Jeśli lubisz jeździć na rowerze i szukasz komfortowej maszyny na dojazdy do pracy to Kross Trans 3.0 jest rowerem idealnym dla Ciebie. Sprawdzi się także w trakcie weekendowych wycieczek czy na długich wyprawach. Rama z obniżonym przekrokiem i stworzona specjalnie na potrzeby tego roweru geometria zapewnia niesamowity komfort jazdy.
Dzięki specjalnie wzmocnionemu bagażnikowi na Kross Trans 3.0 przewieziesz nawet ciężki bagaż. Nie straszna Ci będzie również pogoda, bo system pełnych błotników ochroni Twoją odzież przed błotem tryskającym spod opon.
Dostosowany do Twoich potrzeb
W Kross Trans 3.0 zamontowano wysokiej jakości hamulce, które zapewnią ci dużą siłę hamowania zarówno na asfalcie, jak i na leśnej ścieżce. Opony o szerokości 1,5” pozwalają na stosowanie roweru w praktycznie każdych warunkach atmosferycznych, a także zapewnią długą eksploatację. Ponadto, wyposażony jest on w wysokiej jakości napęd składający się z komponentów Shimano. Dzięki zastosowaniu tylnej przerzutki Shimano Acera oraz przedniej Tourney udało się uzyskać aż 21 przełożeń, które ułatwią pokonywanie stromych wzniesień oraz rozwinięcie wysokiej prędkości na płaskich odcinkach drogi.
Kross Trans 3.0 posiada także amortyzowany widelec SR Suntour NEX, który dzięki skoku wynoszącemu 63 milimetry ułatwi jazdę po nierównościach oraz zapewni komfort w trakcie jazdy po nawierzchni, która lata świetności ma już dawno za sobą. Miejskie krawężniki już nigdy nie będą stanowić dla Ciebie wyzwania.
Idealny na każdy dzień
Rama Kross Trans 3.0 została wykonana z aluminium performance. Jest to specjalny stop aluminium 6061, dzięki czemu rower jest sztywny i odporny na złamania. Jednocześnie, jest to stosunkowo lekki materiał, który może zaskoczyć niejedną rowerzystkę swoimi właściwościami. Ponadto, rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz jego odporność na uszkodzenia mechaniczne.
Zintegrowane z rowerem oświetlenie ułatwi jazdę po zmroku, a wysokiej jakości siodełko z amortyzowaną sztycą zachwyci Cię komfortem jaki zaoferuje Ci w trakcie pokonywania długich tras.
Uwaga: Model z dopiskiem BG różni się bagażnikiem od wersji 2024 - posiada znany z poprzednich kolekcji bagażnik z adapterem.
Specyfikacja
-
Rama
-
Rama
- Aluminium Performance
-
Materiał
- Aluminium
-
Rama
-
Napęd
-
Napęd
- 3x7
-
Korbowód
- Aluminium 48T-38T-28T / 170 mm
-
Przednia przerzutka
- Shimano Tourney TY710
-
Tylna przerzutka
- Shimano Acera M360
-
Manetki
- Shimano EF500
-
Kaseta
- Shimano Altus HG31 11-32T
-
Łańcuch
- KMC P704
-
Suport
- FP-B902
-
Napęd
-
Amortyzacja
-
Widelec
- SR Suntour NEX 63 mm
-
Widelec
-
Hamulce
-
Hamulce
- Tarczowe mechaniczne
-
Klamki hamulca
- Shimano Acera ST-EF500
-
Hamulce
-
Koła
-
Rozmiar kół
- 28"
-
Obręcze
- Kross Aluminium 622x19
-
Szprychy
- Standard Steel
-
Przednia piasta
- Shimano Nexus C3000
-
Tylna piasta
- GL-B01R
-
Opony
- Wanda P1024 28x1.5"
-
Rozmiar kół
-
Komponenty
-
Siodło
- Kross
-
Kierownica
- Steel 610 mm 25.4
-
Chwyty kierownicy
- Kross Grippen
-
Mostek
- Aluminium 90 mm 25.4 regulowany
-
Sztyca
- Amortyzowana 31.6 x 350 mm
-
Pedały
- FP-804
-
Stery
- FP-H815 O1-1/8"
-
Siodło
-
Wyposażenie
-
Przednia lampa
- Herrmans H-Ike battery
-
Tylna lampa
- Axa Juno battery
-
Błotniki
- Tubus
-
Nóżka
- Centralna
-
Przednia lampa
-
Pozostałe
-
Płeć
- Damskie
-
Kolekcja
- 2024
-
Płeć
-
Informacje handlowe
-
GTIN (EAN)
- 5902262089913
-
Kod producenta
- KRTR3Z28X17W007688
- Marka
-
Producent
- KROSS S.A.
- Leszno 46
- 06-300 Przasnysz
- Polska
- kross@kross.pl
-
GTIN (EAN)
Gwarancja
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są dwuletnią gwarancją producenta.
Niektórzy producenci oferują możliwość przedłużenia gwarancji. Szczegółowe warunki przedłużonej gwarancji znajdziesz na poniższych informacjach od producentów: Specialized, Scott, Puky, Unibike
Pakowanie i dostawa
Kupiłeś swój wymarzony rower z wysyłką do domu i zastanawiasz się co dalej?
Nie martw się wszystko Ci wytłumaczymy!
Rower dostarczony zostanie przez kuriera firmy AmbroExpress, prosto pod Twoje drzwi. Przy odbiorze sprawdź czy karton nie został uszkodzony podczas transportu. Jeżeli jest wszystko w porządku możesz go śmiało przyjąć do siebie.
Następnie czeka Cię najlepszy moment - rozpakowywanie swojej wyczekiwanej przesyłki.
1. Zwróć uwagę na strzałki umieszczone na kartonie (góra, dół) aby nie otworzyć go do góry nogami.
2. Zacznij od góry usuwać metalowe zszywki mocujące. Uważaj, bo mogą być ostre!
Po upewnieniu się, że wszystkie zszywki zostały wyjęte możesz przejść do otwierania kartonu.
Powinien ukazać ci się dobrze zabezpieczony rower z piankowymi osłonkami na ramie, kierownicy, przerzutce i innych miejscach szczególnie narażonych w transporcie.
Znajdziesz tam również kartonik, w którym umieściliśmy kartę gwarancyjną roweru, klucz imbusowy (do ustawienia kierownicy), klucz do pedałów oraz pedały.
Umieściliśmy tam także listę rzeczy, które zostały sprawdzone podczas przygotowywania twojego roweru oraz tego co zostało wyregulowane, ponieważ po wypakowaniu swojego roweru jest on gotowy do pierwszych jazd.
1. Po odbezpieczeniu wszystkich miejsc możesz przejść do ustawiania kierownicy. Stań nad ramą roweru, aby mieć pewność przy ustawianiu, że będzie ona prostopadła do koła i dokręć ją dołączonym przez nas kluczem imbusowym.
2. Następnie przejdź do wkręcania pedałów. Pamiętaj aby sprawdzić, który pedał jest prawy a który lewy, aby je odpowiednio umiejscowić. Wkręcaj je zawsze w kierunku jazdy.
3. Ostatnim krokiem jest ustawienie wysokości siodełka pod siebie i rower mamy gotowy.
Nie pozostaje Ci nic innego niż cieszyć się pierwszymi jazdami, ponieważ rower został do tego przygotowany oraz wyregulowany.