Poprzedni keyboard_arrow_left
Następny keyboard_arrow_right
Rower gravelowy KROSS Esker 6.0 25
Rower gravelowy KROSS Esker 6.0 25
Rower gravelowy KROSS Esker 6.0 25
Rower gravelowy KROSS Esker 6.0 25
Rower gravelowy KROSS Esker 6.0 25
Rower gravelowy KROSS Esker 6.0 25
Rower gravelowy KROSS Esker 6.0 25
Rower gravelowy KROSS Esker 6.0 25
Rower gravelowy KROSS Esker 6.0 25
Rower gravelowy KROSS Esker 6.0 25
Rower gravelowy KROSS Esker 6.0 25
Rower gravelowy KROSS Esker 6.0 25
Rower gravelowy KROSS Esker 6.0 25
Rower gravelowy KROSS Esker 6.0 25

Rower gravelowy KROSS Esker 6.0

KREK6Z28X20U008520
  • Napęd: 2x12
  • Rozmiar kół: 700C
  • Materiał: Aluminium
Przewiń do pełnej specyfikacji keyboard_arrow_down

Rozmiar:

Kolor:

-20%
6 799,00 zł 8 499,00 zł
Najniższa cena w okresie 30 dni przed promocją: 5 999,00 zł
Produkt jest dostępny!

    Wysyłka w 1/3 dni robocze

    Raty 10 x 0%!

    Płatności odroczone
    Loading...
    Weź w leasing

Kross Esker 6.0 to wszechstronny gravelowy rower, który świetnie sprawdzi się zarówno podczas długich wypraw jak i codziennych dojazdów. Wyposażony w aluminiową ramę drugiej generacji, zapewnia wytrzymałość i komfort przy jednoczesnym zachowaniu niskiej wagi.

Dzięki napędowi SHIMANO GRX RX820 w systemie 2x12, Kross Esker 6.0 oferuje płynną i precyzyjną zmianę biegów, co czyni go idealnym wyborem dla rowerzystów szukających niezawodności i wydajności w każdym terenie. To rower stworzony dla osób, które chcą odkrywać nowe trasy i cenią sobie wysoką jakość sprzętu.

Gravel w nowym wydaniu - GEN2

Nowa aluminiowa rama GEN2 posiada szeroki pakiet otworów montażowych do torebek, bagażnika, błotników, koszyków na bidony. Pojawiło się także dedykowane miejsce na montaż podpórki. Zaprojektowany w Kross lekki i sztywny karbonowy widelec posiada wewnętrzne prowadzenie przewodu hamulcowego, do tego może być stosowany zamiennie z gravelowymi amortyzatorami o skoku 30 mm.

Obniżenie środka ciężkości oraz zwiększenie bazy kół wpływają korzystnie na prowadzenie roweru zarówno z bagażem, jak i bez niego. Nowa rama GEN2 to także niższy przekrok, co sprawia że rower jest przyjemniejszy w odbiorze dla większego grona miłośników jazdy gravelowej.

Wysokiej klasy osprzęt

Kross Esker 6.0 został wyposażony w osprzęt Shimano, który doskonale sprawdzi się zarówno na asfalcie, jak i w terenie. Zastosowano w nim sprawdzony napęd Shimano GRX w systemie 2x12, który umożliwi komfortową jazdę w każdych warunkach. Kaseta w zakresie 11-34 sprawi, że pojedziesz szybko po płaskim i bez problemu pokonasz strome wzniesienia.

By zapewnić pewność hamowania w każdych warunkach zamontowane zostały hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano. Zapewniają one większą siłę hamowania niż klasyczne hamulce v-brake. To także znacznie bardziej precyzyjna modulacja siły hamowania niż w przypadku mechanicznych hamulców tarczowych.

