Rower gravelowy KROSS Esker 2.0
KREK2Z28X18M006650Czasem chcesz zjechać z utartych dróg w niezbadane rejony kraju. Chcesz przemierzać szutry, pokonywać leśne rzeczki, wzywa Cię przygoda? Kross Esker 2.0 został stworzony właśnie w tym celu. To rower dla tych, którzy szukają nowych dróg tam, gdzie ich nie ma. Uciekających od cywilizacji i chcących spędzić noc na mazurskich łąkach wpatrując się w gwiazdy.
Kross Esker 2.0 to propozycja dla wszystkich, którzy szukają wielu punktów montażowych na bagażnik i sakwy. Nie bez powodu, wsiadając na niego, krzyczymy do siebie „Hej, Przygodo!”. Model Esker 2.0 w tym sezonie to kontynuacja myśli, która przyświecała marce Kross przy projektowaniu poprzednich modeli tego roweru wyprawowego. To wiele drobnych modyfikacji oraz nowość - napęd Microshifr Sword.
Gravel w nowym wydaniu - GEN2
Esker pierwszej generacji zdobył uznanie zarówno wśród doświadczonych gravelowców, jak i początkujących rowerzystów, którzy poszukują wszechstronnego i niezawodnego towarzysza do odkrywania nowych tras i przeżywania przygód. Poprzeczka była wysoko.
Nowy Esker drugiej generacji - GEN2 - to wyjątkowy wybór dla wszystkich, którzy pragną wykorzystać pełen potencjał gravelowych rowerów i czerpać prawdziwą radość z jazdy po różnorodnym terenie, nawet tym najtrudniejszym.
Nowa aluminiowa rama GEN2 posiada szeroki pakiet otworów montażowych do torebek, bagażnika, błotników, koszyków na bidony. Pojawiło się także dedykowane miejsce na montaż podpórki. Zaprojektowany w Kross lekki i sztywny karbonowy widelec posiada wewnętrzne prowadzenie przewodu hamulcowego, do tego może być stosowany zamiennie z gravelowymi amortyzatorami o skoku 30 mm.
Obniżenie środka ciężkości oraz zwiększenie bazy kół wpływają korzystnie na prowadzenie roweru zarówno z bagażem, jak i bez niego. Nowa rama GEN2 to także niższy przekrok, co sprawia że rower jest przyjemniejszy w odbiorze dla większego grona miłośników jazdy gravelowej.
Pora na przygodę!
Rowery z rodziny Esker charakteryzują się niezwykle komfortową jazdą po szosie i w terenie, dlatego też model Esker 2.0 wyposażono w niezawodną przerzutkę Microshift Sword RD-G7005M oraz mechaniczne hamulce tarczowe Tektro. Dzięki takiemu rozwiązaniu będziesz mógł dokonać napraw nawet w największej dziczy. Uzupełnieniem kompletu jest dziesięciorzędowa kaseta Microshift CS-H104.
Na wyposażeniu znalazły się także sprawdzone i lubiane przez wielu rozkochanych w szutrach kolarzy opony WTB Riddler o szerokości 42 milimetrów.
Technologie zapewniające zabawę z dala od cywilizacji
Rama Kross Esker 2.0 została wykonana z aluminium. Stop ten, dzięki obróbce termicznej charakteryzuje się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia. A co najważniejsze, niską wagą. Ponadto zarówno tylny trójkąt jak i w karbonowy widelec wyposażone zostały w sztywne osie. W przednim widelcu stworzono dodatkowe miejsce mocowania na np. małe sakwy.
Przy projektowaniu ramy producent postanowił wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek. Dzięki temu sprawiono, że rower wygląda estetycznie i schludnie, przez co może stanowić doskonały środek dojazdowy do pracy dla wielu osób. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w terenie.
Specyfikacja
-
Rama
-
Rama
- Aluminium
-
Waga
- około 11.55 kg
-
Materiał
- Aluminium
-
Rama
-
Napęd
-
Napęd
- 1x10
-
Korbowód
- Prowheel RPL-FD16S-F-TT, 40T
-
Tylna przerzutka
- Microshift Sword RD-G7005M
-
Manetki
- Microshift Sword SB-G7000
-
Kaseta
- Microshift CS-HG104 11-48T
-
Łańcuch
- Shimano HG54
-
Suport
- Prowheel BB68+
-
Napęd
-
Amortyzacja
-
Widelec
- Carbon
-
Widelec
-
Hamulce
-
Hamulce
- Tektro MD C550 mechaniczne, tarcze Tektro TR160 CL
-
Klamki hamulca
- Microshift Sword SB-G7000
-
Hamulce
-
Koła
-
Rozmiar kół
- 700C
-
Obręcze
- Kross Aluminium 622x19
-
Szprychy
- Standard Steel
-
Przednia piasta
- Shimano GRX RS470
-
Tylna piasta
- Shimano GRX RS470
-
Opony
- WTB Riddler Comp 700x42c
-
Rozmiar kół
-
Komponenty
-
Siodło
- WTB Volt Sport
-
Kierownica
- Aluminium 420 mm 31.8
-
Mostek
- Aluminium 80 mm / 31.8 / 7°
-
Sztyca
- Aluminium 27.2 x 350 mm
-
Stery
- FSA 1-1/8"/1.5"
-
Owijka
- Fizik Terra Microtex
-
Siodło
-
Pozostałe
-
Płeć
- Męskie
- Damskie
-
Kolekcja
- 2025
-
Płeć
-
Informacje handlowe
-
GTIN (EAN)
- 5902262082846
-
Kod producenta
- KREK2Z28X18M006650
- Marka
-
Producent
- KROSS S.A.
- Leszno 46
- 06-300 Przasnysz
- Polska
- kross@kross.pl
-
GTIN (EAN)
Geometria
XS (17') 28 | S (18') 28 | M (19') 28 | L (20') 28 | XL (21') 28 | |
---|---|---|---|---|---|
Wzrost | 163-170 | 168-174 | 173-179 | 177-183 | 181-187 |
Rozmiar kół | 28 | 28 | 28 | 28 | 28 |
Rozmiar ramy | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
J Długość rury podsiodłowej | 435 | 460 | 485 | 510 | 535 |
H Efektywna długość górnej rury | 530 | 545 | 561 | 577 | 591 |
C Długość główki ramy | 105 | 120 | 135 | 155 | 175 |
K Kąt rury podsiodłowej | 73,5 | 73,5 | 73,5 | 73,5 | 73,5 |
D Kąt główki ramy | 70,5 | 70,5 | 70,5 | 70,5 | 70,5 |
F Długość tylnych widełek | 430 | 430 | 430 | 430 | 430 |
G Baza kół | 1012 | 1028 | 1045 | 1062 | 1077 |
B Reach | 365 | 376 | 387 | 398 | 406 |
A Stack | 558 | 572 | 586 | 605 | 624 |
BB drop | 75 | 75 | 75 | 75 | 75 |
Szer. kierownicy | 380 | 400 | 420 | 420 | 440 |
Wspornik siodła | 350 | 350 | 350 | 350 | 400 |
Dł. ramienia korby | 165 | 170 | 172,5 | 175 | 175 |
Wspornik kierownicy | 60 | 60 | 70 | 70 | 80 |
Waga (kg) | 11,3 | 11,4 | 11,5 | 11,6 | 11,7 |
Gwarancja
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są dwuletnią gwarancją producenta.
Niektórzy producenci oferują możliwość przedłużenia gwarancji. Szczegółowe warunki przedłużonej gwarancji znajdziesz na poniższych informacjach od producentów: Specialized, Scott, Puky, Unibike
Pakowanie i dostawa
Kupiłeś swój wymarzony rower z wysyłką do domu i zastanawiasz się co dalej?
Nie martw się wszystko Ci wytłumaczymy!

