Rower gravelowy KROSS Esker RS 3.0
KRRR3Z28X19M006693Seria Esker RS to najbardziej innowacyjne sportowe rowery gravelowe marki Kross. Zaprojektowane z myślą o rywalizowaniu na najwyższym poziomie w imprezach gravelowych, rowery te oferują niezrównane połączenie lekkości, kontroli oraz wytrzymałości.
Dzięki połączeniu innowacyjnej technologii, topowych komponentów i perfekcyjnej aerodynamiki, Kross Esker RS 3.0 jest gotowy na podbicie najtrudniejszych tras i wyzwań.
Rama aero - tam, gdzie prędkość jest kluczem
Kross dobrze wie, że sercem roweru jest rama. Projektując więc ramę do modelu Esker RS 3.0 nie szli na kompromisy. Myśleli przede wszystkim o pełnym gravelowej pasji użytkowniku. Rama, widelec oraz sztyca roweru zostały specjalnie zaprojektowane, dzięki czemu udało się zapewnić minimalny opór aerodynamiczny dla całego roweru, nie rezygnując z komfortu w trakcie jazdy. Nowa rama to wewnętrzne prowadzenie pancerzy w standardzie ICR oraz zintegrowany kokpit. Do tego dochodzi zintegrowany zacisk sztycy oraz gwintowany suport. Nowa rama oferuje także możliwość montażu przedniej przerzutki czy też opon do szerokości do 45mm.
Flip chip - jedna rama, dwie geometrie
Kross Esker RS 3.0 został wyposażony w prostą i szybką regulację, która pozwala otrzymać najlepsze osiągi w każdych warunkach i umożliwia dostosowanie charakteru roweru do indywidualnego stylu jazdy. Obrócenie układu flip-chip nie tylko zmienia miejsce mocowania tylnego koła, ale też wszystkie kluczowe parametry geometrii takie jak REACH, CS, BB, ST, HT oraz WB.
W ustawieniu steep/high Kross Esker RS 3.0 otrzymuje bardziej agresywne kąty. Skrócenie bazy kół przekłada się na zwiększoną responsywność oraz zwinność. To idealna konfiguracja na gładsze trasy, do sprintów, czy też szybkiej jazdy w zakrętach.
W ustawieniu slack/low pozycja na rowerze Kross Esker RS 3.0 jest bardziej komfortowa. Dostajemy dłuższą bazę kół, mocniej pochylone kąty oraz obniżony środek ciężkości. W efekcie rower zyskuje na stabilności przy technicznych zjazdach, do tego zwiększa się kontrola podczas jazdy w terenie.
Wysokiej klasy osprzęt
Wysokiej klasy rama zasługuje tylko na najlepszy osprzęt. Dlatego też Kross Esker RS 3.0 wyposażono w topowe komponenty, specjalnie zaprojektowane z myślą o wyścigach gravelowych. Napęd SRAM Rival AXS XPLR z bezprzewodową zmianą przełożeń to doskonałe rozwiązanie dla miłośników gravelu, które łączy w sobie niezawodność i precyzję. Oferując szeroką gamę przełożeń i doskonałą kontrolę, napęd ten umożliwia eksplorację nawet najbardziej wymagających tras gravelowych.
Hamulce SRAM Rival to gwarancja niezawodnej kontroli prędkości i bezpieczeństwa podczas jazdy na rowerze. Dzięki precyzyjnemu działaniu i doskonałej modulacji, zapewniają pewne hamowanie w każdych warunkach. Do kompletu trafiły także karbonowe koła SL-K i25 od FSA. W połączeniu z oponami Schwalbe G-One stanowią idealny zestaw dla wymagających rowerzystów, którzy poszukują lekkości oraz wytrzymałości.