Technologie zapewniające zabawę z dala od cywilizacji

Rama Kross Esker 6.0 została wykonana z aluminium 6061. Ten specjalny stop aluminium sprawia, że rower jest sztywny i odporny na złamania. Jednocześnie, jest to stosunkowo lekki materiał, który może zaskoczyć niejednego rowerzystę swoimi właściwościami. Rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz odporność lakieru na uszkodzenia mechaniczne.

Przy projektowaniu ramy wyposażono ją w wewnętrzne prowadzenie linek, dzięki czemu rower wygląda estetycznie i schludnie. Ten system prowadzenia linek pozwolił także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w trudnym terenie.

Aby zapewnić najlepsze wrażenia z jazdy, Kross Esker 6.0 został wyposażony w opony WTB o szerokości 45 mm, które doskonale sprawdzą się w każdych warunkach. Do tego dochodzi zaprojektowane z myślą o rowerach szutrowych siodło Selle Royal oraz owijka Fizik, gwarantujące komfort jazdy nawet podczas trudniejszych tras.

Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry, do 1,5” u dołu. Większa średnica na dole poprawia wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.

Wewnętrznie poprowadzone linki chronione są przed piachem, błotem i deszczem, dzięki czemu ich żywotność jest wydłużona.

System wymiennych haków Kross, podlegających łatwej i szybkiej wymianie. Gwinty umieszczone są na haku lub specjalnej nakrętce, co ogranicza do minimum możliwość uszkodzenia ramy.

Duża siła hamowania i dobra modulacja w każdych warunkach atmosferycznych zapewniona przez hamulce tarczowe.

Mocowanie hamulców umożliwiające większą integrację zacisku z ramą. Takie rozwiązanie poprawia sztywność i aerodynamikę, wyróżniając się przy tym mniejszą masą.

Piasta w standardzie 12x142 mm to sztywność koła rodem z rowerów downhillowych połączona z łatwością montażu. Usztywnienie to przekłada się na bardziej precyzyjne prowadzenie roweru oraz jego stabilność.

Specyfikacja

  • Rama
    • Rama
      • Aluminium Performance
    • Materiał
      • Aluminium
  • Napęd
    • Napęd
      • 2x12
    • Korbowód
      • Shimano GRX RX610 46T-30T / XS-M 170 mm, L 172.5 mm, XL 175 mm
    • Przednia przerzutka
      • Shimano GRX RX820
    • Tylna przerzutka
      • Shimano GRX RX820
    • Manetki
      • Shimano GRX RX610
    • Kaseta
      • Shimano 105 R7101 11-34T
    • Łańcuch
      • Shimano M6100
    • Suport
      • Shimano RS501
  • Amortyzacja
    • Widelec
      • Carbon
  • Hamulce
    • Hamulce
      • Shimano GRX RX410, tarcze Shimano RT30 160/160 mm
    • Klamki hamulca
      • Shimano GRX RX610
  • Koła
    • Rozmiar kół
      • 700C
    • Obręcze
      • DT Swiss G 540
    • Przednia piasta
      • Shimano RS470
    • Tylna piasta
      • Shimano TC500
    • Opony
      • WTB Riddler Comp 700 x 45c
  • Komponenty
    • Siodło
      • Selle Royal Comfort Groove
    • Kierownica
      • Aluminium 31.8 / XS-M 420 mm, L-XL 440 mm
    • Mostek
      • Aluminium 31.8 / 12° / XS-S 60 mm, M-L 70 mm, XL 80 mm
    • Sztyca
      • Aluminium 27.2 / XS-M 350 mm, L-XL 400 mm
    • Stery
      • FSA 1-1/8"-1.5" SRS
    • Owijka
      • Fizik
  • Pozostałe
    • Płeć
      • Męskie
      • Damskie
    • Kolekcja
      • 2025
  • Informacje handlowe
    • GTIN (EAN)
      • 5902262102544
    • Kod producenta
      • KREK6Z28X20U008520
    • Marka
    • Producent