Rower dostarczony zostanie przez kuriera firmy AmbroExpress, prosto pod Twoje drzwi. Przy odbiorze sprawdź czy karton nie został uszkodzony podczas transportu. Jeżeli jest wszystko w porządku możesz go śmiało przyjąć do siebie.
Następnie czeka Cię najlepszy moment - rozpakowywanie swojej wyczekiwanej przesyłki.
1. Zwróć uwagę na strzałki umieszczone na kartonie (góra, dół) aby nie otworzyć go do góry nogami.
2. Zacznij od góry usuwać metalowe zszywki mocujące. Uważaj, bo mogą być ostre!

Po upewnieniu się, że wszystkie zszywki zostały wyjęte możesz przejść do otwierania kartonu.

Powinien ukazać ci się dobrze zabezpieczony rower z piankowymi osłonkami na ramie, kierownicy, przerzutce i innych miejscach szczególnie narażonych w transporcie.
Znajdziesz tam również kartonik, w którym umieściliśmy kartę gwarancyjną roweru, klucz imbusowy (do ustawienia kierownicy), klucz do pedałów oraz pedały.
Umieściliśmy tam także listę rzeczy, które zostały sprawdzone podczas przygotowywania twojego roweru oraz tego co zostało wyregulowane, ponieważ po wypakowaniu swojego roweru jest on gotowy do pierwszych jazd.
1. Po odbezpieczeniu wszystkich miejsc możesz przejść do ustawiania kierownicy. Stań nad ramą roweru, aby mieć pewność przy ustawianiu, że będzie ona prostopadła do koła i dokręć ją dołączonym przez nas kluczem imbusowym.
2. Następnie przejdź do wkręcania pedałów. Pamiętaj aby sprawdzić, który pedał jest prawy a który lewy, aby je odpowiednio umiejscowić. Wkręcaj je zawsze w kierunku jazdy.
3. Ostatnim krokiem jest ustawienie wysokości siodełka pod siebie i rower mamy gotowy.

Nie pozostaje Ci nic innego niż cieszyć się pierwszymi jazdami, ponieważ rower został do tego przygotowany oraz wyregulowany.