywanie swojej wyczekiwanej przesyłki.

1. Zwróć uwagę na strzałki umieszczone na kartonie (góra, dół) aby nie otworzyć go do góry nogami.

2. Zacznij od góry usuwać metalowe zszywki mocujące. Uważaj, bo mogą być ostre!

Po upewnieniu się, że wszystkie zszywki zostały wyjęte możesz przejść do otwierania kartonu.

Powinien ukazać ci się dobrze zabezpieczony rower z piankowymi osłonkami na ramie, kierownicy, przerzutce i innych miejscach szczególnie narażonych w transporcie.

Znajdziesz tam również kartonik, w którym umieściliśmy kartę gwarancyjną roweru, klucz imbusowy (do ustawienia kierownicy), klucz do pedałów oraz pedały.

Umieściliśmy tam także listę rzeczy, które zostały sprawdzone podczas przygotowywania twojego roweru oraz tego co zostało wyregulowane, ponieważ po wypakowaniu swojego roweru jest on gotowy do pierwszych jazd.

1. Po odbezpieczeniu wszystkich miejsc możesz przejść do ustawiania kierownicy. Stań nad ramą roweru, aby mieć pewność przy ustawianiu, że będzie ona prostopadła do koła i dokręć ją dołączonym przez nas kluczem imbusowym.

2. Następnie przejdź do wkręcania pedałów. Pamiętaj aby sprawdzić, który pedał jest prawy a który lewy, aby je odpowiednio umiejscowić. Wkręcaj je zawsze w kierunku jazdy.

3. Ostatnim krokiem jest ustawienie wysokości siodełka pod siebie i rower mamy gotowy.

Nie pozostaje Ci nic innego niż cieszyć się pierwszymi jazdami, ponieważ rower został do tego przygotowany oraz wyregulowany.

Opinie (0)

Brak opinii
Wysepka Sp. Z o.o. Reviews with ekomi-pl.com

check Produkt dodany do porównania.

check Produkt dodany do listy życzeń

Loading...