Specyfikacja
-
Rama
-
Rama
- Carbon
-
Waga
- 9.1 kg
-
Materiał
- Carbon
-
Rama
-
Napęd
-
Napęd
- 1x12
-
Korbowód
- SRAM Rival 40T / 170 mm
-
Tylna przerzutka
- SRAM Rival XPLR AXS
-
Manetki
- SRAM Rival XPLR eTap AXS
-
Kaseta
- SRAM XG 1251 XPLR 10-44T
-
Łańcuch
- SRAM Rival D1
-
Suport
- SRAM BSA DUB
-
Napęd
-
Amortyzacja
-
Widelec
- Carbon
-
Widelec
-
Hamulce
-
Hamulce
- SRAM Rival, tarcze SRAM Centerline 160/160 mm CL
-
Klamki hamulca
- SRAM Rival
-
Hamulce
-
Koła
-
Rozmiar kół
- 700C
-
Obręcze
- FSA SL-K Carbon I25
-
Przednia piasta
- FSA SL-K 12x100
-
Tylna piasta
- FSA SL-K 12x142
-
Opony
- Schwalbe G-One RS TLE 700x45c
-
Rozmiar kół
-
Komponenty
-
Siodło
- Fizik Terra Argo X5
-
Kierownica
- FSA A-Wing Pro S-420; M-440, L-460; XL-480 mm / 31.8
-
Mostek
- FSA NS ACR S-80; M-80; L-90; XL-100 mm / 31,8 / -6°
-
Sztyca
- Carbon
-
Stery
- FSA ACR NO.55R 1.5"/ACR/STD
-
Owijka
- Fizik Terra Microtex
-
Siodło
-
Pozostałe
-
Płeć
- Męskie
- Damskie
-
Kolekcja
- 2024
-
Płeć
-
Informacje handlowe
-
GTIN (EAN)
- 5902262085199
-
Kod producenta
- KRRR3Z28X19M006693
- Marka
-
Producent
- KROSS S.A.
- Leszno 46
- 06-300 Przasnysz
- Polska
- kross@kross.pl
-
GTIN (EAN)
Gwarancja
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są dwuletnią gwarancją producenta.
Niektórzy producenci oferują możliwość przedłużenia gwarancji. Szczegółowe warunki przedłużonej gwarancji znajdziesz na poniższych informacjach od producentów: Specialized, Scott, Puky, Unibike
Pakowanie i dostawa
Kupiłeś swój wymarzony rower z wysyłką do domu i zastanawiasz się co dalej?
Nie martw się wszystko Ci wytłumaczymy!
Rower dostarczony zostanie przez kuriera firmy AmbroExpress, prosto pod Twoje drzwi. Przy odbiorze sprawdź czy karton nie został uszkodzony podczas transportu. Jeżeli jest wszystko w porządku możesz go śmiało przyjąć do siebie.
Następnie czeka Cię najlepszy moment - rozpakowywanie swojej wyczekiwanej przesyłki.
1. Zwróć uwagę na strzałki umieszczone na kartonie (góra, dół) aby nie otworzyć go do góry nogami.
2. Zacznij od góry usuwać metalowe zszywki mocujące. Uważaj, bo mogą być ostre!
Po upewnieniu się, że wszystkie zszywki zostały wyjęte możesz przejść do otwierania kartonu.
Powinien ukazać ci się dobrze zabezpieczony rower z piankowymi osłonkami na ramie, kierownicy, przerzutce i innych miejscach szczególnie narażonych w transporcie.
Znajdziesz tam również kartonik, w którym umieściliśmy kartę gwarancyjną roweru, klucz imbusowy (do ustawienia kierownicy), klucz do pedałów oraz pedały.
Umieściliśmy tam także listę rzeczy, które zostały sprawdzone podczas przygotowywania twojego roweru oraz tego co zostało wyregulowane, ponieważ po wypakowaniu swojego roweru jest on gotowy do pierwszych jazd.
1. Po odbezpieczeniu wszystkich miejsc możesz przejść do ustawiania kierownicy. Stań nad ramą roweru, aby mieć pewność przy ustawianiu, że będzie ona prostopadła do koła i dokręć ją dołączonym przez nas kluczem imbusowym.
2. Następnie przejdź do wkręcania pedałów. Pamiętaj aby sprawdzić, który pedał jest prawy a który lewy, aby je odpowiednio umiejscowić. Wkręcaj je zawsze w kierunku jazdy.
3. Ostatnim krokiem jest ustawienie wysokości siodełka pod siebie i rower mamy gotowy.
Nie pozostaje Ci nic innego niż cieszyć się pierwszymi jazdami, ponieważ rower został do tego przygotowany oraz wyregulowany.