Geometria

XS (17') 28"
S (18') 28"
M (19') 28"
L (20') 28"
XL (21') 28"
XS (17') 28" S (18') 28" M (19') 28" L (20') 28" XL (21') 28"
Wzrost 163-170 168-174 173-179 177-183 181-187
Rozmiar kół 28" 28" 28" 28" 28"
Rozmiar ramy 17 18 19 20 21
J Długość rury podsiodłowej 435 460 485 510 535
H Efektywna długość górnej rury 530 545 561 577 591
C Długość główki ramy 105 120 135 155 175
K Kąt rury podsiodłowej 73,5 73,5 73,5 73,5 73,5
D Kąt główki ramy 70,5 70,5 70,5 70,5 70,5
F Długość tylnych widełek 430 430 430 430 430
G Baza kół 1012 1028 1045 1062 1077
B Reach 365 376 387 398 406
A Stack 558 572 586 605 624
BB drop 75 75 75 75 75
Szer. kierownicy 420 420 420 440 440
Wspornik siodła 350 350 350 400 400
Dł. ramienia korby 170 170 170 172,5 175
Wspornik kierownicy 60 60 70 70 80
Waga (kg) 11,3 11,4 11,5 11,6 11,7

Gwarancja

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są dwuletnią gwarancją producenta.

Niektórzy producenci oferują możliwość przedłużenia gwarancji. Szczegółowe warunki przedłużonej gwarancji znajdziesz na poniższych informacjach od producentów: Specialized, Scott, Puky, Unibike

Pakowanie i dostawa

Kupiłeś swój wymarzony rower z wysyłką do domu i zastanawiasz się co dalej?
Nie martw się wszystko Ci wytłumaczymy!

Rower dostarczony zostanie przez kuriera firmy AmbroExpress, prosto pod Twoje drzwi. Przy odbiorze sprawdź czy karton nie został uszkodzony podczas transportu. Jeżeli jest wszystko w porządku możesz go śmiało przyjąć do siebie.

Następnie czeka Cię najlepszy moment - rozpakowywanie swojej wyczekiwanej przesyłki.

1. Zwróć uwagę na strzałki umieszczone na kartonie (góra, dół) aby nie otworzyć go do góry nogami.

2. Zacznij od góry usuwać metalowe zszywki mocujące. Uważaj, bo mogą być ostre!

Po upewnieniu się, że wszystkie zszywki zostały wyjęte możesz przejść do otwierania kartonu.

Powinien ukazać ci się dobrze zabezpieczony rower z piankowymi osłonkami na ramie, kierownicy, przerzutce i innych miejscach szczególnie narażonych w transporcie.

Znajdziesz tam również kartonik, w którym umieściliśmy kartę gwarancyjną roweru, klucz imbusowy (do ustawienia kierownicy), klucz do pedałów oraz pedały.

Umieściliśmy tam także listę rzeczy, które zostały sprawdzone podczas przygotowywania twojego roweru oraz tego co zostało wyregulowane, ponieważ po wypakowaniu swojego roweru jest on gotowy do pierwszych jazd.

1. Po odbezpieczeniu wszystkich miejsc możesz przejść do ustawiania kierownicy. Stań nad ramą roweru, aby mieć pewność przy ustawianiu, że będzie ona prostopadła do koła i dokręć ją dołączonym przez nas kluczem imbusowym.

2. Następnie przejdź do wkręcania pedałów. Pamiętaj aby sprawdzić, który pedał jest prawy a który lewy, aby je odpowiednio umiejscowić. Wkręcaj je zawsze w kierunku jazdy.

3. Ostatnim krokiem jest ustawienie wysokości siodełka pod siebie i rower mamy gotowy.

Nie pozostaje Ci nic innego niż cieszyć się pierwszymi jazdami, ponieważ rower został do tego przygotowany oraz wyregulowany.

Opinie (0)

Brak opinii
Wysepka Sp. Z o.o. Reviews with ekomi-pl.com

check Produkt dodany do porównania.

check Produkt dodany do listy życzeń

Loading...